Oturuş pozisyonlarını kapıştırıyoruz
Reklamlar
-
Kapıştırılıcak bişey yok Chopper süren sevdiği için alıyor Super sport alan beğendiği için alıyor.. Hepsi kendine göre rahat yarış motoru seven adama en baba altın kafeside versen genede vatanım diycek tutulsada kendi motorunu benimsediği için benimki iyiydi diycek..
Reklamlar
-
Anavatanım Chopper ama en rahatı Scooter şunda bi anlaşalım arkadaşlar hayvan gibi şişirilmiş sele vites derdi yok kendisi ucuz, düşse bi tekmede sen atarsın oh kafan rahat vallahi
-
Resme göre en rahat d galiba?
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
Leon10Rhyme adlı üyeden alıntı
Emin ol hiç yormuyor arkadaşım gayet rahat konforlu bir sürüşle turunu tamamlayabiliyorsun. Chopper motorsikletlerde ne bel ağırısı ne kol ağırısı hiç bişey çekemezsin doğasında konfor var
Arkadaki bumperları saymazsak hardtail bir motor olan Spider'la mı söylüyorsun bunu?Ben bu görüşe katılmıyorum.Bence motorun görünüşü nedeniyle katlanıyorsun gibime geldi.100 kmden sonra motorun sürücüye resmen girdiğini hissediyor insan.
-
Rona adlı üyeden alıntı
Arkadaki bumperları saymazsak hardtail bir motor olan Spider'la mı söylüyorsun bunu?Ben bu görüşe katılmıyorum.Bence motorun görünüşü nedeniyle katlanıyorsun gibime geldi.100 kmden sonra motorun sürücüye resmen girdiğini hissediyor insan.
5.000 km spyder kullandım durmaksızın değil veya uzun yol değil arkadaşımdan arakladıkça. Hiç göt ağırısı falan çekmedim arkadaşım Bu arada kullanma deneyimin oldumu spyder'ı ?
-
En rahati şudur diyebilecegim kadar farkli motosiklete binmedim acikcasi ilk motorum falcon 150ydi gayet dikti ve rahatti suan cbr 250 var cok coookk hafif kambur kollar serbest sopa yutmuş gibi dimdik degil ama rahat bir duruşu var boyum kisa olmasina ragmen
-
Mardin İl Temsilcisi
redlion999 adlı üyeden alıntı
ahahah sonuncusu güldürdü :D
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
-
Benim eşimin fazeri vardi onceden ben ss diye soyledim durdum aldi bitane 600rr Istanbuldan Edirneye gittik geldik adam pert oldu ikide bir dinlen kalk zor geldik motordan sogumuş sen olmasan motoru satmayi dusunurdum dedi ama artik alişti saatlerce yol gidiyor sıkıntısız oturusuna alisik degildi one one gidiyordu ben artci oldugumdan o one gittikce duzgun otur diye geri ceke ceke alistirdim alisinca cok guzel ama alisana kadar cok zordu onun icin
-
redlion999 adlı üyeden alıntı
Teşekkürler, son derece aydınlatıcı oldu. Hele de benim gibi acemiler için. Allah tekerini düz bastırsın, tuttuğun altın olsun.
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
-
chopper'a binemeyenler yine yazmış çizmiş , yok kalasla vuruyorlar . Yok kasılan sürücüyü 3-5 arkadaşı gelip kalıp halinde kaldırıyor falan .
Facebook'a bakınız by muradhan lc 1500 diye bir custom chopper var , bir günde 600 km yol yaptım 400 ü aralıksız . Valla motoru teslım etmesem 1 600 daha giderdim .
-
Leon10Rhyme adlı üyeden alıntı
5.000 km spyder kullandım durmaksızın değil veya uzun yol değil arkadaşımdan arakladıkça. Hiç göt ağırısı falan çekmedim arkadaşım
Bu arada kullanma deneyimin oldumu spyder'ı ?
Bu yazdıklarından diğer marka chopper motosikletlerde deneyimin olmadığı anlaşılıyor.Ayrıca kullandığın Spider'i 100-200 km boyunca üzerinden inmeden kullanmadığın belli, aksi taktirde ne demek istediğimi anlardın(Sana eski Edirne yolundan Kırklareli'ne gidip gelmeni tavsiye ediyorum).Spider için böyle diyorsan diğerleri sana yaylı yatak gibi gelir.
Avatarımdaki bindiğim motosiklet Regal Raptor Daytona 350'dir.Ön maşa dışında Spider'in aynısıdır.2011 den şu ana kadar uzun yol kısa yol 12000 km yol yapmışım kendisiyle.Geçmişte grup üyeliğimden dolayı tüm Regal Raptor modellerini kullanma fırsatım oldu.Oturuş pozisyonu ve konfor bakımından en iyi modeli dd250e-9b dir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Horoz döğüşünü bir kenara bırakırsak başlıktaki konuya dönelim.Bana göre motosikletler için en uygun sürüş pozisyonu gerek konfor,gerek yol kontrolu,gerek araç kontrolu avantajı olan dik oturuş pozisyonudur.Ayrıca rüzgarın size vereceği o hissi en fazla hissedebileceğiniz pozisyondur.
Motosiklet üreticileri de uzun yol motorlarının sürüş pozisyonlarını dik oturuş pozisyonu olacak şekilde ürettiklerine göre,o kadar deneyim,test vs.den sonra yanılıyor olamazlar değil mi?
-
Geçtiğimiz yaz sabah 08:00 Datçadan yola çıktım,izmir çanakkale üzerinden akşam 22:00 istanbuldaydım, (1000 km Düz hesap)oldukça rahattım,
[IMG][/IMG]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)