Kaza 1 : Eleman kaldırımdan çıkıp duvara tosluyor. Yapcak bir şey yok
Kaza 2 : Orta şeritteki dallamanın sağa kırması yanlış ama eleman ayakkabısı veya botuyla uğraşacağına yola baksa öngörebilirdi.
Kaza 3 : Yapacak bir şey yok
Kaza 4 : Ne önüne kıran var, ne bir temas. Uzak çekim yorum yapamıyorum
Kaza 5 : Temas yok, üzerine çıkan yok, fren mesafesi gayet yeterli.
Liste böyle uzayıp gider. 35 beygirlik makinalara "başlangıç motoru" diyen elemanlara ben de ayar oluyorum ama kaza videosunu referans gösterip, motosiklet tehlikeli demek yanlış.
Yoo Jae-suk (Hangul: 유재석; or romanized Yu Jae-seok; born on August 14, 1972), is a South Korean comedian and television comedy show host. Nicknamed the "MC of the nation" (국민 MC), a vote by South Korean netizens proclaimed him the most popular Korean comedian for five consecutive years beginning (2004-2008). He has hosted several variety television shows in South Korea, including the popular programs Infinite Challenge and Running Man. Nicknamed "The Grasshopper", due to early appearances dressed as a grasshopper,[1] he is now known for his quick wit and appeal across a wide range of demographics. He has established himself as one of Korea's top comedians and TV personalities.[
Kazadan sonra kask kamerasının hareket etmediğini görmek en acısı...
3:45 de ki naapmıs öle
aynen bisikletle başlayın ama üç tekerlekli bisikletle
her zaman söylerim kafanı çalıştıramazsan motor süremezsin. 250lik 1250 lik değil mevzu. ha küçük cc daha temkinlidir. ama 250cc lik tek silindirli bi motora da başlangıç için yüksek gelir diyen adam gitsin üstte bisikleti sürsün. saçmalamayın arkadaşlar gözünüzü seveyim. neyle başlicak bu millet. sana o zaman 125lik de fazla gelir.
2.17 deki corolla sahibini
böyle videolara bakacak olursak arabalarda tehlikeli onlarında bir yığın kaza videosu var : )
konu başlangıç motoru ise gücü gazla debriyajın ayarını kaçırdığında kafana geçmiycek kadar güçlü olmasıdır bence : ))
Not: bir acemi olarak düşüncelerimi söylüyorum. motosikletim güçlü bişi olsaydı evin önündeki rampayı çıkarken her gün 2 kere kafama geçirmiştim : ))
Not2: Elim alıştı artık kafama geçirme riski artık daha az : )
meşhur olan bu motosiklet kaza videoları yerine sürüş videolarını tercih etsek bence daha yararlı olur.bu görüntüler yeni başlıcak arkadaşları çekimser bırakıyor.
bunu izlemeye ayıracağımız zamanı güzel bir viraj dönen veya iyi bir kaçış manevrası-fren yapan arkadaşımızı izlesek daha yararlı olur.istanbul trafiğinden görüntüler olsa action cam le çekilmiş.örneğin; https://www.youtube.com/watch?v=rKMKr3ihZgI veya(youtube-satıcıdan kaçan adam)malesef bu tarz faydalı görüntüler az sayıda...
Bu tür vidoları izlemek nerede ne riskler var, ne tür hatalar yapılıyor görmek açısından yararlı olabilir. Kazalara bakınca ortak yönleri aşağı yukarı aynı:
Aralardan sıvışmaya çalışmak.
Yüksek hız.
Dikkatsiz yayalar ve araba sürücüleri.
Motosikletlinin trafik ışıklarında yanlış duruşu (düz gideceksen, en sağ şeritte işin ne; sağa dönenlerin olabileceğini hesaba katman gerek).
Ara yollardan arabaların çıkabileceğini hesaba katmadan ilerlemek.
vb...
Trafik, sizin ne yaptığınızı karşıdakinin bilmesi, ona doğru mesajı vermeniz; onun bunu anladığından, ona göre davranabileceğinden ve davranacağından emin olmanız üzerinedir.
Hız yapmak demek illa 270 yapmak demek değildir. Sizden veya sizin dışınızdaki sebeplerden kaynaklanan anlık yeni gelişmeler karşısında kontrolünüzü kaybedeceğiniz her hız, bu anlamda tanım gereği hız yapmaktır.
Trafik kuralları motosikletliler için de geçerlidir.
Motosiklet işi birazda insanın içinde olacak ne bileyim istek iç güdü artık ne derseniz.
2teker gerizekali isi degil. Desem de, bana su an sahip oldugum motoru 20 yasimda verselerdi bu videolarda olurdum muhtemelen. Su an videodakilere benzer seyler yapiyorum ama akil mantik dahilinde. O nasi oluyo lan denyo diye sormayin bi sekilde sag salim hayattayim.
motosiklet tehlikeli değildir mesela bir R1durduğu yerde kaza yapmaz ama onun üstüne birisi bindiğimiz an birde tecrübesiz ise duvara gömer o yüzden biz tehlikeliyiz
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
250 baslangıc olamayacak kadar guclu bir motosiklet degil abartmayin isterseniz kalkip scooter kazalarinin videolarini koyup scooter da binmeyin diyelim hicbiseye binmeyelim en iyisi
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
150lik çin malı ybr tarzinda motorla baslamistim gayet dustum ettim scooterla baslasam yine dusecektim kaza
yapacaktim bazısı düşer iste motor kucukte olsa :D yapacak birsey yok 250de cok guclu degil başlangic icin sadece kisiye gore degisir herkes kendini bilirse problem yok ama kac kisi biliyor bilinmez oyuzden bin binme demek yanlış cikip ben 600le baslayacagim fantazisi yapmadıkça cunku buyuk motor bilek hassasiyeti istiyor ve kucuk hataları 250ve altı motorlar gibi gormezden gelmeyebiliyor
esasında başlangıç için 125 cc tavsiye edilmesinin bir diğer nedeni (aslında en önemlisi) sürücünün trafik algısı oluşturmasıdır. yüksek ccli veya güçlü bir motosiklet olursa, sürücü hem bir yandan motoru kontrol etmeye hem de trafiği okumaya çalışır. bu nedenle düşük cc'le başlayın denir ki trafik algısı oluşsun; motosiklet için nereler tehlikeli, yolun neresinde durulmalı gibi etkenler kişinin aklına kazınsın. ama adam kafayı çalıştırmıyorsa, ister 125cc olsun ister 600cc sürücü yine kaza yapar. emin olun o 3 tekerli bisikletle de kaza yapar. amaç burada kontrol edebileceğin motor sür ki seni nerelerde ne bekliyor gör.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)