Cbf 150'den , 2. el Cbf 500'e mi ? Yoksa Sıfır 250 CC mi ?
Reklamlar
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Reklamlar
-
Önceden belirteyim, öyle tecrübem falan olduğundan değil ; sadece ben aynı durumda olsam ne yaparım diye yorum yapıyorum:
Ben olsam 0 Inazuma alırdım. Satarken de çok zorlanmazsınız hem. CBF150'den sonra konforu aratmayacaktır diye tahmin ediyorum. Dediğim gibi, tecrübe olduğundan değil, sadece fikir.
-
Olay bu noktaya geldi demek. Sen inazuma 500 al ikisi bir arada olandan :D
-
Ben korkmaz, alınabiliyorsa cbf500 ve hatta v-storm alırdım. Enduro motosikletler aynı cc naked ya da sslerden çok daha güvenli, kullanımı kolay ve rahat aletlerdir. Şehir içi çok sık kullanıyorsan pratik olmaz elbette ama uzun yolda inzaumayla filan karşılaştırılmaz bile. CBF500 de çok gereksiz bir motormuş gibi geliyo bana Burası çok kişisel yalnız, kimseyi kızdırmayayım
-
inazuma f benim hayallerimdeki motor hocam , mavi kaplanım benim
kesinlikle inazuma , şehir için 250cc ideal , dediğin mesafelere de gider gelir
-
Dusty adlı üyeden alıntı
Ben korkmaz, alınabiliyorsa cbf500 ve hatta v-storm alırdım. Enduro motosikletler aynı cc naked ya da sslerden çok daha güvenli, kullanımı kolay ve rahat aletlerdir. Şehir içi çok sık kullanıyorsan pratik olmaz elbette ama uzun yolda inzaumayla filan karşılaştırılmaz bile. CBF500 de çok gereksiz bir motormuş gibi geliyo bana
Burası çok kişisel yalnız, kimseyi kızdırmayayım
Hocam 220kg ıslak ağırlıklı(v-storm) motor 140kg lık bir motordan geçecek kişi için size kolay ve rahat mıdır?
-
cbf500 mu Inazuma mi diyosaniz inazuma derim..
-
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Hocam 220kg ıslak ağırlıklı(v-storm) motor 140kg lık bir motordan geçecek kişi için size kolay ve rahat mıdır?
ben cbf 150 kullanıyordum evet v storm
hatta varadero yani daha büyük olmasına rağmen kontrolü kolay motorlar dır cbf in büyük abisi olarak görüyorum ben bunları
şöyle de bi durum bu motorlar da tek sıkıntı gaz kolunu iyi ayarlamak gerekir yoksa hazin sonla bitebilir bu macera
yoksa frenaj viraj kontrol yol tutuş cbf ten çok çok üstün motorlardır
tabiri caizse varadero bence kendi kendine gidebilen bi motordur mühendislik harikası dır kendileri
ben olsam hiç 250 cc ie uğraşma sonra seneye de 500 600 e bakmya başlayacan
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Kocaeli İl Temsilcisi
kaanklky adlı üyeden alıntı
Önceden belirteyim, öyle tecrübem falan olduğundan değil
; sadece ben aynı durumda olsam ne yaparım diye yorum yapıyorum:
Ben olsam 0 Inazuma alırdım. Satarken de çok zorlanmazsınız hem. CBF150'den sonra konforu aratmayacaktır diye tahmin ediyorum. Dediğim gibi, tecrübe olduğundan değil, sadece fikir.
Fikriniz için teşekkür ederim . İnazuma zaten cbf 150'ye göre çok daha rahat bir motor .
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Olay bu noktaya geldi demek. Sen inazuma 500 al ikisi bir arada olandan :D
En sonunda abi yamasaki 500 alacağım
Dusty adlı üyeden alıntı
Ben korkmaz, alınabiliyorsa cbf500 ve hatta v-storm alırdım. Enduro motosikletler aynı cc naked ya da sslerden çok daha güvenli, kullanımı kolay ve rahat aletlerdir. Şehir içi çok sık kullanıyorsan pratik olmaz elbette ama uzun yolda inzaumayla filan karşılaştırılmaz bile. CBF500 de çok gereksiz bir motormuş gibi geliyo bana
Burası çok kişisel yalnız, kimseyi kızdırmayayım
Hem uzun yol hem şehiriçi yüzde 50 olarak kullanacağım genel olarak . Vstorm şuan için fazla geldiğini düşündüğüm için listemde yok . Yoksa hayranım onun tipine .
Dodin adlı üyeden alıntı
inazuma f benim hayallerimdeki motor hocam , mavi kaplanım benim
Fuardan sonra gelecek olan f modeli naked modeline göre daha güzele benziyor , en azından rüzgar falan daha az alır . Ama 24 hp oluşu ve ağırlığın iyice artması beni düşündürüyor ve tipide biraz 80'lerden kalma gibi .
kesinlikle inazuma , şehir için 250cc ideal , dediğin mesafelere de gider gelir
Çoğunluk inazumadan yana sanırım öyle gözüküyor .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
F54 adlı üyeden alıntı
ben cbf 150 kullanıyordum evet v storm
hatta varadero yani daha büyük olmasına rağmen kontrolü kolay motorlar dır cbf in büyük abisi olarak görüyorum ben bunları
şöyle de bi durum bu motorlar da tek sıkıntı gaz kolunu iyi ayarlamak gerekir yoksa hazin sonla bitebilir bu macera
yoksa frenaj viraj kontrol yol tutuş cbf ten çok çok üstün motorlardır
tabiri caizse varadero bence kendi kendine gidebilen bi motordur mühendislik harikası dır kendileri
ben olsam hiç 250 cc ie uğraşma sonra seneye de 500 600 e bakmya başlayacan
Bu mantıkla hiç uğraşmadan varadero ile başlayalım.
-
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Bu mantıkla hiç uğraşmadan varadero ile başlayalım.
aslında para olsa varadero bile küçük direk tenere 1200 alırım çünkü ben motoru aklımla kullanırım
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Hocam 220kg ıslak ağırlıklı(v-storm) motor 140kg lık bir motordan geçecek kişi için size kolay ve rahat mıdır?
Ben bu konuda F54 arkadaşımız kadar net olmasam da, şu konuda netim, evet bu motorlar her türlü 125lik bisiklet irisi motorlardan rahat ve güvenlidir. Inazuma da çok güzel, güvenli ve rahat bir motordur.
Orta boy bir enduro için öğrenilecek birkaç husus var.
1. Motor çalışmıyorken kontrol. Bi yere geçip çıkarma, masaya alma, tutma, kaldırma vs.
2. Dar alanda manevra.
3. Sağ bilek terbiyesi.
Trafik bilgisi ve refleksler güçlü olduktan sonra tüm bunlar ancak ve ancak ilgili motorda öğrenilecek hususlardır bana göre. 125'ten v-storm'a geçmekle, inazuma'dan geçmek arasında bir fark göremiyorum. Adaptasyon süreci aynı olacaktır kanaatindeyim.
-
bi tanıdığımın cbf 500 ü ile ( yaklaşık 30 bin de ) gelibolu-saros turu atmıştım. Açıkcası ben çok beğenmemiştim. Bana hantal geldi motor bloğuna göre. Ön tarafıda pek hissedemedim. Belki motor biraz yıpranmıştır bir de çanta-koruma demiri- yüksek ön cam vardı. Bunlar hem ağırlığı arttırmış hem de sürüşün tadını kaçırmış olabilir. Bence inazuma gayet iyi bir seçim olur.
-
Cbf500 ü kaldırabıleceğini düşünen biri Vstromu da rahatca kullanır.. orta sınıf endurolar kullanımı aşırı zor makinalar değil.. kendini bilerek kullandıktan sonra vstrom en güzel tercih olurdu.. Şahsen imkanım olsa bian düşünmezdim.. Varadero yu yunus polis arkadaşımdan dinlemiştim sonra onun motorunu kullandım ve dedği gibi bende hiç sevmedim .. arkadaşımda şehir içinde işkence ve hantal ağır bi motor olduğunu iletmişti.. orta sınıf endurolarn çoğunu denemiş biri olarak varadero kullanım kolaylığı olarak sınıfta kalır..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
Yahu Ezio Seni tanıdığımdan beri motosiklet arıyorsun r25 koltuğuna oturacaktın en son fuarda, araya Inazumaları, Cbf500'ü sokmuşsun.
Hakkında hayırlısı kardeşim. Alacağın motosiklet hangisi olursa olsun, kazasız belasız sürmeye devam edersin inşallah. Bilinçli sürücü olduğun, forumdaki yorumlarından, ekipmana ve cc sırasına verdiğin önemden belli zaten bayağıdır.
Şimdi Auditore kardeşim, benim bi arkadaş CBF150 kullandı 10küsür bin km. Sonra sattı motoru .Saatler süren bi konuşmamız oldu. MT07 mi yoksa Inazuma mı diye. Kendisi zaptederim ben MT07'yi diyordu. İnazumayı aklına soktum, çünkü artçılı ve şehir içi trafiğinde kullanacaktı. Şu an çok memnun. 8bin km'yi devirdi, hala öve öve bitiremiyor makinayı.
Senin durum farklı. İlk motorunu sıfır almışsın, temiz temiz bakmışsın mantıklı şekilde ne alayım diyorsun.2006 model CBF ?? Hayır. Inazuma, nedenini bilmiyorum ama sana önermek istemiyorum. Evet konforlu,sağlam ama tork olarak seni tatmin eder mi bilemiyeceğim. Supersport istemediğin için (CBR ve R25 yüksek gidonlu motosikletler olsa da) Ktm 390, Z300 gibi modellere bi göz atardım.
Hangisini alcaksın acaba çok merak ediyorum
-
altına çek gsr 600, 4 silindir vuuu vuuu
-
bence fuarda yeni inazumayı görmeden binmeden ve fiyatı açıklanmadan sakın kıpraşma...
CBF in 11.5 beygirinden sonra inazumanın 24 beygiri seni yeterince tatmin eder arada çok fark var.
Bence zorlayıp 2. el versys650 falan alma gibi bi şansın yoksa eski çok yakan 2006-2007 cbf500 e sadece girme beygir için. inazumanın grenajlı versiyonunun alıcağı reaksiyonun, beğeninin, tadın 5 te birini 2. cbf500 de alamassın.
Aç bi youtubeden cayır cayır S ve F versiyonların videoları izle dediğimi anlıcaksın. Yeni her zaman yenidir, güzeldir.
ahım şahım zarar etmeden büyütme imkanının da var. 2 motor kombinasyonuda başarılı değil bence. cbf500+150. cbf150 vergisi sigortası bakımı 350 tl en az yattıgı yerden yiyececek elimin altında ekonomide olsun derken. TA+cbf150 desen neyse yine ama.
Tabi tüm bunları elinde 22-23 bin olup max 2-4 yaşında V-strom ve versys650 alma durumu olmadığı için yazıyorum. öyle bi durumda inazuma demek de hata olur
-
Öncelikle şunu belirtiyim. Motorum 2008 model absli V-strom. 85 bin km de. Gönül rahatlığı ile avrupa turuna çıkarım.
Yani V-stroma karar kılarsan motorun yaşına ve km sine asla takılma. Önemli olan bakımı. Diğer türlü bu alet kolay kolay havlu atmıyor.
2. Elde alırkende ss lere nazaran daha basit. Çünkü genelde pek artistlik peşinde olanların alacağı motor değil. Daha orta yaşa sahip insanlar tercih ediyor. Benim gibi istisnalar hariç tabiki(yaş olarak).O yüzden redline dır , ön kaldırmadır vs olayları olmayacağı için genelde temiz oluyor aletler.
Yani ağır bir kazası yoksa ve bakımları yapılmışsa o V-stromu alabilirsiniz km sine ve yaşına bakmadan.
Gelelim geçilir mi geçilmez mi tartışmasına.
Bence geçilir.
10 bin km motor süren insan bileğine hakimdir.
Ki zaten 2 silindir 67 beygir ağır bir motor olduğu için öyle deli bir performansı yok ss ler gibi.
Bu yüzden güç açısından sorun yaşamazsınız ilk 1.000 km gazı fazla açmayarak kullanırsanız.
Fakat
Ağırlık işin içine girince değişir.
Eğer ben kendime güveniyorum, olası bir eğim almada bacaklarım kuvvetli diyorsanız sorun yok.
Bacak cidden önemli ilk zamanlarımda 1-2 kere bacağımın iriliği sayesinde devrilmekten kurtardım. Meret öyle birşeyki eğimi alırsa illa yatmak istiyor.
Toparlarsak , ilk 1.000 km gazı yumuşak açtığınız taktirde sadece ağırlık açısından sorun yaşarsınız. Oda 1.000 km sonra geçer. Alışırsınız.
250cc den de geçseniz o ağırlık yine aynı şekilde sizi etkiler.
Cbf500 ile karşılaştırısak bir kere rüzgar olayı çok farklı.
V-stromda rüzgar neydi onu unutabilirsiniz bir süre sonra
Umarım açıklayıcı olmuştur.Biraz dağınık olmuş uzun yazınca sanki.Sorunuz olursa özeldende cevaplayabilirim.
Kendini bilen insan için 2. Motor olarak 2 silindirli 67 beygir bir motor uygundur bence.
Şunuda belirtiyim ben 150-250-650 cc olarak ilerledim.
-
Ben olsam tercihimi CBF 500'den yana kullanırdım. Şehir içinde de bir commuter kadar kıvrak bana göre.
-
Şunu düzeltiyim, bahsettiğimiz ağırlık olayı sadece çok düşük hızda yapılan dönüşlerde sizi zorlar. Bahsettiğim tabiki ilk alışma dönemlerinde. Bir zaman sonra Cbf150 gibi V-strom süreceksiniz merak etmeyin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)