Sevgili dostlar, kaza videosu hakkında yorumlarınızı rica ederim.
(Kazazedenin koruma ekipmanlarına baştan dikkatinizi çekmek isterim..!! )
http://www.youtube.com/watch?v=lVDspjQorG4
Sevgili dostlar, kaza videosu hakkında yorumlarınızı rica ederim.
(Kazazedenin koruma ekipmanlarına baştan dikkatinizi çekmek isterim..!! )
http://www.youtube.com/watch?v=lVDspjQorG4
Hatalı kimin oldugu belli zaten.Etrafda trafik ışığı yok ,tahli yoldan temkinlik çıkıyor motosikletliler, hızları düşük .Arkadan gelen heyven bariz ezip geçiyor, hızı yüksek, fren mesafeside yok .
Adamda iyi sabır var, takdir mi etsem kızsam mı çözemedim.
Araç sürücüsü o kadar hızlı geliyor ki motosikletli bayan o kadar mesafeden muhtemelen hızını hesaplayamadı.
bariz sürücü hatalı. nasıl bir hızla geliyorsa. onu geçelimde ambulansa helal olsun oradanmı geçiyordu yoksa anlayamadım 2 dk içinde oraya geldi.
Her iki tarafta hatali geldi bana, araç surucusu de hizli , motor surucusu de tali yoldan ana yola cikarken gelen aracin hizini kestiremediyse yola çıkmamaliydi.
Hatasız olan yok gibi de, böyle de girilmez ki yola. Motorsiklet: çift şerit değiştirme, omuz kontrolü yok, trafiğe yanlış bağlanış. Arabanın da epey bir hızı var.
Tam da bu nedenle yol baglantisi olan bölgelerde 70 km/sa hiz siniri uygulamasi yapiliyor. Otomobil sürücüsü asiri hizli ve tamamen hatali.
Etrafda degil etrafta, tahli degil tali ve temkinlik degil temkinli
Kisisel bir sey degil kardesim fakat yazim kurallarina biraz daha dikkat edelim lütfen.
hatayı geçtim iki motosiklet sürücüsündeki bilince bakar mısınız ya.. bravo
Araba çok hızlı olduğu için hatalı , motor sürücüsü aracın hızını kestiremeyip yola fırladığı için hatalı , ayrıca ara yoldan ana yola çıktığınızda biran önce hızınızı ana yoldakilere eşitlemek için hızlanmanız gerekiyor , aracı görüp çıktıktan sonra o kadar yavaş gitmek pek mantıklı gelmedi bana. Ayrıca 2. motor da orta şerit ortasında kalarak sağdan gelen arabanın kaçış manevrası yapmasını engelledi belki oda hemen sağa geçseydi araç sol şeride geçip kurtara bilirdi. Sonuç olarak kaza bu bazen ne kadar konuşursak konuşalım olabiliyor.
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
empati yapalım. araç sürücüsüyüz. ikinci gelen motor da önümüze doğru geliyor. karşı şeride girmek kaçış manevrası yapmak düşünülmez o sırada. olabildiğince şeridinde kalmaya çalışırsın. çünkü zaten o motorlu karşı şeritten gelmiş olacak. düşünce sistemi psikolojik olarak oraya geçme eğiliminde olmaz refleksler. kamikaze dalışı olur çünkü oraya geçmek. uculca öndeki aynı yönde giden araca çarpmak daha doğru gelecek.
hata kimde;
hata motor sürücüsünde kesinlikle motor sürücüsünde. bir mosotiklet sürücüsü mutlaka diğer tüm sürücülerden daha gözüaçık olmalı. hemen yanındaki 4 tekerlekli ile beraber hareket etmeliydi. zamanlama panik refleks dikkat dağınıklığı. çok sıkıntılı işler. bi kadın erkek kavgası yapmak istemiyorum ama tipik östrojen kazası.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Hatali zaten belli de ben simsek gibi gelen ambulansa tav oldum ben. Medeniyet muthis bi his olsa gerek.
video dan cıkartılacak ders bizim icin kaza yaptıktan sonra hemen kalkmaya calsmak, kaskımı cıkartiyim boynumu esnetiyim kolumu ceviriyimm benim birseyim yok tavırlarndan uzak durmaktır... yatın bekleyin bütün uzuvlarınızdan emin olun ondan sonra kalkın....
Aracın karşı şeride geçmesinden bahsetmedim , gidiş yönü çift şerit araç sağ şeritte sol şerit boş , motorlu trafik kurallarına göre doğru bir hareket yaptı ve yavaş olması gereken sağ şeride geçti , süratli gelen aracın yerinin sol şerit olması gerekiyor, ancak 2. motor aracın hızını fark edip şerit ortasında kalmayı tercih ettiğinden araca kaçış yeri bırakmadı. Sonuç olarak kimin haklı olduğunun pek önemi yok her zaman söylüyorum haklı ve ölü olmamak için motorcuların normal araçlardan daha dikkatli olmaları gerekiyor.
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
yalnız o sırt çantasını çıkarış şekli epey tehlikeli. kolu kırılmış olabilirdi böyle bir kazada.
bu videodan çıkarılacak en önemli ders nezdimde korumaların ne kadar önemli olduğudur.
Bir motorcu kaza yapmışsa, ne olursa olsun hatayı kendinde aramalı. Çünkü her halukarda zararlı kendi çıkar. Bu videoda olduğu gibi. Çift şerit geçiyorsun, omuzundan bakıp kontrol etmiyorsun, yavaş ve tırsak davranıyorsun. Sonuçta cezasını çekersin. Karşı tarafın her zamana hata yapabileceğini düşünmek gerek.
Videonun 11. saniyesine ve 14. saniyesine bakarsanız arabanın ne kadar hızlı olduğunu anlayabilirsiniz. Aşırı hızla geliyo ve hatta sağ şeritte olan bir arabayı da geçiyor o sırada.
Ama işte bir motosiklet sürücüsü olmak bunları tahmin etmeyi ve trafiği okumayı gerektiriyor. Kız evet yavaş girdi ve hızlanmadı en azından şeride girdikten sonra omuz kontrolü yapsa yine kaçabilirdi. Neyse ki bişey olmamış. Bunları izledikçe şahsen bilincim artıyor daha temkinli olmaya çalışıyorum
benım gordugum motora arkadan çarpmış arkadan çarpan her zaman hatalıdır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)