Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

R1 Nasıl bir makine? Kronik sorunları var mıdır?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Honda CBR 600 RR
    Merhaba arkadaşlar

    1.5 senedir 600RR kullanıyorum. Bütçem doğrultusunda 2008-2009 model R1'e geçmeyi düşünüyorum ama kime sorduysam herkes sorunlu, sıkıntılı makine diyor, virajda çok zorlanırsın diyor.

    Kullanan ve bilen arkadaşlar sizler bu konuda ne diyorsunuz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    r1 ile virajda zorlanmak güldürmeyin beni r1 sesi neden öyle diye hiç düşündünüzmü ?
    r1 in motor bloğu diğer 1000cc liklerden çok farkılı çalışıyor çünkü virajı daha rahat alsın diye

    r1 den gerçekten anlayan arkadaşlar varsa anlatırlar ve ne demek istediğimi anlarsın

    bence dünyanın en güzel motoru onun yanında 1000rr falan hikaye masal bana göre
    telike bunu beğendi.
    Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar

  3. #3
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Yeni başlayacam ilk motosikletim olacak desen anlarım da. Kardeşim bayağıdır motosiklet biniyormuşsun. Birde 600rr.
    Sıkıntılı makine derken. Sıkıntısı neymiş diye sorsaydın keşke.

    http://www.motosiklet.net/forum/supe...-kac-soru.html
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html

  4. #4
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r1 ile virajda zorlanmak güldürmeyin beni r1 sesi neden öyle diye hiç düşündünüzmü ?
    r1 in motor bloğu diğer 1000cc liklerden çok farkılı çalışıyor çünkü virajı daha rahat alsın diye

    r1 den gerçekten anlayan arkadaşlar varsa anlatırlar ve ne demek istediğimi anlarsın

    bence dünyanın en güzel motoru onun yanında 1000rr falan hikaye masal bana göre
    Fikir değil, tecrübe-deneyim sormuş arkadaş.
    Sokollu ve Tİme_shİft42 bunu beğendiler.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  5. #5
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r1 ile virajda zorlanmak güldürmeyin beni r1 sesi neden öyle diye hiç düşündünüzmü ?
    r1 in motor bloğu diğer 1000cc liklerden çok farkılı çalışıyor çünkü virajı daha rahat alsın diye

    r1 den gerçekten anlayan arkadaşlar varsa anlatırlar ve ne demek istediğimi anlarsın

    bence dünyanın en güzel motoru onun yanında 1000rr falan hikaye masal bana göre
    R1 in viraj sorunu , R1 kullanamayacak seviyede olan arkadaşların viraj içinde yaşadığı adrenalin, gaz tepkisi çok hassas bir motor olduğu için virajı zor yani tecrübesize zor
    Ahmanamra bunu beğendi.
    Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  6. #6
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fikir değil, tecrübe-deneyim sormuş arkadaş.
    2007 modelini sürmüştüm. tek sesini sevmemiştim onuda az araştırınca az çok öğrendim o sesin sebebinin ne olduğunu. Ve burayada yazdım.
    Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar

  7. #7
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    r1 in o modelleri crossplane krank lıdır. sesini kimse sevmez. ama efsane motor yapmışlar adamlar. sırf sesi yüzünden itilip kakıldı bu cahil millet yüzünden :D

    ingilizce varsa rahat anlarsın sistemi müthiş bişe

    http://www.youtube.com/watch?v=oEXUrO5wYcE

    ergün1968, Ahmanamra ve Survivalsyk bunu beğendiler.

  8. #8
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    telikenin attığı videoda her şey çok açık bir şekilde gözüküyor ülkemizde maalesef tutmadı ama R1 kutsal bir Motosiklet

    tecrübe edindikten ve kendime güvendikten sonra 2010 modellerinden almak istiyorum bende
    telike bunu beğendi.

  9. #9
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 modelini sürmüştüm. tek sesini sevmemiştim onuda az araştırınca az çok öğrendim o sesin sebebinin ne olduğunu. Ve burayada yazdım.
    2007 modeli crossplane değil.
    dyavol-77 bunu beğendi.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  10. #10
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    Pardon 09 model idi bindiğim galiba ama crossplaneye gelirsek r1 in sahibi olan arkadaşim 2004 üstu hepsi boyle dedi doğruysa

  11. #11
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pardon 09 model idi bindiğim galiba ama crossplaneye gelirsek r1 in sahibi olan arkadaşim 2004 üstu hepsi boyle dedi doğruysa
    Neyse daha fazla üstüne gitmeyeyim.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  12. #12
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Nesini beğenmiyorlar Crossplane sesinin? Gayet hoş, gür bir sesi var en azından kulak s....miyor Ulen r1 im olsun sesi çıkmasın
    Survivalsyk ve telike bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pardon 09 model idi bindiğim galiba ama crossplaneye gelirsek r1 in sahibi olan arkadaşim 2004 üstu hepsi boyle dedi doğruysa
    Amcam fırıncıyı bal yerken görmüş...çok tatlı olduğunu söyledi....
    2009 ve sonrası ''crosplane'' oldu...2000-2008 modeller normal diğer sıralı 4 silindir Japonlar'la aynı...2007-08 modellerde kronik debriyaj balatasını normalden daha erken yeme/bitirme hastalığı var, crossplane motorlu oln-an sonraki versiyonlar ise kusursuz...2010 model Crossplane'lerde güç modları dahil edildi,2011 lere gündüz led farları ve Traction control(çekiş kontrol sistemi)ilave edildi...
    telike ve forewer bunu beğendiler.
    The Power of The Dreams.

  14. #14
    manofsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2014
    Şehir
    Aydın/Kuşadası
    Motosikleti
    MT-25
    Altın elbiseli adam'da incelemişti R1 2012 modelini,gerçekten efsane bir motorsiklet,motogp'nin içinden fırlamış binicen üstüne vurucan
    Survivalsyk ve telike bunu beğendiler.

  15. #15
    Pangea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha WR 125 X
    Sadece viraj için tasarlanmış bir bloğa bok atmak ilginç

  16. #16
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Yazmıyayım bakıp susup geçeyim diyorum yinede dayanamıyorum.Büyük cc Supersport,Naked,SportTouring kullanan adamlar bu tip şeyleri ezbere bilir(büyük cc demem sınıf ayrımı manasında değildir alınmayınız)

    Mesela ben 2000 yılından itibaren 4 japon+2 italyanın hangi kasası gider,durur,döner ve yolda bırakır bırakmaz ezbere bilirim.Bu benim süper oluşumdan değil,2 senelik yüksek cc tecrübesi olan herkeste olan bir özellik.Eş dost motorcu olsa bile sohbet arası bilirsin.Bana sorarsanız laf olsun diye açılmış bir başlık.

    Soruya gelince,Yamahaların motor ömrü kısadır(supersport naked vs performans motorları için geçerli,tenerre hede höde demeyin).Tüm dünyada hatta kendilerinin dahi kabul ettiği bir gerçektir.O sebeple 3 silindir işini konseptten gerçe döndürdüler.Benimde sahip olduğum Mt09'un kullanıcıları kobay olduk.R1'in frenleri hep iyidir.Yeni motor bloğu(artık eskidi lafta yeni) çirkin sesli eskisinden daha yavaş ama virajda iyiyMİŞ.Sanki redline viraj dönüyoruz ya...Viraj yapacak yollar varda gani(?) tabi...Kime neyse viraj kabiliyeti.Yapacağın egzoz sesi,2 yanla topspeed kovala...İyi durur!!!(vallaha önemli bak bu) 1000rr'ın 2008-2011 kasası hariç tüm japon 1000likler birbirine yakın gider.Zx10'un yeni kasası bi tık yukarıda topspeed ve tork olarak.O birazcık sıyrılıyor.Zaten 1000lik makineyi dolu dolu gazlamak her babayiğitin harcı değil.Varsa maddi durumun,bileğine güveniyorsan bir de şansın iyiyse zevkle patlamadan biner gezersin olur biter.Boşver sorununu virajını.Abartılı fark olsa 1000lerce satamazlar tüm dünyada.
    The-Rock, MFTaşkıran, CEM. ve 5 diğerleri bunu beğendiler..
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  17. #17

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı flame adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazmıyayım bakıp susup geçeyim diyorum yinede dayanamıyorum.Büyük cc Supersport,Naked,SportTouring kullanan adamlar bu tip şeyleri ezbere bilir(büyük cc demem sınıf ayrımı manasında değildir alınmayınız)

    Mesela ben 2000 yılından itibaren 4 japon+2 italyanın hangi kasası gider,durur,döner ve yolda bırakır bırakmaz ezbere bilirim.Bu benim süper oluşumdan değil,2 senelik yüksek cc tecrübesi olan herkeste olan bir özellik.Eş dost motorcu olsa bile sohbet arası bilirsin.Bana sorarsanız laf olsun diye açılmış bir başlık.

    Soruya gelince,Yamahaların motor ömrü kısadır(supersport naked vs performans motorları için geçerli,tenerre hede höde demeyin).Tüm dünyada hatta kendilerinin dahi kabul ettiği bir gerçektir.O sebeple 3 silindir işini konseptten gerçe döndürdüler.Benimde sahip olduğum Mt09'un kullanıcıları kobay olduk.R1'in frenleri hep iyidir.Yeni motor bloğu(artık eskidi lafta yeni) çirkin sesli eskisinden daha yavaş ama virajda iyiyMİŞ.Sanki redline viraj dönüyoruz ya...Viraj yapacak yollar varda gani(?) tabi...Kime neyse viraj kabiliyeti.Yapacağın egzoz sesi,2 yanla topspeed kovala...İyi durur!!!(vallaha önemli bak bu) 1000rr'ın 2008-2011 kasası hariç tüm japon 1000likler birbirine yakın gider.Zx10'un yeni kasası bi tık yukarıda topspeed ve tork olarak.O birazcık sıyrılıyor.Zaten 1000lik makineyi dolu dolu gazlamak her babayiğitin harcı değil.Varsa maddi durumun,bileğine güveniyorsan bir de şansın iyiyse zevkle patlamadan biner gezersin olur biter.Boşver sorununu virajını.Abartılı fark olsa 1000lerce satamazlar tüm dünyada.
    Adamım son noktayı koymuş...
    flame bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  18. #18
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı flame adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazmıyayım bakıp susup geçeyim diyorum yinede dayanamıyorum.Büyük cc Supersport,Naked,SportTouring kullanan adamlar bu tip şeyleri ezbere bilir(büyük cc demem sınıf ayrımı manasında değildir alınmayınız)

    Mesela ben 2000 yılından itibaren 4 japon+2 italyanın hangi kasası gider,durur,döner ve yolda bırakır bırakmaz ezbere bilirim.Bu benim süper oluşumdan değil,2 senelik yüksek cc tecrübesi olan herkeste olan bir özellik.Eş dost motorcu olsa bile sohbet arası bilirsin.Bana sorarsanız laf olsun diye açılmış bir başlık.

    Soruya gelince,Yamahaların motor ömrü kısadır(supersport naked vs performans motorları için geçerli,tenerre hede höde demeyin).Tüm dünyada hatta kendilerinin dahi kabul ettiği bir gerçektir.O sebeple 3 silindir işini konseptten gerçe döndürdüler.Benimde sahip olduğum Mt09'un kullanıcıları kobay olduk.R1'in frenleri hep iyidir.Yeni motor bloğu(artık eskidi lafta yeni) çirkin sesli eskisinden daha yavaş ama virajda iyiyMİŞ.Sanki redline viraj dönüyoruz ya...Viraj yapacak yollar varda gani(?) tabi...Kime neyse viraj kabiliyeti.Yapacağın egzoz sesi,2 yanla topspeed kovala...İyi durur!!!(vallaha önemli bak bu) 1000rr'ın 2008-2011 kasası hariç tüm japon 1000likler birbirine yakın gider.Zx10'un yeni kasası bi tık yukarıda topspeed ve tork olarak.O birazcık sıyrılıyor.Zaten 1000lik makineyi dolu dolu gazlamak her babayiğitin harcı değil.Varsa maddi durumun,bileğine güveniyorsan bir de şansın iyiyse zevkle patlamadan biner gezersin olur biter.Boşver sorununu virajını.Abartılı fark olsa 1000lerce satamazlar tüm dünyada.
    kesinlikle son nokta. zx10r dedi orda bittim haklı :D
    flame bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  19. #19
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    yamahanın her modeline -puan verene altın elbiseli adam eğer R1 e efsane makine dediyse vardır bildiği ;)
    Survivalsyk bunu beğendi.

  20. #20
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı flame adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazmıyayım bakıp susup geçeyim diyorum yinede dayanamıyorum.Büyük cc Supersport,Naked,SportTouring kullanan adamlar bu tip şeyleri ezbere bilir(büyük cc demem sınıf ayrımı manasında değildir alınmayınız)

    Mesela ben 2000 yılından itibaren 4 japon+2 italyanın hangi kasası gider,durur,döner ve yolda bırakır bırakmaz ezbere bilirim.Bu benim süper oluşumdan değil,2 senelik yüksek cc tecrübesi olan herkeste olan bir özellik.Eş dost motorcu olsa bile sohbet arası bilirsin.Bana sorarsanız laf olsun diye açılmış bir başlık.

    Soruya gelince,Yamahaların motor ömrü kısadır(supersport naked vs performans motorları için geçerli,tenerre hede höde demeyin).Tüm dünyada hatta kendilerinin dahi kabul ettiği bir gerçektir.O sebeple 3 silindir işini konseptten gerçe döndürdüler.Benimde sahip olduğum Mt09'un kullanıcıları kobay olduk.R1'in frenleri hep iyidir.Yeni motor bloğu(artık eskidi lafta yeni) çirkin sesli eskisinden daha yavaş ama virajda iyiyMİŞ.Sanki redline viraj dönüyoruz ya...Viraj yapacak yollar varda gani(?) tabi...Kime neyse viraj kabiliyeti.Yapacağın egzoz sesi,2 yanla topspeed kovala...İyi durur!!!(vallaha önemli bak bu) 1000rr'ın 2008-2011 kasası hariç tüm japon 1000likler birbirine yakın gider.Zx10'un yeni kasası bi tık yukarıda topspeed ve tork olarak.O birazcık sıyrılıyor.Zaten 1000lik makineyi dolu dolu gazlamak her babayiğitin harcı değil.Varsa maddi durumun,bileğine güveniyorsan bir de şansın iyiyse zevkle patlamadan biner gezersin olur biter.Boşver sorununu virajını.Abartılı fark olsa 1000lerce satamazlar tüm dünyada.
    Yahu şu adamı kızdırmayın Oguzzz nerdesin oguz ..
    flame bunu beğendi.
    Facebook Adresim. İletişim = https://www.facebook.com/mt.izmir.3


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)