Merhaba arkadaşlar,
Aranızda Michelin Pilot Road 4 kullanan varmı?
Varsa yorumlarınız nelerdir?
Benim yaşlı kurt V strom a takmak istiyorum.Toprakla işim yok,sadece asfaltta kullanacağım.
Merhaba arkadaşlar,
Aranızda Michelin Pilot Road 4 kullanan varmı?
Varsa yorumlarınız nelerdir?
Benim yaşlı kurt V strom a takmak istiyorum.Toprakla işim yok,sadece asfaltta kullanacağım.
Ben kullanıyorum. Şu ana kadar lastiğin kalitesini test edecek bir durumla karşılaşmadım. Geçen nisan ayında almıştım. İki kez yoğun yağmurda kullandım. Onun dışında hep sıcak havada sürdüm. Ne olursa olsun verdiği güven daha farklı. Memnunum, iyi ki almışım diyorum.
Merhaba
Bende pilot street var, pilot road 4 kullanmadım ama benim lastikler çok güzel yol tutuyor.
Normalde pilot street kuru asfalt lastiğidir, ama yağmurda da son derece iyi.
Pilot road 4 yağmur için düşünülmüş bir lastik eminim çok daha iyidir.
Birkaç forumda Michelin lastikler erken bitiyor gibi bir şikayete rastladım
Lastikler de bizimle birlikte ölecek sanki
http://www.youtube.com/watch?v=cMLjz6bDDbs
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Daha 6 bin anca oldu. Metzeler'i ben de çabuk bitiyor diye duymuştum. O yüzden pilot road 4'e yöneldim. Özellikle yağmur için tercih ettim ama kullanımın % 90'ı kuruda oldu.
Yol tutuş için isteğinizi karşılar diyebilirim ama dayanıklılık konusunda henüz kesin bir şey diyemem. Hep artçılı kullandım 6 bin km ve lastiklerde sorun yok. 10 binde falan bitme durumu söz konusu gibi durmuyor. Pilot Road 3'e göre % 20 daha uzun ömürlü diye pazarlama yapılıyor. Bir önceki lastik verilerine göre bir sonuç çıkarılabilir. 4 kullananlar belki daha lastiği bitirecek kadar km yapmamış olabilir.
road 3 kullanıyorum 30 bin km oldu halen bir bitme söz konusu değil bilginize.
Her türlü zeminde başarılı kendi limitlerim içerisinde tabiki.
Michelin pilot road 4 GT kullanıyorum (sport touring için GT önerdiler) almadan önce çok araştırdım en son pirelliyle arasında kararsız kaldım ama yurtdışı forumlarda %90 michelin öneriyorlar. pirelli'nin michelin'e oranla ömrünün daha az km olduğuna dair 5-10 yorum okuyunca michelin'de karar kıldım
reklam olurmu bilmiyorum ama motolastik.com 'dan. ilgili alâkalılar izmirden istanbula ertesi gün geldi
5000 km oldu kullanıyorum. ıslak performansı çok iyi. Gerçi ben yağmurda çok sıkıştırmam motoru. Ama viraj perf. gayet iyi diyebilirim. Birde İstanbul yollarına bence en uygunu bu diye düşündüm. Galiba haklıda çıktım. Fiyat olarak yüksek tabi.
merhaba,bizim ekipte 3 arkadaş aldı ve kullanıyorlar,yol tutuşu süper,yağmurda da başarılıymış,çok memnunlar.ben de zamanı gelince bu lastikten düşünüyorum.ADANA'dan selam olsun.
Bence gelmiş geçmiş en iyi lastiklerden biri. Yola zamk gibi yapışıyor lastiği kaydırmak mümkün değil, hayatımda virajlara bu kadar korkusuzca hiç girmemiştim.
Yağmur lu havada sanki kuru havada gidiyormuş gibi yatırabiliyorsun motoru.
Ayrıca çamur performansı beni şok etti. Motor çamurda bile kaymadı pati çekmedi.
Ayrıca 15bin km yi geçti ama hiç eskime vb yok.
http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4
Videyu izlemenizi tavsiye ederim.
İlhami abi, 4'ü bilmem,
Ama Crossrunner'da Road 3 kullanmıştım,
Suyu deli gibi tahliye eden muhteşem kanalları ve soğuk asfalta tutunma özelliği ile, ful yağmurlu havalarda bile çok çok yüksek tempolarda sürüş yapmamı güvenle sağladı.
Road 4 kullanıyorum önceki lastiklerim 6 senelik battlax dı(motoru orjinal lastikleri ile satın aldım) tabiki onlardan sonra benim iyi kavramım biraz değişmiş olabilir. Genel olarak lastiği soğuk, sıcak, yağmurlu koşullarda kullandım. Hatta geçen yanlış yola saptığım için 25-30km git-gel artçımla birlikte çamur maceramızda oldu ona rağmen tehlike arz edecek bir durum yaşamadığımı ifade edebilirim
Sağol Bora cığım.Benden de Adanalı arkadaşlara selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
Takip ettiğim bir çok forumda Next in 10 binde deforme olmaya başladığı ve 15 binlerde kullanılmaz hale geldiği söyleniyor.Siz kaç km.de iken sattınız ve şu anki durumundan eminmisiniz?
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Bende Road 1 vardı 15bğn kullandım ilk günkü gibiydi. Road 1 bile güven veriyordu
önceki motorum 2004 DL650 de road2 kullanmıştım..
bu makinelerde oem kullanılan yarı asfalt lastiklerden sonra özellikle ıslak zeminde fren kabiliyeti çok güven verici idi..en belirgin özelliği çift hamurlu olması yani yan yüzeyleri ile orta kanal sertliği farklıdır..dikkat etmeniz gereken kaldırımlara vs çıkarken iki ayağınızı yere koyup motorun yükünü hafifleterek çıkmanızdır zira zarar görebilir..
vstrom 650 ye takmıştım sezonda 13000 km.yaptım sonra arkadaşta bi 3-4 bin km.yaptı hala sıkıntı yok.taksitleri yeni bitti daha antalya karayol lastik uğurdan almıştım,siz bakmayın millete adam var artçılı,çantalı,full yüklü dere tepe asfalt karışık gider motorda 1200 lüktür lastik 10 binlerde biter,adam var aşırı sıcaklarda asfaltta yüksek km.lerde devir çevirir lastiği erken bitirir,adam var lastiği alır motoru garajda yatırır lastik 5.000 km yapmıştır ama yatmaktan eskimiştir demem o ki normal şartlarda efendi gibi bindikten sonra heleki vstromda bu lastik 18-23.000 km.civarında sizi götürür.
Bende Pilot Road 4 ile bu sene Münih ten Antalya Kapadokya ankara tekrar Münih yaptim Motorun Honda vfr 1200 f yagmur sicak soguk her durumda cok güvenli lastik 5 hafta da yaklasik 8500 km yol yaptim hala daha 3-5 bin km yol gider. Kesinlikle tavsiye ederim....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)