Arkadaşlar öncelikle belirtmek isterim ki yazı alıntıdır. Birkaç derginin ve sitenin yazmış olduğu bir yazıdır. Okumanızı tavsiye ederim
http://motorcunuz.blogspot.com.tr/20...tosikleti.html
Arkadaşlar öncelikle belirtmek isterim ki yazı alıntıdır. Birkaç derginin ve sitenin yazmış olduğu bir yazıdır. Okumanızı tavsiye ederim
http://motorcunuz.blogspot.com.tr/20...tosikleti.html
Türkiye şartlarında Fiyat/Performans oranlaması yapıldığında hiç tartışmasız Mt-07 olacaktır. Yoksa 65-70 bin liralık motor tabi iyi olacak lan.
Tabiki de mt-07dir 2005 fazer 15 bine satılırken adamlar 17 bine mt sattı 0ını. yazının reklam olduğu kanısındayım.
aha işte benım 2 motoruda satıp almak ıstedıgım motor )) ktm superduke :D geçen çalıştırma fırsatım falan oldu dedim Allahım sana geliyorum galiba ))
yalnız mt 07 için ise şunu söleyebılırım. ne bır ktm duke 690r ne bır superduke bu ıkı motorla baş edemez fakat işte 20.000 tl olunca mt 07 hadi be diyip şaşırıyorsun insan direk mt07 ye yöneliyor buda cok normal cunku f/p olarak gercekten başarılı bır tıcaret mantıgı yuruttu yamaha. kötü motor demiyorum değil çünkü gayet güzelde bir motor.
not : ktm yaptı yıne yapıcagını bu motoru cıkartıp insanın aklını karıstırıp 65 bın tl dedi :D :D :D
Neye göre,kime göre en iyi ? Çok göreceli,olmamış.
Bu motosiklet fantazi bi araça ana bana göre olamış bi yönü var.
Gücü torku mükemmel hatta saçma derecede fazla ama yardımcıları kapatıp gerçek halini sürmeye kalksanız ilk 4 viteste tekerden ve patinajdan sürmek için BMW stunt çısı priffier olmak lazım, yada gerçek bir ninja efenime söyliyim samuray gibi ölümle barışık olmak
Diğer yandan yardımcıları açıp 1/3 güçte kahve içmeye gitmekte kendini kandırmak
ikiside saçma...
ABS ne kadar saçmaysa traction control de o kadar saçma.
Sonuçta mükemmel fren herkesin harcı değil, hatta bazı durumlar (kum, çakıl, yağ, ve özellikle siyah buz) hiç kimsenin kurtarabileceği durumlar değil. Bu yüzden ABS var, tekerlek kilitleneceği milisaniyede freni çekiyor, sonra tekrar uyguluyor.
Traction control de aynı şekilde sağ elinin kontrolünü tam bilmeyen insanlar için, yahut yolun mükemmel olmadığı durumlarda, tekerleğin yola aktarabileceğinden fazla güç uygulandığında gücü çekip tekrar veriyor.
Bir de 1290R günlük kullanımda o kadar "fantazi" bir araç değil. Birçok yüksek hacimli Cruiser'in torku daha fazla. Ama onlar beş yahut altı bin devirde tıkanıyor. 1290R ise 4 silindirli litre hacimli motorsikletler gibi devam ediyor on küsür bin devre kadar.
Şimdilik rodaj evresinde olduğum için 6500 devri geçmiyorum, ve yağmurda kullandığımda dahi herhangi bir huysuzluk aşırılık yaşamadım. Hatta yüksek hacimli V2 motor ilk motorsikletim olan Honda VLX cruiser'ı hatırlatıyor bana...
Kawasaki Z serisine ne cok benziyo. Hortlamış ta olsa
TC kullanıcı kontrolünde olursa güzel olur elbette.
Havalar soğudu yağış yok lakin lastik soğuk, asfalt soğuk geçen gün 3. viteste gazı açınca yılan gibi kıvrılmaya başladı motorun arkası anlık olaylar neyseki toparladık.
Evet.Fiyatta yılın motoru
23.390 Euro
Siz forumu bırakmamış mıydınız? Sanırım http://www.motosiklet.net/forum/moto...alin-veda.html bu konuyu kuzeniniz açmış
Motora gelince, ben hiç bir naked motora o paraları vermem.
Bence Z1000 daha güzel. Alıyorken Speed-triple, CB1000R, ve Suzuki'nin muadili modelini de denedim. Oturuş pozisyonu olarak KTM daha da rahat, daha hafif, süspansiyon daha iyi.
Evet, "sport", "street" ve "rain" diye üç seçenek sunmuşlar. Hatta Rain modunda gücü 100 beygir ile sınırlıyormuş.
Fiyatı malesef yüksek. BMW S1000R benzer tipte ve güçte motoru, $2000 daha ucuza elektronik aktif süspansiyonla sunuyor... Belki hemen hemen her naked gibi spor motorsikletten döndürme değil de sıfırdan AR-GE istediği için böyle olmuş olabilir...
Motorsiklet te parfüm gibi şahsi bir tercih. Kiminin beğenip üzerine sürdüğünden kimisi kaçar. Benim kullanımın için en uygun motorsiklet naked, daha doğrusu "standart" tipte motosiklet. Bu üçüncü naked'ım. Öncesinde cruiser kullanmıştım...
Yamaha 250 cc`de Xmax, r25, orta klasmanda Mt 7 ve xj6 ile koydu cocugu iki senedir iyi ekmek yiyor.
125cc skuter, cross ve Tenere, Fazer 8 gibi motorlari da bayagi goruyorum sagda solda.
Servisleri ne kadar tirt ve yamyam olsa da ..
Yamaha fiyat politikasiyla ortaligi kasip kavurdu ve ayrica fiyatlari düsuk tutmasina karsin motorlarida cok basarili bugun 17500-20000 tl fiyat araliginda MT 07 alabilirsiniz kardesimin motoru 07 ve 2 gün bende kaldi motor çok basarili yol tutusu gayet güzel gaz tepkileri mükemmel sen bas ben giderim diyor abs firen sistemi gayet stabil motor insana güvensizlik vermiyor kullanimi çok rahat çünkü hafif deli gibi basmama ragmen 5,5-6 litrelerde yakit yakti begenmedigim 4 kötü yani vardi.
1.150 ve üstü süratlerde korkunç rüzgar aliyor.
2.Korna yeri çok kötü.
3.Vites ve ayak pedali arasi çok dar her seferinde ayagimi ayaklikla pedal arasina sokmaya çalisiyordum.
4.2 ve 3. Vites arasi geçisleri cok zordu.
Ama herseye ragmenfiyatina göre fazla bir motor 17.000 -20.000 tl araliginda alina bilecek en mükemmel motor.
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)