Anket: 2. El Yamaha YBR'mi ( Eski Kasa 2005 - 2009 ) - Sıfır Mondial Drift'mi ?
- Katılımcı sayısı
- 63. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
2. El Yamaha YBR'mi ( Eski Kasa 2005 - 2009 ) - Sıfır Mondial Drift'mi ?
Reklamlar
-
04 Aralık 2014, 22:41
#61
Eski kasa yamahanın aynısı hatta iddalara göre Kadırga motor bloğu bile yamaha standı diyorlar. Kadırga bakabileceğin bir bayi varsa bir git.
konya'da olsa ben bakacağımda...
Yamaha iyidir , düzgün baktığında yıllarca götürür.
Mondial'de servis ve işcilik ucuzdur bakarsan iyi ama illaki kalite farkı var. Mesela yamahada düşersin vs manet kırılmaz ama mondialde kırılır gibi...
gerçi şans ama nasip yahu amaaaan...
Reklamlar
-
04 Aralık 2014, 22:48
#62
o kadar paraya ben eski kasa şahin alırım delimiyim bi motora o kadar paramı verilir ama ille motorsa ybr derim o modeller japon diye duydum çok saglammış 2014 2013 lere göre
-
04 Aralık 2014, 22:56
#63
Bajaj pulsar verelim tork ara hızlanma sollamalarda yüzün gülsün
-
05 Aralık 2014, 00:16
#64
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsar 200 ns lere bak hevesini kırmayayım ama ybrde cbfde drfitde tvs de uzaydan zembillede inseler şehir dışına yetmiyecekdir
Bajaj Pulsar'a bütçem yetmiyor hocam yetse saniye düşünmem zaten, 100 ile sabit gidebilmesi yeterli benim için fazlasında gözüm yok
moturmotur adlı üyeden alıntı
bencede para varsa direk pulsar alınmalı kamyonlar ve sıkıştırmaları bir nebze azaltmış olursun otoyola çıkınca 120 sabit gidersin rüzgar esince 125 cc motorların canı çıkıyor çünkü ama 2 motor arasında benim tercihim drift olurdu çünkü daha performanslı motor kullanıpda memnun olmayan varsa sıkıntılarını yazsın sıkıntısı yoksa boşuna kalitesiz demenin faydası yok.
Cevap için teşekkürler, para yok ne yazık'ki
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
27 bin deyim daha bir kere yolda kalmadım soruları alım
kaza yaptım motor yan çalıştı bir süre toz kum çamur ne varsa giriyorum uzun yollarda yaptım hiçte bozulmadı nede yolda kalıcam diye endişe ettim 5 yaşında 10 beygir motor alıcağıma sıfır drift alırım her türlüde gider kolay kolay memnun ollmayanda yok kullanıcılarından
Mertcan Drift'e karar kılmamın önemli sebeplerinden birisin
Hyperian adlı üyeden alıntı
Takılan parçanın malzeme kalitesi elbette önemli haklısınız, ancak malzemenin performansını etkileyen öncelikli şey tasarımdır.
Örneğin hava filtresinin şeklinin, yüzey alanının, içinden geçen havanın debisine göre hesaplanmış olması, filtrede kullanılan süngerin kalitesinden daha önemlidir.
Yani ybr nin parçalarında kullanılan hammadelerin aynılarını kullanarak drift üretseniz de ybr kalitesini alamazsınız.
Burda mühendislik farkını tanımlamış olduk
Ressamın yeteneği, boyanın kalitesinden önce gelir
Tabi'ki YBR daha kaliteli ancak 7 - 8 yaşında bir YBR almak banada biraz ters geliyor açıkçası
SlimShady1 adlı üyeden alıntı
Haklısı 2 mondial'im oldu ancak drift yine 5 yasinda Ybr'den iyidir. Dolu dolu 5 yil uzun bir sure kucuk hacimli motorlar icin. Driftteki titresim 7-8 devirde var. Aerodinamik yapisi iyi iyi lastiklerle virajlar cok iyi konuma geliyor. Tabi ki ybr daha kaliteli ama drifte binip yorum yaparsaniz daha samimi ve inandirici olacaktir.
Cevabınız için teşekkürler
Alisilin adlı üyeden alıntı
2006'da sırf görünüşü güzel diye 3800 Tl'ye Cbr 125 çakması bi çinli aldım. 5 sene 40.000 km bindim, büyük bir problem yaşamadım hakkını yememek gerek, fakat ufak tefek sıkıntısı asla ve ASLA bitmiyordu, Bigün bi civatası kırılır bigün km si bozulur, durduk yere ön amortisör yağ kaçırır ve bi türlü yapamazlar, devir saati kafasına göre çalışır, titreşimden belki 5 senede 10 ampul değiştirdim patladı durdu. 1.200 Tl ye zar zor sattım, düşün zararımı motorumda en ufak çizikdahi yoktu oysa. 2011de 2006 model 12.000de bi Ybr 125 aldım. Ve motor kullanmanın zevkini hala yaşıyorum. Şimdi 29.000de. Lastik, buji, filtreleri saymazsak 1 TL masraf etmedim maşallah. İleride büyük motor alabilirsem de asla motorumu satmayacağım. Ybr'mi 8 yaşında olmasına rağmen hiçbir çinliye değişmem.
Maşallah, ancak artık piyasada o kadar düşük kilometreli ve temiz YBR'ler kalmadı ne yazık'ki Ayrıca Drift eski çinliler gibi orası burası dökülen bir motor değil 3500 liraya sıfır alacağım motora 2 - 3 sene 20 - 30 bin km binip 2.250 - 2.500 liraya satmayı göze aldım
amaninmb adlı üyeden alıntı
Eski kasa yamahanın aynısı hatta iddalara göre Kadırga motor bloğu bile yamaha standı diyorlar. Kadırga bakabileceğin bir bayi varsa bir git.
konya'da olsa ben bakacağımda...
Yamaha iyidir , düzgün baktığında yıllarca götürür.
Mondial'de servis ve işcilik ucuzdur bakarsan iyi ama illaki kalite farkı var. Mesela yamahada düşersin vs manet kırılmaz ama mondialde kırılır gibi...
gerçi şans ama nasip yahu amaaaan...
Nasip işi tabi hocam bunlar, açıkçası bu 2 motordan başka birini düşünmüyorum
Afyonlu_Cash adlı üyeden alıntı
o kadar paraya ben eski kasa şahin alırım delimiyim bi motora o kadar paramı verilir
ama ille motorsa ybr derim o modeller japon diye duydum çok saglammış 2014 2013 lere göre
Keş kardeş tofaş'tan nefret ederim, hiç bir tofaş'a saygı duymam bu bir. 3 liraya alacağın eski kasa şahine 4 lira harcasan gene adam edemezsin bu 2. Ayrıca o araçlara koyacağın gaza yazık bu 3.
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsar verelim tork ara hızlanma sollamalarda yüzün gülsün
3000 liraya varsa alayım hemen hiç problem değil gelir alırım
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
05 Aralık 2014, 01:30
#65
ahmetttttt adlı üyeden alıntı
kardeşim çok saçma ve cahilce konuşuyosun k bakma bir motosikletin dandik olması için yoldamı kalması lazım!!konforun vibrasyon8un çekişin parça kalitesinin öneminden bahsederek bana dandikliği açıklaman lazım aman yolda kalmadım bu ii motor öle bişey yok..
driftin motoru 135 cc 9.5 kw guc ureten 10.5 nm torku olan ustten egzantrikli balansorlu bir motordur senin cbf 150 kadar guc uretiyor ha bu arada yag yakmiyor bizimkiler cekisi onemli demisin yamaha hem pahaliya satip drift kadarda guc uretemiyormu o bloktan ama ver 9 bin yzf de 125 cc ondan guc cikartabiliyor ha bu arada vibrasyon her tek silindirlide oldugu kadar var kullanicilari titresiminden sikayetci degil daha sorunuz varsa cevaplayabilirim CBF te YBR de SIFIRI driftten iyidir 5 senelik motor yerine drift derim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
Afyonlu_Cash adlı üyeden alıntı
o kadar paraya ben eski kasa şahin alırım delimiyim bi motora o kadar paramı verilir
ama ille motorsa ybr derim o modeller japon diye duydum çok saglammış 2014 2013 lere göre
celikat konuya bekleniyor
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
05 Aralık 2014, 02:01
#66
Ybr nin yıllara, yollara karşı dimdik duran bir motor olduğunu herkes kabul etmiş, mondial de fiyatına göre alınabilecek bir motor, kararsız kalmanız normal. Bize 2 adet sıfır motor arasından seçim yapın deseniz buradan yorum yapmak, karar vermek mantıklı olur ancak işin içinde 2.el motor da var.
Bence motordan anlayan bir arkadaşınız ile bütçenize uygun, temiz kullanılmış, bakımlı gördüğünüz 3-4 ybr ye bakın. Motor düzgün kullanılmışsa kalitesinden bir şey kaybetmez. İşe gidip gelen memur motoru olur, okuluna giden efendi üniversite öğrencisi olur, hobi için alıp pazar günü dışında binemeyen abilerimiz olur, denk gelirse ne ala. Ha denk gelmedi mi? Baktınız hoşunuza gitmedi mi? Drift bayiide sizi bekliyor.
-
05 Aralık 2014, 11:49
#67
Alisilin adlı üyeden alıntı
2006'da sırf görünüşü güzel diye 3800 Tl'ye Cbr 125 çakması bi çinli aldım. 5 sene 40.000 km bindim, büyük bir problem yaşamadım hakkını yememek gerek, fakat ufak tefek sıkıntısı asla ve ASLA bitmiyordu, Bigün bi civatası kırılır bigün km si bozulur, durduk yere ön amortisör yağ kaçırır ve bi türlü yapamazlar, devir saati kafasına göre çalışır, titreşimden belki 5 senede 10 ampul değiştirdim patladı durdu. 1.200 Tl ye zar zor sattım, düşün zararımı motorumda en ufak çizikdahi yoktu oysa. 2011de 2006 model 12.000de bi Ybr 125 aldım. Ve motor kullanmanın zevkini hala yaşıyorum. Şimdi 29.000de. Lastik, buji, filtreleri saymazsak 1 TL masraf etmedim maşallah. İleride büyük motor alabilirsem de asla motorumu satmayacağım. Ybr'mi 8 yaşında olmasına rağmen hiçbir çinliye değişmem.
bravo kardeşim süper işte buuu
-
05 Aralık 2014, 14:13
#68
git sıfır bajaj boxer al kardeşim...2700 tl dağ taş dere tepe kullan
-
05 Aralık 2014, 14:19
#69
natila adlı üyeden alıntı
git sıfır bajaj boxer al kardeşim...2700 tl dağ taş dere tepe kullan
Dağ'da - taş'da işim yok asfalt'tan çıkmayacağım
Boxer 4 vites ve ön fren kampana alınmaması için bu 2 sebep yeterli.
Ve çok ciğersiz arada gezilere, uzun yollara çıkmayı düşünüyorum bana zorlanmadan sabit 95 - 100 ile gidebilecek bir motosiklet lazım ( sabit derken yokuş vs. hariç )
-
05 Aralık 2014, 15:08
#70
Alisilin adlı üyeden alıntı
2006'da sırf görünüşü güzel diye 3800 Tl'ye Cbr 125 çakması bi çinli aldım. 5 sene 40.000 km bindim, büyük bir problem yaşamadım hakkını yememek gerek, fakat ufak tefek sıkıntısı asla ve ASLA bitmiyordu, Bigün bi civatası kırılır bigün km si bozulur, durduk yere ön amortisör yağ kaçırır ve bi türlü yapamazlar, devir saati kafasına göre çalışır, titreşimden belki 5 senede 10 ampul değiştirdim patladı durdu. 1.200 Tl ye zar zor sattım, düşün zararımı motorumda en ufak çizikdahi yoktu oysa. 2011de 2006 model 12.000de bi Ybr 125 aldım. Ve motor kullanmanın zevkini hala yaşıyorum. Şimdi 29.000de. Lastik, buji, filtreleri saymazsak 1 TL masraf etmedim maşallah. İleride büyük motor alabilirsem de asla motorumu satmayacağım. Ybr'mi 8 yaşında olmasına rağmen hiçbir çinliye değişmem.
Aynen katılıyorum, özellikle şu son cümlenize: "Ybr'mi 8 yaşında olmasına rağmen hiçbir çinliye değişmem"
(54.000 km'de olmasına rağmen)
-
05 Aralık 2014, 15:26
#71
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Dağ'da - taş'da işim yok asfalt'tan çıkmayacağım
Boxer 4 vites ve ön fren kampana alınmaması için bu 2 sebep yeterli.
Ve çok ciğersiz arada gezilere, uzun yollara çıkmayı düşünüyorum bana zorlanmadan sabit 95 - 100 ile gidebilecek bir motosiklet lazım ( sabit derken yokuş vs. hariç )
ciğersizmi? alttaki link e bir bakmanı isterim
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/130802-bajaj-boxer-150-ile-2300-km-test-surusu-yaptik.html
-
05 Aralık 2014, 15:47
#72
Seninde gönlün driftte zaten gel drift al
şu asabilik ybr de var mı?
-
05 Aralık 2014, 16:32
#73
Bence biraz daha sabredin en azindan 2008~2009 bi ybr alın. Diğerine bulasmamanizi şiddetle tavsiye ediyorum.
-
05 Aralık 2014, 18:48
#74
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Hocam bir aralar çok düşünmüştüm Salcano Wolf'ü ama aklıma yatmadü bir türlü sorunsuz güzel bir motosiklet olduğunu bildiğim halde
Haklısınız Mondial'in cup motorlar8 gerçekten adamı zıvanadan çıkartır ama Drift güzel bir motosiklet, çevremde binen arkadaşımda oldu, kullanıcıların genelide memnun
mondial cup kötü mü benmde alacağım bu soru benim için önemli?!
-
06 Aralık 2014, 00:52
#75
snappy x adlı üyeden alıntı
mondial cup kötü mü benmde alacağım bu soru benim için önemli?!
Sıfır alacaksanız ehh işte iş yapar, ama 2. El alacaksanız aman hocam bulaşmayın.
Yaz başı 2. El 2010 model 2013 trafiğe çıkışlı 10.000 kilometrede cup aldım 4 ay binip sattım o kadar temiz olmasına rağmen 4 ayın 2'si sanayide geçti ömrümü yedi sorunsuz günüm yoktu desem yeridir.
Gidin 2005 model Modenas - Yamaha Crypton alın ama 2013 Mondial almayın. Mondial'in cup modelleri adamı delirtir delirtir.
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
06 Aralık 2014, 01:46
#76
Hocam ne zamandir fikrimi yazicam bu gune nasipmis. Ben de senin gibi bi ikilemdeyim. Cub motoru markasini dusunmeden ogrenmek icin aldim diyebilirim. Simdi debriyajli motor dusunuyorum butcemiz cok yakin.
Direksiyon sinavi icin lifan in debriyajli bir motorunu kullandim. Modeli aklimda degil ama baksam bulurum telefondan bakamiyorum su an. Sinavdan onca slalom yaparken kurstaki hoca hep saga sinyal veriyosun ama sola vermiyosun dedi. Ben verdigimden eminim zaten sinavi da hatasiz gectim neyse durup baktik 3bin km de olan sinavdan sinava kullanilan paril paril motorun sol sinyal yanmiyor ondeki. Bi dokunduk salladik yanmaya basladi. Devam ettim hazirlik surusune yine yanmadi. Sinavdayken yine yanmaya basladi.
Bu lifan butun cub lar 2 valfliyken 3 valflisini ureten, cin de araba bile uretiyor dedigimiz bir marka. Emisol modelinin kataloguna baktigimda epey muhendislik var gibi geldi. Adamlar krank milini merkezden 4mm kenara koymus, boylece yanmaya daha fazla zaman kaliyormus da torku artiyormus falan. Vay anasini dedim. Sonra tesadufen cbf150 tanitim videosu izledim, o teknoloji meger honda dan araklamaymis. Yani cinlinin krali bile gelse ne motorun arkasinda muhendislik var, ne de malzeme kalitesi. Adam cbf motor blogunu kopyaladi muhtemelen. Ha bu da zaten sifir fiyatlari dusununce cinlilerin %50 ucuz olmasini sagliyor. Emisol 3500 falan sanirim, cbf de 7000 sayilir.
Velhasil, japonun ölüsü çinlinin sifirindan iyidir lafina kesinlikle katilmiyorum. Cunku bunlar mekanik alet, insan yapisi ve eskimek zorunda. Hor kullanilan japon da gelse alman da gelse duzen tutmaz, cok cektirir. Ama bana kalirsa temiz bi ybr seni daha mutlu eder. Guvenilirini temizini bulabilirsen tabi. Ama ben riske atamam dersen mondiale de uzun sureler keyifle binebilirsin.
-
06 Aralık 2014, 02:11
#77
Vallahi anketi cevaplayamadim cunku kararsiz kaldim. Neden diye soran olursa ikisinin de omru ayni olacak
Insan dayanamiyor para tutup adam gibi bir sey almayi sabredemez ama benim fikrim madem YBR o zaman sifir YBR Yoksa Mondial falan, cok uzulursun.
Ilk motorumdu benim Mondial, gunumuz parasiyla 2500 tlye alip 8000 tl masraf ettirmisti bana, yollarda kalmalarimi vs saymiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------
Bu arada Mondial motora noldugunu merak eden varsa: Gene yolda kaldigim bir gun sinirimden bir tarlaya birakip arkama bakmadan giderken abi bana verir misin diyen bir koyluye birakarak tabi satis vs yapmadigim icin hala vergisini odedigim igrenc bir ani olarak devam etmekte.
-
06 Aralık 2014, 02:51
#78
Sj's adlı üyeden alıntı
Vallahi anketi cevaplayamadim cunku kararsiz kaldim. Neden diye soran olursa ikisinin de omru ayni olacak
Insan dayanamiyor para tutup adam gibi bir sey almayi sabredemez ama benim fikrim madem YBR o zaman sifir YBR
Yoksa Mondial falan, cok uzulursun.
Ilk motorumdu benim Mondial, gunumuz parasiyla 2500 tlye alip 8000 tl masraf ettirmisti bana, yollarda kalmalarimi vs saymiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------
Bu arada Mondial motora noldugunu merak eden varsa: Gene yolda kaldigim bir gun sinirimden bir tarlaya birakip arkama bakmadan giderken abi bana verir misin diyen bir koyluye birakarak tabi satis vs yapmadigim icin hala vergisini odedigim igrenc bir ani olarak devam etmekte.
Eski zaman Mondial'leri çok kötüydü hocam, ama Drif'ler o kadarda kötü değiller bir kaç değişiklik ile Rus'ya pazarında yer aldı Drift'ler. Bilinçli kullanılıp bakımları düzenli yapılırsa 40 binden önce motora anahtar değmiyor Bilirim eski Mondial'leri bende'de Mondial cup vardı ben yine tarlaya bırakıp gitmedim ama biraz daha binseydim bende bırakabilirdim
Kim istemez sıfır YBR'ye sahip olmayı ama öğrencilik el vermiyor ayda 555 lira taksit ödemeye
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
06 Aralık 2014, 03:09
#79
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Eski zaman Mondial'leri çok kötüydü hocam, ama Drif'ler o kadarda kötü değiller bir kaç değişiklik ile Rus'ya pazarında yer aldı Drift'ler. Bilinçli kullanılıp bakımları düzenli yapılırsa 40 binden önce motora anahtar değmiyor
Bilirim eski Mondial'leri bende'de Mondial cup vardı ben yine tarlaya bırakıp gitmedim ama biraz daha binseydim bende bırakabilirdim
Kim istemez sıfır YBR'ye sahip olmayı ama öğrencilik el vermiyor ayda 555 lira taksit ödemeye
Inan ben de cok zor sartlar altinda almistim. Hatta sen taksit diyosun benim taksidi yapacak kredi kartim bile yoktu senetle almistim. Bugunku aklim olsa gene de almazdim. Driftmis eski mondial kotu simdikiler iyiymis umrumda degil.
Benim sahsen nacizane motosiklet bildigim ya japondur ya italyan. Bir de bu aralar hintli Bajaj cine nispeten iyi gorunuyor o kadar.
-
Tercihimi sıfır Mondial Drift'ten yana kullanıp Drift aldım 2 ay önce.
2100 kilometreye geldi, alır almaz lastikleri değiştirdim ( Michelin pilot street ) + Buji'yi değiştirdim ( NGK ) + Far ampülünü değiştirdim ( Daha iyi bir görüş için Varta )
Şuan çok memnunum, Allah nazarlardan korusun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler