Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Fuar Hakkında!

    REKLAM ALANI
  1. #21
    plegus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Kawasaki Ninja 650 R
    Fuar 26 Şubat - 1 Mart arası. Google a yazarsanız çıkar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    ben yzf yi tavsiye ederim . kendim de kullanıyorum yok öyle cılızmis, söyle böyleymis hikaye. hyo da kullandım, cbr de gördüm.. ha hiç birine kötü demek haddim değil. hepsinin de kullanıcısı var herkesin motoru kendisine güzel. o kadar para verilir mi? ben verdim pişman da değilim. kalitesini zaten öyle belli ediyor ki e doğal olarak fiyatı da biraz pahalı olacak tabi. yzf üvey evlattir, alacak olursan bunu şimdiden kabullen :-)
    klasik bunu beğendi.

  3. #23
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı Bune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc başlangıç motoru değildir neden insanlar 250cc yi küçümsüyor anlamıyor 35 tane at gücünde o 250cc motor az mı sence?
    30 beygire kadar olan motorlar başlangıç motorudur, hatta avrupada ehliyetini ilk aldığında max. 33 beygire kadar kullanabilirsin
    saykokan bunu beğendi.
    Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  4. #24

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Şehir
    İstanbul-Yeniköy
    Motosikleti
    Çok Yakında
    Alıntı tuna_tour adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    30 beygire kadar olan motorlar başlangıç motorudur, hatta avrupada ehliyetini ilk aldığında max. 33 beygire kadar kullanabilirsin
    Bana kalırsada eğer gaza gelmeyip kurallara uyarak kullanıyorsan altında biraz fazla beygir olması yeri geldiğinde hayatını kurtarır.

  5. #25
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı klasik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsada eğer gaza gelmeyip kurallara uyarak kullanıyorsan altında biraz fazla beygir olması yeri geldiğinde hayatını kurtarır.

    Çok Mantıklı!
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  6. #26
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    Alıntı Bune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc başlangıç motoru değildir neden insanlar 250cc yi küçümsüyor anlamıyor 35 tane at gücünde o 250cc motor az mı sence?
    beygir gücü sandığınız gibi bişey değil. ortalama bir atın üretebileceği tepe güç yaklaşık 15 bg'dir. normal bir insan ise anlık olarak 1.2hp civarı güç üretebilir. daha net bir tanım olarak 75kg'yi 1 saniyede 1 metre kaldırabilen büyüklükteki gücü ifade eder. aşağı yukarı 740 Watt'tır.

    250'lik motosiklet kullandınız mı bilmem ama, yaş çok genç değilse ve trafikte bir miktar da olsa tecrübe varsa, 125'likten daha güvenli olduğunu düşünüyorum. aralarında kesinlikle ahım şahım bir fark yok. iki kat silindir hacmi iki kat beygir gücü ve iki kat beygir gücü de iki kat ivmelenme ve son hız anlamına gelmiyor neticede. özellikle 80km/s sonrasında ihtiyaç duyulan hızlanmalarda sıkıştırılmanızı engelleyebilir.

    AB düzenlemeleri de buna paraleldir, 16 yaşında iseniz 11kW (15bg) ve 125 cc ile sınırlanırsınız ama 18 yaşından büyükseniz doğrudan 35kW (47bg) motosiklet kullanmak için gerekli ehliyetle başlayabilirsiniz. Bizde de benzer ehliyet düzenine yakında geçilecek.

  7. #27
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beygir gücü sandığınız gibi bişey değil. ortalama bir atın üretebileceği tepe güç yaklaşık 15 bg'dir. normal bir insan ise anlık olarak 1.2hp civarı güç üretebilir. daha net bir tanım olarak 75kg'yi 1 saniyede 1 metre kaldırabilen büyüklükteki gücü ifade eder. aşağı yukarı 740 Watt'tır.

    250'lik motosiklet kullandınız mı bilmem ama, yaş çok genç değilse ve trafikte bir miktar da olsa tecrübe varsa, 125'likten daha güvenli olduğunu düşünüyorum. aralarında kesinlikle ahım şahım bir fark yok. iki kat silindir hacmi iki kat beygir gücü ve iki kat beygir gücü de iki kat ivmelenme ve son hız anlamına gelmiyor neticede. özellikle 80km/s sonrasında ihtiyaç duyulan hızlanmalarda sıkıştırılmanızı engelleyebilir.

    AB düzenlemeleri de buna paraleldir, 16 yaşında iseniz 11kW (15bg) ve 125 cc ile sınırlanırsınız ama 18 yaşından büyükseniz doğrudan 35kW (47bg) motosiklet kullanmak için gerekli ehliyetle başlayabilirsiniz. Bizde de benzer ehliyet düzenine yakında geçilecek.

    Cahilce bilmeden yorum yapmam genelde emin olmadığım bir şeyi de araştırır öyle yaparım o mesajı atmadan önce de araştırmıştım size de göz atmanızı öneririm.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Beygir_g%C3%BCc%C3%BC


    Büyük cc olayına gelince bunu yazan herkes genelde ya eski motorcu yada hali hazırda 250 cc ve üzeri motor kullanan kişiler artık motosklet onlara o kadar basit bişey geliyor ki altlarındaki makinanın gücünü unutuyorlar hatta içlerinde tahminimce ya bu makina bana yetmiyor büyütsem mi acaba diyen de vardır belki de ama bu işe sıfırdan girecek hayatında ehliyet kursunun haricinde motor sürmemiş bi adamın durumunu düşünen kimse yok adam hayatında motora binmemiş ne alaym diyorlar cbr 250r çok iyi başlangıç motorudur yada ninja al diyor bi tanesi ya o gaz tepkisine sen alışmışsın ama motora binecek olan aceminin ilk yapacağı iş gaz ver sonra motoru yerden topla oluyor. sahibinden.com daha 5000 km geçmemiş ama grenajı hasar dolu 250cc motorlarla dolu bunların çoğu ilk motoru için 250 cc düşünen insanlar.

    Bana kalsa ilk motorun için scooter al sonra 100-150 cc arası vitesliye geç ondan sonra racing enduro yada chopper düşün ama önce bi gaz nedir denge nedir onu bi öğren yavaş giden hatayı affeden bi motorla.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)