Arkadaslar hani bu elektrik kablolarını v.b şeyleri tutturmak için kullanılan cırtların kalınlarından lastiğe cırtlıyorsunuz, kayma ve patinaj riskini azaltıyor. Şuan motorlu kuryeler bu yöntemle geziyorlar.
Arkadaslar hani bu elektrik kablolarını v.b şeyleri tutturmak için kullanılan cırtların kalınlarından lastiğe cırtlıyorsunuz, kayma ve patinaj riskini azaltıyor. Şuan motorlu kuryeler bu yöntemle geziyorlar.
hocam kelepçeden mi bahsediyoruz?
Kablo bağı diye satılıyor.
http://www.klemsan.com.tr/ProductCat/tr-TR/177/
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
patinaji azaltir,
yana kaymayi engellemez
Mobilde olduğum için resim atamıyorum. Ama arkadaşın verdiği link doğru. O cırtların kalınları var, onlardan takıyoruz lastiğe.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
Doğru söylüyorsun. Ben frene bastığımız zamanki kaymadan bahsetmiştim. Keşke biraz daha anlaşılır yazsaydım. (kusura bakmayın).
otomobillet için satılan pratik paletlerin bir kaç boy gelişmemişi ama işe yarıyor.
Yerde buz ve kar varken çok gerekmedikçe çıkılmaması taraftarıyım motosiklet ile.
Bütün yıl üzerinde çizik bile olmasın diye uğraştığınız motorunuzun pat diye devrilip orasını burasını kırması 1 saniyelik iş. Sonra durduk yere canınız sıkılır.
Ha Enduro-cross aletiniz vardır ozaman durduğunuz hata. Hadi düşmeye
Birde Kuryeci arkadaşlarımız varki Allah yardımcıları olsun İnşallah.
Gecen yil deneyen bir arkadaşımız olmuştu. Memnundu diye hatırlıyorum.
Mecbur kalmadıkça karlı yolda gezmek hem sürücü hemde motor için sıkıntılı bir iş. Yalnız bazı arkadaşlarımızın ekmek teknesi olduğu için bu konuyu açtım. Allah tüm motorlu kuryecilere yardım etsin.
lastik cevresine orantili olarak kendir ip sarmakta ise yarar, tecrubemle sabittir
birde karda buzda motor surmenin zevki
apayridir,tabi trafikte olmadan
moto kurye arkadaslara allah yardim etsin
ondan yapilmis halat-ip
urgan da dendigi oluyor
naylon ip daha uzun omurlu olabiliyor ama
yol tutusu kotu oluyor, patinajda ise yarasada
yana kaymayi arttiriyor
Motorum henüz yok sorunda yok ama burada kar 1 metreyi geçti dün bugun ve yarın okullar tatil oldu :D yer bilecik bozüyük sıcaklık -6,-7 derece
Kuryecilerin işi zor gerçekten Allah kolaylık versin.
Tahtaların üstüne aldım birazda çalıştırdım kuru asfaltı bekliyoruz
Soğuk önemli deilde asfalt kuru olmalı.
Yağmurdada sürmesi keyifli buz olmasın yeter.
eğer araba ile karda kalırsanız zincirde yoksa lastikleri iyice indirin jant iyice lastiğe yaklaşacak bu şekilde yolcuğu tamamlayabilirsin, geçen hafta bir abimiz toros arabasıyla köyden şehre bu yöntemle gelmiş
hayatimda bir gun karda buzda motor surmr zevkini tatdim
oda van da -15,20 derece ayazda
toplamda 30km ilceden ilceye gidip geldik
bu arada sicaklik sifirdanne kadar dusuk olursa lastigin buzu tutmasi yapismasi o kadar iyi oluyor,
pantolon iclik arasina ve gogse bolca gazete
tavsiyemdir
Tamam burada "gidebilmek"ten bahsediliyor ama ben biraz da konfordan bahsedeceğim
Yüzüm felç geçirmesin diye vizör kapalı gitmek istiyorum haliyle, hani kar değil ama 0'a yakın bir sıcaklık vardı bu sabah, kask Shoei, pinlock yeni ama maalesef önleyemedim buğulanmayı. Vizör bir tık yukarda, dudaklar mor bir halde tamamladım yolculuğu
Sanırım kaskın içindeki ve dışındaki sıcaklık farkı arttıkça buğulanma önleyci sistemler de çalışmamaya başlıyor, aklınızda bulunsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)