Yeniyim :) Bilgili abi ve kardeşlerimden yardım istiyorum içeriye gelin :)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Heyecanını anlıyorum, ama biraz ağırdan almakta fayda var, sabırlı olmalısın
Sanırım bahsettiğin motorda 63.5 piston vardı, öyle hatırlıyorum, yani 65.5 larla aman aman bir farkı yoktur, egzozla hava filtresiyle oynuyordur o apaçiler.
Şanzumanın ters olması bir sorun değil, alışılması gereken bir durum, alıştıktan sonra bir dez avantajı olmaz.
Özellikle soğuk havada tam ısınana kadar tek silindirli motorlar genelde stop ederler. Isınınca düzeliyorsa bu konuda da sıkıntı yok.
Performans ölçümlerini de, 1500-2000km ye kadar fazla takma, ilk bir iki yağ değişimine kadar motor tam kendine gelmiyor. Titreşim ve perfo rmans konusunda zamanla iyileşecektir. İlk yağ değişimi ise dişli değişimi için çok erken.En azından 2000 km'yi tamamlamanı öneririm dişli değişimi için.
-
Teşekkürler hocam ehliyet sıkıntım olmasa kilometreler çabuk geçicek ahh bide şu kış mevsimi ama gönül ferman dinlemiyor gidilcekse her türlü gidiliyor ama ehliyet sıkıntısı büyük Neyse onunda az zamanı kaldı o zaman her şey zamana kalıyor zamanla açıcaz inş teşekkürler hocam yorumun için
-
Allah dert verip derman aratmasin :D
Kardeşim motosikletin durani gideninden ziyade daha makbuldür ;)
-
Amin kardeş amin Gidebilcek durumda olsunda yeterki dursun cezasız belasız :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Cevap ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar
-
sen motoruna sorunsuz bineceksin istediğin kadar sıkıştıracaksın ama o alt motoruyla oynanmış olanlar bir süre sonra motor yavaş yavaş aşındığında mefta olacak :D bence hiç elletme motorunu yükleme falan bunlarla uğraşma bizim burda biri motoruna karbüratör-dişli-hava filtresi attırdı ertesi gün motor krank yedi :D motoruda cg gibi bişeydi
-
mobilet alsan çok ucuz bi şekilde süper poerformans alabilirdin:d
-
Aynen işte motor la oynayınca kesinlikle ömrü çokta uzun olmuyor ama kısa sürede olsa fena şeyler yapıyorlar yani o iş için ustayla kanki olmak lazım hatta daha fazlası :D
Kirve mobilette ne kadar zevkli orasınıda hastaları bilir ben cg ile mutluyum :D
-
Yorumlarınızı görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar
-
14 Aralık 2014, 15:15
#10
Yokmu yardım ve öneride bulunca arkadaşlar
-
15 Aralık 2014, 16:18
#11
Konu canlansınnn arkadaşlar yorumlarınızı önerilerinizi görüşlerinizi bekliyorum
-
15 Aralık 2014, 16:54
#12
motorunuz hayirli olsun takildigim noktalar var misal motor 320 km de demissiniz 1. vites 35 2. ise redline ye yakin 75 cicari demissiniz motorun icinde rodaj yagi mevcut ve motor rodajda rodajdayken iki kisi bile binmryin diyorlar siz redline ye sokmaya calismissiniz motora uzun omurlu binmek isterseniz ilk 1600 km yulsek devirde kullanmayin ve bol vites degistirin derim iyi surusler
-
15 Aralık 2014, 17:28
#13
kuba çitalar subab keser dikkatli olmalısın özellikle aldığın 170fx te çok oluyor bu 200 lük değil 150 lilik stronglu piston var ayrıca 200 lük değil yani ondan dolayı biraz geri kalabilir 200lük motorlardan fazla kafana takma ön dişliyi 1 diş büyüt arkayıda küçült çekişi düşürmicek şekilde dediğim gibi çok devirli kullanma sakın subap keser motorun kitler arka lastiğin allah korusun kötü şeyler olur yani
-
15 Aralık 2014, 17:46
#14
Bu silindir olayını bizim Gaziantepte çok yapıyorlar kardeşim Rakip olarak adanalılar ve mersinliler var.Ama bence çok sağlıklı bir olay değil.Hatta bende konu açmıştım.100 cc lik vergisiz motor seçimi diye.100 lük kuba alıp 150 lilik kuba yapacaktım.Sonra vazgeçtim.Zaten benim boy 1.81 kilom 115 şişmanım bu kuba bende bisiklet gibi durur.
-
15 Aralık 2014, 23:03
#15
-
16 Aralık 2014, 12:00
#16
Egzozun patlıyordur doğaldır o ses tek silindirli olduğundan dolayı ama dediğim gibi redline ye sokma deviri sıkıntı yaşarsın
-
16 Aralık 2014, 12:13
#17
GÜZEL KARDEŞİM SEN RODAJINI TAMAMLA 2000 E KADAR COK ZORLAMA AMA 170 LİK VEYA 250 LİK MOTORLARDAN COK BİŞİ BEKLEME HA YAPIOLAR ANTEPTE CANAVAR GIBI OLUYO AMA USTADAN ÇIKAMIOLAR MOTOR USTASIYLA AKRABA OLUYORLARR HARUNG ABİNİN DEDİĞİ GİBİ DURAN MOTOR MAKBUL ALLAHIM KAZA BELA VERMESIN KEYİFLİ SÜRÜŞLER
-
16 Aralık 2014, 18:05
#18
-
18 Aralık 2014, 00:00
#19
Arkadaşlar bugün bi sorun gibi bişeyle karşılaştım aslında 1 kaç kez daha olduydu önceden fakat soğuktur diye takmadım ama bugün motor kesinlikle ısınmış bir haldeyken bir anda 2 de giderken 3 e çektim ve normal olan dişli lerin hareketlerini düzenlemesi için ara gaz verdim kararınca ama gazı tam alırken "pubbbb" diye bir ses geldi ve motor direk söndü trafikdeyken hemen bir anda çalıştırdım tekrar durdum sağına soluna baktım acaba bir hortumu filanmı çıktı diye ama herşey normaldi sizce bu neden olmuş olabilir ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)