300cc'ye altın semerde vursan 300cc.. Hele hele 16-17.000 tl imkanı yok. bankada 500.000 liram olsun alanı sevsinler.
Aga ben 250'den asagı ınmıyom havası katmaya ne gerek var.
300cc'ye altın semerde vursan 300cc.. Hele hele 16-17.000 tl imkanı yok. bankada 500.000 liram olsun alanı sevsinler.
Aga ben 250'den asagı ınmıyom havası katmaya ne gerek var.
Benim de bugune kadar hic Kawasaki sahibi olmamamin nedeni Z-Moto. Gerek fiyat politikasi, gerek umarsizliklari. 2 ay once Z1000SX almak istedim. Sitelerinde var ama senede 5 tane falan getiriyorlar, dolayisiyla edinmek imkansiz! Istiyorum isteyince de getirmiyorlar arkadas!
Biraktim ben de 2 turdur Yamaha devam ediyorum onumuzdeki yaz gene Yamaha ile degistirecegim motoru.
Bu Kawasaki z-moto ya nasıl tahammül ediyor yıllardır anlamıyorum?
Yillardir biz de bekliyoruz ki Yamaha'nin Beldeyama'ya yaptigini Kawasaki Z-Moto'ya yapsin, distributorlugu elinden alip kendi gelsin buraya. Ama sanirim Kawasakinin kendisi de hic bir zaman Turkiyeyi ciddi pazar olarak gormedi. Ya da gormek istemiyor.
Yamaha 2013ten beri ortaligi savas alanina cevirdi Turkiye'de gerek fiyat politikasi gerek kalite cizgisiyle. Bilenler bilir tum Yamaha yetkili servisleri senede 1 kez yeni model teknik servis egitimi alir dogrudan Yamaha'dan. O yuzden gene iscilik fiyatlarinda da yetkili servise gidiyorsaniz 10-15 lira disinda oynamalar haricinde bedellendirme ve kalite hep aynidir.
Mesajim marka savasina donsun istemiyorum ama Yamaha sadece bir ornek, Kawasaki'nin Turkiye'deki varligi da kotu ornek. O kadar cok begendigim, delirdigim Kawasaki modeli var ki hele 2015te, asla almayacagim Z-Moto burada oldukca.
Adam motoru + ve - lerini söylemiş ,kullanıcıda görüşlerini belirtmiş, kullanıcılar hemen biz diğer videolarını da kayile almıyoruz demiş, ninja 1000 vidyosunu bir izleyin veya versy 650 videosunu, ayriyeten siz kayile alsanız ne olur kayile almasanız ne olur almış kullanıyorsunuz bir daha mı alacaksınız ? Bu arada motor gerçekten çok güzel ama ben o kadar para verip almam, z300 belki. ha bu arada bende bazı konularda fazla eleştirili olduğunu gördüm ktm gibi bence övülmüyecek bir firma da değil: sürekli adamı lansmana götürüyor, Test motoru var bayilerde , Test günleri düzenliyor bu bence Ktm' nin bir artısı fiyatları dışında ama eleştiriyor da bajaj konusunda duke 200 bir eleştiride bulunmuştu.
AEA'nin otorite kabul edilmesini tasvip etmiyorum abi. KTM/Supermoto onu oraya buraya goturuyo olabilir ama onu izleyenlerin %50sini yanlis yonlendiriyor, ayni zamanda KTM de Turkiye sartlari icin ne kadar guzel motorlar yapsa da akillara zarar fiyatlarda, benim gozumde bir Z-Motodan cok farki yok. AEA'nin tek guzel yani uslubu. Ama otorite olarak kabul ederseniz pisman olursunuz.
Nacizane.
AeA otorite kabul etmek tabii ki yanlış. Kendisi de bunu kabul edecektir. Fakat AeA olmasa nasıl fikir sahibi olacak bu kadar insan. Yaptığı iş çok önemli, takdiri hakediyor. Ayrıca reklamlara da tıklayarak onun cebini biraz doldurmak gerekli.
Cbr250 sahibiyim ama kim ne derse desin Ninja300 hem cok yakısıklı hem de abs olmasi beni cezbediyor. Parca fiyati, servis azligi ve distributorle ilgili olumsuz genel kani nedeniyle almak istiyor ama tereddut edip simdilik alamiyorum. Su an piyasadaki iki motora bu yuzden imrenerek bakiyorum. Biri ninja300 digeri yeni cikan z300. Bu fiyata 300luk alinir mi yorumlarina saygim var ama sahsen ben bu yastan sonra ve 2 kucuk cocugum varken 600-1000 cc kullanmak istemiyorum. Maks belki 400-500 cc. Fazlasi beni asar. Elimin altinda fazla guc olursa kullanmak isterim, kullanirim. O yuzden cc fazlasinda gozum olmayacak insallah hicbir zaman.
[QUOTE=Sj's;3491780]AEA'nin otorite kabul edilmesini tasvip etmiyorum abi. KTM/Supermoto onu oraya buraya goturuyo olabilir ama onu izleyenlerin %50sini yanlis yonlendiriyor, ayni zamanda KTM de Turkiye sartlari icin ne kadar guzel motorlar yapsa da akillara zarar fiyatlarda, benim gozumde bir Z-Motodan cok farki yok. AEA'nin tek guzel yani uslubu. Ama otorite olarak kabul ederseniz pisman olursunuz.
Nacizane.[/QUOTE
Tabiki bir video izleyerek bu motor bana göre alıyım diyemem. zaten KTM de pahalı alamam onu belirttim. Otorite konuşuna gelirsek başka motosiklet proğramı( türkçe ) yapan yok sanırım o yüzden otorite oluyor
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
Ninja 300 'e öyle her önüne gelen binemez. Bakın biz nasıl biniyoruz. Eğitim şart
Motorun pahalı olduğuna katılıyorum. Videodaki motorun sağ tarafında bir vukuatı var. Aynadaki ve fren manetindeki izlere dikkat edin. Ayrıca Akrapovic egzozu var ve susturucusu çıkarılmış diyor. Sahibi olan arkadaş efendi bir arkadaşa benzese de bana göre motorun durumu ve karenajların ayrılması falan soru işaretidir. Şöyle diyeyim, ikinci el alacak olsam bu motoru kesinlikle almam. Ellenmemiş ve devrilmemiş bir motoru da görmek lazım.
bravo. en mantıklı, sağduyulu yorum sizinki olmuş...
test edilen motorla ilgili sıkıntı olduğu aşikar.
amortisörü mukayese edecek kadar çeşitli motor tecrübem yok. kabloların karenajın altında riske çok açık döşenmesi beni de ilk aldığımda rahatsız etmişti. burada eleştiren arkadaşların çoğu için, motor 10bin lira civarı olsaydı ilk tercihleri olurdu neredeyse eminim.
dolayısıyla fiyatı sebebiyle öfkelendikleri bir malı fırsat bulmuşken yerden yere vurmalarını da insan doğasına bağlıyorum...
kesinlikle olurdu zaten bende dahil herkes fiyatına takmış durumda, o kablolar bir kısa devre yapsın çıkaracağı masraf 300TL den aşağı olmaz. Amotisör konusunu çok basite alıyorsunuz, amortisörde çok basit bir konu değil motor 160 üzerinde hızlara çıkıyor lastiklerden bile önemli bir konu.
Bu arada Brooklynnn olay kedi ciğer mi böyle mi ? alğılıyorsunuz bir dikkatli okuyun, fiyatın pahalı olduğu ve piyasada daha kaliteli ve yüksek cc aynı fiyatta motosikletler var bu yüzden tercih etmeyeceğini söylemiş insanlar, bahsettikleri motorda mt 7 işçilik hatası bile kolay kolay bulunmayacak bir model.
İşçilik hatası ben göremedim. Benim dikkatimi çeken hayatında görmemiş adamın bile yorum yapması. Ayrıca o paraya alınan 600luklerin ne olacağını tahmin edebilirsiniz az düşünülürse.
motoru gören hasta oluyor. Honda 13500 deyince bir şey olmuyor. Kawa 16500e bu motoru satınca alamayan arkadaşlar yok amortisoru yok kablosu diyor. 44bin deneyimim var. Farklı motorlar da denedim. En çok zevk aldığım bu motor.
işçilik hatasını aea dedi diye aklınıza yazmışsınız. Gördünüz mu ? demek istediğim bu. Delinin biri taş atıyor. Sonra uğraş dur.
ben daha öncede dedim motor çok güzel hatta cc kulvarında rakibi yok. Cbr 250r fiyatı konusunda haklısınız . Evet görmüyor insanlar 16.500 fiyat olunca görmekte istemiyorlar normal mi ?
Evet Barkın beyin vidyosu etkili oldu. Video bakarak hareket etmemiz lazım, siz kullanıcıların yorumlarına da bakmadan hareket etmememiz lazım, sanırım forumlarda boş bakmamız lazım . kusura bakmayın da deneyim konusu da Barkın beye daha çok güveniyorum.
Şimdi ben satış başarısı anlamında bakıyorum, ninja 300 ün satışlarda 2014 te bi ivme kazanması mevcut(yine aşırı az satsada), 2013 te ise 5 te biri satmış neredeyse. 2. el ilanlardan bunu çıkarıyorum.
Ninjanın 2014 te bu kadar satması cbr250 de alabilecek olan kitlenin cbr250 13.500 olmasıyla üzrenine 2-3 ekleyebiliyorsa 16.500 a Ninjayı kendine mantıklı kategorisine sokmasıyla bu ivme gerçekleşiyor. CBR daha az motor daha az heycan ama 12.000(eski satış stratejisiyle) bandında kalsaydı Ninja300 ün rakaket gücünü 2013 te olduğu gibi %70 lik kısmını yok edecekti. Tek tük ninja hatta hiç görmemeye devam edecektik.
motor işi zevk işi olduğundan CBR250 ye 13.5 vermektense ninja300 e 16.5 vermek daha mantıklı.
Diğer yandan
CBR250 fiyatını haketmediğinden
Ninja300 de o halde hak etmiyor.
Burda kızılacak bir şey yok
Bu sınıfta motor alan bu sınıfta motor istiyordu zaten. Tercihi eleştirmek farklı bir nokta ve saçma
Ayrıca ninja300 cbr250 rakibi(sınıfı) değil Honda cbr500 ün sınıfı bir motor bu da eleştiride ucu kaçırana ufak bi nokta aslında
Yüksek fiyatların savunuculuğunu yapmayalım ama cbr500 kaç para onada bakıp bu motoru kullananları bu kadar eleştirmeyelim.
siz 16bin liraya "temiz" 650lik bakın bence. ya da mt07 alın eğer niyetiniz varsa. kullanıcı yorumları önemsizse sizin için; diyecek birşey yok. bir tane nasıl kullanıldığı belirsiz yarı apaçi motoruyla yapılan teste güvenin. hatta sonuçları arkadaşlarınıza da anlatın, izlemeyen kaldıysa ninja300ün balon bir motor olduğunu aslında 9bin lira edeceğini onlar da anlasınlar...
not: anlama sıkıntısı çeken arkadaşlar için (forumda maalesef bolbol var) ironi yaptım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------
ortada kısa devre riski yok, motoru tanımadığınız için yanlış anlamışsınız. sadece kablolar çok "ulaşılabilir". iti çakalı bizimki kadar bol bir ülkede riskli.
adam incelemede amortisör performansı için 160km hızlı giderken riskli demiyor, bozuk satıhta viraj alıyorsanız hem yolun bozukluğunu hem virajın toleransını kaldıramıyor diyor. bozuk yolda da zaten 160la gidemeyeceğinizi düşünüyorum.
siz bu modeli karalamayı aklınıza koymuşsunuz, tavsiyem videonun son 20 saniyesini bir daha izleyin. ana fikir orda.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)