Her iki modelin de abs li fiyatlarini soyledim.duke 5500 euro,o da yaklasik 15 200 TL civari yapiyor.
SL250 ortalama 12-13 bin civarı ama burası Türkiye.Fazla kazanmak isteyen çok bu yüzden cbr 250 13.500'ken kawasakiyi 14-15 bin yaparlar gibi.Acımasız vergiler ve daha fazla kaar etmek isteyen distirbütör ve satıcılar...
250 lik motorda ABS mi olur, ne kadsar gidiyorki ABS ye ihtiyaç olsun?
Çok acemi işi, 250 lik motoru ABS li alan ağır acemidir, hatta motosiklete binmesin mümkünse özrü falan olmayan normal bir insansa
z300 4.400 euro idi avrupada sanırım.
Bu kafanın devamı şu şekilde yorum getirir,
Abi alacaksın o 250' lik makinayı bi taygır eksoz bi zalımsın sitıkırı, arkaya çok daha kalın lastik bir de zenon far taktımmı işte o zaman bu motor adam olur.
Beklenmedik şekilde düşük gözüktü z250' nin fiyatı gözümde bunlar zmoto' nun satış fiyatları mı?
2 senedir piyasada olan duke 200 un,seneye cikacak olan mt-125 in abs li modellerinden haberiniz yok sanirim.Artik butun ureticiler abs li modellerini piyasaya surmeye basladilar.250 lik motoru abs li alan agir acemidir demissiniz,ayni mantikla absli araba kullanan,emniyet kemeri takan insanlarda agir acemidir ve arac kullanmamasi gerekir.Neyse ki insanlarin cogu kendi guvenliklerini dusunebilecek kadar akli selim kisilerden olusuyor.
Yaklaşık 1 Yıldır Yazmıyordum MT ye Sırf Bu Yorum İçin Yazmak zorunda kaldım.
Ulan Güzel Kardeşim O 250 Lik Dediğin 180 Basıyor 180, Hemide Önde Kaput Olmadan Üstu Açık Şekilde.
Yani Bir Honda Civic, Reno Megane, WW Passat Gibi. Bu araçlar için bile çok yüksek bir hız 180, Sen Şimdi 180 le giderken panikle Frene Abanırsan Disk Lastik Kitler ve 180le
Bariyer, Otomobil, Tır, Vb Girer Kawanın Meşhur cümlesi Kol Çıkardı olursun yani kolun bacağın Kopar
İşte bu gibi durumlarda ABS Devreye giriyor Kaydırmadan sık bırak sık bırak Daha Güvenli bir şekilde Duruyor ve Direksiyon,Gidon Manevraya,harekete devam edebiliyorsun Kapiş
Yazım ve imla kuralları için üzgünüm bir hışımla yazdımmmmm.....
beyler bugün Z Motoyu arayıp bu fiyatları sordum ve istediğim fiyat buydu..inşallah çakallık çukallık yapıp mini bir zam çakmazlar..bence naked 250 için uygun fiyat bu...
4,200.00 EUR = 11,603.71 TRY
ben 1.5 sene önce ınazumaya bu parayı vermiştim...plakasız 11800 dü galiba...
Z Moto ilk defa şaşırttı beni..ergonomik açıdan bakıcam son olarak ...
nasipse aldım gitti...
z300 abssiz 16 bin çılgın bir fiyat...artık seneye ikinci elde kaparsanız
Yamaha r25 in fiyatıda belli olsa rahatlıycam.
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
Uğurcum şimdi bende 5 bin var cbfyi satamazsam zaten istesemde alamam
cbfyi sattıktan sonra bir daha ardıma bakmam bi gelsinde üzerine binak
cbf bizimla diğılsın...
Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.
Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.
ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.
Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.
Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.
Ninja250 kullanıyorum önümüzdeki yaz'ı geçirip 636ya geçmeyi düşünüyordum ufaktan z300 ü aklımdan geçiriyorum yaz için mantıksız dimi
Valla benim görüşüm teknoloji gelişti. Adamlar ABS'li motorlar üretiyorlar. Yeni başlayan adamlar neden tercih etmesin ki. Adam ilk kez motor alacaksa ve bu z250 ise heleki de ABS'li ise motor sürmek onun için zevk haline dönüşecek ilk motor için hem güçlü hemde güvenli olacak. Belki ABS olmazsa daha tedirgin daha panik olacak. Benim görüşüm tabikide. Bende üç motor değiştirdim. İlkini motordan saymasamda pek hiç birince ABS yoktu kaza da yapmadım. Dediğiniz gibi sürücü de bitiyor. Ama neden daha güvenli rahatı varken yeni başlayanlar bu seçeneği beğenmesin.
Mutluluk iki bacak arasındadır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)