Motor orijinal değil,muhtemelen önden kazasi var, km sine gore fiyati yuksek tabi vade olduğu için normal. 4 tane Cbr 250 değiştirmiş birisi olarak ben şahsen tercih etmezdim bu ilani, yine de servise göstermekte fayda var. Hayirlisi olsun
Motor orijinal değil,muhtemelen önden kazasi var, km sine gore fiyati yuksek tabi vade olduğu için normal. 4 tane Cbr 250 değiştirmiş birisi olarak ben şahsen tercih etmezdim bu ilani, yine de servise göstermekte fayda var. Hayirlisi olsun
Tavsiyeler için teşekkürler. yarın gidip göstereceğim motoru, eğer servis en ufak bir şey söylerse almayacağım. söylemiş olduklarınızı not alıp, hepsini servise soracağım. elcik değişimi biraz keyfe keder. bende değiştiricektim motorumun kazası olmamasına rağmen. ama çamurluk biraz garip olmuş. onu kontrol edeceğim. lastikleri soracağım. bakımlarını soracağım. bir kaç şey not aldım. bu arada 2012 cbrlerin piyasasi zaten bu fiyat arkadaşlar ucuz değil aslında
ninjalara baktım en uygunu 11,000
hyasung bile 10,000 tl olmuş adamlar sanki abd ürünü satıyor.
bumotoya bile baktım ama almam tabiki
malesef 6,000 bin üstü nakit çıkamıyorum.. motorsuz kalmakta istemiyorum.
o yüzden 6,000 üstü senet ile alabilirim :(
Bir de şöyle bir formül önermek isterim ,
Bu ilandaki motorun ederi 8500-8750 dir. Ve senet sepet mokuna yaklasik 1000 TL fazladan odeyip ,üstüne bir de orijinal olmayan,muhtemelen masraf açacak ve satmak istediginde de değer kaybedecek.
Bunun yerine 3500 tl kredi cekebilirsen , 12 ay vadeyle 4.000 tl gibi bir rakam odersin
6000+3500: 9500 tl ye 10.000 km yi gecmemis ve kazasi boyasi olmayan bir motor cpk rahat bulabilirsin hatta istersen yardimci da olurum. Kaçan rahat olur,satmak istediğinde de zararin olmaz.
Nacizane fikrimdir.
Sokollu teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
Honda servisinde şöyle bi bakmaya kaç para alirlar bilmem ama ekspertiz ücreti 150 tl idi 3 ay önce mokoko
Ön çamurluk değişmemiş sanırım depo değişmiş,deponun lacivert olması gerekmiyor mu ?
Muhtemelen otosever servise gideceksiniz imkan varsa başka honda servisine gidin örn anes motor var en yakını
Serkanabbas , Bahsettiginiz lacivert depolu olan tasarimin stickerlari ve kafa grenaji da farkli
''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7316125/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2848612/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4288751/detay/
arkadaşlar ilanda ki motorlar nasıl ?
yzfr125 olur derseniz gidip çanakkeleden alacağım
Bence hiçbirini alma kendi motorunu kullan borca harcada girme
Çok temiz diyenden de hızla uzaklaşıyorum ben.2 sene önce 2011 model hyosung gtr 250 için birisiyle anlaştık.Arkadaş motosikletini görmem için notere getirdi.7500 tl nakitle gittim ben motosiklet dediği gibiyse noter den direk satışı alacaktım.İlanda ve sözde temiz olduğunu çok ufak bir iki sıkıntısı oldugunu söyledi.
Arkadaş noter önüne geldiğinde 2011 model bir enkaz ile karşılaştım.Motosikleti ayaklığa aldığında sağına soluna bakarken,ön pistonlardan şıp şıp yağ damladığını gördüm.Daha sonra kilometre saatinin çalışmadığını söyledi.Ve motosikletin komple byalı olduğunu söyledi.Daha sonra bak hocam ne varsa söyle ısrarlarıyla benzin şamandırasınında bozuk oldugunu söyledi.
İş sarpa sarınca 6500 vereyim dedi .Kusura bakma da kardeşim o ilana motosikletim temiz sıkıntısız yazmışsın bunun resmen içinden geçilmiş dedim.Yani anlıyacağın motosiklet takribi 1 sene kullanılmış ama nasıl bir apaçilikse resmen içine edilmiş.O yüzden almadan önce 100 se 100 150 ise 150 verip servise ustaya gösterecksin.Anlaşırsın servise gösteririz sıkıntı cıkarsa senden cıkmazsa servis parsı benden.İşine geliyorsa
kapora bırakan adam eğer almazsa vallaha satmicam yaptırcam gittiği yere kadar bincem :(
ben cbr 250r 20 bin km kullandım çok uzun km kullanıp uzun yıllar elinizde tutmayı istiyorsanız bence ninja 250r alın hem çabuk bozulmaz hemde güç ve kalite olarak sizi uzun yıllar taşır. Benim sıfır cbr250r motor kitleme aşamasına gelmişti 5.000 km de garantiden üst kapak ve silindir değişti ondan sonra bi problem yapmadı ama şimdi olsa 250 cc içinde cbr tercih etmem ;)
bunu alan adamı merak ediyorum
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
yzf 125r ile görüşmem başladı hadi hayırlısı.
100-150 ver expertizini yaptır sonradan pişman olma bu arada expertiz ücreti "dedigi gibi cikmazsa" saticiya aittir bunu unutmayin ...
Malesef bilmiyorsun , CBR250 aluminyum şasi değildir...
Arkadaşım tek silindir olunca güçsüz mü oluyor ? Bilmeden yorum yapmayın lütfen , bi araştırın önce , Düke 690 ve Bmw f650cs ve Yamaha xt660 tenere de TEK SİLİNDİR , olay hacimde , tek silindir motorlar çok silindirlilere göre biraz daha torklu olur..! Bu arada CBR250 nin 0-100ü ve torku Ninja 250'den iyidir....
ben almayın derim hocam manet vs değişmişşe kesin yan yatmıştır üstelik çamurluk orjinal değil kmde fazla
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)