Merhaba arkadaslar cin mali asya rx 250 cc crosu satip orjinal bir motor alacagim, fakat ben hem koy toprakli yollarda hemde sehirde seyahatim icap ettigi icin nasil bir sey almaliyim. Yardimlariniz icin tesekkurler
Merhaba arkadaslar cin mali asya rx 250 cc crosu satip orjinal bir motor alacagim, fakat ben hem koy toprakli yollarda hemde sehirde seyahatim icap ettigi icin nasil bir sey almaliyim. Yardimlariniz icin tesekkurler
Honda Crf 250 L alabilirsiniz.
Eğer cros istemiyorsan suzuki inazumaya bakabilirsin.
yamaha wr250r veya honda crf 250
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
o sınıfta en iyisi "Bence" Kawasaki Klx250
Dadaş Orhan, bence bu sefer motorlara bakarken, tork değerlerine de bakmayı ihmal etme. Aslında tork değeri beygir gücü kadar önemli bir özelliktir motorlu araçlarda.
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
crf 250 l
Tesekkurler arkadaslar. Ben bu karmasa icinde sasirdim kaldim. Crf l modellerinde dusme sonucu sase egilmesi sikayetini okudum sogudum onu eledim. Ben iki amacli lullanacagimdan dolayi yerden yuksek ayni zamanda croslardan hizli modeller varmi acaba? Klx nasil
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
Tesekkurler dikkate alacam
Hem yüksek hem hızlı istiyosan, 250lik tek silindirli saf endurolardan ziyade şöyle 2006 öncesi bir transalp işini görebilir. Hem asfaltta üzmez, hem torklu olduğundan kötü yolda yetersiz kalmaz. Yeni transalplere göre ucuzdur, bakımı kolaydır, şasesini kırarsan ödül filan verirler, grenajı da çok önesemedin mi tamamdır. Biraz fazla yakar 250liklere göre, tek kötü yanı o bence.
Aklınızda bulunsun.
2012-2014 modellere bakmak istiyorum. İstedigim alti yuksek ve hizli gidebilecek bir motor. Enduro olarak yuksek cc onerenler var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
Cemaati muslimin tam olarak ne yapmam lazim birsey spyleyin yav
Sase egilmesi mi
Bence yanlış okumussunuz. Gıdon egilmesi oluyor. Saseyı ıstesenız bile egemezsınız kolay kolay.
Hrle crf de imkansız.
Ha yine klx alın ama o işte kesin bir yanlışlık var.
Bir de Saseyı dusmeyle eğen arkadaş garantiye başvurmuş mu diye de sorun. Malum en eskisi 2013 model olan crf lerin tamamı garanti kapsamında.
Garantiye vermedıyse o kişi "minik" bir kaza yapmıştır.
Hocam birda arkadas uzuntelirini belirtmis
http://www.motosiklet.net/forum/mark...astirma-7.html
CRF ya da KLX. Hatta CRF daha uygun gibi.
Bütçen hangisine elveriyorsa.
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
Çok takılmayın olumsuz yorumlara. İstisna onlar. Face grubuna bakın, bi dünya kullanan var, cayır cayır heryere giriyo çıkıyolar. Pişman olunacak bi motor değil. crf oturarak kullanmaya daha uygun klx'e göre.
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
Yamaha ybr 250 kalite saglamlik ve performans 200 bin km ye kadar piston sekman ekstrantik zinciri debriyaj balatasi degismez
Yok usta bu zamanda insan babasina guvenmiyor eski ybr lere nasil guvensin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
Sele yukseklik ayari yokmus. Benim boyda uzun, oda ayri bir sikinti. Eger degistilebip ayarlanabilme sansi varsa dusunurum.
Hyosung GT250 Naked işini çok güzel görür...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)