bir yanda 150 cc bir motordan bahsediyorsun diğer yanda 250 cc bir motordan kafan çok karışık belli, ilk deneyimin olucaksa 250 yi alma, belki 125 liğini alabilirsin, 250 yi deneme imkanım oldu o motoru çok deli bir şey ama beni korkuttu doğrusu hızı gidişi vb vitesli sürmemiş biri için biraz agrasif bir motor olduğunu düşünüyorum, CBF 150 kullanıcısıyım ve 250 ile ilk vitesli deneyimimi yaptım öğrendim diyimç. (Halen motoru alıp gazlayasım var yaz gelsede el koyup bi gazlasam şöyle Gebze üstünden kadıköye gidip maltepeye geri gelsem.
İşin makarasını geçecek olursak şayet dediğim gibi ilk vitesli deneyimin ise bence 250 biraz fazla, 150 iyidir yavaştan gider gelirsin 2-3 seneyede 250 ni alırsın gazlarsın ama önce bir trafiğe felan alışki forumum kaza kısmında seninde mesajını görmeyelim. 150 lik ler arasında çok bir fark yok CBF 150 olmuş Pulsar olmuş.. Burada senin dikkat etmen gereken benim gözümde yedek parça fiyatları ve o parçaların bulunabilirliği ne ek olarak motoru değiştireceğinde motoru satabilecekmisin ne kadar değer kaybedecek yoksa 10 km fazla yada az çok bir şey farketmiycek zaten sürekli son gaz gidemiyceksin motorla her halükarda 250 yi de alsan 170 basamıycaksın sürekli..
Son bir şey kararını verip motoru aldıktan sonra kimsenin daha ucuzunu bulurduk, aa bunumu aldın gibi sözlerini dinleme, gül geç varsa motoru gelsin beraber gazlayın...
ekipmana motordan daha fazla önem ver malum trafikte motorlulara nasıl davranıldığını biliyorsun zaten anlatmama gerek yok. Gerekirse bir süre daha bekle paranı biriktir önce ekipmanını al sonra motorunu ..