Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

kaza ile ilgili forumları okuyodum biraz etkilendim

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    600rr kaza yazdım aramaya ve açtım bir konu okuyordum, bir arkadaş şahit olmuş kazaya kötüydü büyük motor büyük tecrübe ister aklıma gelip duruyor falan yazmış bende alta doğru yorumları okuyordum birde ne fark ediyim, arkadaşın nicki solda büyük harf ve altında "Seni unutmayacağız Nur içinde yat" yazıyor hemen ilk mesaja çıktım baktım konuyu açan arkadaş ölmüş, konu linki;

    http://www.motosiklet.net/forum/tebrik-ve-kutlamalar/40186-20-dk-once-onumde-600rr-kaza-gecirdi.html

    aynı sene yeni aldığı gsr600 ile sanırım trafikteki katiller yüzünden kaza yapmış;
    http://www.motosiklet.net/forum/onlar-hep-bizimle-birlikteler/52244-tugper-uzel-tugper.html

    vayy be dedim ölüm çokda uzak değil belki bende ileriki günlerde ölebilirim, belki sen de öyle, ama bunu zaten biliyoruz sadece ciddi gelmiyor, nede olsa ne zaman olcağını bilmiyoruz, zaten bütün masumiyet bilmemekte değil mi..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    xbuky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Şehir
    İZMİR
    Allah hayırlı ölüm versin de motor tren uçak vapur farketmez.

  3. #3
    neonxc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL
    Sırf bu haberler yüzünden motosiklet almayı 10 yıl erteledim. Şimdi cesaret edip aldım ama aklımda halen lan iyi mi yaptım kötü mü yaptım düşüncesini atamadım.

  4. #4
    sandıkçı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Joymax
    Günlük hayatta Yaptığımız her işte azda olsa hep tehlike vardır.sadece bir örnek domates keserken parmağımızı kesebiliriz.ölüm motorda bahçede,evde veya sokakta mutlak son.ciddi yaralanma ve sakatlıktan korunmak için lütfen ekipman ve dikkat .

  5. #5
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Orada dikkat ettinmi bilmiyorum ama,
    ne kadar acıdır ki o konuya Murat(AYE) abi de yazmış.
    İkiside Nur içinde yatsın.
    Allah rahmet eylesin.

  6. #6
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Bir abi demişti, yaşam bir kanser gibi hepimiz yarın için ölümlüyüz. ne zaman hastalıktan öleceğimiz belli değil. motor olsun başka bir şeyle olsun. ne zaman ne olacağımız malesef ki Belli değil. bu konuyu forumda araştırma yaparken bende okumuştum. Ve bende etkilenmiştim..
    her kaza videosundan etkilenip ders çıkarıyorum.. Allah hepimizin yardımcısı olsun..

  7. #7

    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 250
    Bu olayda katil serbest kalmış 3 yıl süren davanın sonunda. (sadece 2 ay tutuklu kalmış)

  8. #8
    Cuhara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Şehir
    Beylerbeyi / İstanbul
    Allah tüm kayıplarımıza rahmet, sevdiklerine de sabır versin.

    Hepimiz etkileniyoruz. Aşağıda Motosiklet Yol Sanatı kitabında yer alan olasılıklar yazıyor;

    - Motosiklet sürücüsünün bir kazada ölme ya da ciddi biçimde yaralanma olasılığı, otomobil sürücüsünden 35 kat daha fazladır.
    - Yaralanmayla sonuçlanacak bir kaza yapma olasılığı ise 8 kat daha fazladır.
    - Kendilerini yaralama olasılığı da 20 kat daha fazladır.

    Sonuç olarak motosiklet diğer taşıt türlerine oranla daha riskli bir araç ve sürücünün görevi ise bu riskleri en aza indirmek. Bunlar için;

    - Eğitim
    - Tam korunma ekipmanları
    - Bakımlı ve güvenlik tertibatı tam olan motosiklet.
    - Sağlıklı ve aklı başında bir sürücü.

    Yukarıdaki koşulları sağladıktan sonra, oluşabilecek kötü bir duruma kader diyebiliriz. İşte bu kaderdir ki her yerde her koşulda başımıza gelebilir.

    Bu şekilde bir sürücü olacaksan eğer senin için motosiklet avantajlı ve çok keyifli bir taşıt olacaktır.

    Herkese kazasız, belasız ve bol keyifli sürüşler dilerim. Allah hepimizi sevdiklerimize bağışlasın.
    smiles, Darkin ve abeciMotoru bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı smiles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu olayda katil serbest kalmış 3 yıl süren davanın sonunda. (sadece 2 ay tutuklu kalmış)
    peki neden suçlu bulunup ceza çekmedi? yani adamı öldürdüğü mü kanıtlanmadı yoksa kesin değilmi suçlu olduğu?
    eğer sadece kanıtlanmadıysa

  10. #10

    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 250
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki neden suçlu bulunup ceza çekmedi? yani adamı öldürdüğü mü kanıtlanmadı yoksa kesin değilmi suçlu olduğu?
    eğer sadece kanıtlanmadıysa
    Yukarıdaki linklerden takip ettim ben de... 2 araba yarış yapıyorlarmış. Sürücü 8 de 4 suçlu bulunmuş, 1 yıl cezası ertelenmiş. Mobese görüntülerine ulaşılamamış falan filan. İnsan hayatının değerli olmadığı, güçlünün hüküm sürdüğü, kanunları ve uygulamaları yetersiz bir ülkede yaşıyoruz.
    Benzer bir olay bu yaz Düzce'de yaşandı. Sür'atli bir şekilde kavşağa giren lüks araç, kendi halinde yolunda giden motorluya çarpıp öldürdü ve şoför şu an dışarıda...
    velizrsln bunu beğendi.

  11. #11
    ///MPOWER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R
    Çok kötü çok üzücü haberler bunlar tabii RABBim mekanlarını cennet eylesin arkadaşlarımızın.
    Benim üzüldüğüm bir başka konu bu katillerin sebep olduğu haberlerin, hayatındaki en mutlu anları motosiklet sürmek olacak insanları da bu heveslerinden uzaklaştırmaları. Yapmayın arkadaşlar bu haysiyetsizlerin inadına hayallerinizi gerçekleştirin hayat,ömür gerçekten kısa ölüm gerçekten çok yakın her zaman her yerde en azından şu yorucu hayatta kendinizi sevindirecek indikten sonra gülümsemenize sebep olacaksa vazgeçmeyin buna değecektir.
    "The Ultimate Riding Machine"

  12. #12

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı Cuhara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah tüm kayıplarımıza rahmet, sevdiklerine de sabır versin.

    Hepimiz etkileniyoruz. Aşağıda Motosiklet Yol Sanatı kitabında yer alan olasılıklar yazıyor;

    - Motosiklet sürücüsünün bir kazada ölme ya da ciddi biçimde yaralanma olasılığı, otomobil sürücüsünden 35 kat daha fazladır.
    - Yaralanmayla sonuçlanacak bir kaza yapma olasılığı ise 8 kat daha fazladır.
    - Kendilerini yaralama olasılığı da 20 kat daha fazladır.

    Sonuç olarak motosiklet diğer taşıt türlerine oranla daha riskli bir araç ve sürücünün görevi ise bu riskleri en aza indirmek. Bunlar için;

    - Eğitim
    - Tam korunma ekipmanları
    - Bakımlı ve güvenlik tertibatı tam olan motosiklet.
    - Sağlıklı ve aklı başında bir sürücü.

    Yukarıdaki koşulları sağladıktan sonra, oluşabilecek kötü bir duruma kader diyebiliriz. İşte bu kaderdir ki her yerde her koşulda başımıza gelebilir.

    Bu şekilde bir sürücü olacaksan eğer senin için motosiklet avantajlı ve çok keyifli bir taşıt olacaktır.

    Herkese kazasız, belasız ve bol keyifli sürüşler dilerim. Allah hepimizi sevdiklerimize bağışlasın.
    hocam o maddelerden sadece tam korunma ekipmanları biraz can sıkıyor çünkü o ekipmanları giyip çıkarmak onlarla dolaşmak o kadar kolay değil
    ayrıca bu kadar maddeye uygun davransak uysak bile kendi arabada rahat koltugunda trafikte bekleyip bizim yanından geçmesine sinir olup kapıyı açıp kaza yaptırabilecek insanlar var buna kader diyemeyiz öldürülüyoruz

  13. #13
    Cuhara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Şehir
    Beylerbeyi / İstanbul
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam o maddelerden sadece tam korunma ekipmanları biraz can sıkıyor çünkü o ekipmanları giyip çıkarmak onlarla dolaşmak o kadar kolay değil
    ayrıca bu kadar maddeye uygun davransak uysak bile kendi arabada rahat koltugunda trafikte bekleyip bizim yanından geçmesine sinir olup kapıyı açıp kaza yaptırabilecek insanlar var buna kader diyemeyiz öldürülüyoruz
    Cikarip takmasi zor ama seni hayatta tutacak olan seylerin en basinda geliyor.

    Soyledigin senaryoya gore sana o kapinin orada ne isin var diyebilirim. Bu hassetigimiz kaza senaryolariyla ilgi onerim egitim. Bunlarin disinda eger kasit varsa sokakta yururkende ustune cikabilir Senin kontrolun disinda olabilecek seyler ne yazikki bu ulkede kader oluyor. Yolda giderken ustune metrobus ust gecidinin cokmesi gibi...

  14. #14

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    @Cuhara
    Motosikletin avantajlarını kullanabilmek için duran sıkışan trafikte yanlardan geçiyorum mesela, motora karşı bir kasıt var bence yani üsttede bir arkadaşın dediği gibi hızla viraj alan araç motora çarpıp geçiyor bu nedir ya bu kader ise bunu değiştirmek gerekiyor ya da bu ülkeden gitmek

  15. #15
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı xbuky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah hayırlı ölüm versin de motor tren uçak vapur farketmez.
    ölümün hayırlısı mı olur ya? ister motorla kaza yap, ister kanser ol. sonuçta öldün gittin, bitti.

  16. #16
    Cuhara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Şehir
    Beylerbeyi / İstanbul
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Cuhara
    Motosikletin avantajlarını kullanabilmek için duran sıkışan trafikte yanlardan geçiyorum mesela, motora karşı bir kasıt var bence yani üsttede bir arkadaşın dediği gibi hızla viraj alan araç motora çarpıp geçiyor bu nedir ya bu kader ise bunu değiştirmek gerekiyor ya da bu ülkeden gitmek
    Insanlari degistirmek mumkun degil. Virajda suratle gelen bir arabanin sana carpma olasiligini en aza indirgemen gerekiyor. Viraja girdigin nokta, cikis noktan, kontra bastigin nokta, viraj cikisini gorebilecegin nokta. Bunlar etki edebilecek seyler. Iste bunlari egitimle ve pratikle kazaniyorsun. Bunun disinda trafik okuman gerekiyor. Bir arac surucusunun nasil karaktere sahip oldugunu yani agresif mi uysal mi kuralci mi dengesiz mi? Bunlari surus anindaki tepkilerine gore olcup, ongorude bulunabilirsin. Surekli olarak tetikte olmak saglikli sonuc verir. Kask icinde senaryo uretip sonuclandirmalisin Biraz paranoyakca ama saglikli gibi bence Ulkeden gitmem, insanlari degistiremem, yapabipecegim tek sey riskleri en aza indirgemek. Bunun disinda olabilecekler benim kontrolum disinda ne yazik ki;)
    Siyah&Beyaz bunu beğendi.

  17. #17
    Pekbipicadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 600 Hornet ( Geçmiş : Piaggio X9 250 ,)
    Şu anda yaşıyorsunuz ve motor kullanıyorsunuz bence önemli olan bu anın tadını çıkarmak , sonrasını düşünmek yalnızca sizi mutsuz veya tedirgin edecektir ve bu mutsuzluğun ve tedirginliğin size daha uzun bir ömür vereceğinin garantisi yok. Adam yolda arabasında giderken üstüne üst geçit düşüp ölebiliyor.
    Bu sebepten kendi iç huzurunuzu sağlayacak kadar güvenlik önleminizi alın ve hayatın keyfini çıkarın, belkide son kez motora biniyor olabilirsiniz unutulmaması gereken tek şey bu bence.
    Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.

  18. #18
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Vlzrsln, dostum yazılarından ve düşüncelerinden bu konuda eğitime ihtiyacın olduğunu düşünüyorum, çok hatalı düşündüğün yerler var profesyonel eğitim aldıktan sonra bu yazdıklarını tekrar gözden geçir, kendine şaşıracaksın,

    Motosiklet asında 4 tekerde kadar güvenli belki tuhaf gelecek ama yeri geldiğinde ondan da daha güvenli bir taşıttır. Motorda tehlikeyi biz yaratırız, Mesela yukarıda ekipman konusunda, başkalarının açtığı kapılar konusunda yaklaşımın çok hatalı 40 derecede dahi tüm ekipmanların tam olmak zorunda, bir olumsuzluğa eksik ekipman ile yakalanmak istemeyiz. Motosiklet kullanıcısı hiçbir şeyini şansa bırakamaz, güvenlikten ödün veremez, trafik levhalarını iyi okur, birkaç hamle sonrasını kafasında kurar, lastiğinin nereye basacağını çok önceden bilir, her zaman güvenlik balonuna dikkat eder (bakınız kapı açma mevzusu), 3 saniye kuralını bilir, trafik ikaz ve uyarıları göz önünde bulundurur, motorunun limitlerini bilir, karşıdakinin hatalarını tölere edebilir, dikkati açık kafası dinç olmak zorundadır, bu hususlara dikkat edildiğinde o gördüğün kazaların neredeyse tamamı engellenebilir, istatistiksel olarak 3 sn kuralına uyarak bile mevcut kazaların %90 engellenebilir...

    Velhasıl kaza videolarını ara ara seyretmek iyidir, güzel dersler çıkarılabilir ama kafanı dinç tut profesyonel eğitim almadan yola çıkma.
    Cuhara bunu beğendi.

  19. #19
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ölümün hayırlısı mı olur ya? ister motorla kaza yap, ister kanser ol. sonuçta öldün gittin, bitti.
    Tabi ki olur. Acı çekerek ölmek var, kötü bir yerde kötü bir şekilde ölmek var, yatağında yatarken acılar içinde ölmek var ve birde hiç bir şey anlamadan acısız ölüm var.
    Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.

  20. #20
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ölümün hayırlısı mı olur ya? ister motorla kaza yap, ister kanser ol. sonuçta öldün gittin, bitti.
    ölümün hayırlısı olur, ne adamsın be ölüme bile muhalefet, sırf görüntü kirliliği oluşturuyosun burda.
    gereksiz herif.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)