110'u bizim Çinli X-Treme Max'ta yapıyor. Şaka heralde bu Tenerenin 110 yapması.
110'u bizim Çinli X-Treme Max'ta yapıyor. Şaka heralde bu Tenerenin 110 yapması.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
vay arkadaş şaştım kaldım. benim aklımdaki sorunsalın aynısını yaşıyorsunuz. tabi mt 09 tracer en kral çözüm olabilirdi ancak kol gibi fiyat koydular. yeni kasa versys çok güzel. eur düşerse 25 bin tl ye mal edersiniz. 110km/h hızdan sonra tenerede sağlam titreşim oluyormuş. sıkıntı yaşayabilirsiniz. 650cc versys in vergisi 300 tl daha düşük. bu farkla bakım masraflarınızı karşılarsınız. ben eur biraz daha düşerse versys alacağım. tavsiye ederim. halihazırda xmax kullanıcısıyım. boyum 193cm. hiç sıkıntı yaratmıyor. xmax 400 bahsettiğin kullanımda seni en rahat ettirecek motor olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
ama eski kasa alacaksan biraz daha bekleyebilirsin. zira eski kasa artık. farlar çok tipsiz ve yeni kasaya göre hem 5hp daha düşük hem de çok daha titreşimliymiş. beklersen eğer 2. el fiyatları daha da düşebilir
Xmax yuzde doksani begenmezde, tenerede tek silindirin dez avantaji titresimse, iste alicilar icin Buyuk sikinti.
otobanda tek silindirin konforlu hızından bahsediyordum.
tenere 110
f650gs 100
kimisi için 10 km daha üstü belki. ama onun da üstünde artık aynadan arkayı seçemezsiniz hadi seçtiniz diyelim 1 saat sonra kuyruk sokumunuzda ağrı oluşur.
Orhan kardeş daha fazla oluyor çünkü 650-700 cc lik tek bir silindirden bahsediyoruz. 125-200 cc silindirin nereden baksanız 3-4 katı büyüklüğünde bir piston inip kalkıyor
mesajda bana 150 demiştin; 150 ile yarım saat gidersin sonra çok yorulursun, o yüzden çift silindir makine öneriyorum.
Hocam adeta kendimi buldum bu soruda.. Eline sağlık bu konuyu açtığın için. Seninle aynı durumdayım resmen.
Benim kalbim Versys'de şu an. Ancak her ikisini de 15 gün sonra Motor Fuarı'nda son bir karşılaştırmaya tabi tutacağım ve kararımı öyle vereceğim.
Fakir olduğuma bir kez daha şükrettim Bi kamyon para ver, aldığın motor 110'dan sonra oryantale başlasın. Vay canınasını. Abicim bizim X-Treme Max 100'den sonra titriyor, 110'dan sonra gitmiyor zaten. Paranıza yazık Max alın
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
istanbuldaysan son hız çok önemli. TEM'de 120 ile Kocaeliye kadar gidemiyorum :( ama Kocaeliyi geçtim ohh benden güzeli yok. e tabi ankaraya kadar 140-150 gitmek de var tabi ama yakıtı da ona göre deyip şükrediyorum. Bu arada benim yakıt ortalamam en fazla 4.3 civarlarında.
hızlanma konusu da ayrı tabi 6 saniye nere 16 saniye nere
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
Şaka abicim şaka Bizimkisi fukara kıskançlığı işte Canlı canlı yakalamışken vurayım dedim Allah herkese güle güle binmeyi nasip etsin.
Yalnız öğrenmenin yaşı yok. Tek silindirlilerin vibrasyon sorunun bu kadar olduğunu bilmiyordum. Forum sayesinde öğrendim. Aslında mantıklı tabi. Koca silindir o yuvada o kadar hızlı hareket ederken erken süratlerde yüksek vibrasyon kaçınılmaz.
Anlayışınız için teşekkürler. Sevgiler saygılar. Hepinizin tekeri düz bassın
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Fiyatları tekrar gözden geçir hocam. Yamaha zam geldi
Kawasaki de ucuzladı euro düşünce
Tek silindir 650 cc motosikletmi olur, amele motoru, titresimden geberirsin. Hem istenen para cok fais.
Sakın tek silindir makina alma, tek silindir communuter, scooter olur oda en fazla 250cc.
Gecmiste teknoloji harikasi denen ktm 690 ile tecrubem olmustu, 2010 yilinda, 2008 model 6 bin km de harika bakimli ve yeni bir 690 di.
İzmir, istanbul yapinca, agzimin payini fazlasiyla aldim, artik o yol bitmek bilmedi, motoru atacaktim altimdan, kullanamaz duruma geldim titresimden, heryerim oynadi, ic organlarim yer degistirdi 2 gun hasta yattim. Doner donmezde sattim kurtuldum.
Bir daha oldurseler tek silindir makinaya binmem, 4 silindirin yumusakligi ve konforu ile alakasi yok. Tek silindir motor resmen vibrasyon makinasi, ha birde dedigim motor ktm yeni 690 serisiydi, gelistirilmis cify balansor falan, hepsi hikaye, o paralara bir diversion alin , kadife gibi yumusak 4 silindir ile dunyayi gezersiniz. Sakin cift ve tek silindir makina almayin o paraya
kara35 harbiden sallamışsın
tek silindir le çift silindiri aynı kefeye koymuşsun
vallaha bravo
ya hiç vtorm 650 ile tenere aynı konforda olurmu
veya f650 gs ile transalp
varadero da çift silindir 1200 tenere de bunlarda mı vibrasyon makinası
he tek silindire binenler de var demekki adam ondan zevk alıyor
saygı duymak lazım insanların seçimlerine
Yanildigin bir nokta var sevgili dostum . Tenere ve F650GS okuz gibi tek silindire arazide yol alabilmesi icin sahipler, unutmayin cift silindirden verimli enduro olmaz, yuksek ve ani torku tek silindr tek piston verir, cift ve 4 silindirden daha cok yol motoru olur... Bu farki iyi kavramak ve amaca gore motor almak lazim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)