Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

250cc den sonra hangi motor alınmalı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Güzel bir konu takipteyim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    zulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBR250
    Aynı soruyu bende kendi kendime soruyordum , konuyu açman iyi olmuş , takipteyim..

  3. #23
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Dostum ninja oldukca yuksek guc karakterine insani alistiran bi motor, yaptigin kmlerde viraj, panik fren, trafik okuma ve gaz kolu hakimiyetin oturduysa hic sikintin olmayacak. Dolayisiyla cekinmeden 600luk bir cbr rr,r6, gixxer 600 ya da mt-07 hatta A modunu saymazsak mt-09 bile alabilirsin kendine guveniyorsan.

  4. #24
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Alıntı sebzelicorba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin kanundan da haberiniz yok galiba!
    gidip adama 650f al falan diyorsunuz.
    yeni Yönetmeliğe göre cc büyütme işlemi 150 150 şeklinde gidebilecek en fazla.
    yani bu arkadaş 250 ccden sonra en fazla 400 cc alabilir. Ama vitesli kullanıyorsa büyüttüğü motor da vitesli olmalı. Mesela xmax400 alamaz. Sukutere geçecekse 120 cc büyütebilir.
    o yüzden en mantıklısı duke390.

    Yapacak bi şey yok yönetmelik böyle.
    Yeni ehliyet düzenlemesinden mi bahsediyorsun? Orada böyle bir şey yok diye biliyorum.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  5. #25
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    Alıntı sebzelicorba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin kanundan da haberiniz yok galiba!
    gidip adama 650f al falan diyorsunuz.
    yeni Yönetmeliğe göre cc büyütme işlemi 150 150 şeklinde gidebilecek en fazla.
    yani bu arkadaş 250 ccden sonra en fazla 400 cc alabilir. Ama vitesli kullanıyorsa büyüttüğü motor da vitesli olmalı. Mesela xmax400 alamaz. Sukutere geçecekse 120 cc büyütebilir.
    o yüzden en mantıklısı duke390.

    Yapacak bi şey yok yönetmelik böyle.
    Nasıl yani 150-150 ? Diyelim 1000rr kullanıyorum 1200 gs e geçemiyor muyum veya 600rr dan f700gs(800cc) e ?
    ''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL

  6. #26
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı 94CanRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl yani 150-150 ? Diyelim 1000rr kullanıyorum 1200 gs e geçemiyor muyum veya 600rr dan f700gs(800cc) e ?
    Arkadas bizi trolluyosa sikinti yok. Dogruysa (ki hic boyle bir sey duymadim bu mevzu sadece AB ulkelerinde var) yeni ehliyet alacaklar baya yan sicti demektir.

  7. #27
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Cb650f yada cbr650f é bakmanı öneririm..

  8. #28

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadas bizi trolluyosa sikinti yok. Dogruysa (ki hic boyle bir sey duymadim bu mevzu sadece AB ulkelerinde var) yeni ehliyet alacaklar baya yan sicti demektir.
    trollüyo tabiki ya olur mu öyle şey :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ninja oldukca yuksek guc karakterine insani alistiran bi motor, yaptigin kmlerde viraj, panik fren, trafik okuma ve gaz kolu hakimiyetin oturduysa hic sikintin olmayacak. Dolayisiyla cekinmeden 600luk bir cbr rr,r6, gixxer 600 ya da mt-07 hatta A modunu saymazsak mt-09 bile alabilirsin kendine guveniyorsan.
    o kadar hızlı bir geçiş için korkuyorum şahsen ne kadar dediklerinizi yapıyor olsam da.
    Sj's ve tinerci bunu beğendiler.

  9. #29
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı sebzelicorba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin kanundan da haberiniz yok galiba!
    gidip adama 650f al falan diyorsunuz.
    yeni Yönetmeliğe göre cc büyütme işlemi 150 150 şeklinde gidebilecek en fazla.
    yani bu arkadaş 250 ccden sonra en fazla 400 cc alabilir. Ama vitesli kullanıyorsa büyüttüğü motor da vitesli olmalı. Mesela xmax400 alamaz. Sukutere geçecekse 120 cc büyütebilir.
    o yüzden en mantıklısı duke390.

    Yapacak bi şey yok yönetmelik böyle.
    Bu kanun benim ne kullandigimi nerden biliyo ?

  10. #30
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı sebzelicorba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin kanundan da haberiniz yok galiba!
    gidip adama 650f al falan diyorsunuz.
    yeni Yönetmeliğe göre cc büyütme işlemi 150 150 şeklinde gidebilecek en fazla.
    yani bu arkadaş 250 ccden sonra en fazla 400 cc alabilir. Ama vitesli kullanıyorsa büyüttüğü motor da vitesli olmalı. Mesela xmax400 alamaz. Sukutere geçecekse 120 cc büyütebilir.
    o yüzden en mantıklısı duke390.

    Yapacak bi şey yok yönetmelik böyle.
    hocam hangi kanunun hangi maddesinde yazıyor bunlar, resmi gazete linkini yazabilir misin?

  11. #31
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    Yav öyle saçma şey olurmu. 1000 cc'ye geçmek isteyen adam nasıl geçecek o zaman?

    Diyelim ki ben z750 sahibiyim, R1 alabilmem için ilk önce mt09, sonra da 954 RR mı almam gerekiyor?

  12. #32

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cb650f yada cbr650f é bakmanı öneririm..
    cbr650f e param yetmiyor cb650f de MT-07 den daha çirkin bir motor sanki teşekkür ederim kardeşim fikirlerin için

  13. #33
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    ben direk r1 e geçmek istiyorum ama para yok birikmeside çooook uzun sürecek gibi
    Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar

  14. #34
    Nathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Süper konu, yerimi aldım
    Peki grenajlı bir motosikletten sonra mt07 için endişeniz yok mu? Rüzgar aerodinamiği sorun olmaz mı sizce?

  15. #35
    berkerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bajaj ns 200/bmw r nine T
    arkadaş ya trolluyor ya da bildiği şey yanlış. yeni ehliyet alacaklar, anında 35kw güç üreten motor alamayacak. bir süreden sonra alabilecek. avrupa'nın hangi ülkesinde böyle, yani 150 cc büyütme gibi bir uygulama var, hiç görmedim. avusturya ve almanyada 21-ya da 24 idi- yaşına gelmeden yüksek ccli motor alınamıyor. tabi 24 yaşına gelmiş kişi de ilk önce a1 ehliyetini almış olmalı ki büyütsün. fransada keza buna benzer uygulama var, üstüne motosikletlerde beygir kısıtlaması yapılıyor yamulmuyorsam 40 kw olması lazım.

    ben de tek silindirden iki veya dört silindirliye geçmek istiyorum. aklımda mt07 ve xj6 diversion f vardı. mt07 açıkçası ürkütmüyor değil. beygirleri ve torkları (hatta torkları aynıydı herhalde) hemen hemen aynı. ama mt 07 hafif motor; lego gibi. o nedenle nacizane tavsiyem xj6 diversion f.

  16. #36

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    Alıntı Nathan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süper konu, yerimi aldım
    Peki grenajlı bir motosikletten sonra mt07 için endişeniz yok mu? Rüzgar aerodinamiği sorun olmaz mı sizce?
    aslında sorun ediyor . şu anki motorumda bilen 140-150 ile giderken kafam top gibi oynuyor sağa sola .
    Alıntı berkerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş ya trolluyor ya da bildiği şey yanlış. yeni ehliyet alacaklar, anında 35kw güç üreten motor alamayacak. bir süreden sonra alabilecek. avrupa'nın hangi ülkesinde böyle, yani 150 cc büyütme gibi bir uygulama var, hiç görmedim. avusturya ve almanyada 21-ya da 24 idi- yaşına gelmeden yüksek ccli motor alınamıyor. tabi 24 yaşına gelmiş kişi de ilk önce a1 ehliyetini almış olmalı ki büyütsün. fransada keza buna benzer uygulama var, üstüne motosikletlerde beygir kısıtlaması yapılıyor yamulmuyorsam 40 kw olması lazım.

    ben de tek silindirden iki veya dört silindirliye geçmek istiyorum. aklımda mt07 ve xj6 diversion f vardı. mt07 açıkçası ürkütmüyor değil. beygirleri ve torkları (hatta torkları aynıydı herhalde) hemen hemen aynı. ama mt 07 hafif motor; lego gibi. o nedenle nacizane tavsiyem xj6 diversion f.
    dedigim gibi usta xj6 diversion f 2. eli olmayan bir motor ayrıca internetten okuduğum bir yorumda 1.83 adamın altında bile oyuncak gibi kalmış ve adam satmak zorunda kalmış o yüzden kafamdan silmiştim. Şubat ayında fuarda veya 2015 motorlar gelince üstüne binip deneyecegim nasıl duruyor diye. Şimdilik aklımda fikir olsun nelere bakabilirim napabilirim diye program çıkartıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben direk r1 e geçmek istiyorum ama para yok birikmeside çooook uzun sürecek gibi
    geçme direk r1 e hacım hayat güzel kuşlar uçuyor

  17. #37
    berkerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bajaj ns 200/bmw r nine T
    hocam boy olarak sıkıntı olacağını düşünüyorsanız, r6 da aynı ebatlarda xj diversion f ile. sadece selesi 6-7 cm daha yüksek. ki ebatlarınız hemen hemen barkın bayoğluyla aynıdır diye tahmin ediyorum. o nedenle bunu çok göz önünde bulundurmayın. ama dediğiniz gibi diversion f'in ikinci eli ölü. alıp-satarken kısa vadede satamazsınız belki.

  18. #38

    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Şehir
    Muğla/Merkez
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT 07 öyle bir seçenek ki, elenmiyor namıssız

    Hacım sendeki Ninja yeşil mi ? Bu yeşil ninjalar niye yok piyasada hiç nerde bunlar .
    aynen hocam katılıyorum sana etrafta eli yüzü düzgün ninja yok ilandakilerin çoğu pert

  19. #39
    Nathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Bende aslında rüzgar yeme açısından boyum sorun değil. Ama yine de naked motosikletlerle ilgili rüzgar aerodinimiği konusunda okuduklarım grenajlıdan sonra çok hoşuma gitmeyeceğini düşündürüyor. Yoksa naked'larda özellikle görüntü muhteşem.

    Er-6f seçenekler arasında yok mudur?

  20. #40

    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r
    Alıntı Nathan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende aslında rüzgar yeme açısından boyum sorun değil. Ama yine de naked motosikletlerle ilgili rüzgar aerodinimiği konusunda okuduklarım grenajlıdan sonra çok hoşuma gitmeyeceğini düşündürüyor. Yoksa naked'larda özellikle görüntü muhteşem.

    Er-6f seçenekler arasında yok mudur?
    abi koydum seçenekler arasına görmemişsin heralde
    BU ARADA cbr 650f acayip hoşuma gitti ya çoluğumu çocugumu satıp onu almaya çalışıcam. Fuarda çok indirim oluyor mu motor almak istesek


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)