hakkaten ne olmuş fazla koptuk anlaşılan toparlanmak lazım
hakkaten ne olmuş fazla koptuk anlaşılan toparlanmak lazım
selam arkadaşlar....
regal raptor çetesi olarak bi ortam oluştu ve hünüz hiçbirinizle tanışamadan unutuldu gitti sanırım veya yeraltına indi :-)
görenler vay regal raptor çetesi ha falan diyorlar bende abuş abuş dinliyom.dostlar şu çete ile bi hasbihalleşsek diyorum.bi oturup tanışsak.....belki regal raptor kullanmak bu çete başlığı altında olmamıza yeterli olmayabilir ama bi tanışmakta sorun olmaz sanırım. :-P
herşey gönlünüzce olsun...........
eee Yokmu gezi falan gidinde resim cekin koyun bende bakayim bari.
ﻶÏí
Bu çete mete işleri benden geçti artık 46 yaşından sonra çete kurmaktan atarlar içeri sonra.
Regalci olarak elimden geldiğince sizlerle tanışmak gezilere katılmak isterim. Artık bayağı fazlayız yani sayıca ama bir araya inşallah geliriz belli günlerde
Şöyle şehir trafiğinden stresinden uzaklaşmak ve motosiklet keyfini almak gibi geziler iyi olur. Tüm arkadaşlara selamlar
Herkese selamlar sevgiler,
Ankara'da oturan regal raptor' cu arkadaşlarla gezi olayını konuşalım mı.
umutata2003@yahoo.com
grave, gyazici,ve siz diğer RR üyeleri; Kaldera'nın organize ettiği geziden kaçınızın haberi var?
Bu pazar Bursa Cumalıkızık köyüne gidiliyor günübirlik. 3 Eylül 2006
Ben bile gitmeyi düşünüyorum tabii hava raporları uygun olursa..
http://www.motosiklet.net/forum/show...t=18557&page=2
dogma .
Merhaba,
9 ayı aşkın bir süredir Regal Raptor DADYW 250 kullanıcısıyım. Sizlerle başıma gelen ve skandal halini alan bir olayı paylaşmak istiyorum. Eminim ki benim başıma gelen bu vahim olay, Regal Raptor almak isteyenler ve halen kullanmakta olanlar için faydalı olacaktır. 2 ay gibi uzun bir süreçte gerçekleşen olayı elimden geldiğince kısa yazmaya çalışacağım.
2006 model olan aracımı 8500. km'de, motorundan gelmeye başlayan ses üzerine hemen İstanbul'daki bana en yakın "yetkili servis" olan "GAZİ MOTOR" a götürdüm. Yetkili arkadaşın motorun sesini dinledikten sonra arızanın kranktan kaynaklanabileceğini ancak emin olmak için motorun açılması gerektiğini söylemesi üzerine aracımı kendisine teslim ettim.
10 gün sonra kendisini aradığımda motoru açtığını, krankın ve diğer parçaların son derece temiz (hatta kendi ifadesiyle "hiç kullanılmamış gibi") olduğunu ve problemin nereden kaynaklandığını anlayamadığını, krankı birde tornacıya göstereceğini söyledi. 20. günün sonunda motoru topladı ve yine tüm parçaların temiz olduğunu sesin nereden geldiğini anlayamadığını, krank olsa dahi distribütör firmanın elinde krank bulunmadığını, aracı başka bir servise götürmemin daha iyi olacağını söyleyerek aracı bana teslim etti.
Aracı teslim aldığımda; motorun dış kısımları deforme olmuş (muhtemelen daha önce bu model motoru indirme deneyimleri olmadığından zorladıkları için), bazı vida ve contaların yerine uydurmaları gelmiş (muhtemelen kaybolduğu için) , motor kapakları takılmamış vaziyetteydi.
Esas skandal aracı diğer bir yetkili servis olan DEMİRTAŞ motora götürürken oldu. Motor Bostancı'dan Beşiktaş'a giderken hararet yaptı. GAZİ MOTOR aracımın motoruna su koymayı unuttuğu(!) için..!
Tabi bu esnada motorun diğer parçaları da zarar görmüş oldu.
Aracı DEMİRTAŞA götürdüğümde ALİ USTA motoru dinledi ve arızanın krank olduğunu, değişmesi gerektiğini söyledi. Motorun suyunu kontrol ettiğinde ise araçta su olmadığı için diğer parçaların da zarar görmüş olabileceğini söyleyince, motorun sökülerek SARIKAYALAR'a gönderilmesinin daha uygun olacağına karar verdim. Motor aynı gün sökülerek SARIKAYALAR'a gönderildi.
O günden sonra firmayı defalarca aradım ancak hiçbir yetkiliden detaylı bilgi alamadım. Motorun durumunu ve izlenecek süreci dorduğumda, ilk hafta motorun sökülüp inceleceğini söyleyerek geçiştirdiler. 2. hafta ise arızanın kranktan kaynaklandığı ancak ellerinde krank olmadığını ve beklemem gerektiği söylendi. Malları gümrükte takılmış olduğundan tarih belirsizmiş ! 15 gün de olabilir 1 ay da!
Kendilerinden motorun yasal servis süresi olan 30 iş günü içerisinde tamir edilip teslim edilmesini talep ettiysem de fazla ciddiye alan olmadı. Her seferinde ellerinde parça olmadığını, sorunu bir şekilde(!) halledeceklerini söylediler.
Sonuç olarak aracım 20 gün GAZİ MOTOR'da 26 gün de SARIKAYALAR'da yattıktan sonra. Yani toplamda 46 gün geçtikten sonra parçanın geldiğini ve garanti belgesinin gönderilmesi gerektiğini söylediler. (Kendilerinin yazışma gibi bir alışkanlığı olmadığından, herşeyi sözle hallediyolar, yaparız, ederiz, hallederiz modeli!)
Elimde aracın orjinal faturası ve servis bakım belgeleri vardı ancak garanti belgesi kaybolmuştu. Tüm belgeleri kendilerine faksladım. Yine telefonla beni arayarak garanti belgesi olmadığı için masrafları tarafıma fatura edeceklerini söylediler. Çıkarttıkları rakam 1208 YTL !!! Bu da %15 iskonto yapılmış ve işçilik alınmamış rakam imiş! Beni mağdur ettikleri için indirim yapmışlar.
Motordan ses geldiği anda aracı GAZİ MOTOR'a götürdüğümde sorun sadece krank idi. Motorun sökülüp-takılması sırasında ve sonrasında oluşan her türlü arızanın GAZİ MOTOR'a fatura edilmesi gerektiğini söyleyerek bu rakamı kabul etmeyeceğimi söyledim. Uzun süren pazarlıklardan sonra 640 YTL'ye kadar indiler. Ve nihayetinde motorum 46 gün yattıktan sonra lanet olsun diyerek bu rakamı ödemek durumunda kaldım.
Bu zaman zarfında Çin'deki üretici firmayla kontak kurarak bazı yazışmalar yaptım ve arka planda nelerin döndüğünü de öğrenmiş oldum. Bilmeyenler için aşağıdaki bilgiler yararlı olacaktır.
1. Sarıkayalar firması Regal Raptor Türkiye distribütörü olmasına rağmen servis hizmetini ÇETİNCAN A.Ş. isimli bir taşeronla hallediyor. Yani herhangi bir sorununuz olduğunda muhatabınız Sarıkayalar değil.
2. Çinli firma Sarıkayalar'a yedek parça garantisi vermiyor. Garantiden tamiri yapılan her parçanın bedeli Sarıkayalar'ın cebinden çıkıyor. Bu yüzden garanti sürecinde olmadık bahanelerle faturayı kullanıcıya yıkmaya çalışıyorlar.
3. Sarıkayalar önümüzdeki dönemlerde bu motorları getirmek istemediği için yedek parça da getirmiyor. Çok mecbur kalmadıkça yedek parça ithali yapmıyorlar. Yani krank, silindir vb. gibi önemli bir parça değişmesi gerekiyorsa bayağı bir beklemeniz gerekecek.
4. Regal Raptor yetkili servisliği motor tamiri yapan ve kendine usta diyen herkese gelişi güzel verilmiş. Bu firmalara fabrika eğitimi verilmemiş, dolayısıyla ne yaptıklarını bilmiyorlar.
Sonuç olarak, büyük bir keyifle aldığım motorum şimdi benim için ızdırap oldu. Şimdilerde Çin malı almakla çok büyük bir hata ettiğimi düşünüyorum. Fakat bu düşünce aslında motorun kalitesinden değil, servis ve bakım hizmetleri için organizasyonun kurulamamış olmasından kaynaklanıyor. İstanbul'da benim bildiğim tek işi bilen servis DEMİRTAŞ. Demirtaş'ın sahibi Ali usta daha önce AYKON'da çalışan baş usta olduğu için motorun ciğerini biliyor. GAZİ MOTOR ve benzeri servisler tam içler acısı, komik vaziyetteler. Regal Raptor'dan zerre kadar anlamıyor ve arızaları başka motorlardaki tecrübeleriyle uydur kaydır halletmeye çalışıyorlar. Servislerle sorununuz olduğunda karşınızda muhatap distribütör bulamıyorsunuz. Fabrika dedikleri yere telefon açtığınızda karşınıza teknisyen de çıkabilir, depo görevlisi de çaycı da.. Sorununuzu anlatacağınız ciddiyet sahibi bir yetkili bulmanız için onlarca telefon görüşmesi yapmanız ve sinirlerinizin çok sağlam olması gerekiyor.
Yeni bir motor alacaksanız lütfen marka hakkında detaylı bilgi edinin. Servis ve yedek parça konusu motoru aldıktan sonra başınıza dert olabilir. Olabildiğince ciddi firma ve markaları seçmeye gayret edin. Yoksa bu ve benzeri sıkıntılar yaşamanız son derece olasıdır.
Herkese sorunsuz sürüşler dilerim.
Toast Rider
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
vay kaçırmışız muhabbetleri
neyse herkese muğla'dan selamlar
istanbul tayfası bol bol gezin kışın oralarda zor
neyse ki buralarda 4 mevsim gezi
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)