Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Cafe Racer Hakkında ???

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Ben Seyhan 150 den bobber yaptım, muayeneden geçmedi. T gidon taktim ona bile ağır kusur yazdılar. Toplamda 9 adet ağır kusur vardı. Motoru trafikten çektim ve bu işlere lanet ettim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Seyhan 150 den bobber yaptım, muayeneden geçmedi. T gidon taktim ona bile ağır kusur yazdılar. Toplamda 9 adet ağır kusur vardı. Motoru trafikten çektim ve bu işlere lanet ettim.
    Maalesefki ülkemizde yaşam şeklimize karışan ve kendi yaşam şekillerini dikte etmeye çalışan otoriter bir yapı var.Sana ne benim ne şekil motosiklet kullanacağımdan.
    tinerci bunu beğendi.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  3. #23
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    üzerinde ve sasede oynama kesme biçme oldugundan o tarza cevrilmiş bir çinli ruhsatta cross motor muayeden gecmedi

    hatta 2. el alan arkadas da magdur olmustu, muayenesini yaptıramadıgı için.

    ilgili baslık forumda mevcut.

    üzerinde oynama yapmadan önce bu konu iyi arastırılmalı tabi vitrinlik olmayacak, kullanılacaksa
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    O kadar midem bulandı, yoruldum ki artık 'orjinalci' oldum. Bundan sonra her şeyin orjinali güzel benim için.

  5. #25

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    motosiklet vizeden geçer tabi vize şartlarına uyması lazım mesela şasi no ve motor no değişirse geçmez bunlar önemlidir bide rengi önemli ruhsattaki renk uyuyorsa sıkıntı yaşamadan geçersiniz birde egzozunuzun fazla ses çıkarmaması lazım geriye başka sorun kalmıyor. Güzel bi proje olur fotolarını bekleriz başlarsanız kolay gelsin türkiyeyi geliştirecek olanlar sizin gibi insanlar işte farklı olmaya çalışanlar

  6. #26
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üzerinde ve sasede oynama kesme biçme oldugundan o tarza cevrilmiş bir çinli ruhsatta cross motor muayeden gecmedi

    hatta 2. el alan arkadas da magdur olmustu, muayenesini yaptıramadıgı için.

    ilgili baslık forumda mevcut.

    üzerinde oynama yapmadan önce bu konu iyi arastırılmalı tabi vitrinlik olmayacak, kullanılacaksa
    Ben günlük kullanım için cafe racer yapmak istiyorum.Bu nedenle vizesi mutlaka olmalı.
    Zaten kesip biçme yapmadan,cafe racer e dönüştürebileceğim bir motosiklet arayışındayım.vize zamanı geldiğinde sökülenleri yerine takıp,vize alabileceğim bir motosiklet olmalı.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  7. #27
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Sizin ılacınız sr 400

    Daha büyük cc isterseniz Kawasaki w800

  8. #28
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin ılacınız sr 400

    Daha büyük cc isterseniz Kawasaki w800
    SR 400 ünde tek silindirli olması bana cazip gelmiyor.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  9. #29

    Üyelik
    06 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul/avr
    Motosikleti
    henüz yok
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Seyhan 150 den bobber yaptım, muayeneden geçmedi. T gidon taktim ona bile ağır kusur yazdılar. Toplamda 9 adet ağır kusur vardı. Motoru trafikten çektim ve bu işlere lanet ettim.
    abicim motorun son halinin resmi var mı sende hala duruyormu özelden yada buradan bi resmini atarmısın merak ettim

    kısmetse bende seyhan 150 almayı istiyorum kafamda bir kaç projem var belki ilham olur
    --------Efsaneler Ölmez Sadece Şekil Değiştirir 1985-2000 2013-20..--------
    JeT KaMiL'in OĞLU

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı alikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim motorun son halinin resmi var mı sende hala duruyormu özelden yada buradan bi resmini atarmısın merak ettim

    kısmetse bende seyhan 150 almayı istiyorum kafamda bir kaç projem var belki ilham olur
    Motorun başlığı şu:
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...r-projesi.html

  11. #31
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallaha güzel olmuş aslında.
    Bu arada tekne imalatı mı yapıyorsun.yer neresi?Bende balıkçılık merak
    ıda varda

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

    Alıntı erensipahi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosiklet vizeden geçer tabi vize şartlarına uyması lazım mesela şasi no ve motor no değişirse geçmez bunlar önemlidir bide rengi önemli ruhsattaki renk uyuyorsa sıkıntı yaşamadan geçersiniz birde egzozunuzun fazla ses çıkarmaması lazım geriye başka sorun kalmıyor. Güzel bi proje olur fotolarını bekleriz başlarsanız kolay gelsin türkiyeyi geliştirecek olanlar sizin gibi insanlar işte farklı olmaya çalışanlar
    Yığınla engeli en azından kafamda geçebilirsem başlıyacağım.Nasip olurda yaparsam mutlaka yapım aşamalarını fotolayıp koyarım siteye.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  12. #32
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    Değerli Necati abim; cafe racer olgusunun çıkış noktası ; motosiklet teki ekstra bütün fazlaliklardan kurtulup daha seri ve hızlı hale getirmektir.Temel amaç çok masraf etmeden "hafifletmek tir" . Burada yapilacak temel işlemler :
    1. Sökulmesi mümkün olan yan kapak,kuyruk,camurluk, sele, gereksiz elektrik tesisatı, mars motoru gibi parçalar ihtiyaç dogrultusunda sökülür.

    2.Genel performans arttırımı için açık hava filtresi+açık egzos+doğru karbüratör ayarları yapılır(karbüratör diyorum çünkü bence enjeksiyonlu cafe racer olmamalı )

    3.Clubman gidon alınır ve sele soloya çevrilir.

    4.Bundan sonra yapilacak işlemler tamamen kişiselleştirme ile ilgilidir.

    Gelelim isin yasal boyutuna...Emin değilim ancak , eğer renk değiştirilmedi ise , ve orijinal egzoz ile gidilirse geçmemesi için bir sebep yok bence .Neler geçiyor o vizelerden .

    Yurtdisinda seçenek çok fazla ama TR de büyük cc de bu isleri yapmak biraz zor ve maliyetli .

    Ama uygun seçenek olarak Suzuki bandit,BMW r serileri, Honda CB 550 750 gibi motorlar is görür

    Umarım yardımcı olabilmisimdir.

  13. #33
    sweetblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2014
    Motosikleti
    Honda Spacy 110
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    far ayarı yapılmışsa, stoplar, sinyaller düzgün çalışıyorsa, frenleri tutuyorsa, egzostu orjinale yakınsa (ki çok acayip gürültülü egzostlu olan harley ler bile geçiyor) vizeden geçmemesi için sebep T gidon ağır kusur mu sayılıyor
    yazık

    motorunuz çok güzel olmuş hocam
    bu kadar uğraştıktan sonra saçma sapan şeyler ağır kusur sayılıp vizeden geçmiyorsa
    yazık

  14. #34
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı anılbel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Necati abim; cafe racer olgusunun çıkış noktası ; motosiklet teki ekstra bütün fazlaliklardan kurtulup daha seri ve hızlı hale getirmektir.Temel amaç çok masraf etmeden "hafifletmek tir" . Burada yapilacak temel işlemler :
    1. Sökulmesi mümkün olan yan kapak,kuyruk,camurluk, sele, gereksiz elektrik tesisatı, mars motoru gibi parçalar ihtiyaç dogrultusunda sökülür.

    2.Genel performans arttırımı için açık hava filtresi+açık egzos+doğru karbüratör ayarları yapılır(karbüratör diyorum çünkü bence enjeksiyonlu cafe racer olmamalı )

    3.Clubman gidon alınır ve sele soloya çevrilir.

    4.Bundan sonra yapilacak işlemler tamamen kişiselleştirme ile ilgilidir.

    Gelelim isin yasal boyutuna...Emin değilim ancak , eğer renk değiştirilmedi ise , ve orijinal egzoz ile gidilirse geçmemesi için bir sebep yok bence .Neler geçiyor o vizelerden .

    Yurtdisinda seçenek çok fazla ama TR de büyük cc de bu isleri yapmak biraz zor ve maliyetli .

    Ama uygun seçenek olarak Suzuki bandit,BMW r serileri, Honda CB 550 750 gibi motorlar is görür

    Umarım yardımcı olabilmisimdir.
    Alakan için teşekkür ederim.Ancak benim kafamda motosikleti o kadar soymak yok.Elektrik tesisatı,marş,yan kapak sökme gibi niyetim yok.O zaman mobiletin her tarafını söküp,sele yerine tahta koyup üzerine yatan apaçi kardeşlerden bir farkım kalmaz
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallaha güzel olmuş aslında.
    Bu arada tekne imalatı mı yapıyorsun.yer neresi?Bende balıkçılık merak
    ıda varda :
    Evet abi tekne imalatı yapıyorum; Çanakkale - Gelibolu'da atölyem var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

    Alıntı sweetblood adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    far ayarı yapılmışsa, stoplar, sinyaller düzgün çalışıyorsa, frenleri tutuyorsa, egzostu orjinale yakınsa (ki çok acayip gürültülü egzostlu olan harley ler bile geçiyor) vizeden geçmemesi için sebep T gidon ağır kusur mu sayılıyor
    yazık

    motorunuz çok güzel olmuş hocam
    bu kadar uğraştıktan sonra saçma sapan şeyler ağır kusur sayılıp vizeden geçmiyorsa
    yazık
    Çok teşekkür ederim. Valla ruhsatı komple kaybettim muayene raporu da içindeydi olsa resmini çeker buraya koyardım. Abi bizim ülkemizde durum her yönden vahim nelere nelere ağır kusur yazmışlar görsen. Adamın biri Virago 535 getirmiş T gidonlu, muayenede sıkıntı çıkarmışlar. Verilen cevaba ne dersin?
    "- Harley olsa neyse."

  16. #36
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet abi tekne imalatı yapıyorum; Çanakkale - Gelibolu'da atölyem var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------



    Çok teşekkür ederim. Valla ruhsatı komple kaybettim muayene raporu da içindeydi olsa resmini çeker buraya koyardım. Abi bizim ülkemizde durum her yönden vahim nelere nelere ağır kusur yazmışlar görsen. Adamın biri Virago 535 getirmiş T gidonlu, muayenede sıkıntı çıkarmışlar. Verilen cevaba ne dersin?
    "- Harley olsa neyse."
    Bende bu işten yavaş yavaş soğumaya başladım.You tube dan bakıyorum cafe racer lere,adamlar neler neler yapmışlar.Ne çeşit motosikletlerle,neler neler.Gelmemişki ülkemize bu motosikletler zamanında Bizleri onlarca yıl mobilet,pejo,jawa yla uyutmuşlar

  17. #37

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Seyhan 150 den bobber yaptım, muayeneden geçmedi. T gidon taktim ona bile ağır kusur yazdılar. Toplamda 9 adet ağır kusur vardı. Motoru trafikten çektim ve bu işlere lanet ettim.

    hocam sizin projeden ilham alıp o tip seyha meyhan bir motordan bobber yapayım istemiştim ama biraz araştırınca bobberların vize alamadığını öğrendim. sizinkinin de vize alamadığını öğrenmek beni üzdü. o motora o kadar emek verip kullanamamanız gerçekten saçma.

  18. #38
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub


    Hayalimdeki Cafe Racer......

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

    [COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

  19. #39
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul



    Caferacer denince, benimde aklıma Thruxton SE geliyor.
    hkn34 bunu beğendi.

  20. #40
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/LYYAGJ.jpg
    http://i.hizliresim.com/122v71.jpg

    Caferacer denince, benimde aklıma Thruxton SE geliyor.
    bildiğin mücevher .


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)