Ben de sesin faydasının olduğunu savunanlardanım, ancak şöyle bir durumda var; Araba sürücüsünün camlar kapalı ve araçta müzik/radyo dinliyorsa, en baba egsoz sesi olsun 1-2 mt yaklaşmadıkça sesi duyulmuyor..
Sesli egsozunuz var diye güvenmeyin, her zaman dikkatli kullanın..
Üstat büyük geçmiş olsun.
Bugün halen daha üstümde ya o motosiklete çarpsaydım endişesi devam ediyor.
Bende aktif olarak motosiklet kullandığım için bu tip olaylarla çok karşılaştım.
Ama bu sefer olaya ben sebep olacağım için araç kullanırken çok daha dikkatli olmak zorunda olduğumuzu çok iyi anladım.
Suçlu arkadan çarpan motorda da olsa veya sinyalsiz ani dönüş yaptığımdan bende de olsa o vicdan azabı insanı kanser eder.
Tekrardan söylüyorum Allah ikimizide korudu çok şükür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------
Yok Egzost sesi en az 500 Metreden duyuluyordu. O motorcunun Egzost sesi onun hayatını kurtardı
Merhaba,
Geçmiş olsun..Malesef genelde motorun yeri en sağdır,sağlamaya haklıdır anlayışı hakim bazı kimselerde hatta bazı motor sürücülerinde . Trafikte hızım bilmem kaçken sol şeritten ilerlediğimde ve kırmızı ışıkta en sol şeritte durduğumda başka bir motorcu dahi yanımda durup bana senin yerin en sağ şerit,çok tehlikeli neden soldan gidiyorsun dediğinde tepkisiz kalmışımdır.
Motosikletle normal şerit kuralına uyup seyir ettiğiniz şeritten çıkmadan(mecbur bırakılmadan) 4 leventten Kadıköy'e kadar iş çıkış saatinde gidin anahtarımı adresinize postalarım.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
geçmiş olsun.
egzoz sesinin anlam ve önemi diyebiliriz konu başlığına.
kimisi gereksiz gürültü sansa'da, adamlar boşuna koymuyor o sesi oraya. bende bazen emniyet şeridini kullandığımda deviri yükselterek gidiyorum ( tabi düşük km ' de )
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
hocam yanlış anlamayın ama istanbul trafiği sadece motor için değil tüm araç sınıfı için tehlikeli.
özellikle yaşlı insanlar, muhtemelen sinyalin ne olduğunu bile bilmiyorlar. bu adamlar 90 senelerinde parayla ehliyet almış insanlar.. hepsi değil tabiki. iki araç arasından gitmek istanbul trafiğinde çok riskli. haberleri okumuyor musunuz ki? kimse kendi şeridinde ilerlemiyor. herkes farklı şeritlerde hareket ediyor. en güvenlisi 30 km ile emniyet şeridi. trafik çok hızlı akıyorsa eğer, aralardan gitmek mantıklı...
emniyet şeridinde sesten hızlı gidiyormuş adam . egzoz olsa nolcak çarptıktan sonra gelecek sesi
geçmiş olsun. fakir fukaraya bişiyler dağıt bari,bize de dağıtsan olur
Sinyalsiz araba kullananların asla mazereti olmaz.Sen arkadaşım sinyalsiz hamle yapmışsın hatalı olarak doğru ama motorcu olduğun için algı ve refleklerin sayesinde yanındaki motoru görmediğin halde farketmişsin.Burada da bu durumu açık bir şekilde paylaşmıssın tebrik ederim seni.
Motorcu da kesinlikle hatalı.Ancak sinyalsiz yapılan dönüşünde affedilirliği yok.
Bende benzer bir olayı motorum ile yaşadım.Önümdeki aracın yapacağı hamleyi tahmin ettiğim ve mesafemi koruduğum için sorun yaşamadım.Egzos sayesinde de araç şöförünün aklı gitti beni fark etti ve durmak zorunda kaldı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
geçmiş olsun mehmet enis hocam
Allah (c.c.) hepimizi korusun saniyelik meseleler bunlar.
Siz tabi ki İStanbul trafiğini benden çok daha iyi tanırsınız ancak ben de Bursa'da, hayatımda gördüğüm en kötü, en sayguısız sürücülerle birlikte yaşıyorum. Bazen bir aracın yaptığı saygısızlıkları görüp yanına gidiyorsunuz, giderken de içinizden "ulan kimbilir nasıl bir pislik sürüyor arabayı ?" diyorsunuz ki, bir bakıyorsunuz efendi görünüşlü aile babası bir tip. Standart sürüş bu yani... Buradan İstanbul trafiğine girince kalabalık haricinde insan rahatlıyor. Burada yaşayan İstanbullu bir arkadaşım da benimle aynı fikirde. Kalabalık ayrı şey, insanların saygısızlığı ayrı şey... Ayrıca ben söylediğim sürüş tarzını sıkışık trafikte uygulamaktan bahsediyorum, akan yolda değil. Geçen gidişimde gördüm, biz arabada adım adım ilerliyoruz, bahsettiğim şeritte kilometrelerce boş koridor var ve motorcular hala sağın dibinden geçmeye çalışıyorlar ve diğer yollardan birleşenlerle birbirlerine giriyolar. Neyse, gidince göreceğiz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)