Ben de olma şansı yok maalesef uzun süreler kedi ciğer ilişkisini geçmedi motor ile ilişkim.
Motosiklet kültürüne (Batı Medeniyetlerindeki ve tanıdığım, azınlıktaki bazı insanların yaşam biçimlerini mutlu olarak izliyorum) Ama memlekette uzun süreler motor ile haşır neşir olanlarda bile şahit olduğum yüzeysellik, gösteriş merakı, kendini başkasından üstün görme çabası, hayranlık duyduğum bu kültürle bağdaşmıyor. Maalesef bizi komplekslerle donatarak yaşam kavgasının içine atıyorlar ve biz bu refleksleri gösterirken neler yaptığımızın farkına varamıyoruz. O yüzden öğrenilecek bir şey olmadığını söyledim. Kimseye bir şey öğretecek iddiada değilim. Sadece eleştirebilir ve düşüncelerimi paylaşabilirim.
Allah izin verirse Ninja benim olacak ama R25 hepsini tokatlayacak gibi
Yamaha bi yana da hero ve 400ss yakışıklı motorlar bence para olsa de hepsinden bi tane ))
Sa kardes cinli motora biniyon yolda giderken gidonun iyi kopmamis.
Honda ya bok mu atiyosun ;)
sanki cbri olabilmiste
motosiklet aldığımda, şey zannediyordum şu yoldan geçerken selam verenler, yolda hata yaptımmı hatayı düzeltenler, kavgaya girdim mi peşimden gelenler, sağda durduğumda yardımıma koşan motorcular felan.. ama böyle şeyler yokmuş aldıktan sonra öğrendim, varsa da bu devirde herkes arkadaşına yardım ediyor ( istisnalar hariç )
medeniyetten kastınız buysa, aslında haklısınız.
tabi geçen günü plakam düştüğünde bir tane motorcu (600rr ile ) sağa çekmemi söyledi. birşey dicek sandım. fakat plakamın yarısı düşmüş tek vida üstündeydi, adam ne hikmetse bagajından vida çıkarıp taktı. böyle insanlar da var tabi. ama dediğim gibi istisnalar hariç.
şimdi yolda honda ile gidiyorsun, yanından yamahacı artistlik yapıyo geçiyor. yada yamaha ile gidiyorsun hondacı artistlik yapıp gidiyor.
marka taraftarı olmak, ne fayda... kenan sofuoğlumuyuz biz ki para kazanacağız marka ile
abartmadan kardeşliği ön planda tutmalıyız. chooper,SS,Computer vs vs. demeden dost edinmeliyiz. şimdi bakıyorum da, sen hondacısın git burdan dermiş gibi konuşmalar bile var
herkesin motoru kendisi için en iyi motordur. ben motorumdan memnunsam, karşim da ki ne derse desin. o değiştir dedi diye değiştirmem...
ama göz var nizam var, R25 Hakkaten iyi olmuş
bende o zamanlarda televizyonun başından ayrılmadığım dan, tek teker ARİF vardı, star tv de onla büyüdük kenarda durmuş atv ci vardı bozulmuştu aracı, yardım ettiği gün hala aklımda
2005 senesinde çin'liler piyasaya girmeden önce motosiklet kültürü denen şey fazlası ile vardı bu memlekette. ne zaman ki çin'liler geldi mertlik bozuldu. hatta şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, motosiklet camiamız feci rezil durumda. bunu özellikle motosiklet forumlarının mantar gibi bittiği 2006 ve sonrası yıllarda gittiğim geziler, katıldığım toplantılarda naklen gördüm. artık gezi, toplantı dendiği zaman koşarak uzaklaşıyorum mekandan.
Yamaha'dan bahis ediyoruz siz çıkmışsınız parça kalitesi - kronik problem - servis ağı - yedek parça fiyatları diyorsunuz
Aha yazıyorum yedek parçaları CBR 250'den ucuz olacaktır ( Yamaha'nın parçası her zaman Honda'dan ucuzdur ), Yamaha'nın servisleri Honda servislerine 10 basar ilgi alaka - satış sonrası destek var, Honda'nın servisine gittiğinizde yüzünüze bakmadan paranızı alıyorlar.
Honda ticaret yapıyor Yamaha ise müşterilerine değerli olduklarını hissettiriyor
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
Pulsar ı ancak mt 25 veya pulsar 400 ns ile değiştiririm.
Oda bu sene gelmeyecek. Seneye Allah(cc) kerim.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
16.250 fiyatı ile girer piyasaya r25..
ktm on numara olmuş.. yamaha r serisinde ki en şekil yoksunu motoru yapmış ilginç... ön çatal in ters olmamasınida hiç sevemedim..
Cbr 250 ilk ciktiginda 8500 TL lik fiyatıyla ,yedek parcasinin bolluğu ve ucuzluguyla hepimize ilaç oldu. Saglamligiyla da yürüdü gitti. 2012 yaziyla birlikte soygun devrini baslatti.
Ninja 250Sl le fiyati, silindir sayisini ve beklentileri asagi çekerek Cbr 250 ye darbe vurma arayisinda.
Yamaha r25 adeta bir manken edasiyla görselleri süslüyor, hepimiz de onu bekliyoruz. Fiyati basta olmak üzere her şey muamma. 15 bin TL yi 10 yaşındaki 600 luklere vererek kumar oynamak istemeyenler ve 25 beygir alti motorlardan sıkılanlar için reçeteye yazilmis ilaç edasiyla bekleniyor.
Hero 139 kg kuru agirlik ve 32 beygirle çok iddiali,tabi gerçekte ne olur göreceğiz.
Gelelim simarik çocuk Bajaj a. 7300 TL den pulsar i cikarip gazi aldıktan sonra zam yapmaya geciktirmeyi. Bunun üzerine plasriklerine 2300 lira gibi bir rakam talep ediyor. İlla ki seveni,öveni, döveni ve de söveni olacaktır.
Ktm 200 cc yle giriş yaparak geride kaldi. Ktm bagimlilari tercih edecektir. 390 sa vergiden yanacak
Hero süpermiş yav kuyruk altı egzoz falan. Tasarım cbr 1000rr kopyası ama.
İlk çıktığında Cbr 125 de 250 de gerçekten fiyat/performans motoruydu. Yedek parçasının ucuzluğu ve fiyatı beğenileri çekmişti. Sanıyorum 8.5/9 bin arası bir fiyatı vardı. Hyosung'dan ucuzdu.
Bizimkiler çullandı tabi, fiyatı hızla yükseldi yükseldi. 5.000 zamlandı. 3 yılda 5.000 TL ? Aşağı yukarı %60 zam eder. Şimdi gelen yeni seri çift farlı Cbr'lerin parça fiyatının da fahiş olduğunu kullanıcıları belirtiyor. Yan karenaj 50 TL iken, şimdi 300 TL lerden bahsediliyor.
Cbr şuan piyasadaki küçük cc tek SS(sözde) kalsa bile, alınmaması gereken bir motor, gördüğü ilgiyle şımaran bir motor. Ederi EN EN FAZLA 11.000 dir.
Heronun ss'i çok iyiymiş. Özellikle benim gibi 55 kilo bir adam için en hafif seçenek. Güzel fiyattan gelirse gene kredi için bankaların kapısını çalacağız.
Dikkatinizi cekti mi bilmiyorum ama tabloda lakh olarak ifade edilen sey fiyat gostergesi ve yamahanin beklenen fiyati cbr fiyatinin neredeyse 2 katina yakin. Bu durumda yamaha ile cbr karsilastirmasi yapmak pek dogru olmayacaktir benden soylemesi...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)