Honda cbr 250r bizımla değilsın :D
Reklamlar
-
04 Aralık 2014, 01:12
#61
Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı
Dikkatinizi cekti mi bilmiyorum ama tabloda lakh olarak ifade edilen sey fiyat gostergesi ve yamahanin beklenen fiyati cbr fiyatinin neredeyse 2 katina yakin. Bu durumda yamaha ile cbr karsilastirmasi yapmak pek dogru olmayacaktir benden soylemesi...
Beklenen rakamlar bunlar insanlar kafalarına göre yazıyor bende aylardır pulsar 400 ss araştırıyorum o da 15 bin tl altı gözüküyor bu "expected" rakamlara göre. Daha geçen aya kadar siteler yamaha r25 için honda dan daha düşük fiyat veriyorlardı ne hikmetse kawasaki fiyat açıkladıktan sonra rakamlar coştu yamaha için bence çıksın öyle görelim ama mt07 nin fiyatı ortadayken bence r25 uçmaz o kadar
Reklamlar
-
04 Aralık 2014, 01:40
#62
Bune adlı üyeden alıntı
Beklenen rakamlar bunlar insanlar kafalarına göre yazıyor bende aylardır pulsar 400 ss araştırıyorum o da 15 bin tl altı gözüküyor bu "expected" rakamlara göre. Daha geçen aya kadar siteler yamaha r25 için honda dan daha düşük fiyat veriyorlardı ne hikmetse kawasaki fiyat açıkladıktan sonra rakamlar coştu yamaha için bence çıksın öyle görelim ama mt07 nin fiyatı ortadayken bence r25 uçmaz o kadar
Hocam demesinler o naked bu supersport fiyat bu canınız isterse :D
Mutluluk iki bacak arasındadır.
-
04 Aralık 2014, 07:59
#63
Beyler dağılın 15-16 liralara
2 el Mt07,cbr600,cbf600,cbr600f,gsxr600,r6,zx6,dl650vst rom,wersys,transalp,fz6fazer,tenere,xj6,er6n,er6f, f650gs
alınır
-
04 Aralık 2014, 09:03
#64
o kadar paranız varsa gidin 2.el araba alın, böyle abudik kubidik motorları iteliyolar uzaktan bakınca ss motora benziyo diye :D
-
04 Aralık 2014, 09:21
#65
Allah göstermesın kaza yaptığınızda 1 grenajına birşey olduğunda buralarda ağlayan sızlayanlarıda görmek mümkün olacaktır Honda servis işini geçtim , yedek parça sıkıntısı yaşatmayan fiyat uygun motosiklet. Bunu bilmek lazım. Bilen adam bunu düşünmeden alırsa ileride görür bişileri.
-
04 Aralık 2014, 10:10
#66
cx571 adlı üyeden alıntı
Allah göstermesın kaza yaptığınızda 1 grenajına birşey olduğunda buralarda ağlayan sızlayanlarıda görmek mümkün olacaktır
Honda servis işini geçtim , yedek parça sıkıntısı yaşatmayan fiyat uygun motosiklet. Bunu bilmek lazım. Bilen adam bunu düşünmeden alırsa ileride görür bişileri.
Bi önceki sayfada 50 tl olan grenaja yeni modelde 300 lira istedikleri 60 lira malzeme fiyatı olan koruma demirine 61 lira işçilik istedikleri de yazıyor bu mu uygun fiyat?
-
04 Aralık 2014, 10:42
#67
eğer marka takıntınız yoksa kesinlikle 400cc bajaj. yakıt ekonomisi çok iyiymiş görüntü de hepsinden modern. youtube da güzel videoları var. bajajın en basit commuterını kullananlar bile çok kaliteli olduğun söylüyor. er6f, mt serisi gibi motorlara geçmek için de doğru bir adım.
-
04 Aralık 2014, 10:42
#68
2014 cbr için serviste yedek parça bekleyen vardı forumda yanlış hatırlamıyorsam
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
04 Aralık 2014, 10:53
#69
Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı
Dikkatinizi cekti mi bilmiyorum ama tabloda lakh olarak ifade edilen sey fiyat gostergesi ve yamahanin beklenen fiyati cbr fiyatinin neredeyse 2 katina yakin. Bu durumda yamaha ile cbr karsilastirmasi yapmak pek dogru olmayacaktir benden soylemesi...
lakh hindistan, pakistan gibi ülkelerde kullanılan bir numaralandırma sistemidir. Fiyatı tahminini bunun üzerinden yürütmek doğru değil.
çünkü ninja 250 sl honda'dan daha yüksek gözüküyor oradaki lakh'a bakınca. fakat satış fiyatı daha ucuz.
-
04 Aralık 2014, 11:10
#70
Honda yedek parçalarını bulmakta sıkıntı yok. birinde yoksa ara diğerinde mutlaka vardr. yoksada 2 güne parçalar geliyor. servisleride hızlı ama ÇOK PAHALI Dünde söyledim. 60 TL lik kafa demirine 61 TL işçilik parası aldılar. ve 1 saatlik süreçti. bunu yapan HONDA D&B Motordur. ( Ümraniye de ki )
-
04 Aralık 2014, 11:43
#71
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
Honda yedek parçalarını bulmakta sıkıntı yok. birinde yoksa ara diğerinde mutlaka vardr. yoksada 2 güne parçalar geliyor. servisleride hızlı ama ÇOK PAHALI Dünde söyledim. 60 TL lik kafa demirine 61 TL işçilik parası aldılar. ve 1 saatlik süreçti. bunu yapan HONDA D&B Motordur. ( Ümraniye de ki )
Pahalı olması daha büyük sıkıntı.
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
04 Aralık 2014, 11:46
#72
1 Lakh 100000 rupi oluyor. Adamların parası değersiz olduğundan böyle bir yöntem bulmuşlar. Bunun fiyatı 200000 Rupi falan ve 7300 TL civarı yapıyor. Bizde 15 - 16 bin TL olur. Bana göre görüntüsü diğerlerinden çok daha güzel ve gidonu oldukça yüksek konumlanmış :
http://www.zigwheels.com/gallery/bikesslideshow/bajaj-pulsar-ss400-in-pictures/17850/1
-
04 Aralık 2014, 12:31
#73
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
İlk çıktığında Cbr 125 de 250 de gerçekten fiyat/performans motoruydu. Yedek parçasının ucuzluğu ve fiyatı beğenileri çekmişti.
cbr 125 ve 250 nin yedek parçaları ucuz mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
valla yahama r25 bu 250 cc SS olayı çok başka boyuta taşıdı. alet 14 bin devir çevirebiliyor. diğerleri gibi 10-11 binde redline a girmiyor. ulan bugün 1000 lik motora 13-14 bin çevirtiyorlar. ama gel görki SS diye lanse edilen 125 ve 250 cc ler 10-11 dedin mi bitiyorlar. ondan sonra al kardeşim bunlar SS demiyorlar mı sinir oluyorum.
-
04 Aralık 2014, 12:55
#74
ben nedense bunları sevmeyip hyosung alacağım
-
04 Aralık 2014, 13:35
#75
R25 on numara olmuş, çift silindir 35 beygir gayet iyi, yüksek devirlerde sesi çok güzelleşiyor. Umarım uygun fiyatlı olur herkes alır biner
-
04 Aralık 2014, 13:35
#76
A.Volkan adlı üyeden alıntı
Pahalı olması daha büyük sıkıntı.
Kesinlikle öyle. motordan düştüğümde ilk motora bakıyorum bir şey oldu mu diye ( tabi işin espirisi )
ön sağ ve sol grenaj 400 TL sinyaller 60 TL aynalar 80 TL arka plakalık 150 TL vites pedali 60 TL pedal plastiği 3 TL Kafa demiri 60 TL ön kafa grenaj 450 TL vites gösterge ekrani 350 TL Koruma takozları 150 TL led sinyaller 150 TL ayaklık 163 TL vs vs bunlar aklımda olanlar ucuz olan kısımlarıda var tabi. ama genellikle hasar görünen ve değişen parçalar ciddi pahalı. bir bakım yaptırdım 300 TL para aldılar..
-
04 Aralık 2014, 15:17
#77
celikat adlı üyeden alıntı
cbr 125 ve 250 nin yedek parçaları ucuz mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
valla yahama r25 bu 250 cc SS olayı çok başka boyuta taşıdı. alet 14 bin devir çevirebiliyor. diğerleri gibi 10-11 binde redline a girmiyor. ulan bugün 1000 lik motora 13-14 bin çevirtiyorlar. ama gel görki SS diye lanse edilen 125 ve 250 cc ler 10-11 dedin mi bitiyorlar. ondan sonra al kardeşim bunlar SS demiyorlar mı sinir oluyorum.
Motorların silindir sayısına göre devir çevirebildiğini öğrenmelisin. Ducati lerde dediğin civarda red e girer çünkü 2 silindir. SS motoru çevirdiği devire göre belirlemek iyimiş. Ben sana söyliyeyim bunların hiç biri ss değil çünkü oturuş pozisyonları ss değil ondan. R25 güzel motor alana hayırlı olsun... Bir de şu daha üzerine oturmadığımız motorlar hakkında yorum yapmasak çok güzel olacak.
''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL
-
04 Aralık 2014, 16:01
#78
94CanRR adlı üyeden alıntı
Motorların silindir sayısına göre devir çevirebildiğini öğrenmelisin. Ducati lerde dediğin civarda red e girer çünkü 2 silindir. SS motoru çevirdiği devire göre belirlemek iyimiş. Ben sana söyliyeyim bunların hiç biri ss değil çünkü oturuş pozisyonları ss değil ondan. R25 güzel motor alana hayırlı olsun... Bir de şu daha üzerine oturmadığımız motorlar hakkında yorum yapmasak çok güzel olacak.
madem silindiri az olan az devir çeviriyor, o zaman r25 nasıl oluyorda 14 bin çeviriyor ona da bir açıklık getirirsin artık? veya sana SS diye 6 bin devirde red line a giren motoru verirler SS e biniyorum diye gezersin. ayrıca oturuş pozisyonu konusunda belki on kere yorum yaptım başka konularda zaten. amma velakin devir sayısı önemlidir. sütçü beygiri değil bu, SS kardeşim.
-
04 Aralık 2014, 16:30
#79
gene sdik yarışı başlamış.yahu işte ne güzel rekabete girsinler belki içlerinde fiyatı en uygun düzeye getirip satıcak firmalar doğar sonuçta 250 cc kadar ötv indirimi var ama hiç kullanmıyorlar milleti kekliyorlar.ancak birini eleştirirken diğerinin fiyatını bilmeden ahkam kesmekte etik değil
vede servis konusunda söylenenler propagandadan öte değil.honda neyse yamaha da o derece serviste tuz atıyor aşa
genel kanı 250 cc lerin fiyatları ucmuş durumdadır insallah hintliler girer bu işe dedik onlarda ürettiği motorlarında hep bir problemi okuyoruz.var mı ucuza motor ???
-
04 Aralık 2014, 16:33
#80
hay allah anlamadı :( bak abicim şimdi 250cc tek silindir ya mesela honda(11k) o yüzden az devir çeivriyor aynı cc olan kawa(13k) ve yamaha(14k) çift silindir daha fazla devir çeviriyor oldu mu ? Mesela r1 1000cc 14 çeviriyor ama ducati 1098, 11k çeviriyor çünkü 2 silindir. Silindir sayısı azaldı devir düştü
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)