metehan abi adamda hakli ama ben bu mondiyi cinli oldugunu bile bile aldim ilk 2 hafta 2 ile kalktim 1 de cok atik geliyodu daha suremiyodum iyi haka ayni balatalar ustunde
metehan abi adamda hakli ama ben bu mondiyi cinli oldugunu bile bile aldim ilk 2 hafta 2 ile kalktim 1 de cok atik geliyodu daha suremiyodum iyi haka ayni balatalar ustunde
valla Mertcan şimdi bana kızacaklar ama benim için cbr250r öyle ahım şahım bir makina değil..gerçek Honda kalitesini asla yansıtmıyor..Tayland Hondanın bize itelediği parasının hakkını vermeyen bir grenaj yığını...yani şaşırmadım ...
Aslında her türlü bu tarz durumda hiç bir şey çıkmaz belayı çekeceğime iterim genelde öyle bir karakterim acaba şans terse mi döndü beni mi buluyor bilemiyorum metehan abi
alpboz yazdım bir kenara önerinizi çok sağolun eğer garantiye sokulmuyor derlerse direk maili atacağım
sdirer yani haklısın sonuçta 180 kilo limit vermiş adamlar cbr 250r 2014 modelinde biz artçımla ve çantayla maksimum 160 ediyoruz her gün artçıyla gezsem bile bir sıkıntı yaratmaması lazım
sametsenel doğru söylüyorsunuz şimdi keşke öyle yapsaydım diyorum daha yeni 18e bastım ilk motosikletim pek bu konularda tecrübeli olmadığım ve yol gösterecek biri çevremde olmadığı için bende sazan gibi direk atladım verdim parayı
valla kulkanmadim ne desen bos olur ama hatali uretim olabilir bu kmlerde debraj yememesi lazim ve cekme yapmammasi gerek ben onca bozuk yolda geziyorum hala on de bilya bile dagitmadi
Edit yanlis anlayanlar cikabilir tartisma olmasin demek istedigim honda kaliteli benimki bu arizalari vermediyse o hic vermemesi gerekir fabrika hatasi olabilir..
ben sneın yerınde olsam hondaya maıl atarım malesef turkıyedekıler sana boyle sacma seyler solemeye devam edıcekler. emın ol ya o motoru degıstırırler yada garantıden herseyı duzeltılır sana teslım edılır... eğer bu motorlar bu kadar kolay arıza cıkarsaydı yok 2 kısı bındın yok fazla yukledın yok bilmemne butun motorlar çöptü şuan...
güzel bi tercih ama servisi ve yedek parçası bıraz pahalıdır sımdıden solıyım
konuyu biraz dağıtmış olacağım ama sizce xj6 diversion f kaliteli sağlam bir motor mudur ? cbrda yaşadığım bu sorunları onda da yaşar mıyım ?
Yabanci forumlardan hondanin tavri diger ulkelere de bu sekilde umursamaz.
Hocam tam emin olmamakla birlikte, eğer serviste adam muamelesi görmek istiyorsan. Ya KTM yada BMW alacaksın.
Motor işine girdiğimden beri forum kurdu olmaya başladım. BMW ve KTM kullanan hiç kimse servisten şikayet etmiyor.
Evet motor fiyatları ve servis biraz damarlı tarafından, ama en azından sinir sahibi olmuyorsun.
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
iki kez 0 km honda araba aldım. serviste envai çeşit ikram. ne sıkıntı olsa garanti kapsamında yaparlar. araba alırsın çikolatasını bilmem nesini hediye paketinde verirler. cam fitili bozuldu iki kez. neredeyse garanti kapsamında yeni araba vereceklerdi. bu mevzu honda markası ile ilgili değil. marka ve mühendislik mükemmel. ama dedim ya adamdan sayılmama durumu. motosiklete binen adama muamele bu kadar
bakın bu hideto abiyi atlamayın. alpboz'a teşekkürler. not etmek gerek bir yere...
Bir makine mühendisi ağabeyim var. Honda Türkiye pazarına ilk geldiğinde patronu civic almış. düşünün işte yerli arabanın 2 katına satıyorlardı falan...
araba zamansız olarak gaz kesiyordu. defalarca servise soktular çözülmedi olay diye anlatır. yani internetin ilk yıllarında geçiyor olay düşünün.. Fikri Ağabey Japon hondaya email atıyor ve şasi numarası sorunu falan yazıyor. ne oldu tahmin edin? Fikri Ağabeyin anlatısı ile aktarıyorum:
2 gün sonra sabah iş yerine geldiğimizde Honda TR nin genel müdürü, satış müdürü, servis müdürü falan 4 kişi kapıda bizi bekliyorlardı. kendilerini tanıttılar biz de içeri davet ettik. ilk sordukları siz bizi kovdurmak mı istiyorsunuz oldu dediydi. evet demiş kovdurmak istiyorum biz ölsek hesabımızı kim soracak diye cevap vermiş. sonrasında bu honda " MÜDÜRLERİ " aracı alıp götürüyorlar ve sorun çözülüyor. civic 1,6 nın motoruda bir daha teklemiyor.
şunu demeye çalışıyorum az da olsa Japonlarla çalışma imkanım oldu. bizim yani Türklerin inanamayacağı kadar disiplinli ve işlerine sahip çıkıyorşar. Ve şeflerin altındaki mühendisleri dövmesi bile onlarda olağan karşılanıyor. Adamlarda eğer 2 kere işten ayrıldı isen sana bozuk gözüyle bakılıyor. yani 2 firmaya girmişsin ve başaramamışsın. :( kötü yani. o yüzden işlerinde o kadar başarılı olmaya çalışıyorlarki anlatamam...
şimdi bu Hideto Abi eğer hala Japon onuruna sahipse sizin sorununuzla ilgilenir; belki de çözer. ama eğer çözmez ise ne yazıkki sancılı bir Türk adalet sistemi pardon adaletsizliği sizi bekliyor. :(
Başınıza gelen şanssızlığa üzüldüm moral bozucu bir durum ama ben marka ve model yorumlarınıza katılmayacağım pek çünkü 2 nci senesini bitirecek yakında çok şükür ALLAHa teknik mekanik bir sorunla karşılaşmadım ki biraz hor kullanırım. Bu açıklamayı yapmamdaki sebep her ne kadar defalarca genelleme yapmadığınızı belirtseniz de kullandığınız makine öyle alt sınıf, olasada olmasada olur veya zaten belliydi böyle olacağı dedirtecek cinsten değil. Gerek marka gerek model kendini ispatlamış kalitede kendim zaten memnunum ama kullanıcı olduğumu yok saysak bile satış rakamları ne bilim marka vizyonu yeterli kalitede bence.
Sizin olayınız bana gerçekten şanssızlık geliyor çünkü ne kadar üzerine düştüğünüz cümlelerinizden belli yani kullanıcıyla ilgili hatalar değil kesinlikle merak ettiğim motoru bir başkası kullanıyormu yani yakın arkadaş olur yok diyemeyeceğin biri olur bir de kaçırdıysam yorumlardan kusura bakma servisi değiştirmeyi neden düşünmedim heleki birinci olaydan sonra belli ki o insanların çok niyeti yok müşteri memnuniyetine ilgilenmeye.
"The Ultimate Riding Machine"
Japonlar bu konularda çok hasass. mail adresi verilmiş atlamayın. Bir anımı anlatayım ne kadar hassaslar anlayın.
Belçika gentde bir dostumun stüdyosu var. Şuanda tanıdığım görme engelli tek ses mühendisi. Sanırım 2006 yılında Belçikadaki Yamaha mağazasında deneyerek yamaha c7 piano satın aldı. Piano teslim edildi ve stüdyoya gelen piano mağazada denenen piano değildi. Bildiğiniz suntadan yapılmış sesi düğün klavyesi gibi çıkan bir ürün. Belçika Yamahaya defalarca söylensede kimse umursamadı konuyu... Her yıl musicmesse adında frankfurtta avrupanın en büyük müzik endüstrisi fuarı vardır. Stüdyo sahibi olan dostum o yıl fuara gittiğinde Yamaha standını ziyaret ederken yaşadığı sorunu anlatıyor. Ne tesadüf ki o anda yamaha piano ceosu orda ve sorunu dinliyor ve stüdyonun adresini alıyor. Ertesi gün ise frankfurttan Gente geliyor pianonaya bakmak için. Adamın ufak denemesinden sonra o piano çöpe gitti ve yamaha tarafından yeni ürün gönderildi. Belçikalı dersiniz ,avrupalı dersiniz ancak söz konusu aracı firma ise heryerde durum aynı. Üreticiye ulaşmak en iyisi. Şimdiden geçmiş olsun.
burası türkiye.. bende fiat a dava açmayı planlıyorum.. 28 gün içinde fiat ducato minibüsüm 2 kez debraj bozdu... şanzumanı aşşağıya indirdiğimizde sıfır 1500 lira verdiğimiz baskının bozuk olduğunu gördük ve garantiden değişmesini istedik... 1500 lira daha vererek cebimizden parça aldık 20 gündür cevap bekliyoruz.. hiç zedelenmeyen, hiç hiçizlmeyen hiç yanmayan sıfır balata ayırmıyor ve sorumluluk bize yükleniyor... ben tüketici haklarına gideceğim 1 hafta daha bekleyip..sende öyle yap...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)