Kawasaki Ninja 250SL, Z250 SL, Z300 Fiyatları Belli Oldu
Reklamlar
-
02 Aralık 2014, 23:37
#41
mete_han adlı üyeden alıntı
Uğurcum şimdi bende 5 bin var cbfyi satamazsam zaten istesemde alamam
cbfyi sattıktan sonra bir daha ardıma bakmam
bi gelsinde üzerine binak
cbf bizimla diğılsın...
5 bin cbf ye kimse vermez hemde 12 mod adamlar 2013 mod 4000 istiyor sen de avcunu yala ..
inş alamassın bana o cbf yi satmadın bu lanet seni başka motora geçirmeyecek bak gör herkez şahit...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Reklamlar
-
02 Aralık 2014, 23:38
#42
Kara35 aynı çok geliştik büyüdük diyen bizim hükümet gibi uğraşmayın gençler,abiler adam mavi ekran,fatal error türevi ne varsa vermiş :D
-
02 Aralık 2014, 23:42
#43
Dursun bir köşede ABiSi illaki lazım olur hertürlü sistemi koysunlar yoksa nasıl rekabet olucak markalar arasında 10 sene aynı ürünü sat olurmu ne sistemi varsa koysunlar motora millet deve yükü para yatırıyor motorlara bu milletin hakkı...
-
03 Aralık 2014, 00:18
#44
F54 adlı üyeden alıntı
5 bin cbf ye kimse vermez hemde 12 mod adamlar 2013 mod 4000 istiyor sen de avcunu yala ..
inş alamassın bana o cbf yi satmadın bu lanet seni başka motora geçirmeyecek bak gör herkez şahit...
yani kelime arasına iyi ki bir noktalama işareti koymadık...5 bin nakit var makinayıda 4250 ye okutsak üzerinede katsak alırım herhalde ...olm ben senin gibi 100 bin ev kredisimi ödüyorum hayvan herif...
senin ibneliğin yüzünden ınazumama doyamadım ona yanarım...100 liralık çapın var..gapcık...
-
03 Aralık 2014, 00:19
#45
bu baslik altinda yeni cikacak motorlarin fiyatlarini,mevcut diger markalarla aralarinda olasi farkliliklari,piyasa durumunu,fuar da neyde karsilasacagimizi tartismak yerine,kisisel ve beseri egitim seviyesinin yerlerde oldugunu tahmin ettigim bir adamin ne kadar iyi,ne kadar uzun zamandir motor surdugunu bize anlatmaya calisarak ve bu ise yeni baslamayi dusunen insanlari acemiler,hic surmeyin motor diye asagilayarak kendi egosunu tatmin etmek icin yazdigi sacma sapan yazilara cevap yaziyoruz.gercekten yazik.
-
03 Aralık 2014, 00:24
#46
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
mete_han adlı üyeden alıntı
Uğurcum şimdi bende 5 bin var cbfyi satamazsam zaten istesemde alamam
cbfyi sattıktan sonra bir daha ardıma bakmam
bi gelsinde üzerine binak
cbf bizimla diğılsın...
Hadi inşallah abi
-
03 Aralık 2014, 02:02
#47
-
03 Aralık 2014, 02:11
#48
Kara35 adlı üyeden alıntı
Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.
Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.
ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.
Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.
Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.
Sizin Gibi Ustaları Pistlerde Görmek İsteriz
+ Olarak çekiş kontrol vs Asıl Pist dışı yerle lazım oluyor Spin atma Vs Önlüyor
Ve Bunada + Olarak biz Oraya 180 Ortalama 1,2 tanesi yapıyor diye yazdık Yoksa Efendim Kawasaki Ninja 250R bal gibide 190 Yapıyor hiç link mink atmıcam yaz youtube bak. Koskoca Firmalar Bunu Boşa Koymuşlar dimi para tuzağı hep
-
03 Aralık 2014, 05:19
#49
Tamamdır bu sene hondanın babayı alması kesinleşti. R25 de aşşa yukarı böyle uygun fiyattan gelir heralde Ama bu hondanın son 1 senedir millete iyi pompalamasyon yaptığının da örneğidir. diyorum ama biraz ağar oldu galiba
-
03 Aralık 2014, 05:26
#50
Sa beyler bende sym wolf var hergece basiyom otobanda makkinanin cigeri temiz ama bn bu motoru gordum bence iyi görüyorum nede olsa makkina kawazasi.yesil alsam fiyakali olur herseyin hayirlisi memleket ist mekan bursa kolau gelsin
-
03 Aralık 2014, 09:30
#51
Kara35 adlı üyeden alıntı
Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.
Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.
ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.
Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.
Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.
kusura bakma ama klavyeden atıp tutan bir tek seni görüyorum bu konu başlığında.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
03 Aralık 2014, 09:39
#52
motor üstünde ben kendimi son derece güveniyorum diyen isen, yalan konuşuyordur. ne zaman nereden nasıl bir kazma çıkacağını hiç birimiz bilmiyoruz. Çoğumuz ALLAHA emanet gidiyoruz. ABS 125CC motorda da gereklidir. 100CC motorda da gereklidir. lastik kitleme olayı çok pis birşey, bunun önüne geçecek her önlem bizi kurtarmaya yönelik ileri götürür.
R25'in piyasa fiyatını bende bekliyorum
CBR 2015 250R çıkarıyormuş. tip aynı tercih edileceğini pek sanmam.
ama R25 gerçekten çok hoş duruyor. R1 'in minyatörünü deneyeceğiz. İnşallah piyasa fiyatı hondanın üstünde olmazda birşeyler alabiliriz belki.
-
03 Aralık 2014, 09:41
#53
kawa tek sılındırlı motora baslangıc sevıyesı dıye bu fıyatları cekıyor ama yınede pahalı sadece ısım var dıye fıyatları abartmıslar
-
03 Aralık 2014, 10:25
#54
SeriBoy28 adlı üyeden alıntı
Sa beyler bende sym wolf var hergece basiyom otobanda makkinanin cigeri temiz ama bn bu motoru gordum bence iyi görüyorum nede olsa makkina kawazasi.yesil alsam fiyakali olur herseyin hayirlisi memleket ist mekan bursa kolau gelsin
Aleyküm Selam r25'i bekle gerçi o çift silindir biraz daha pahalı olabilir.Ayrıca abs olayı çok güzel ama fiyat farkı biraz beni düşündürüyor.
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
03 Aralık 2014, 10:25
#55
Herkes kawasaki alacak diye bir şey yok arkadaşlar
12000 normal bence.
fazla diyen arkadaşlar pulsara yönelebilir
-
03 Aralık 2014, 10:27
#56
https://www.facebook.com/cenk.toker.3
Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]
-
03 Aralık 2014, 10:28
#57
Cuhara adlı üyeden alıntı
Piyasanın şuan ki durumunu göz önünde bulundurursak, Kawasaki Z 250SL 'nin fiyatı pahalı değil. Göze de hitap ediyor. ABS'ye sahip olması ise büyük artı
Yakıt tüketim değerlerini gösteren bir sitede gördüm ve tüketimi konusunda pek ekonomik olmadığını düşünmekteyim. (3.50 lt/km – 4.20 lt/km). Eee zaten Kawasaki'ye biniyorsan 3'e 5'e bakmamak lazım demi
Maddi konuda sıkıntısı olmayan, sportif bir naked isteyen, başlangıç için düşünen veya 2. motor olarak dursun diyenler alabilir bence
Bir daha baktım da , güzel makine vallahi
Tüketimi inazumadan fazla mı?
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
03 Aralık 2014, 11:50
#58
firmaların abs kazığına gelmeyin arkadaşlar. üç kuruşluk abs koyup motoru daha da fahiş fiyattan çakmaya çalışıyorlar. yakında 50cc lere bile abs koyarlarsa şaşırmayın. bu kandırmacaya gelmeyin.
-
03 Aralık 2014, 12:10
#59
Kara35 adlı üyeden alıntı
Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.
Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.
ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.
Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.
Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.
Yahu gereksiz dediğin şey hayat kurtarır.Bu yazdıklarını nasıl kafayla yazıyorsun merak ettim.Sonuçta bu motoru alıcak adamlar 1000'lik ss ten inip buna binmeyecek.Bir çoğu 150 cc commuter kullanıcısı ve bir çoğuda ağır acemi ! bu lafta ne oluyorsa.
Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz asfaltımız malum en dandiğinden lastikler de çok yumuşak hamur olmadıkça iyi tutmuyor bu asfalt üzerinde.
Şimdi hayvan çıkıyor otobüs atlıyor aniden yola yaya fırlıyor istemsizde olsa freni limon sıkar gibi sıkmayıp çart diye frene abanabiliyoruz sonuçta bu 1-2 saniye içinde gerçekleşen bir olay.Sen istediğin kadar fren çalış istediğin kadar tecrübeli ol hiç beklemediğin anda önüne aniden fırlayan bir hayvan seni tedirgin edip freni cart diye asılmana neden olucaktır hele hızın yüksek ve yol şartları uygun değilse vay haline.Ama abs'de tekeri kitlemeden güvenli şekilde durabilirsin sonuçta her ne kadar çok hız yapmasada motosiklette kaporta biziz.En ufak bir kol çatlağı bile 40-50 günde iyileşiyor her ne kadar iyileşsede eskisi gibi olmuyor hani bunları aklınızdan çıkarmamanızı öneririm.
Şeytan İcadı
-
03 Aralık 2014, 12:24
#60
celikat adlı üyeden alıntı
firmaların abs kazığına gelmeyin arkadaşlar. üç kuruşluk abs koyup motoru daha da fahiş fiyattan çakmaya çalışıyorlar. yakında 50cc lere bile abs koyarlarsa şaşırmayın. bu kandırmacaya gelmeyin.
Düşündürücü ve değişik bir bakış açısı
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)