Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yeni motosikletim ve ilk sıkıntısı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Merhabalar,
    bugün yzf125r mat gri 2013 modem motosiklet aldım.
    expertise ye soktuk. hem yamaha hemde ustama gösterdim. ikiside zincir dışında bir probleminin olmadığını söyledi. fakat,
    bugün motoru aldığımda akşama kadar gezdikten sonra kafeye geçip 1 saat sonra motorumun yanına geldim. ve motorum, çalıştırmaya çalıştığımda çalışmadı. marşa bastığımızda çıkan o " şışızı şışızı" tarzında ses çıkmak yerine, tam koltuğun altında akünün olduğu yerden zızzzzzzz diye ses geliyor marşa bastığımızda. vurdurarak çalışıp hemen elektirikçiye gittim. ne hikmetse oraya götürdük en az 10 kes stop ettirip çalıştırdık sıkıntı çıkarmadı. bi anda kendi kendine düzeldi. adamda akünün yetersiz kalabileceğini veya zayıflamış olacağını söyledi. sizde sıkıntı nerededir. aklıma çok takıldı
    ahtand123 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Akü ,akü başlarının gevşemesi ,marş sigortasının ömrünü tamamlaması

  3. #3
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    usta bile çözemedi netcem ben :(
    hyanax100 bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    marş rölesimi acaba şuan biraz sallamasyon oldu aklıma bi tek o geldi

  5. #5
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    kış geldi ve her gün en az 1 başlık oluyor bununla ilgili.. muhtemelen akü
    cenkito bunu beğendi.

  6. #6
    ahtand123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-BAJAJ PULSAR RS 200
    Problemine kesin olarak bi cevap vermem ama aynı sorunu bende yaşamıştım benim sorunumda senin gibi marş sesi bir değişip bir düzelmesi bazen 1 kerede çalışıyordu bazen 4 5 defa zorlayınca yada vurdurarak ya akü zayıf yada hava şartlarıyla değişkenlik gösteren akü voltajı..

    Bu arada senin yakından takipçinim önce cbr 125 r kulandın sonra 205 r şimdi yzf ye döndün bu benim dikkatimi çok çekti özelikle 250 r den 125 r ye dönmen aralarındaki farklılıklar duygular hisler ne bilmek istiyorum sebebine gelirsek param hazır bankada 2015 abs yzf 125 r almak için sırada bekleyenlerdenim

  7. #7
    ozgranl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Wolf SB250
    Benimde geçen sene benzer bir durum başıma gelmişti.İlk olarak soketlerin birinde paslanma ve temassızlık tespit ettik,elektrik kaçağına sebep olacağını düşünerek soket başlarını değiştirdik. Aynı gün akü ölçümü yaptık normale göre akü kendini daha az şarj ediyordu. Regülatör ve akü değişimi ile sorunu çözmüştük. Ben kendi sorunumdan yola çıkarak yazdım,umarım sizin durumunuz çok daha basit bir problemdir,yine de aküye bir baktırmanızda ve elektrik kablolarını kontrol etmenizde fayda var
    XV

  8. #8

    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Rks titanic 150
    Havalar soğuk ondan direk çalışmıyor benim motorda da aynısı oluyor ayaktan vurup ısıt motoru sonra kapat kontağı çalıştır marştan çalışır büyük ihtimal.

  9. #9

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    Hocam arkadaşların söylediklerine ek olarak şarj dinamosunda da arıza olabilir

  10. #10
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun 250R dan sonra neden 125 bir motora döndün gerçekten aşırı merak ediyorum bir aydınlatma yaparsan bu konuda sevinirim sıkıntın hakkında soğuklar baş rolüde oynuyor olabilir bir şey söylüyemiyecem umarım kısa sürede çözersin

  11. #11
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    usta sana alma dedik o motoru bi sıkıntı olacağı belliydi

  12. #12
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    usta sana alma dedik o motoru bi sıkıntı olacağı belliydi
    deme öyle hocam

    Alıntı kinqdai adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun 250R dan sonra neden 125 bir motora döndün gerçekten aşırı merak ediyorum bir aydınlatma yaparsan bu konuda sevinirim sıkıntın hakkında soğuklar baş rolüde oynuyor olabilir bir şey söylüyemiyecem umarım kısa sürede çözersin
    hocam sana 250r dan neden yzfr125e döndüğümü şu fotoğraflarla ispatlıyayım.

    bir buna bak;


    birde buna bak;













    görünümden ++++++ alacağı kesin. ama tabiki de sadece görüntü değil.
    hocam yzf r125 km de 12-10 kuruş arası yakan bir motosiklet. 250r ise km de 25 kuruşa kadar yakan bir motosiklet. yzf r125 in max hızı 135 cbr ise 170. şimdi şöyle bir şey göz ününde bulunduralım. 35 km için iki kat benzin yakmaya gerek var mı ? sonuçta bindiğimiz motor 600rr değil ki. ses desen yok. tip desen yok. neyine iki kat daha fazla yakmasına izin vereyim. hadi 600rr kullansam istediği kadar yaksın. aslan besleyen sütünü düşünmez demişler ama, hem tipi hemde yaptığı max. hız düşük olunca verdiğim karar yzf r125 olmalıydı. kesinlikle bu motor harika bir şey. inanilmaz zevkli. kendimi daha güvenli ve hırslı hissettim. özlemişim ben yzf yi.. birdaha motor alırsam kesinlike yzf r6

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

    arkadaşlar herkese tek tek yorum attım ama copy-paste den düştüğünden kaybolmuş.
    ben buradan tekrar teşekkür ederim herkese.
    şuanlık sorunun nereden kaynaklıolduğunu bilmiyorum ama yamaha servisine göstereceğim
    iyi düşünceyle soğuktan diyorum. en kötü ihtimal aküden gidiyorum. hayırlısı olur inşallah.
    bu arada ilana fotoğraf ekledim

  13. #13
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Akün zayıfladığından marş rölesi tam çekemediğinden zzzzz diye ses yapar. Marş yapınca motor şarja başladığından stop edince yeteri akımı toplamış olur.Farlarında açık olduğunu varsayarsak akün şarjıda tam olmayacaktır. Yeni akü sorunu çözer. Sen yinede konjektörün akımını ölçtür.

  14. #14
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Tam tahmin ettiğim sebepler. Ben bide parça olarak Honda yı pahalı olarak buluyor olurdum senin yerinde olsaydım eğer diğer tüm düşüncelerimiz bir. YZF nin son hızı 145 diye biliyordum değişiyordur olabilir ama şekil olarak gerçekten on numara bir alet allah herkezin gönlüne ve cebine göre versin İnş bir gün bizede kısmet olur birşeyler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)