Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Dizlik dirseklik takımı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu takımdan kullanan varmı?

    http://www.n11.com/scoyco-dizlik-dir...akim-P10761854

    dizlik dirseklik takım arıyorum.
    Ben bu ürünü kullanıyorum, mafsallı korumalara göre daha iyi çünkü çorap gibi giyildiğinden, darbe anında dönme ihtimali mafsallıya göre daha az, bunlar motosiklet ürünü, öyle olmasa satılmıyor olurdu değil mi?

    düşük hızda yapılacak kazalar için, asfalt yanığından korur, şahsen memnunum fakat full koruma sağlamaz tabiki.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Ön fren kullanmadan adam nasıl ön fren öğrenecek? kardeşim motorun dik pozisonda iken istediğin hızda ön freni limon sıkar gibi dozunu arttırarak sıkarsın, ağırlık merkezin öe kayar amortisörler kapanmaya başlar, sen şiddeti arttırır artık tam abanırsın, motor zank diye durur. arka fren ile beraber kullanırsın, arkaya abanabildiğin kadar abanırsın çünkü arkanın tutuşu çok zayıftır motor düzken arkaya abanabildiğin kadar aban kilitlenip kayacaktır ama düz kayacaktır o sırada ön freni dozlayarak tam sıkarsın bu sena maksimum oranda frenleme sağlar ... asla panik fren yapmayacaksın yapacak ortama kendini sokmayacaksın. Motoru ön fren durdurur unutma..
    telike bunu beğendi.

  3. #23
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön fren kullanmadan adam nasıl ön fren öğrenecek? kardeşim motorun dik pozisonda iken istediğin hızda ön freni limon sıkar gibi dozunu arttırarak sıkarsın, ağırlık merkezin öe kayar amortisörler kapanmaya başlar, sen şiddeti arttırır artık tam abanırsın, motor zank diye durur. arka fren ile beraber kullanırsın, arkaya abanabildiğin kadar abanırsın çünkü arkanın tutuşu çok zayıftır motor düzken arkaya abanabildiğin kadar aban kilitlenip kayacaktır ama düz kayacaktır o sırada ön freni dozlayarak tam sıkarsın bu sena maksimum oranda frenleme sağlar ... asla panik fren yapmayacaksın yapacak ortama kendini sokmayacaksın. Motoru ön fren durdurur unutma..
    Çok güzel ve mantıklı bir açıklama!
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  4. #24
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı A.Volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel ve mantıklı bir açıklama!
    Frenajda devrim niteliğinde, adam arkaya abanacaksın demiş,
    ha bide asla banik yapmayacağn
    eyvallah :D
    Darkcity2000 bunu beğendi.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  5. #25
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Frenajda devrim niteliğinde, adam arkaya abanacaksın demiş,
    ha bide asla banik yapmayacağn
    eyvallah :D
    Valla profesyonel Eğitim al arkadaşım orada anlatırlar nasıl kısa mesafede durma frenajı yapman gerektiğini... panik fren demiyorm bak kısa mesafede durdurma diyorum..
    abeciMotoru bunu beğendi.
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  6. #26
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boşa paranızdan olursunuz. Çok çabuk eriyor[COLOR="Silver"]
    Sürekli sürtünme şeklinde değil de en azından asfalta ne kadar yakınlaştığımı hissetmek için fasılalı şekilde sürtünsek sıkıntı olur mu

  7. #27
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürekli sürtünme şeklinde değil de en azından asfalta ne kadar yakınlaştığımı hissetmek için fasılalı şekilde sürtünsek sıkıntı olur mu
    O islere hic girme herseyin sirasi var, dusunmen ve yapman gereken bircok sey var, dizini yere degdirecek kadar viraja girmen icin profesyonel olarak hesaplarini yapip hizli girip guvenle hizli cikman lazim, yeni baslayan biri icin bunlar sonra sonra gelecegin asamalar olmali...
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  8. #28
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani ön freni kullanmayı öğrenene kadar ön freni kullanmayın. ciddi misin? düşük hızlarda kitlemeyin çok tehlikeli yani yüksek hızlarda tehlikesiz? tam tersi düşük hızlarda ön daldımı ufak bi endurocu tekniği ayağını yere vurarak düzeltirsin. yüksek hızda ayağını yiyorsa koy. bam yerdesin.
    Haklısın.

    Eğitim şart fakat profesyonel eğitim.
    telike bunu beğendi.

  9. #29
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön fren kullanmadan adam nasıl ön fren öğrenecek? kardeşim motorun dik pozisonda iken istediğin hızda ön freni limon sıkar gibi dozunu arttırarak sıkarsın, ağırlık merkezin öe kayar amortisörler kapanmaya başlar, sen şiddeti arttırır artık tam abanırsın, motor zank diye durur. arka fren ile beraber kullanırsın, arkaya abanabildiğin kadar abanırsın çünkü arkanın tutuşu çok zayıftır motor düzken arkaya abanabildiğin kadar aban kilitlenip kayacaktır ama düz kayacaktır o sırada ön freni dozlayarak tam sıkarsın bu sena maksimum oranda frenleme sağlar ... asla panik fren yapmayacaksın yapacak ortama kendini sokmayacaksın. Motoru ön fren durdurur unutma..
    senaryoda motosiklet dik önü sıkıyorsun arkaya abanırsan arka kitler :D orda bi hata var..
    motor freni ile birlikte tık tık vites düşürerek yavaşlaman en doğrusu tabi hafiften arka fren de girecek işin için.e bu dümdüz duruş senaryosudur her zaman kullanamazsın ama :D
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  10. #30
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senaryoda motosiklet dik önü sıkıyorsun arkaya abanırsan arka kitler :D orda bi hata var..
    motor freni ile birlikte tık tık vites düşürerek yavaşlaman en doğrusu tabi hafiften arka fren de girecek işin için.e bu dümdüz duruş senaryosudur her zaman kullanamazsın ama :D
    Konuyu biraz netlestireyim, yukaridaki senaryo bir kirmizi isiga yaklasirkenki senaryo degildir, ani fren senaryosudur (panik degil, panik fren ayrica tartisiriz) Simdi siz hiz kurallarina uygun gidiyorsunuz, onunuze bir cocuk yada kopek firladi iste bu asamada her bir saniyenin onemi vardir, motor dik konumda arka sikilabildigi kadar sikili cunku arka fren ile arka lastik ani frende yola tutunmasi cok azdir, kaymadan hemen once az bir tutum saglayacaktir, bu imkandan maksimum faydalanabilmek icin tum gucunuz ile arka frene basilir, bu esnada yukun bir kismi one kaymaya baslamistir, on fren ayni anda dozlanarak limon gibi ama kararli olarak dibine kadar sikilir, bu esnada amortisorler kapanmis yukun buyuk kismi on tekere binmis tutunmanin maksimum oldugu andir. on fren dozlama ile birlikte sonuna kadar sıkılır. Motor dik oldugundan arka tekerin kizaklamasi dengeyi bozmaz ve durabileceginiz en iyi nesafede durmus olursunuz.

    Umarim simdi anlasilmistir.
    telike, Carbondioxid ve polemos bunu beğendiler.
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  11. #31
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu biraz netlestireyim, yukaridaki senaryo bir kirmizi isiga yaklasirkenki senaryo degildir, ani fren senaryosudur (panik degil, panik fren ayrica tartisiriz) Simdi siz hiz kurallarina uygun gidiyorsunuz, onunuze bir cocuk yada kopek firladi iste bu asamada her bir saniyenin onemi vardir, motor dik konumda arka sikilabildigi kadar sikili cunku arka fren ile arka lastik ani frende yola tutunmasi cok azdir, kaymadan hemen once az bir tutum saglayacaktir, bu imkandan maksimum faydalanabilmek icin tum gucunuz ile arka frene basilir, bu esnada yukun bir kismi one kaymaya baslamistir, on fren ayni anda dozlanarak limon gibi ama kararli olarak dibine kadar sikilir, bu esnada amortisorler kapanmis yukun buyuk kismi on tekere binmis tutunmanin maksimum oldugu andir. on fren dozlama ile birlikte sonuna kadar sıkılır. Motor dik oldugundan arka tekerin kizaklamasi dengeyi bozmaz ve durabileceginiz en iyi nesafede durmus olursunuz.

    Umarim simdi anlasilmistir.
    tabi anlaşıldı ama bu durumun da o kadar çok senaryosu var ki hız ne mesafede engel çıktığı sağın solun boş olması kaçış manevraları/kontraları yol lastik sıcaklığı lastik havalarına göre değişkenlik gösterir. ha düzken de arka gezme yapar kitlendiği zaman. gezme sırasında dengeyi kaybettiğinizde bi tarafa doğru gider. toplamak biraz tecrübe istiyor. yani şöyle fren yapmak doğrudur demek senaryodan senaryoya göre değişkenlik gösterir sabit bir video olsa izler bu senaryoda şu ve şu harketler doğru olabilir diyebiliriz. olabilir diyebiliriz. çünkü o sırada o bile doğru olmayabilir. bu yüzden eğitimler ve tecrübe diye bişey var. tabi fren tekniğiniz doğrudur yanlış diyemem bu yüzden. ama arka kitlemesi her baba yiğidin harcı değil. zzr1100 lü bi arkadaşımız 180 ile giderken zinciri kopmuş yanlış hatırlamıyosam 90 100 mt arka teker kitli bi şekilde sürüklenmiş. değerleri bu şekilde hatırlıyorum düşük de olabilir ama olsun 100 km hızla kitlenmiş. onu toplamak gibi 40 50 ile giderken de kayanı toplamak kolay değil. panik orda devreye girebilir. arka kaydı diye hop asılırsın bi taraflara yada hop arkayı bi bırakırsın lastik bi anda yolu tutar hafif bi highside. yani ben seni anladım ama her zaman fren değil de bazen gaz açmak kurtarır.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  12. #32
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Aynen gaz acmak - kacmak aslinda ilk tercih sebebi olmali.
    telike bunu beğendi.

  13. #33
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    kardeşim boyun kilon kaç? bunların küçük olduğunu duydum ben biraz iriyim olur mu bana?

  14. #34
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O islere hic girme herseyin sirasi var, dusunmen ve yapman gereken bircok sey var, dizini yere degdirecek kadar viraja girmen icin profesyonel olarak hesaplarini yapip hizli girip guvenle hizli cikman lazim, yeni baslayan biri icin bunlar sonra sonra gelecegin asamalar olmali...
    sonra diyosun da bi yerde başlamak lazım, illa ki yıllar geçmesi gerekmiyor değil mi?


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)