Lastik hava basinci yardimmm
Reklamlar
-
Herkese gunaydin abilerim benim motorumun lastiklerine uygun havayi bastigimda motor virajlara guzel giriyor ama kayicakmis hissi veriyor birazda kayiyor lastikleri biraz daha indirdim mi viraj kabiliyeti az miktarda dusuyor ama istedigim kadar yatirabiliyorum ne yapmami onerirsiniz yardimlarinizi bekliyorum..
Reklamlar
-
Üstünde kaç yazıyorsa "psi" yani hava basıncı ona göre hareket et dostum yüksek veya düşük yapmamanı öneririm
-
Lastiklerin üstündeki yazan değer maximum hava miktarını gösteriyor lastiklere bakarak hava basarsam iyi sonuçlar doğurmayabilir
-
dostum kayıyorsa vijaj kabiliyeti düşüyor demektir. hava basınçlarından değil lastiklerini bi kontrol et artık özelliğini yitirmiş eskimiş sertleşmiş falan olabilir.
ben kitapçıkta yazan havayı bastım iyi lastiklerimle birlikte efsane bir viraj kabiliyeti kazandım tavsiye ederim
-
Yazdıklarımı, bilirkişi yorumcular gelene değin göz ardı edin ( zira imzanızdaki ise motor, o motor değil yer uçağı, başka bir dünya) ancak bende klavuza manuele, yazılana itibar edip müsbet/kuralcı olmaya çalıştım.
Lastik basıncı değerlerinde gözlemlediğim şey ise, Yük / Hava sıcaklığı / Mevsim gibi değişkenlerde sabit yazılı değerler her daim başarılı olmuyor.
Sonuç Yük/Hava/Mevsim durumuna göre lastik basınçlarını , çok hafif değerde inik tutup yol tutuşundan kazanıp , yakıt sarfını göze alıp kullanmaktayım , kullandığım zımbırtı cross/enduro/süpermoto 2 takım'ada sahibim , her değiştiğimde, bu değişkenlere göre lastik basıncımı ayarlıyorum, dediğim gibi sizin alet ise başka bir dünya başka gaz tepkisi, başka kaabiliyette, kazaasız belasız keyifli günlere.
-
lastikler daha 7 000 km yaptı daha yeni en iyisi ben kullanum kılavuzundaki belirtilen havayı basayım önerileriniz için teşekkür ederim
-
gt170 adlı üyeden alıntı
lastikler daha 7 000 km yaptı daha yeni en iyisi ben kullanum kılavuzundaki belirtilen havayı basayım önerileriniz için teşekkür ederim
km sinden ziyade kaç yılında üretildi, hangi teknoloji kullanıldı hamur kalitesi vesaire vesaire bunlar önemli. yani markadan markaya göre bile değişiyor.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
Yorumlariniz icin herkese tesekkur ederim
-
Motorunuzun lastikleri motorunuzu alırken üzerinde gelen lastikler mi, yoksa sonradan değiştirdiniz mi?
Ölçümü nerede yapıyorsunuz? İstanbul'da %40'lara varan hatalı ölçüm yapan benzin istasyonlarına rastladım. Tek bir benzin istasyonundan ölçüm yapıyorsanız yanlış ölçüm yapılmış ihtimali de vardır. Şehrinizde bulabiliyorsanız bir lastik tamircisinde ölçüm yapmanızı tavsiye ederim. Tabii kendi ölçüm cihazınızı almanız en güzeli olacaktır. Difi veya Oxford tavsiye edebileceğim markalardır. Diğer ucuz yollu, kalem benzeri basınç ölçerler çok stabil değiller.
Bir de lastiklerin soğukken ölçümünün yapılması gerekmekte. Bunu biliyorsunuzdur muhtemelen ama olur da gözden kaçmış olabilir diye söyledim. Sonuçta kimse anasının karnında öğrenmiyor ve siz de bugüne kadar bu bilgiyi edinmemiş olabilirsiniz.
-
Evet motorumun orjinal lastikleri fabrika cikisi lastiklerden zaten fazla bisey beklememek lazim lastikler sogukken olcum yapilmasi gerektigini biliyorum bu arada ispartada oturuyorum ve kendi kompresorum var
-
motosikletin kullanma klavuzunda yazan değer, kiloya göre değişiklik göstermekle birlikte maksimum değeri değil ideal değeri gösterir. lastiklerin olması gerektiği hava basıncında virajlarda kayması da(yolda, tutuşu etkileyecek bir unsur olmadığını varsayıyorum) lastiğin hamurundan kaynaklanır. genellikle sert olduğu için kayar ki dediğiniz gibi fabrika çıkış lastikleri genelde sert olur. basıncı indirdiğiniz zaman lowside olması bile olası. lastikleri değiştirin.
-
Ben kullanma kılavuzundaki değer değil lastiklerin üzerindeki değerinin max. basınç değeri olduğunu söylemiştim şuan kullanma kılavuzuna göre lastik basıncını ayarladım iyi gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)