Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

250cc den sonra hangi motor alınmalı

    REKLAM ALANI
  1. #41
    KADRCELK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Derbi ETX
    O yeni ehliyet işi öyle değil diye biliyorum, araştırdıklarımdan küçük bir özet geçeyim

    ilk önce "a1" alıyosun bunu almak için 16 yaşında olman gerekiyo ve 11kw'ı (15bg) geçmeyen motosiklet kullanıyosun
    sonra "a2" alıyosun bunu almak için 18 yaşında olman gerekiyo o da 35kw'a (46bg) kadar kullanmana izin veriyor
    en son 20 yaşında "a" alıyosun ve istediğin motosikleti kullanabiliyosun.
    Hali hazırda ehliyeti olanlar için bu sistemde "a" ehliyet verirler diye düşünüyorum.

    Anlattıklarımı kesin bilgi olarak kabul etmeyin lütfen küçük sapmalar olabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Nathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Görmemişim pardon
    CBR650 süper de hem fiyat olarak hem de güç olarak biraz daha yüksekte o. Geçen gün Barkın usta bu konuyla ilgili araya bir motosiklet koymakta fayda var, viraj çıkışında gaz açarken 4 silindir yüksek beygir makinanın arkası yalpalayacak gaz hassasiyetine alışana kadar demişti. Mutlaka alışılır buna da ama şehir içinde olayın keyfini kaçırmak istemiyorum.

    Bu yüzden 2 silindir, ya da 4 silindir olacaksa bile çok yüksek beygire gitmemeyi düşünüyorum 2. motosiklette. Kişiden kişiye değişir tabii

  3. #43

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    Alıntı Nathan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görmemişim pardon
    CBR650 süper de hem fiyat olarak hem de güç olarak biraz daha yüksekte o. Geçen gün Barkın usta bu konuyla ilgili araya bir motosiklet koymakta fayda var, viraj çıkışında gaz açarken 4 silindir yüksek beygir makinanın arkası yalpalayacak gaz hassasiyetine alışana kadar demişti. Mutlaka alışılır buna da ama şehir içinde olayın keyfini kaçırmak istemiyorum.

    Bu yüzden 2 silindir, ya da 4 silindir olacaksa bile çok yüksek beygire gitmemeyi düşünüyorum 2. motosiklette. Kişiden kişiye değişir tabii
    mt07 ile cbr650f in pek bir farkı olacağını düşünmüyorum kardeşim ama fiyat konusunda haklısın sonuçta gaz kolunu sabit tutamayan adam için tork da büyük sıkıntı çıkarır ve mt-07 baya torklu bir makina

  4. #44
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Sıralamayı bozma kardeş yavru ninjadan sonra ağabey ninja gelir zxr636

  5. #45

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıralamayı bozma kardeş yavru ninjadan sonra ağabey ninja gelir zxr636
    olur kardeşim varsa fazladan bi 10-15bin liranı alırım

  6. #46
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı Onur Ozdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olur kardeşim varsa fazladan bi 10-15bin liranı alırım
    Fazladan 10-15 bin liram olsa keşke

  7. #47

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    arkadaslar ikinci el cbr650f ile 0 MT-07 arasında kaldım. 4 silindir olması nedeniyle cbr ancak 0 olması nedeniyle MT07 mantıklı geliyor ama gönül cbrdan yana herkese fikirleri için teşekkür ediyorum. Tam kararımı aldıgımda ve motorumu degistirdigimde yeni konu açarım

  8. #48

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Bir sonraki motorunuz eğer R6 olacak ise bence cbr 650F alın. MT07 her ne kadar torklu bir makina olsa da sonraki hedef 600cc bir racing olduğu için racing e daha yakın bir motorsiklet sizin için daha uygun olacaktır. Tabii bu benim görüşüm. Karar sizin

  9. #49

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    Alıntı viperking adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir sonraki motorunuz eğer R6 olacak ise bence cbr 650F alın. MT07 her ne kadar torklu bir makina olsa da sonraki hedef 600cc bir racing olduğu için racing e daha yakın bir motorsiklet sizin için daha uygun olacaktır. Tabii bu benim görüşüm. Karar sizin
    Haklısınız gerçekten. Ben de cbr650f e daha yakınım zaten şu anda ama o tek seleyi hiç sevmiyorum ayrı iki sele yaptırmanın bir yolu yok mudur acaba fiyatı neyse yaptırsak

  10. #50

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Ninja kullandığınıza göre, ER6F'e geçmenizi öneririm ben. Çok benzer karakteristiklerdeki Yamaha XJ6 ve Honda CBF650F de düşünülebilir. Zaten arkadaşlar da benzer önerilerde bulunmuş. Aralarında en mütevazı olanı Kawasaki ER6F. ABS'li versiyonu da mevcut (XJ6'da ABS gelmiyor). Fiyat olarak da Honda'dan biraz daha uygun.

  11. #51
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Benim MT-07yi 1500kmde kendisi R1e gectigi icin satan birinden aldim. Yani zaten racingden yuriceksin diye MT-07 yanlis diyemeyiz. Ama tabi ben pist de yapicam dersen unut MT-07 falan CBR 650f in de selesini takma kafana super bi makine hem sekil hem performans olarak.

  12. #52
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    söylediğin üç motordan yola çıkıcam
    1-monster: geç tek söyleyeceğim bu. geç. param var binerim kime ne? arıza yaptığında paran varsa bile binemezsin. masrafı sadece maddi olmaz. zaman parça ayrıca satayım r6 alayım dediğinde öldürürler de öldürürler. satamazsın da
    2-er6f grenajlı yapısı ile az bişe hızlanayım dediğinde yat üstüne devam et. ben de er6f düşünmedim değil. piyasa bakımında fena da değil hani öyle peynir ekmek gibi denemez ama satarsın yine. monster a göre zorlanmazsın. japon olduğu için ducatiden bi tık daha güvenim var benim. ama onun da kronik sorunları varmış sanırım her motosiklette olduğu gibi. bu sorunlar ve çözümleri piyasada daha fazla olması ve yaygın bir model olmasından dolayı daha rahat halledilir ve gün yüzüne çıkar.
    3-mt07 o kadar tatlı bi motor yapmışlar ki yerim yerim. ama grenajlı değil işte. şöyle sağlam bi gazliyim dediğinde rüzgardan korunmak için deponun içine girmek isticeksin :D piyasası da canavar gibi. yeni bi model olduğu için yüksek km lerde ne sorunlarla karşılaşılır kimse net bişey diyemiyor. ama yine japon olması güzel. o paralara sıfır alabilirsin. süper de olur yani. r6 alacağın zaman rahat rahat satarsın
    4- suzuki sv650s kimse bilmez. değeri bilinmedi kıymet bilinmedi. ama efsanedir. vstrom motoru var senin isteyebileceğin tipte ama yine piyasası yok denecek kadar az. motor parçaları vstromla neredeyse aynı, çok yakınlık gösteriyor. diğer parçalarını suzuki ve ebay den rahatlıkla bulabilirsin. ama dediğim gibi piyasası biraz zayıf

    benim eklemek istediklerim var;
    -vstrom enduro touring gayet de başarılı herkes çok sever ben pek sevmem. ama piyasası peynir ekmek gibi "satı.." dediğin anda satılır :D bilgi sahibi olan adam çoktur.
    -versys ben tipine hastayım ama kawasaki kalitesini ne kadar konuşturursa konuştursun z-moto için pek iyi şeyler söylemiyorlar. söylemiyorlar diyorum çünkü ben henüz muhattap olmadım :D tabiki de zmoto ile muhattap olacak bir motosikletim olsun isterim. kawasaki ayrıdır :D
    -tenere660z tek silindirli ama gücü hakkaten yerinde. sınıfının en iyisidir. atlayım zıplayım a da gelir. uzun yola da gelir yiğit ulaş tı sanırım yanlıuş hatırlamıyosam. 23500km lik bi tur yuaptı. izmirden bi abimiz dünya turuna çıktı. ağustos gibi güney amerikadaydı bi daha da muhabbeti geçmediği için bilmiyorum geldi mi ömürlük

    hem farklı tarzlarda motosikletle binmen ufkunu geliştirir. buna da bindim beğendin ya da beğenmedin yine r6 dersen dönüp alabilirsin. tabi bana sorarsın. ikinci güçlü bi motosikletten sonra r6 değil r1 al. millet sanıyo ki 600cc motor öyle çok güçlü değil 1000lik manyak güçlü arasında okyanuslar farkı var sanıyorlar. neyse;
    -özellikle vstromun piyasası çok iyidir. versys o kadar yoktur ama vstrom ve tenere660z piyasası iyidir. tenere bu arada tek silindir ama deli torku var.
    belki o düşük devirlerdeki torku gördükten sonra başka makinaya binemeyebilirsin. ben de naked 4 silindir falan isterdim eskiden. :D şöyle tork olsun :D bu arada mt nin de torku çok iyi Sj's arkadaşımızın youtube kanalında 4 silindirli 600-650cc lerle kalkış videosu var. yanlış görmediysem belli bi hıza kadar farkı koyan mt07 olmuş. kanal linkini atarsa izleyebilrsin evdeki bilgisayarımda kaldı linki

  13. #53
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    bu boyla seni anca yüksek bir enduro paklar
    v-strom,transalp vb... bakabilirsin.
    yada sport tuning cbf 600 de seni tatmin edecektir...
    telike bunu beğendi.

  14. #54

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu boyla seni anca yüksek bir enduro paklar
    v-strom,transalp vb... bakabilirsin.
    yada sport tuning cbf 600 de seni tatmin edecektir...
    Abi enduro hiç tarzım degil sadece şehir içi kullanıyorum ve aralardan geçiş zorlugu sıkıntı çıkarır bana
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim MT-07yi 1500kmde kendisi R1e gectigi icin satan birinden aldim. Yani zaten racingden yuriceksin diye MT-07 yanlis diyemeyiz. Ama tabi ben pist de yapicam dersen unut MT-07 falan CBR 650f in de selesini takma kafana super bi makine hem sekil hem performans olarak.
    Abi bütün yorumların için çok teşekkür ederim çok yardımcı oldun fikirlerimin oturmasında .bir ara çay ısmarlayayım sana borcum olsun

    Alıntı alparslana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ninja kullandığınıza göre, ER6F'e geçmenizi öneririm ben. Çok benzer karakteristiklerdeki Yamaha XJ6 ve Honda CBF650F de düşünülebilir. Zaten arkadaşlar da benzer önerilerde bulunmuş. Aralarında en mütevazı olanı Kawasaki ER6F. ABS'li versiyonu da mevcut (XJ6'da ABS gelmiyor). Fiyat olarak da Honda'dan biraz daha uygun.
    Abi CBR650f i ER6 ya göre daha önde tutuyorum görünüş oturuş pozisyonu ve 4 silindir olmasıyla gerçekten gönlümü çeliyor namıssız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    söylediğin üç motordan yola çıkıcam
    1-monster: geç tek söyleyeceğim bu. geç. param var binerim kime ne? arıza yaptığında paran varsa bile binemezsin. masrafı sadece maddi olmaz. zaman parça ayrıca satayım r6 alayım dediğinde öldürürler de öldürürler. satamazsın da
    2-er6f grenajlı yapısı ile az bişe hızlanayım dediğinde yat üstüne devam et. ben de er6f düşünmedim değil. piyasa bakımında fena da değil hani öyle peynir ekmek gibi denemez ama satarsın yine. monster a göre zorlanmazsın. japon olduğu için ducatiden bi tık daha güvenim var benim. ama onun da kronik sorunları varmış sanırım her motosiklette olduğu gibi. bu sorunlar ve çözümleri piyasada daha fazla olması ve yaygın bir model olmasından dolayı daha rahat halledilir ve gün yüzüne çıkar.
    3-mt07 o kadar tatlı bi motor yapmışlar ki yerim yerim. ama grenajlı değil işte. şöyle sağlam bi gazliyim dediğinde rüzgardan korunmak için deponun içine girmek isticeksin :D piyasası da canavar gibi. yeni bi model olduğu için yüksek km lerde ne sorunlarla karşılaşılır kimse net bişey diyemiyor. ama yine japon olması güzel. o paralara sıfır alabilirsin. süper de olur yani. r6 alacağın zaman rahat rahat satarsın
    4- suzuki sv650s kimse bilmez. değeri bilinmedi kıymet bilinmedi. ama efsanedir. vstrom motoru var senin isteyebileceğin tipte ama yine piyasası yok denecek kadar az. motor parçaları vstromla neredeyse aynı, çok yakınlık gösteriyor. diğer parçalarını suzuki ve ebay den rahatlıkla bulabilirsin. ama dediğim gibi piyasası biraz zayıf

    benim eklemek istediklerim var;
    -vstrom enduro touring gayet de başarılı herkes çok sever ben pek sevmem. ama piyasası peynir ekmek gibi "satı.." dediğin anda satılır :D bilgi sahibi olan adam çoktur.
    -versys ben tipine hastayım ama kawasaki kalitesini ne kadar konuşturursa konuştursun z-moto için pek iyi şeyler söylemiyorlar. söylemiyorlar diyorum çünkü ben henüz muhattap olmadım :D tabiki de zmoto ile muhattap olacak bir motosikletim olsun isterim. kawasaki ayrıdır :D
    -tenere660z tek silindirli ama gücü hakkaten yerinde. sınıfının en iyisidir. atlayım zıplayım a da gelir. uzun yola da gelir yiğit ulaş tı sanırım yanlıuş hatırlamıyosam. 23500km lik bi tur yuaptı. izmirden bi abimiz dünya turuna çıktı. ağustos gibi güney amerikadaydı bi daha da muhabbeti geçmediği için bilmiyorum geldi mi ömürlük

    hem farklı tarzlarda motosikletle binmen ufkunu geliştirir. buna da bindim beğendin ya da beğenmedin yine r6 dersen dönüp alabilirsin. tabi bana sorarsın. ikinci güçlü bi motosikletten sonra r6 değil r1 al. millet sanıyo ki 600cc motor öyle çok güçlü değil 1000lik manyak güçlü arasında okyanuslar farkı var sanıyorlar. neyse;
    -özellikle vstromun piyasası çok iyidir. versys o kadar yoktur ama vstrom ve tenere660z piyasası iyidir. tenere bu arada tek silindir ama deli torku var.
    belki o düşük devirlerdeki torku gördükten sonra başka makinaya binemeyebilirsin. ben de naked 4 silindir falan isterdim eskiden. :D şöyle tork olsun :D bu arada mt nin de torku çok iyi Sj's arkadaşımızın youtube kanalında 4 silindirli 600-650cc lerle kalkış videosu var. yanlış görmediysem belli bi hıza kadar farkı koyan mt07 olmuş. kanal linkini atarsa izleyebilrsin evdeki bilgisayarımda kaldı linki
    Helal beee kitap yazmışsın bildigin süpersin. bilgilendim aydınlandım rönesans yaşadım cbr650f hakkında fikirlerini de duymak istiyorum abi

  15. #55

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    ufak bir up


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)