Servis Ücreti - Normal mi?
Reklamlar
-
Yarın motorumu servise götüreceğim. Motorum rks titanic 150. Servisi aradım, 8000 bakımı-sübap debriyaj rölanti ayarı gidon düzeltmesi-iki tekerleğin tubelesse çevrilip değiştirilmesi(yeni lastikleri ben götüreceğim) ve tabiki yağ değişimi için 150 civarı tutar dedi. Normal mi? Yoksa başka servis bakmalı mıyım? Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Öp başına koy, aynısına (lastik değişimi hariç üstüne hidrolik değişimi)550 TL verdim ben.
-
plegus adlı üyeden alıntı
Öp başına koy, aynısına (lastik değişimi hariç üstüne hidrolik değişimi)550 TL verdim ben.
yanılmıyorsam soruyu soran arkadaş rks titanik 150 kullanıyor. o paraya motor toplaya bilir : ))
(fiyatları bilmiyorum abarttım biraz idare edin ;) )
-
plegus adlı üyeden alıntı
Öp başına koy, aynısına (lastik değişimi hariç üstüne hidrolik değişimi)550 TL verdim ben.
duke 200 le kıyaslamak :D
neyse
dostum sadece lastik değişimine 50 lira gibi bi fiyat tutar. motor açılcak inciğine cinciğine bakılcaksa normal ya
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
ben kıbrıstan mersine geçer geçmez motorun lastiklerini değiştirmiştim... lastikçi 15 lira demişti...
2 lastik değişimi için... adam ihtiyar birisiydi... yardım edeyim diye tekerleri ben söküp takayım dedim...
onu bile elletmedi... gene rahat durmadım en azından göbek millerini ittirdim...
adama da 20 lira verip cıkmıştım...
-
ferhatkars adlı üyeden alıntı
ben kıbrıstan mersine geçer geçmez motorun lastiklerini değiştirmiştim... lastikçi 15 lira demişti...
2 lastik değişimi için... adam ihtiyar birisiydi... yardım edeyim diye tekerleri ben söküp takayım dedim...
onu bile elletmedi... gene rahat durmadım en azından göbek millerini ittirdim...
adama da 20 lira verip cıkmıştım...
aboo bize iteliyolar burda :D
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
telike adlı üyeden alıntı
aboo bize iteliyolar burda :D
size gene iteliyorlar, bize kıbrısta direkman kuru kuru geçiriyorlar...
patlak yaptırmak için 20 lira aldılar... tekeri de ben söküp takmıştım...
bir teker balansını 50 tl ye yapıyorlar... ankara da 2 teker için 40 tl vermiştim...
-
X max e 30 tl ye bakım yaptırdım.
-
ferhatkars adlı üyeden alıntı
size gene iteliyorlar, bize kıbrısta direkman kuru kuru geçiriyorlar...
patlak yaptırmak için 20 lira aldılar... tekeri de ben söküp takmıştım...
bir teker balansını 50 tl ye yapıyorlar... ankara da 2 teker için 40 tl vermiştim...
dostum lefkoşada 1.5 seneye yakın yaşadım :d çok iyi biliyorum :D
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
06 Aralık 2014, 00:31
#10
8000 km olan motorda neden subap ayarı gereklidir? Rölantisini iki parmağınla yapabilirsin, yağını 5 dakikada değiştirirsin, lastikleri de kendin değiştir, madem senden lastikler. Gidon ise 2 veya 4 civata. Paran cebinde kalsın. Subap ayarı için ise hiç bulaşma. gereksiz diye düşünüyorum, tabii ustalarımız ne der bilemem...
-
06 Aralık 2014, 00:39
#11
Darkfriairs adlı üyeden alıntı
8000 km olan motorda neden subap ayarı gereklidir? Rölantisini iki parmağınla yapabilirsin, yağını 5 dakikada değiştirirsin, lastikleri de kendin değiştir, madem senden lastikler. Gidon ise 2 veya 4 civata. Paran cebinde kalsın. Subap ayarı için ise hiç bulaşma. gereksiz diye düşünüyorum, tabii ustalarımız ne der bilemem...
Garanti diye bir şey var, çinli motorlarda pek bozulmaması gereken
-
06 Aralık 2014, 02:52
#12
bence güzel fiyat vermişler....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)