mondial 135 uag (2014) serisi bir motorum var çelik jant var üstünde tel jant daha hoş duruyor sanki tel janta çevirim mi sizce avantaj ve dez avantajları neler olur ?
mondial 135 uag (2014) serisi bir motorum var çelik jant var üstünde tel jant daha hoş duruyor sanki tel janta çevirim mi sizce avantaj ve dez avantajları neler olur ?
Orjinal çelik jant kalsın temizlenmesi de kolay oluyor tel jantın dezavantajı çok tümseklerde çukurlarda yamultursun jantı telleri.
Çelik jant ağır olur diyorlar tel jant kullanıyorlar özellikle apaçiler. Buna göre değerlendirin motosiklette ağırlık önemli sonuçta, ben çelik kullanıyorum daha güzel duruyor hız pek umrumda değil sonuçta 125cc ne bekleyebilirim ki sağlam olsun güzel dursun yarı yolda bırakmasın yeter eğer sizde böyle düşnüyorsanız yakışıklı bir çelik jant bakın derim tel jant gibi dandik durmuyorlar ne o öyle velespit jantı gibi
Dostum çelik jant hem uzun süre kullanışlıdır hemde sağlamdır daha çabuk bükülmez kırılmaz, tel jant sert çukurlardan kasislerden geçersen daha bir hassastır yapısı itibariyle biraz daha narindirler ama yinede uzun ömürlüdürler. Ama sende zaten normal dikkatli azami hızlarda kullanan bir sürücüysen ve özellikle görünüşe önem veriyorsan burgulu tel jant bence on numara. Ağırlık konusunda da ek bir avantaj yani tel jant yukardaki arkadaş apaçilik demiş ama çelik ve tel arasındaki farkı da yolda belli ediyor bu tip motorlarda. Çelik jant bilmiyorum ben sevmiyorum açıkcası hiç. Yani fark var kardeşim şimdi şunlara bir baksana göz alıyorlar MOTOR LAR ALINTIDIR <
ÇELİK JANT :
TEL JANT :
tel jant galiba akort falan yapılıyordu o yüzden her zaman çelik
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
DİKKAT DİKKAT ben tubeless lastiğin içine şamrel koydum.çünkü tubeless patladığında onu asl tamir etme şansınız yokdur.mutlaka lastikçiye kadar gitmek geekir .tubeless yanaktan atarsa asla tamir edilemezyollarad.içine şamrel koymak şart olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
yolda patlayan tubeless asla bir daha şişirelemez çok yüksek hava lazım lastikçi şarttır.o yüzden tubeless lastiği olanlar bir adet şamrel bulundurmalı ve patladımı şamrel koyup şişirmelidir.şamrel en iyisidir bundan sebeb tel jant en iyisidir
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
tel jant en iyisidir hafifdir,tamir edilebilir az benzin yakar az güç harcar motor.patlak lastik değiştirme antremanı mutlaka yapılmalıdır ve arazide köyde mutlaka yedek şamrel taşınmalı vede lastik tamir spreyi şarttır.
Herkesin kendi zevki , tel jant biraz zahmetlidir ama hem görüntü olarak hemde hafiflik olarak çelikten iyidir. Ama bizim ülke şartlarında malum yollar çok düzgün değil. Akordu bir kere bozdun mu , düzgün işi bilen bi ustaya akort ettirmen lazım. Yoksa düzgün yapılmazsa dikiş tutmaz sürekli akort ister.👍
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)