Öncelikle şunu belirtiyim. Motorum 2008 model absli V-strom.
85 bin km de. Gönül rahatlığı ile avrupa turuna çıkarım.
Yani V-stroma karar kılarsan motorun yaşına ve km sine asla takılma. Önemli olan bakımı. Diğer türlü bu alet kolay kolay havlu atmıyor.
2. Elde alırkende ss lere nazaran daha basit. Çünkü genelde pek artistlik peşinde olanların alacağı motor değil. Daha orta yaşa sahip insanlar tercih ediyor. Benim gibi istisnalar hariç tabiki(yaş olarak).O yüzden redline dır , ön kaldırmadır vs olayları olmayacağı için genelde temiz oluyor aletler.
Yani ağır bir kazası yoksa ve bakımları yapılmışsa o V-stromu alabilirsiniz km sine ve yaşına bakmadan.
Gelelim geçilir mi geçilmez mi tartışmasına.
Bence geçilir.
10 bin km motor süren insan bileğine hakimdir.
Ki zaten 2 silindir 67 beygir ağır bir motor olduğu için öyle deli bir performansı yok ss ler gibi.
Bu yüzden güç açısından sorun yaşamazsınız ilk 1.000 km gazı fazla açmayarak kullanırsanız.
Fakat
Ağırlık işin içine girince değişir.
Eğer ben kendime güveniyorum, olası bir eğim almada bacaklarım kuvvetli diyorsanız sorun yok.
Bacak cidden önemli ilk zamanlarımda 1-2 kere bacağımın iriliği sayesinde devrilmekten kurtardım. Meret öyle birşeyki eğimi alırsa illa yatmak istiyor.
Toparlarsak , ilk 1.000 km gazı yumuşak açtığınız taktirde sadece ağırlık açısından sorun yaşarsınız. Oda 1.000 km sonra geçer. Alışırsınız.
250cc den de geçseniz o ağırlık yine aynı şekilde sizi etkiler.
Cbf500 ile karşılaştırısak bir kere rüzgar olayı çok farklı.
V-stromda rüzgar neydi onu unutabilirsiniz bir süre sonra
Umarım açıklayıcı olmuştur.Biraz dağınık olmuş uzun yazınca sanki.Sorunuz olursa özeldende cevaplayabilirim.
Kendini bilen insan için 2. Motor olarak 2 silindirli 67 beygir bir motor uygundur bence.
Şunuda belirtiyim ben 150-250-650 cc olarak ilerledim.