selam herkeze
ybr 125 esd 120km hız yapyosa 130-140-150 hıza cıkmak istiyom
[1].turbo taktrmayı düşünüyom
[2].eyer turbo olmasa 6 vites duymuştum olursa o
[3].olmasa son kararm 125-150cc piston takcam
sizce hangisi ?
selam herkeze
ybr 125 esd 120km hız yapyosa 130-140-150 hıza cıkmak istiyom
[1].turbo taktrmayı düşünüyom
[2].eyer turbo olmasa 6 vites duymuştum olursa o
[3].olmasa son kararm 125-150cc piston takcam
sizce hangisi ?
Dün de bir arkadaş vardı 125cc Küba motoruyla 170-180 yapmak istiyordu.
Son hız değeri belli olan,kullanım amacı yüksek hızlara erişmek olmayan bir motosikletin fren sistemi de ona göre yapılmıştır öyle değil mi ? Hadi diyelim 150 km hız yaptınız arka tekerleğe ayağınızı koyarak mı durmayı düşünüyorsunuz ?
Ek olarak,
ehliyetiniz var mı ?
ekipmanlarınız tam mı ?
Bu tarz işlemlerle motosikletin limitlerini zorlamak yerine eksiklerinizi giderip uzun yıllar motosikletiniz ile sorunsuz bir şekilde gezseniz olmaz mı ?
XV
Bilader inazumayla goremedim o hizi :D oyle bi dunya varsa ybr alicam cok kacar az yakar hesabi
Gerçekten 120 yapıyorsa öp başına koy
ben size gitip ybr125 hic motoru orjnel ken 150 yapması cokk sacma olur size diyomki hangi yükseltme yapayım ?
Turbo taktır en temizi o olur, 6. Vites işini de yaparsan ufak nos tüpleri var... Yokuş aşağı rahat 160-170 der. Arkadaşlar kuba falan demiş ama kuba onu yaparsa dağılır, yamaha farklı
Daha taşlamamışlar şaşırdım.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
bak simdi turboyu taktir 200 cc kit tak bide 6.vites hoop aprilia rsv 4 u tek tekerde gecersin hemide 2.viteste
h i ç b i r i
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
maddi durumunuz iyi ise hayabusa alın. Degil ise bisiklete binin.
senin bu fikirlerin aslında ilk heveslerin, zamanla geçecek hepsi.bende düşünmüştüm bunları mesela performans egzosu,hava filtresi,bujisi gibi şeyler taktır denildi ama hiçbiri aklıma yatamadı çünkü her motorun bir kapasitesi vardır ve ona göre üretilir. kısacası uğraşma paranı biriktir motoru öğren zamanı geldiğinde alırsın bir supersport kullanırsın.
Motoru satıp daha güçlü-yüksek cc alın. Ya da 250cc motor parasını aldığınız motorun üstüne harcayın ama 250 cc gibi gidin. Tercih sizin.
Ybr'nin üzerine az daha koy , 250 cc al .
eğer hızlı ve güçlü olsun istiyorsan üçünüde yaptırman şart. tavsiyem üçünüde yaptırman
motoru uçağa yükle, onlar baya hızlı gidiyor sanırım 500 falan yapıyor. senin motorun da o hızla gitmiş olur. soran olursa '500 yaptım' dersin. egon tatmin olmuş olur. sonra motora orijinal haliyle güvenli olarak binersin, kimsenin de hayatını tehlikeye atmazsın.
hahahahahHAHAHAHA NE güzel kafalar bunlar 125lik motora turbo takcakmışlar :D tak helal olsun :D
Nasanın uzay mekiklerine taktıkları roketler varya sen onlardan tak piyasası nedir bilmiyorum ama araştır.Bi bitmediniz a...
Kardeşim istersen motora oksijen tüpü bağla ama gözünü sevdiğim 125 lik motorun canını çıkarma boşver olduğu gibi kalsın.Oynama yapmanın ne mantığı var kaza yapıcaksın görüceksin sonra öteki dünyayı çok kişi hız yüzünden ölüyor yapmayın böyle şeyler yazıktır.Canını pazardamı buldun.Aileni düşün .
kimsede demiyorki bu motor hava soğutmalı.
konu fantezi içeriyor o yüzden yazayım. amaç modifiye merakı ise harcanan paranın önemi ve mantığı yoksa
cbr250 yi usta eller turbolarsa(yurt dışında örnekleri var) ER-F i geçmek mümkün
1- turbo takılması öyle basit bir iş değil, yaptırsanız güzel kan emerler. Turbo lagi engellenmezse motosiklet bir şey yapmadan kafanıza geçebilir.
2- 6.vites uzaydan gelen bir gücü aktarmayacak, motor gücü yetersiz olduğu için 130 anca görür ki i bile şüpheli
3- cc büyütüp o kadar para harcayacağınıza ve akabinde daha da çok para harcayacağınıza biriktirip bir üst cc ye geçin
4- ben troll kokusu aldım, değilse bile söylediğim sebepler sanırım mantıklı gelecektir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)