Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial Drift debrijaj balatası değişimi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Arkadaşlar motorum 2013 model ve ilk vitesli motorumdu ilk aldığımda 2.vites ile kalktım şuan 33 bin civarında ve debriyaj kaçırmaya başladı bende değişimi yaparken bir kaç fotoğraf çekeyim dedim

    İlk yağını boşaltıyoruz



    Ve yan kapağı söküyoruz karşımıza debriyaj balatası yağ pompası zinciri vesayre çıkıyor



    ustanın dediğine göre krank sonu ve sonrasında yağ pompasının zincir ve dişlisini çıkarıyoruz (balataları taktıktan sonra söktüklerimizi göstermek aklıma geldi bu toplarkenki foto



    burada ilk balataları değiştirdik ama tata sorun çıktı tasın arkasındaki dişli tasa perçinli olduğu için boşluk yapmış ve yüksek devire sesi çıkaranda oymuş(eski konudakiller bilir) tasıda dğeiştirdik ama foto almayı unuttum burada geri toplamaya başladık yağ pompası zinciri ve dişliler takıldı driftin debriyaj 5 baskı 6 balataymış



    Yamaha ybr balatası takıldı şuan hiçbir sorunumuz kalmadı herkesin tekeri düz bassın
    shooter1, leokaplann, almpoz ve 2 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    dadaş-bb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    Her zaman ve her yerde...!
    Motosikleti
    'ni Sattı. Arayışlarda
    Hadi hayırlı olsun gözün aydın, nice güzel günlerde kullanmak dileğiyle.
    BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!

    "AKINCILAR..."

  3. #3
    Fatihunak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul-Güngören
    Motosikleti
    Mondial 125 MG Classic
    Hayırlı olsun, kazasız belasız ihşallah

  4. #4
    ozgranl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Wolf SB250
    Hayırlı olsun..
    Kazasız belasız nice 33bin km'lere
    XV

  5. #5
    almpoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CB650F
    yamaha ybr balatası takıldıysa debriyaj ve vites geçişleri rahatlamış olması lazım? ?

  6. #6

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum 2013 model ve ilk vitesli motorumdu ilk aldığımda 2.vites ile kalktım şuan 33 bin civarında ve debriyaj kaçırmaya başladı bende değişimi yaparken bir kaç fotoğraf çekeyim dedim

    İlk yağını boşaltıyoruz

    http://i.hizliresim.com/MP2979.jpg

    Ve yan kapağı söküyoruz karşımıza debriyaj balatası yağ pompası zinciri vesayre çıkıyor

    http://i.hizliresim.com/XDN2O0.jpg

    ustanın dediğine göre krank sonu ve sonrasında yağ pompasının zincir ve dişlisini çıkarıyoruz (balataları taktıktan sonra söktüklerimizi göstermek aklıma geldi bu toplarkenki foto

    http://i.hizliresim.com/mrpqQY.jpg

    burada ilk balataları değiştirdik ama tata sorun çıktı tasın arkasındaki dişli tasa perçinli olduğu için boşluk yapmış ve yüksek devire sesi çıkaranda oymuş(eski konudakiller bilir) tasıda dğeiştirdik ama foto almayı unuttum burada geri toplamaya başladık yağ pompası zinciri ve dişliler takıldı driftin debriyaj 5 baskı 6 balataymış

    http://i.hizliresim.com/aypBPd.jpg

    Yamaha ybr balatası takıldı şuan hiçbir sorunumuz kalmadı herkesin tekeri düz bassın
    33.000km debriyaj balatası ve d.tası değişimi için çok az değil mi yaw??? Erken bitmiş kavrama!!!....
    The Power of The Dreams.

  7. #7

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Dadaş çok teşekkür ederim

    Fatih unak teşekkürler

    ozgranl teşekkür edeim inşallah hepimiz

    Almpoz pek bir fark hissetmedim vites geçişlerinde benim vitesler rahat değişiyor

    dyavol dediğim gibi aldığımda 2 kişi ile 2 ile kalktım hep babamda kullandı oda 2 ile kalktı baya o yüzden erken istedi balata yı teşekkür ederim
    dyavol-77 bunu beğendi.

  8. #8
    Ozanonur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2013
    Şehir
    Sakarya
    Hayırlı olsun. Bir de toplam kaça mal oldu size?

  9. #9

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Debraj balatası tasla birlikte 65 tl

    subap ayarı 20 tl

    castrol 10/50 25 tl

    egzantrik gergisi 20 tl

    ustalık 20 tl birde öğle yemeği )

    bu arada teşekkürler
    Ozanonur bunu beğendi.

  10. #10
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Hadi hayırlı olsun. Bu arada o sesten kurtulduğun için sevindim. Benimde değiştirmem lazım 36000 oldu hala orjinal balatalar duruyor. Mesela 3ten 4. vitese atıp gaz verdiğim zaman balataların kaçırdığı çok iyi anlaşılıyor. Bu yaz başı iyi bir masraf var anlaşılan, daha makine açılıp şanzumandaki arızayı halledicez. Malum benim 3.vites dişlisi ömrünü doldurdu. İnş sen ciddi arızalarla karlılaşmassın.

  11. #11

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    çok teşekkür ederim bildiğim kadarıyla dişliler okadar pahalı değil dağılıp tüm şanzımanı halletmeden baktırın derim benim cuma kaçırmaya başladı debriyaj 2 kişi bayır yukarı 2 ile gazı verince ilk kaçırdı motor ani gaz aldı sonra çat die tutundu devir düştü bende egzantrik gergisini değiştircektim beraber olsun dedim hemde ses bundan dolayıymış

  12. #12
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Bende geçen gün artçımla 3. viteste yokuş yukarı giderken dişliler sıyırdı ki şanzıman dağıldı sandım. Bende en kısa zamanda açtırıcam motoru, yoksa masraf büyüyebilir.

  13. #13

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    parça kırdıysa şanzımanın dişleri arasına gelirse büyük sıkıntı yapar kullaanmayın bence öyle



    bunlarda çıkan balatalar eller için kusura bakmayın batık

  14. #14
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Kırık olsaydı şimdiye kadar çoktan dağılırdı. Yaklaşık 10000 kmden beri böyle. Ama o sesi duyduktan sonra korkmaya başladım, artık 2. vitesten 3ü hiç kullanmadan 4.vitese atıyorum. Öbür viteslerde hiç bir sıkıntı yok. Ama 3.vites dişlileri sıyırdığından beri bir uğultu geliyor bütün viteslerde. 3.vites şangur şungur zaten onu söylemeye gerek yok.

  15. #15

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    ya sıyırdı yada kırdı 10 bin km yine iyi idare etmiş motor

  16. #16
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya sıyırdı yada kırdı 10 bin km yine iyi idare etmiş motor
    Usta bende balata aldim komple ama Yag pompasini sökemessin falan diyorlar su yag pompasi ni nasil söktünüz ve tekrar taktiniz detayli bi anlatirmsn sana zahmet ayari falan var mi ?

  17. #17

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı almpoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamaha ybr balatası takıldıysa debriyaj ve vites geçişleri rahatlamış olması lazım? ?
    Bi fark olmaz alakası yok çünkü.
    Ybr nin şanzumanını taksan olabilir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)