Acele etme evlat daha çok vakit var.
120-130 beygir az değil. bence daha var. eğitim ise eğitimlere devam tecrübeye devam. ne kadar eğitim alırsanız alın eğitimin pekiştiği yer yaptığınız km dir. eğitim teknik öğretir oturtması size kalır. isterseniz 1000km tecrübe ile tüm gis eğitimleri alın. başarı ile geçin hepsini. trafikte oturtamazsınız. ha bilgisiz de (eğitimsiz demiyorum) 100binlerce km yapın yine çok zor.. hepsi bir arada olmalı
Paranın çoğunu kenara koy kalanıyla ybr al.
Bilinçli olmak eğitim almak fikirleri süper. Bence hyosung gt 250r düşün derim. 600rr a hazırlık için ideal motor olur hacmi gorunusu oturus pozisyonu itibariyle gayet iyi. Bende 600rr dusundugumden ilk 125 ccden gt250r a geçmeyi düşünmekteyim.
4 silindir-600cc 18 yaşında bir amatör için bence erken.
Beyler beni yanlış anlamayın kızmayın ama şahsi görüşüm(genel motorlu vasıtar için) ben güvenli ve bilinçli sürüş ile km'nin doğru orantılı olduğuna pek inanmıyorum.Dediğim yanlış anlaşılmasın trafikte 100.000 150.000 200.000 kmleri devirmiş bazı (genelleme yapmıyorum)dengesiz sinyal kullanmayan, şak diye duran,taksi,dolmuş,direksiyonda makyaj yapan tabletle oyun oynayan özel araç sürücüleri,yollarda egoları yüzünden büyük motorlarıyla arkadan scooterları,küçük cc motorları karşısındakinin ve kendisinin can güvenliğini düşünmeyip sıkıştıranlar var!
Üzerine biraz daha koy 1000'lik al
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
Maddi olarak sıkıntın yoksa ki yok gibi, ninja 300 bence ideal hem yakışıklı hem performansı iyi yada az daha bekle yamahanin yeni 250ligini al fazlasına gerek yok hele ki daha 18 yaşında biri için
Benim farklı bir fikrim var. Maddi durumunuz yerindeyse eğer; 600rr alıp ona bazzaz-tci takıp düşük güç üreten bir map yükleyerek örneğin 35-40hp gibi motoru bu şekilde düşük güçte alışarak kullanabilirsiniz. Bu şekilde hem 2el satma derdinden kurtulursunuz hem uzun zaman bineceğiniz bir motorunuz olur.
Dostum olay sadece aletin gücü değil. Ağırlığı, oturuş pozisyonu zorluğu, duruma göre verdiği tepki vs. Ninja 300 her anlamda bu kategoriye başlamak için uygun bir makine, vites geçişlerinden egsozun verdiği sıcaklığın yönüne kadar düşünmüş adamlar. Arkadaş daha düşecek, kalkacak, düşen motoru kaldıracak, bunları hafif ve daha hata toleranslı bir makinede yaşamasında fayda var.
ben 21 yaşındayım 9 yaşından beri 5.motorum (peder bey sayesinde o da motorcu) şuan 250 inazuma toplam en az 20 bin km yaptım param yok olsa da almam 600 dört silindir.şimdiden başladım biriktirmeye okul bitince alıcam umarım yani çok erken bence.ki benim ağız burun yamuk bisiklet kazalarından dolayı
bi de olaya şöyle bakın.
20 yaşında bindiniz 600lüpe
23 yaşında da 1000liğe...
sonra?
çocuklara büyük kıyafeti giydirenlerden bundan zevk alanlardan olmayın. her yaşın ayrı bir güzelliği var. ben üç sene 125 cc sürdüm, artçım olmasa 250cc'den yukarı çıkmazdım.
imkanınız el veriyorsa pistleri de deneyebilirsiniz. illa 250kg lık aletlerle hafta içi okula gitmek zorunda değilsiniz. 125-250 bandında motosikelt sahibi olup ara sıra hız tutkusunu pistlerde de tadabilirsiniz. biraz da bu yanını araştırın bence.
Dediğim yanlış anlaşılmasın naçizane görüşüm (yukarıda da yazdım)forumu seviyorum nefret edilip atılmak istemem bu konuda yanlışım ve hatam varsa düzeltmeye tartışmaya açığım!Ama kim bilir bu forumda kaç tane yetenekli genç var belki ülkemizi motor yarışlarında temsil edecek fakat sanki devamlı insanların hevesleri ve hayalleri köreltiliyor ve törpileniyor gibi geliyor bana!Yok 2 sene(şu kadar km) 100 cc sür 3 sene 125 cc sür şu kadar km 250cc sür sonra 600 cc ye geçersin kalan ''ömründe'' de 1000 cc sürersin gibi öneriler ve tavsiyeler!Şu hayatta yaşayacağımız ne kadar ömrümüz var ki zaten!Tabi ki TECRÜBE KESİNLİKLE ÖNEMLİ ama hayalinizdeki makinayı kullanmadan nasıl tecrübe edebilirsiniz.Motor olayı başlı başına bir risk zaten!Bu forumdaki herkes bu riski göze almış kişiler.Ayrıca aklıma gelmişken çok nadir de olsa kıskançlık yapılmamalı benim param az olabilir(gerçekten öyle) adamın parası vardır birazda tecrübesi varsa basar parayı alır beğendiği motoru!Belki normal olarak eleştiriye maruz kalabilir ama burda sevincini mutluluğunu paylaşırken moral bozmak ve adamın hevesini kırmak onu mutsuz etmek hoş değil!Saygılarımla AHMET VOLKAN
Tamam hocam kawa ninja 300 düşünüyorum şuan.
Kesinlikle, ilk tercihim buydu fakat biraz daha para koy 600rr al diye vazgeçirmişlerdi.
ninja 300 düşünüyorum hocam sizce nasıl?
Yamaha 250 yi bir arkadaşta söyledi fuar olsun da gidip bakalım
Ninja dan yana kullanıyorum tercihimi
600 istememin bir sebebi de piste girmekti hocam, gazlama işlerini pistte yaparım diye düşünüyordum..
yetenekli adam trafikte belli etmez yeteneğini motorsporları yapar. onun için de yetenek tek başına yeterli değil.
sen sürersin ben sürerim ama üçüncü bi şahıs süremez. buna da kimse karar veremez bu yüzden herkese ufaktan başlama tavsiyesi verilir ki en mantıklısıdır. önüne gelen sürerim sanıyor. ha ufak ufak atlamaya ben de karşıyım nasıl 600 ile 1000 cc ss makina arasında bi fark yoksa, 20 beygir ile 30 beygir arasında da bi fark yok. adamın parası vardır basar parayı 18 yaşında r1 alır 2014 yaz mevsimi başında gaziemirde kamyona patlayıp hayatını kaybeden kardeşimiz gibi arkasından herkes ağlar.
motor olayı başlı başına bir risk eyvallah. ama önce tedbir sonra tevekkül.
KİMSE üstüne alınmasın bu lafım kesinlikle ortaya;
alnımıza yazılmışsa ölürüz diyip 300 ile gitmek, var mı ya böyle bi angutluk
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)