KTM Rc200 Hakkında kararsızlık
Reklamlar
-
Herkese selamlar,
Forumu 1 yıldır sürekli takip etmekteyim, bir konu hakkında fikrinize danışmak için üyelik almak bugüne kısmetmiş.
Neyse çok uzatmadan, temmuz ayından beri 2013 model bir burgman 200 sahibiyim, yaklaşık 4000 km kadar tecrübem var. Bu km'yi maslak-göztepe arası - yağmur vs dahil olmak üzere yaptım. Bir kaç aydır vitesli bir motor arayışındayım. Tam KTM Duke 390'ı almaya niyetlenmiştim ki,dün yaptığım test sürüşünde bana 1 numara büyük gelebileceğini bu nedenle kontrolü biraz daha kolay bir modele yönelmeye karar verdim. Dün RC200 ü inceleme fırsatım oldu ve tek kelimeyle bayıldım motora. Fiyatı bütçeme uygun, servis vs altından kalkabilirim, yakmıyor, hafif, kontrolü kolay, siyahı nispeten sade vs.
Neyse sadede geliyorum çok uzattım, bu motordan yollarda 1 tane bile görmeyişim ya da sahibinden'de 2. elde bir adet bile ilanı bulunmaması bu ölü sezondan mı kaynaklanıyor, yoksa bilinen bir kusuru eksiği mu var? İlk alan acaba ben mi olurum
Acaba bilgilerinizi ya da tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Bu arada diğer alternatifleri de gözden geçirmedim değil fakat düşük cc segmentinde bir tek bu motor hosuma gidiyor (gözüme hitap ediyor diyelim).
Teşekkür ederim zaman ayırdığınız için
Reklamlar
-
Motosiklet daha yeni ciktigi ve kis ayina denk geldigi icindir umarim. Benimde cok begendigim takip ettigim motor forumda kullanan bilgi sahibi olan varsa lutfen bilgilerni bizimle de paylassin
-
Bence 200 lük devam etmeyin 390 a eğitimle alışırsınız... 390 nın daha güvenli olacağını düşünüyorum gerek kalıbı gerek ağırlığı gerek trafikten kolayca sıyrılması gerek uzun vadede yüksek cc ihtiyaçlarını karşılayacaktır ...
-
Bende düşünmüyor değilim bayide mi incelediniz nerde gördünüz rc 200 ü bende bi bakmak için gidebilirim haftasonu
-
Çok yeni bir model eksiği olsa bile hemen anlaşılmaz. Bence ölü sezondan değil de millet yeni gelecek modelleri de görmek istiyor. Bu sene çok fazla çeşitlilik oldu bu segmentte, çoğu kişinin kafası karışık. Ve bir çok kişi de yamaha yzfnin 250cclik modelini bekliyor. Tüm modeller tanıtılsın satışa çıksın o zaman bir şeyler söylemek mümkün... Benim çıkarımlarım bu yönde..
-
ss bekleyen pek çok kişi r25i bekliyor sanırım
blok olarak dükle aynı olduğundan bir sorunu olacağını sanmam ama ben olsam 390 bakardım, oturuş pozisyonu şehir içi uzun sürelerde can sıkıcı olabilir
-
RC200 ile Ninja 250SL arasında kalmış idim. KTM çok sağlam bir üretici ve açıkcası RC200 görsel olarak 250SL den daha çekici duruyor lakin aradaki fiyat farkını göz önünde bulundurunca daha ucuza daha güçlü bir motora sahip olma fikri daha cazip geldi ve Ninja 250SL tercih ettim. Duke200 deki başarısı göz önüne alındığında RC 200 ünde aynı tutarlılık ve başarıya sahip olacağına eminim. Hatta ilk motorum olarak uzunca bir süre duke 200 almayı planlamış kendimi ona göre ayarlamış idim. Velhasıl kelam ninja200 den sonra RC390 düşünebilirim ama ikisi arasında kaldığımda ninja bana daha cazip gelmiş idi...
-
rc200 güzel ama 200 cc ve 14 bin lira.Benim beklentim bajaj 200ss olacak çünkü duke ile pulsar aynı fabrika ürünleri touring motosiklet olunca pulsar biraz zayıf ama bajaj'ın 200ss'i bence rc200 den pekte farklı olmaz gibi.Birde Bajaj 200ss'in fiyatı hakkında bir bilgi var mı?Ben bir yerde 10.000 tl olacak diye görmüştüm ama
-
Ktm markasinda hicbir eksik olmaz merak etmeyin, adamlarin her parcasi kalite, iscilikler ust duzeyde, japonlarda bile yeri geliyor aksaklik oluyor ama ktm, ducati, mv agusta, harley dawitson gibi kalite akan markalarda aksaklik milyonda bir denk gelir.
-
23 Aralık 2014, 15:09
#10
ELque adlı üyeden alıntı
rc200 güzel ama 200 cc ve 14 bin lira.Benim beklentim bajaj 200ss olacak çünkü duke ile pulsar aynı fabrika ürünleri touring motosiklet olunca pulsar biraz zayıf ama bajaj'ın 200ss'i bence rc200 den pekte farklı olmaz gibi.Birde Bajaj 200ss'in fiyatı hakkında bir bilgi var mı?Ben bir yerde 10.000 tl olacak diye görmüştüm ama
selam. aynı fabrikada üretilmeleri aynı kalite olmalarını gerektirmez. ferrari ve fiatında aynı fabrikada üretilen parçaları var ama kalite farkından bahsetmeme gerek yok sanırım.
-
23 Aralık 2014, 21:02
#11
Selam kardeşim. ben 2 hafta önce RC 200 bakmaya gidip baya ciddi araştırdım hatta 390 testi yaptım hoşuma gitti biraz titreşimi fazla gibi geldi bana ama sesi felan çok hoştu. Ayrıca parça kalitesi,görüntü,hafiflik olarak en iyi 200-250 CC segmenti motoru şu anda,japonları yanına bile koyma..Bu bahsettiğim olayı CBR 250 ye aynı gün bakıp RC 200 bakmaya gittiğimde fark ettim.. Ayrıca arka lastik 150' ve ön lastik 110' gayet hoş ve kaliteli duruyor çünkü metzeller m5 takmış adamlar,lastik arka şikin durması çok cezbediyor ;) , IRC, Dunlop felan saçma sapan işlerle uğraşmamışlar. Bir artısı daha var GİS akademide bir eğitimi bedavaya alırsın. Bunları düşünerek karar ver. Saygılarımla
Not:Şubat dönemi sadece r25 i beklemek istediğim için almadım fiyata göre ikisinden birini seçeceğim inşallah Ninja nispeten uygun ama şu anda yok İstanbulda kalmadı bilgine.
-
23 Aralık 2014, 21:16
#12
mehmet188 adlı üyeden alıntı
Selam kardeşim. ben 2 hafta önce RC 200 bakmaya gidip baya ciddi araştırdım hatta 390 testi yaptım hoşuma gitti biraz titreşimi fazla gibi geldi bana ama sesi felan çok hoştu. Ayrıca parça kalitesi,görüntü,hafiflik olarak en iyi 200-250 CC segmenti motoru şu anda,japonları yanına bile koyma..Bu bahsettiğim olayı CBR 250 ye aynı gün bakıp RC 200 bakmaya gittiğimde fark ettim.. Ayrıca arka lastik 150' ve ön lastik 110' gayet hoş ve kaliteli duruyor çünkü metzeller m5 takmış adamlar,lastik arka şikin durması çok cezbediyor ;) , IRC, Dunlop felan saçma sapan işlerle uğraşmamışlar. Bir artısı daha var GİS akademide bir eğitimi bedavaya alırsın. Bunları düşünerek karar ver. Saygılarımla
Not:Şubat dönemi sadece r25 i beklemek istediğim için almadım fiyata göre ikisinden birini seçeceğim inşallah Ninja nispeten uygun ama şu anda yok İstanbulda kalmadı bilgine.
Herşeyi iyi-güzel söylemişin,fakat bir tek yanlışın var....Dunlop saçma sapan bir lastik ma
rkası mı sence..????...
-
23 Aralık 2014, 21:31
#13
Esasen kardeşim kavram kargaşası var doğru Dunlop konusunda söylemek istediğim şey 130/70 ölçülerin kawaya yakışmaması özellikle 250 CC ye. Motor nerdeyse incelikten kırılacak ;)
-
23 Aralık 2014, 22:49
#14
Bende RC200 istiyorum gidip görmedim ama uzun uzun araştırdım.
-
23 Aralık 2014, 22:53
#15
O turuncu şasi, o şahin bakışlı ön far
Bu motoru yatırsam kahrımdan başında oturur neden neden neden diye saatlerce sorgulardım herhalde
-
23 Aralık 2014, 23:17
#16
söyle bir setup yaptin mi, düsüslerde nispeten rahat olursun
valla rc modelleri benimde hosuma gidiyor, fakat 200 yerine 390'i tavsiye ederim.
-
23 Aralık 2014, 23:30
#17
Bencede 390 ancak arada çok ciddi bir mebla farkı var maalesef vergiden ötürü.O durumda devreye girince neredeyse o bedellere alternatif sayısı çok yükseliyor ve değer mi kaygısı ortaya çıkıyor.
-
24 Aralık 2014, 00:33
#18
-
24 Aralık 2014, 00:39
#19
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Rc 390'ı test etmiş birisi olarak , şehiriçinde kullanacaksan rc 390'a bakma sakın pişman olursun . Duke 200 alman daha mantıklı olur daha dik oturuşa sahip olduğu için .
İstanbul trafiğinde test etmek nasip oldu ama denemez olaydım , oturuş pozisyonu kesinlikle şehiriçine uygun değil , öne baya bi eğiliyorsunuz sürerken , artı selesi kağıt gibi ince .
Her yorumunu gördüğümde motosikleti bölümüne bakıyorum " bakalım 250cc aldı mı " diye, yine hüsran Bi r25 kaldı herhalde selesine oturmadığın Çok merak ediyorum ne alcan.
-
24 Aralık 2014, 00:47
#20
Kocaeli İl Temsilcisi
Sokollu adlı üyeden alıntı
Her yorumunu gördüğümde motosikleti bölümüne bakıyorum " bakalım 250cc aldı mı " diye, yine hüsran
Bi r25 kaldı herhalde selesine oturmadığın
Çok merak ediyorum ne alcan.
Valla sorma kardeşim , bende çok kararsızım . Şuan istediğim 250 cc'yi sıfır gidip alabilirim ama bu kararsızlık beni öldürecek .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)