Güzel olsun, sıfır olsun, hesaplı olsun, servis, parça sıkıntısı olmasın diyorsun. Senin işini KUBA görür.
2014'te getirdikleri "şekilli motorlardan" hangisini seçersen seç; işini görür; CR1, Pars, Platinum. (XR125 yok web sitelerinde artık, yoksa o da şekil olarak güzel).
KUBA CR1 ile ilgili yorumumu http://www.motosiklet.net/forum/moto...ersport-5.html linkinden bulup okuyabilirsin.
Alırken ben de görüntü olarak Pars ile arada kararsız kalmıştım. Sonuçta zevk meselesi, kişiye kalmış. Ama aynı yorumları Kuba güvencesinde, aynı segmentte yer alan Pars için de yazıyor olurdum.
CR1 ile Pars kıyaslamasında dijital ekran etkili oldu (CR1'deki dijital). Ama topcase'ten ve ayak marşından feragat etmek gerekti. Bağlantı aparatını ayrıca uydurmak gerekiyor. Pars'ta hazır. Taktırmadım. Ayak marşı CR1'de yok; Pars'ta var.
Bir de asıl kararımı etkileyen, sanırım, CR1'in yeşili daha bir "büyüyünce KAWA olcam" der gibi duruyor .