Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Lastik Yakma

    REKLAM ALANI
  1. #1
    uguruyaniker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul Güngören
    Motosikleti
    Honda CBR250R Repsol 2014
    Merhaba,

    Arkadaşlar yarın yeni lastik taktıracağım. Şu an ki lastiğimi tekrar kullanamayacağımdan dolayı yakmak istiyorum. Ancak ve ancak freni tam sıkarak gazı açıp debriyajı bıraktığımda ön fren motoru tutamıyor ve ilerlemeye başlıyor. Neyi yanlış yapıyorum çözemedim. Eve gelene kadar her ışıklarda denedim, hep ileri gitti, bir yer hariç. Lastikler ıslanmıştı, kolay patinaja kalktı. Diablo Rosso ii kullanıyorum, yolu o kadar iyi tutuyor ki patinaja izin yok gibi geldi bana

    Konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim. İyi akşalar, kazasız yolculuklar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    İlk başta freni tam sıkmak değilde, fren ile ön amortistörleri kapatıp arkadaki yükü öne almanız gerek...
    Atincozkan bunu beğendi.

  3. #3
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    vucut ağırlığınızı az bişey öne verin. ön freni tam sıkıp gazı açın.

  4. #4
    GB79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy
    Motosikleti
    Honda NC750X
    Bu gibi hareketleri trafikte yapmazsanız çok müteşekkir olurum
    volkan42, dyavol-77, Mexico ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Firen değilde gazla debriyaji ayarlaman lazım siz yeni taktirmadinizmi zaten ne oldu

  6. #6
    Mr.[T] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA PCX 150-pulsar 200NS-Yamaha NMAX
    Alıntı GB79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok müteşekkir olurum


    aklıma bu geldi kardeşim valla
    C.Kaan bunu beğendi.

  7. #7
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    ağırlığını öne ver sonra ver gazı en ufak patinaja başlasa devamı gelir... genede olmaz diyosan trafik çizgisi veya ışıklarda sarı veya beyaz boyaların üstendede olur ama benim tavsiyem güzel bi foto makinası ile trafikte değilde kapalı güzel bi yerde hem foto çekip hemde hevesini alırsın bende değişim zamanı böyle yapacam

  8. #8
    GB79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy
    Motosikleti
    Honda NC750X
    Alıntı Mr.[T] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/n5m2PM.jpg

    aklıma bu geldi kardeşim valla
    Çok iyiymiş

  9. #9

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    kardeş ön freni sonuna kadar sık hiç bırakma bir yandan gaz verirken bir yandanda debriyajı yavaşça bırakıyorsun. yoksa sadece gazı vererek teker dönmüyor.
    tabi motorun üstünde ayakta duruyon ağırlığı öne vermene gerek yok.

  10. #10
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    hiç olmazsa ön lastiği kaldırıma yada duvara daya önfreni sık biraz cub apaçiliği gibi oluyor ama sonuçta işe yarayacak :D

  11. #11
    Ozanonur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2013
    Şehir
    Sakarya
    ön tekeri duvara filan dayayınca motor zıplamaya başlıyor o yüzden en iyisi ağırlı öne veripte yapmak + daha güzel duracaktır.

  12. #12
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Hocam lastiği gözden çıkardım yakayım derken motoru elinize almazsınız inşallah

  13. #13
    reclusive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Motosikleti
    AT1000Dct+Xmax250
    depoya otur bende aynı şeyi yaşamıştım

  14. #14
    metinkilic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S ABS
    Teker yakarak çıkan duman ile çevreyi kirleteceğiniz, geri dönüşüme gidecek lastiği kullanılmaz hale getireceğiniz, yüksek devirde motoru, zincirinizi, frenlerinizi zorlayacağınız hiç aklınıza gelmedi mi acaba. Motor sizin lastik sizin siz bilirsiniz ama bence yakmayın, macera aramayın.
    sey_47 bunu beğendi.

  15. #15
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Lastik yaktığınızda yanan tek şey lastik olmuyor. Debriyaj balatanız da aynı miktarda yanıyor. Motorun diğer aksamlarını da fazlasıyla zorluyorsunuz. Özellikle düşük hacimdeki motorlarda.

  16. #16
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı yusufozugenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik yaktığınızda yanan tek şey lastik olmuyor. Debriyaj balatanız da aynı miktarda yanıyor. Motorun diğer aksamlarını da fazlasıyla zorluyorsunuz. Özellikle düşük hacimdeki motorlarda.
    ben de bunu yazacaktım yazmıyorum destekliyorum. ha yok sanane kardreşim benim sorum lastik yakmak diyorsan. ön lastik kitlenip kayıyorsa bi yere daya. lastiklerin tutmuyorsa kayarsın. yok fren lastiği kitlemiyorsa frenlerini kontrol ettir lastik yakmadan önce.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  17. #17
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    zararlarını arkadaşlar yazmış. Motorun ileri gitmesi önlemek için debriyajı teker yaparken ki gibi aniden bırakman gerekiyor ki patinaja girsin yoksa statik sürtünmenin kuvvetinden yolu tutar ve önün kayar. Yapacaksan trafiğe kapalı alanda rolling burnout deniyebilirsin. Durur hızda giderken ayağa kalkıp öne yüklenmen gerek ve ardında ani debriyaj bırakmayla ön freni kombine etmek. Görmüşündür mutlaka aman trafiğe kapalı alan ve ekipman ile dene denersen. Sevgiler

  18. #18
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı 94CanRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zararlarını arkadaşlar yazmış. Motorun ileri gitmesi önlemek için debriyajı teker yaparken ki gibi aniden bırakman gerekiyor ki patinaja girsin yoksa statik sürtünmenin kuvvetinden yolu tutar ve önün kayar. Yapacaksan trafiğe kapalı alanda rolling burnout deniyebilirsin. Durur hızda giderken ayağa kalkıp öne yüklenmen gerek ve ardında ani debriyaj bırakmayla ön freni kombine etmek. Görmüşündür mutlaka aman trafiğe kapalı alan ve ekipman ile dene denersen. Sevgiler
    debriyaj ve komutalara hakimiyetin iyinin üzerinde değilse bileklerini iyi bükemiyorsan muhtemelen rolling burnoutta düşeceksin. kendi korumalarını tam giyin motoru da gözden çıkart. ha şekilli oluyo mu? şeklin dibi o ayrı :D
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  19. #19
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Sonra da dersiniz ki ikinci elde niye ilandaki fotoda motor sanki ducati panigale eline alirsin mondial 150 hs oluyo. Yakma. Yakma tekeri Ya yak ama kamp atesi olarak ne biliyim. Uzme motoru

  20. #20

    Üyelik
    18 Kasım 2014
    Motosikleti
    BMW F650GS 2007
    Işıklarda dene , dene ki o +50 yaşlılara iyice meze olalım , profili toparlayamayalım

    Tamam motor senin taker senin de motosiklet kullanıcısı olarak hepimize karşı sorumlusun


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)