Dostum aslında 2. El tvs apachelere de bakabilirsin. 2011-2012 kasaları uygun fiyatlarla mevcut. Sahibindene bi bakmanı tavsiye ederim.
Yamaha YBR ( 2005 - 2009 )
Mondial Drift ( Sıfır )
Dostum aslında 2. El tvs apachelere de bakabilirsin. 2011-2012 kasaları uygun fiyatlarla mevcut. Sahibindene bi bakmanı tavsiye ederim.
Abicim iyi güzel bütçeni ayarlamışsın uzun yola çıkacağım diyorsun ama nerde kask dizlik eldiven paran ? Mont paran nerde ? Hiç olmazsa eldiven dizlik kask ve dirseklik bütçesi ayarla banada kötü örnek olma! o kadar diyorum önce kendini koru diye
Büyük ihtimalle Mondial Drift alacağım gibi.
TVS Apache'lere baktım ancak vibrasyon - lastik ebatlarının farklı olması ve 2. Elde çok hor kullanılmış olmaları sebebi ile vaz geçtim.
Merhabalar, şuan elimde LS2 375 Shogun kask mevcut, ayrıca kenara bir miktar para ayırdım mont - eldiven - balaklava - tech 90 kot pantolon için Ayırdğım 3000 liralık bütçe sadece motosiklet için. Belki ekipman almasam yeni kasa YBR ESD alabilirim ama ekipmansız motora binilmeyeceğini bildiğim için ekipmana bütçe ayırdım bile çoktan ve eski kasa YBR yada sıfır Mondial Drift almaya karar verdim
Hatta ekipmanla'da kalmayıp alacağım motorun lastiklerini direk değiştirip Michelin Pilot Sporty lastik takacağım, 250 - 300 liralık bir lastik için ne kendimin, ne başkasının hayatını tehlikeye atarım
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
yaw arkadaşlar ne drifti ya ybr nin ölüsü mondialden iyidir kardeşim al bi temiz ybr seni yaşlandırsın o kadar..
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
konudaki yorumları okumadan soruya cevabım (zaten karar vermişsin ) 5 ila 9 yaşındaki motoru alacağıma drift alırım
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
normalde ybr derim ama 2005 model ybr ile nasıl apaçilik yapılmış nasıl hor kullanılmış bilinmez.
yada bir bakarsın çok iyi çıkar ama şansa bırakma dirft al. zaten 3 bin liraya mondial'den ramzey'den daha sağlam motor bulunmaz.
arkadaşlar bende cbf 150 mi satıyorum hemen bi drift alıyorum ilan açıklamasını yazıyorum şu anda
Bajaj pulsar 200 ns lere bak hevesini kırmayayım ama ybrde cbfde drfitde tvs de uzaydan zembillede inseler şehir dışına yetmiyecekdir
bencede para varsa direk pulsar alınmalı kamyonlar ve sıkıştırmaları bir nebze azaltmış olursun otoyola çıkınca 120 sabit gidersin rüzgar esince 125 cc motorların canı çıkıyor çünkü ama 2 motor arasında benim tercihim drift olurdu çünkü daha performanslı motor kullanıpda memnun olmayan varsa sıkıntılarını yazsın sıkıntısı yoksa boşuna kalitesiz demenin faydası yok.
27 bin deyim daha bir kere yolda kalmadım soruları alım
kaza yaptım motor yan çalıştı bir süre toz kum çamur ne varsa giriyorum uzun yollarda yaptım hiçte bozulmadı nede yolda kalıcam diye endişe ettim 5 yaşında 10 beygir motor alıcağıma sıfır drift alırım her türlüde gider kolay kolay memnun ollmayanda yok kullanıcılarından
Takılan parçanın malzeme kalitesi elbette önemli haklısınız, ancak malzemenin performansını etkileyen öncelikli şey tasarımdır.
Örneğin hava filtresinin şeklinin, yüzey alanının, içinden geçen havanın debisine göre hesaplanmış olması, filtrede kullanılan süngerin kalitesinden daha önemlidir.
Yani ybr nin parçalarında kullanılan hammadelerin aynılarını kullanarak drift üretseniz de ybr kalitesini alamazsınız.
Burda mühendislik farkını tanımlamış olduk Ressamın yeteneği, boyanın kalitesinden önce gelir
Haklısı 2 mondial'im oldu ancak drift yine 5 yasinda Ybr'den iyidir. Dolu dolu 5 yil uzun bir sure kucuk hacimli motorlar icin. Driftteki titresim 7-8 devirde var. Aerodinamik yapisi iyi iyi lastiklerle virajlar cok iyi konuma geliyor. Tabi ki ybr daha kaliteli ama drifte binip yorum yaparsaniz daha samimi ve inandirici olacaktir.
2006'da sırf görünüşü güzel diye 3800 Tl'ye Cbr 125 çakması bi çinli aldım. 5 sene 40.000 km bindim, büyük bir problem yaşamadım hakkını yememek gerek, fakat ufak tefek sıkıntısı asla ve ASLA bitmiyordu, Bigün bi civatası kırılır bigün km si bozulur, durduk yere ön amortisör yağ kaçırır ve bi türlü yapamazlar, devir saati kafasına göre çalışır, titreşimden belki 5 senede 10 ampul değiştirdim patladı durdu. 1.200 Tl ye zar zor sattım, düşün zararımı motorumda en ufak çizikdahi yoktu oysa. 2011de 2006 model 12.000de bi Ybr 125 aldım. Ve motor kullanmanın zevkini hala yaşıyorum. Şimdi 29.000de. Lastik, buji, filtreleri saymazsak 1 TL masraf etmedim maşallah. İleride büyük motor alabilirsem de asla motorumu satmayacağım. Ybr'mi 8 yaşında olmasına rağmen hiçbir çinliye değişmem.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)