şimdi ozaman seçenekler apachi bajaj cbf lifan hiç öneren yok zaten galiba rks ninde hızlanma sorunu var diye duydum bu 3 marka üzerinden düşünücem ozaman
şimdi ozaman seçenekler apachi bajaj cbf lifan hiç öneren yok zaten galiba rks ninde hızlanma sorunu var diye duydum bu 3 marka üzerinden düşünücem ozaman
mondial 150 mr bakabilirsin, 162cc 15nm tork ve 15 beygir ile her durumda 110 km hıza ulaşırsın, taş gibi motosiklet 2 yılda beni bi kere bile üzmedi tek kusuru üstünde gelen berbat arka lastiği onu da 175 tl ye (michelin city grip) çözer ve çok eğlenceli bir motosiklete sahip olursun 12 yıldır motosiklet kullanıyorum, rks hariç küçük hacimli hemen hemen tüm modelleri sürme şansım oldu, ilk defa küçük hacimli bir motordan bu kadar keyif aldım.
hocam önereceğim mtorların hiç birini kullanmadım ama bende motor bakıyorum, bayağı araştırdım. duyduklarım:
-bajaj boxer: torku yüksek seri makina. aksamı sağlam, kronik meseleleri kolay halloluyor.
-tvs apache: kendini kanıtlamış bir motor, ama titreşimi sorun diyorlar.
- mondial 150 mr vulture: yakışıklı motor. aşağı yukarı bajaj sağlamlığında olduğu söyleniyor.
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model_detay&cl=touring&l=150MRVULTURE&i=500 bundan bahsediyorsan hoşuma gitti aslında yol tutuşu nasıl 120 kiloya rağmen 110 km görürmü lastiğini değiştiririm 175 tl ise sorun değil zaten 0 ı yeterince ucuz uzun yol arazi sürüşünde nasıl çevikliği felan malesef bu öndeki tek büyük farlar hiç hoşuma gitmiyor vites göstergesi olmasıda güzel bununda kuyruk kısmı tam istediğim gibi değil ama bajaja göre daha kıvrık güzel durmuş
Kardeşim scooter düşünme fazla. Ben hiç trafik deneyimim olmadığı için onunla başladım ama sonradan vitesliye geçince alışması zaman alıyor. Arkadaşların önerdiği küçük hacimli vitesi düzgün geçen, freni tutan bi makina al, taktır bir koruma demiri düşe kalka öğren. Sonrası Allah kerim. Bir de bakmışsın bir zamanlar imrenerek baktığın bir motosiklete sahip olmuşsun. Benim gibi Yeter ki bu zevki yanlış seçimlerle, kontrolsüz şekilde işkenceye çevirme
Bak güzel kardeşim kilonu sıkıntı etme bende 94-95 kiloyum benim motorum daha yeni 1 aylık yani açılmamış bir motor en son sıkıştırdım 5. vitesde daha devir varken 100 dedi kullandığım motor Küba ÇİTA 170 FX. Hız önemli değil kilonu da dert etme dediğim gibi eğer maddiyatın varsa madem de uzun süre bincem diyon ben bajaj filan bilmem de apachi yi iyi araştırmanda fayda var geriside sana kalmış kilonu boyunu filan dert etme 1.79 boyundayım 95 kilodan hesap edersen işte çita bile altımda nasıl duruyor sen anlarsın ama işte hızı farklı eğer öyle makine istersende araştır kendine göre deneme sürüşü filan yap neyse hakkında hayırlısı olsun kardeşim
sağolun ya keşke ankarada parasıylada olsa öğretebilicek biri olsa kendime hiç güvenim yok ya süremezssem ya sınava boşuna giriyorsam diye
Yokmu çevrende motoru olan bir arkadaşın yada 2-3 motorlu birileri varsa bir yardım destek iste ve korkma hepimiz bisiklet sürmüş insanlarız fren mevzusnu ona göre ayarlarsın araba deneyimin filan varsa debriyaj gaz kavramını anlarsın yoksada çok uzun sürmez debriyaj gaz vites geçişleri ilk bi kaç gün zor oluyor onuda yaparsın sınavda şimdiden başarılar kısmetse bende giricem ama öbür aydakine
bisiklet sürmeyi biliyorum ama 4-5 yıldır sürmedim araba sürdüm ama pek iyi süremem gerçi çok uzun sürede sürmedim yani toplasan 6-7 defa direksyona oturmuştum çevremde yok kimse bi ders alsam 1 saat parkuru geçip geçemiyceğimi anlarım birde 2. aşamada gidiceğim yolu unutmazssam ondanda korkuyorum
Kimse Mondial X-treme Max 150 dememiş. Bu motora da baktın mı ?
baktım ama hem boyum için uzun dediler hemde uzun yolda cross motorla sıkıntı yaşarım diye düşünüyorum aslında arazinin de eğlencesi başkadır ama yazın şehir şehir gezmek istiyorum bu mh drifte baktım az önce ama 150 mr ile aynı gibi nerdeyse hangisi daha iyi karar verememdim önerende yok gerçi
ben de tam tersine sırf yuvarlak farlı olmasına vurulmuştum, dış görünüşü fotolardan daha yakışıklı meraketme en uzun yolculuğum 80-90 km yi geçmemiştir ben şehir içi kullanıyorum motosikletimi son hız ve hızlanma konusunu aklından çıkarabilirsin her koşulda seni mutlu eder, alçak sele ve düşük ağırlık birleşince kullanım bir hayli kolaylaşıyor fakat tork yüksek, ilk zamanlar ani kalkışları zaptetmek için debriyaja hakim olmak gerek. vultureye alıştığında bisiklet sürmek kadar kolay gelir, trafikte kıvrak ve atik oluşundan tadından yenmez bir kötü tarafı da çanta yakışmıyor merete..
zaten çanta takmayı düşünmüyorum bir sırt çantası almak var aklımda aslında skype felan varsa verebilirmisin
kardeşim face var face de birde 150 mr grubumuz var oraya da bir göz atabilirsin face kullanıyorsan özelden msj atarsan eklerim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)