250cc den sonra hangi motor alınmalı
Reklamlar
-
27 Aralık 2014, 19:54
#21
Güzel bir konu takipteyim
Reklamlar
-
27 Aralık 2014, 20:19
#22
Aynı soruyu bende kendi kendime soruyordum , konuyu açman iyi olmuş , takipteyim..
-
27 Aralık 2014, 20:20
#23
Dostum ninja oldukca yuksek guc karakterine insani alistiran bi motor, yaptigin kmlerde viraj, panik fren, trafik okuma ve gaz kolu hakimiyetin oturduysa hic sikintin olmayacak. Dolayisiyla cekinmeden 600luk bir cbr rr,r6, gixxer 600 ya da mt-07 hatta A modunu saymazsak mt-09 bile alabilirsin kendine guveniyorsan.
-
27 Aralık 2014, 20:34
#24
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Sizin kanundan da haberiniz yok galiba!
gidip adama 650f al falan diyorsunuz.
yeni Yönetmeliğe göre cc büyütme işlemi 150 150 şeklinde gidebilecek en fazla.
yani bu arkadaş 250 ccden sonra en fazla 400 cc alabilir. Ama vitesli kullanıyorsa büyüttüğü motor da vitesli olmalı. Mesela xmax400 alamaz. Sukutere geçecekse 120 cc büyütebilir.
o yüzden en mantıklısı duke390.
Yapacak bi şey yok yönetmelik böyle.
Yeni ehliyet düzenlemesinden mi bahsediyorsun? Orada böyle bir şey yok diye biliyorum.
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
-
27 Aralık 2014, 20:36
#25
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Sizin kanundan da haberiniz yok galiba!
gidip adama 650f al falan diyorsunuz.
yeni Yönetmeliğe göre cc büyütme işlemi 150 150 şeklinde gidebilecek en fazla.
yani bu arkadaş 250 ccden sonra en fazla 400 cc alabilir. Ama vitesli kullanıyorsa büyüttüğü motor da vitesli olmalı. Mesela xmax400 alamaz. Sukutere geçecekse 120 cc büyütebilir.
o yüzden en mantıklısı duke390.
Yapacak bi şey yok yönetmelik böyle.
Nasıl yani 150-150 ? Diyelim 1000rr kullanıyorum 1200 gs e geçemiyor muyum veya 600rr dan f700gs(800cc) e ?
''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL
-
27 Aralık 2014, 20:38
#26
94CanRR adlı üyeden alıntı
Nasıl yani 150-150 ? Diyelim 1000rr kullanıyorum 1200 gs e geçemiyor muyum veya 600rr dan f700gs(800cc) e ?
Arkadas bizi trolluyosa sikinti yok. Dogruysa (ki hic boyle bir sey duymadim bu mevzu sadece AB ulkelerinde var) yeni ehliyet alacaklar baya yan sicti demektir.
-
27 Aralık 2014, 21:27
#27
Cb650f yada cbr650f é bakmanı öneririm..
-
27 Aralık 2014, 21:53
#28
Sj's adlı üyeden alıntı
Arkadas bizi trolluyosa sikinti yok. Dogruysa (ki hic boyle bir sey duymadim bu mevzu sadece AB ulkelerinde var) yeni ehliyet alacaklar baya yan sicti demektir.
trollüyo tabiki ya olur mu öyle şey :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------
Sj's adlı üyeden alıntı
Dostum ninja oldukca yuksek guc karakterine insani alistiran bi motor, yaptigin kmlerde viraj, panik fren, trafik okuma ve gaz kolu hakimiyetin oturduysa hic sikintin olmayacak. Dolayisiyla cekinmeden 600luk bir cbr rr,r6, gixxer 600 ya da mt-07 hatta A modunu saymazsak mt-09 bile alabilirsin kendine guveniyorsan.
o kadar hızlı bir geçiş için korkuyorum şahsen ne kadar dediklerinizi yapıyor olsam da.
-
27 Aralık 2014, 21:54
#29
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Sizin kanundan da haberiniz yok galiba!
gidip adama 650f al falan diyorsunuz.
yeni Yönetmeliğe göre cc büyütme işlemi 150 150 şeklinde gidebilecek en fazla.
yani bu arkadaş 250 ccden sonra en fazla 400 cc alabilir. Ama vitesli kullanıyorsa büyüttüğü motor da vitesli olmalı. Mesela xmax400 alamaz. Sukutere geçecekse 120 cc büyütebilir.
o yüzden en mantıklısı duke390.
Yapacak bi şey yok yönetmelik böyle.
Bu kanun benim ne kullandigimi nerden biliyo ?
-
27 Aralık 2014, 22:01
#30
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Sizin kanundan da haberiniz yok galiba!
gidip adama 650f al falan diyorsunuz.
yeni Yönetmeliğe göre cc büyütme işlemi 150 150 şeklinde gidebilecek en fazla.
yani bu arkadaş 250 ccden sonra en fazla 400 cc alabilir. Ama vitesli kullanıyorsa büyüttüğü motor da vitesli olmalı. Mesela xmax400 alamaz. Sukutere geçecekse 120 cc büyütebilir.
o yüzden en mantıklısı duke390.
Yapacak bi şey yok yönetmelik böyle.
hocam hangi kanunun hangi maddesinde yazıyor bunlar, resmi gazete linkini yazabilir misin?
-
27 Aralık 2014, 22:04
#31
Yav öyle saçma şey olurmu. 1000 cc'ye geçmek isteyen adam nasıl geçecek o zaman?
Diyelim ki ben z750 sahibiyim, R1 alabilmem için ilk önce mt09, sonra da 954 RR mı almam gerekiyor?
-
27 Aralık 2014, 22:50
#32
xcom adlı üyeden alıntı
Cb650f yada cbr650f é bakmanı öneririm..
cbr650f e param yetmiyor cb650f de MT-07 den daha çirkin bir motor sanki teşekkür ederim kardeşim fikirlerin için
-
27 Aralık 2014, 22:55
#33
ben direk r1 e geçmek istiyorum ama para yok birikmeside çooook uzun sürecek gibi
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
-
27 Aralık 2014, 22:55
#34
Süper konu, yerimi aldım
Peki grenajlı bir motosikletten sonra mt07 için endişeniz yok mu? Rüzgar aerodinamiği sorun olmaz mı sizce?
-
27 Aralık 2014, 23:02
#35
arkadaş ya trolluyor ya da bildiği şey yanlış. yeni ehliyet alacaklar, anında 35kw güç üreten motor alamayacak. bir süreden sonra alabilecek. avrupa'nın hangi ülkesinde böyle, yani 150 cc büyütme gibi bir uygulama var, hiç görmedim. avusturya ve almanyada 21-ya da 24 idi- yaşına gelmeden yüksek ccli motor alınamıyor. tabi 24 yaşına gelmiş kişi de ilk önce a1 ehliyetini almış olmalı ki büyütsün. fransada keza buna benzer uygulama var, üstüne motosikletlerde beygir kısıtlaması yapılıyor yamulmuyorsam 40 kw olması lazım.
ben de tek silindirden iki veya dört silindirliye geçmek istiyorum. aklımda mt07 ve xj6 diversion f vardı. mt07 açıkçası ürkütmüyor değil. beygirleri ve torkları (hatta torkları aynıydı herhalde) hemen hemen aynı. ama mt 07 hafif motor; lego gibi. o nedenle nacizane tavsiyem xj6 diversion f.
-
28 Aralık 2014, 02:05
#36
Nathan adlı üyeden alıntı
Süper konu, yerimi aldım
Peki grenajlı bir motosikletten sonra mt07 için endişeniz yok mu? Rüzgar aerodinamiği sorun olmaz mı sizce?
aslında sorun ediyor . şu anki motorumda bilen 140-150 ile giderken kafam top gibi oynuyor sağa sola .
berkerk adlı üyeden alıntı
arkadaş ya trolluyor ya da bildiği şey yanlış. yeni ehliyet alacaklar, anında 35kw güç üreten motor alamayacak. bir süreden sonra alabilecek. avrupa'nın hangi ülkesinde böyle, yani 150 cc büyütme gibi bir uygulama var, hiç görmedim. avusturya ve almanyada 21-ya da 24 idi- yaşına gelmeden yüksek ccli motor alınamıyor. tabi 24 yaşına gelmiş kişi de ilk önce a1 ehliyetini almış olmalı ki büyütsün. fransada keza buna benzer uygulama var, üstüne motosikletlerde beygir kısıtlaması yapılıyor yamulmuyorsam 40 kw olması lazım.
ben de tek silindirden iki veya dört silindirliye geçmek istiyorum. aklımda mt07 ve xj6 diversion f vardı. mt07 açıkçası ürkütmüyor değil. beygirleri ve torkları (hatta torkları aynıydı herhalde) hemen hemen aynı. ama mt 07 hafif motor; lego gibi. o nedenle nacizane tavsiyem xj6 diversion f.
dedigim gibi usta xj6 diversion f 2. eli olmayan bir motor ayrıca internetten okuduğum bir yorumda 1.83 adamın altında bile oyuncak gibi kalmış ve adam satmak zorunda kalmış o yüzden kafamdan silmiştim. Şubat ayında fuarda veya 2015 motorlar gelince üstüne binip deneyecegim nasıl duruyor diye. Şimdilik aklımda fikir olsun nelere bakabilirim napabilirim diye program çıkartıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------
Freye adlı üyeden alıntı
ben direk r1 e geçmek istiyorum ama para yok birikmeside çooook uzun sürecek gibi
geçme direk r1 e hacım hayat güzel kuşlar uçuyor
-
28 Aralık 2014, 02:13
#37
hocam boy olarak sıkıntı olacağını düşünüyorsanız, r6 da aynı ebatlarda xj diversion f ile. sadece selesi 6-7 cm daha yüksek. ki ebatlarınız hemen hemen barkın bayoğluyla aynıdır diye tahmin ediyorum. o nedenle bunu çok göz önünde bulundurmayın. ama dediğiniz gibi diversion f'in ikinci eli ölü. alıp-satarken kısa vadede satamazsınız belki.
-
28 Aralık 2014, 02:36
#38
Sokollu adlı üyeden alıntı
MT 07 öyle bir seçenek ki, elenmiyor namıssız
Hacım sendeki Ninja yeşil mi ? Bu yeşil ninjalar niye yok piyasada hiç nerde bunlar .
aynen hocam katılıyorum sana etrafta eli yüzü düzgün ninja yok ilandakilerin çoğu pert
-
28 Aralık 2014, 11:07
#39
Bende aslında rüzgar yeme açısından boyum sorun değil. Ama yine de naked motosikletlerle ilgili rüzgar aerodinimiği konusunda okuduklarım grenajlıdan sonra çok hoşuma gitmeyeceğini düşündürüyor. Yoksa naked'larda özellikle görüntü muhteşem.
Er-6f seçenekler arasında yok mudur?
-
28 Aralık 2014, 11:24
#40
Nathan adlı üyeden alıntı
Bende aslında rüzgar yeme açısından boyum sorun değil. Ama yine de naked motosikletlerle ilgili rüzgar aerodinimiği konusunda okuduklarım grenajlıdan sonra çok hoşuma gitmeyeceğini düşündürüyor. Yoksa naked'larda özellikle görüntü muhteşem.
Er-6f seçenekler arasında yok mudur?
abi koydum seçenekler arasına görmemişsin heralde
BU ARADA cbr 650f acayip hoşuma gitti ya çoluğumu çocugumu satıp onu almaya çalışıcam. Fuarda çok indirim oluyor mu motor almak istesek
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)