0 düşünüyorsan şubat sonundaki fuardan bişeyler patlatmaya çalış iyi indirim oluyor diyolar
0 düşünüyorsan şubat sonundaki fuardan bişeyler patlatmaya çalış iyi indirim oluyor diyolar
hız yapmam,az yaksın,biyerlerde patlamayalım diyorsun ama dört silindir olsun diyorsun.. neden?
ayrıca, honda nın 500 lük makinası NC lerdeki 700 lük lerden daha agrasiftir..
250 den NC700s e geçebilirsin,birçok dört silindirlinin yarısını yakarsın ve daha çok konfor alırsın..
varsın 3 sn de 100 e çıkmasın da 5 de çıksın ne kaybedersin..
bizim bi kaplumbağamız vardı 0 dan 100 e iki haftada çıkıyordu ama gayetde keyifle biniyorduk
2. el 15-20 bin km de ortalama donanımlı bir NC 700 sana çoook uzun yıllar hizmet eder..
Arkadaşlar çok güzel bir motor buldum yaza kadar hem biraz daha biriktirip biraz da aile desteği ile yamaha fazer 800
alacağım motoru gerçekten sevdim tipi falanda güzel supersport değil ama bunla hayalimde geziyi de yapa bilirim
Türkiyenin bir bölümünü turlamak isterdim hep bu motor uygun gibi en azından kendi istediğim motoru alacağım yani arkadaşlarımın önerdiği xj6 yı alsaydım aklım hep diğerlerinde kalacaktı.
Herkese iyi günler
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
sıfır mı alacaksın fz8 i ?
600cc ile 1000cc arasında öyle dağlar kadar bi fark yok
sene olmuş 2015 bi başlıkta bi arkadaşımızın "600cc daha efendi daha sakin" yazdığını gördüm.
polemik yaratmak istemedim ama. yani 600cc motosiklet bana sorarsanız almam. ha vergi neredeyse 2 katına çıkıyor bu yüzden düşünülür mü? evet ama o da problem değilde kesinlikle 1000cc alırım. çünkü hakkaten uzun yıllardır (90ların başları) motosiklet süren büyüklerimizin söylediği şey:
600cc de kesmeyecek 1000lik denemek isteyeceksin.
gerçekten kullanıp görüp 600 ile 1000 arasında kıyaslamaya 600cc ye ybr cbf muamelesi yapılmasına anlam veremiyorum. abi güçlü ciğerlerini arkada bırakacak kadar güçlü motorlar bunlar.
yani sakın ola ki 1000lik öldürür de 600cc ile en fazla kolunu bacağını kırarsın diye düşünmeyin(aynı bu cümleyi kurmuştu o arkadaşımız da)
yaklaşık değerlerde
600cc 4 silindir ss motosiklet 20sn civarlarında 260 belki 270 yaparken
1000cc 4 silindir ss motosiklet 20sn civarlarında 300ün üzerine çıkıyor.
aradaki 40-50km/s hız mı sizin canınızı kurtaracak da kolunuzu bacağınızı kıracak.
unutmayın arkadaşlar 80-90 km hızın üzerinde kaza anında ölme ihtimaliniz "en baba koruma ekipmanlarını da taksanız" %90ın üzerinde. o yüzden 10beygir motosiklete bile binen adama aman iyi bi kask al ekipmanlarını sakın ha ihmal etme öğütleri veriyor herkes.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------
eklemek istiyorum:
20bin km değil 120 bin km de yapsanız önemli olan o kadar km yi nasıl yaptığınız kendinize neler kattığınız neler öğrendiğiniz.
helal sana teneke
tecrube az dıyorsunuz 600 cc den bahsedıyorsunuz bence bunlar cok yanlıs bakış açıları... bende 400 cc almanızı yada bı 10.000 km daha 250 yi kullanmanızı tavsıye ederım. cunku bellı suan 250 cc yetmemiş 600 cc alıyım açıyım gazımı demıssınız kendınıze gıbı geldi bana.
al bi 600rr keyfini çıkar bence. gaza gelme kendine dikkat et egitim al kop git
Benim motorum satılık xj6 diversion s 2011 model 31.000 KM küsür.
İlgilenirsen
https://m.sahibinden.com/classifiedD...ctive&rnd=9280
şu an 10.000 km yaza kadar 20.000 olur aslında telikeninde dediği gibi km pek bir önemi yok.Zaten tapa gaz gitmek gibi bir hayalim'de yok grup sürüşlerinde arkada kalmayayım 250 cc den biraz daha hızlı olsun yeter
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
Bir tarz değişikliği yapalım zaten bununla 30-35 bin km yaptıktan sonra 2012-2013 R1 almak istiyorum ama kaç sene sonra alırım fikrim değişir mi bilmiyorum.
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
bende cbr250r den sonra r6 veya r1 e geçmeyi düşünüyorum. yamahaların görüntüsü daha çok hoşuma gidiyor
olmadı 1000rr
1000rr yeni kasalardan alacaksan süper bi kasa efsane. r1 zaten bişey demiyorum..
ama ikinci el alacaksan çok çok dikkat et apaçiler çok üzüyorlar motorları. haşatını çıkartıyorlar. sürekli 1. viteste yarım debriyaj falan gaz vermeler neler neler. şöyle düşün. keyif için çıkartıyorlar motorları 20bin km deki bir motosikletin 15bin i böyle gereksiz devir yükseltip alçaltmakla geçiyor. ki en iyi ihtimal böylesi. şehiriçinde. haa hepsine böyle demek tabiki olmaz. öyle temiz kullananlar da var. kurunun yanındaki yaşları heba etmemek gerekiyor. ama öyle bakan bi adam da kolay kolay satmaz zaten. denk getirmek lazım o yüzden. hatta ben de düşünmüyor değilim bi ss motosiklet. alırsam sıfır alırım. sıfır alırsam da bebek gibi bakarım. e bebek gibi baktığım motoru da keyfi satmam heralde.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
3.motor olarak r1 istiyorum derken
Allahtan sefilin tekiyim de 9 aylık banka kredisi bitene kadar değil motor değişmeyi, ekipmanları bile değiştiremiyorum.
İyi ki CBR250 10bin önüne gelen apaçi almıyor diyordum, iyi ki yüksek hacimli motorlar pahalı da erişemiyorum demeye başladım
Herkese kazasız , belasız sürüşler
Neden bu 4 silindir takıntısı? Neden en büyüğü olsun gittikçe büyüsün kocaman olsun arzusu? Neden en tarz olanı değil? Neden en iyi viraj alanı değil? Neden tek silindiri azıcık sürdükten sonra 800lük 4 silindir? Neden 2 veya 3 silindir tarz bir makine değil? Fazer 8in 600lük racingden daha uysal olduğu fikri de nerden çıktı?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)