Ducati Monster 696 tek kişilik ?
Reklamlar
-
yüksek cc klasmanına geçerken ducati monster 696 düşünüyorum merak ettiğim konu bu motosiklet tek kişilik mi ? bazı gördüklerimde artçı var fakat resimlerine bakıyorum artçı koltuğu göremiyorum ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:50 ----------
ayrıca merak ettiğim bir konuda internetten baktığım resimlerde arka tekerleğin sol tarafında herhangi bir şey yok maşa falan yok fakat sahibinden de ki ilanlara bakıyorum onlarda var onuda anlayamadım
Reklamlar
-
696'ların selelerinde artcı bölgesinde mono kapak vardır, çıkarıldığı taktirde 2 kişilik olur. Mono kapağın altında sele devam eder ve 696'nın arka tekerleği çift maşalıdır, 796 ise tek maşa ve lastiği daha kalındır. Fakat 696 düşünürseniz, tavsiye ederim çünkü üretimi artık olmayacak ve çok ciddi bir indirim ile satılıyor 2. el fiyatına neredeyse 0km alabilirsiniz.
-
Motorsiklet olarak biraz sert ve torklu bir makina.Arkadaşlarında dediği gibi 2 kişilik ama mono kapakla tek kişi kullananlarda mevcut.Fiyatları uygun fakat servislerin ciddi pahalı olduğunu duydum.Almadan önce böyle bir araştırma yapmanı öneririm.
-
grottobora adlı üyeden alıntı
Motorsiklet olarak biraz sert ve torklu bir makina.Arkadaşlarında dediği gibi 2 kişilik ama mono kapakla tek kişi kullananlarda mevcut.Fiyatları uygun fakat servislerin ciddi pahalı olduğunu duydum.Almadan önce böyle bir araştırma yapmanı öneririm.
katılıyorum. parça servis ve piyasa araştırması yapmanı tavsiye ederim. ha diyince satabilecek misin bi kere?
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
Parca ve servis konusunu dert edecek birşey yok bu kadar gözünüzde büyütmeyin. Sadece DESMO bakımı denilen bakım pahalıdır... Bu arada o fiyatlara alacağınız motosiklet çok sınırlıdır, standatta verilen aksesuarlar, brembo fren ve çelik fren hortumları, abs ve diğer işçilik malzemeleri ile güzel bir seçim. Satarkende çok büyük değer kaybetmez veya korlas ile takasa girilebilir ilerde. Hiçbir şekilde de sert bir makine değildir hatta aksine çok pratik ve terlik gibi bir motosiklettir, şehir içi ve şehir dışı oldukça rahattır. Kendi açımdan tek kusuru gidona çok yakın olmasıdır fakat bu alışma ile alakalı bir durumdur.
-
Servis ücretini AtaMoto 'ya sorabilirsiniz.
-
ben de yakında almayı planlıyorum. ABS'li versiyon arka selede kapakla geliyor, ancak bu kapak çok kolay sökülebiliyor altında da sele çıkıyor.
Tabi ne kadar konforlu bir artçı selesi olur o tartışmalı. Tek kişilik yapalım ama idareten bir de arkaya oturabilecek biyer koyalım düşüncesiyle tasarlanmış alet.
bakım işleri nasıl olur kaç para olur onlar soru işareti, bütçe dostu olmayacağı ve belli bir gelirin altında alınmayacak bir alet olduğu belli. Artık Ulusan'a güvenicez ne isterlerse vericez, tek satıcı ve yetkili servis onlar zira Ankara'da :D
-
glock adlı üyeden alıntı
696'nın arka tekerleği çift maşalıdır, 796 ise tek maşa ve lastiği daha kalındır.
korlasın sitesinde ikisininde lastik ebatları aynı bilginize
http://www.korlas.com.tr/statics/pro...96_ducati.aspx
http://www.korlas.com.tr/statics/pro...96_ducati.aspx
KocaAdam(Süper Teneke) & Camadan & ChomChok & G.ECE
-
glock adlı üyeden alıntı
Parca ve servis konusunu dert edecek birşey yok bu kadar gözünüzde büyütmeyin. Sadece DESMO bakımı denilen bakım pahalıdır... Bu arada o fiyatlara alacağınız motosiklet çok sınırlıdır, standatta verilen aksesuarlar, brembo fren ve çelik fren hortumları, abs ve diğer işçilik malzemeleri ile güzel bir seçim. Satarkende çok büyük değer kaybetmez veya korlas ile takasa girilebilir ilerde. Hiçbir şekilde de sert bir makine değildir hatta aksine çok pratik ve terlik gibi bir motosiklettir, şehir içi ve şehir dışı oldukça rahattır. Kendi açımdan tek kusuru gidona çok yakın olmasıdır fakat bu alışma ile alakalı bir durumdur.
sayın glock bu motor benımde uzun yıllardır gözdemdir taa 99 model monster 600 lerden berı begenırım sız sanırım bu aracı gecmıste kullandınız ( 696 tıyı kast edıyorum ) bır ıkı sorum olucak.
1. hava sogutmalı oldugu ıcın yazın sıkısık trafıkte sıkıntı yapıyormu
2. motor ömrü ve saglamlıgı nasıl.
3. kronık sıkıntısı varmı.
4. tuketım degerlerı nasıl.
5. servıs ucretlerı ve hızmetlerı pahalımı mesela bu desmo bakımı hakkında bıraz detay verebılırmısın.
bıraz fazla sordum kusura bakma senınde eklemek ıstedıgın ayrıntı varmı ... kısacası dıkkat etmemız gereken seyler nelerdır bunlardanda bahsedersen sevınırım.
-
02 Aralık 2014, 17:47
#10
hkn34 adlı üyeden alıntı
sayın glock bu motor benımde uzun yıllardır gözdemdir taa 99 model monster 600 lerden berı begenırım sız sanırım bu aracı gecmıste kullandınız ( 696 tıyı kast edıyorum ) bır ıkı sorum olucak.
1. hava sogutmalı oldugu ıcın yazın sıkısık trafıkte sıkıntı yapıyormu
2. motor ömrü ve saglamlıgı nasıl.
3. kronık sıkıntısı varmı.
4. tuketım degerlerı nasıl.
5. servıs ucretlerı ve hızmetlerı pahalımı mesela bu desmo bakımı hakkında bıraz detay verebılırmısın.
bıraz fazla sordum kusura bakma
senınde eklemek ıstedıgın ayrıntı varmı ... kısacası dıkkat etmemız gereken seyler nelerdır bunlardanda bahsedersen sevınırım.
2.sorunuzu şaka olarak algılıyorum ducatinin kalitesi tartışmaya bile açılamaz diye düşünüyorum
onun dışında ağır bakımlarının 750-800 tl ye yapanları okudunm duydum onun dışında diğer bakımları abartılacak miktarlarda değil yedek parça vs japonlarla kıyaslanamaz gerçekten pahalı fakat üzerinde stock standart olarak sunulan çoğu parçası ve aksanı gerçekten hepsi sınıfının en iyi markaları ve diğer markalarda hepsi sonradan ektraya giriyor benim takıldığım konu şu monster 696 googledan baktığım ve videolardan izlediğim kadarıyla ducati 848 deki gibi tek maşa gözüküyor bizim ülkemizde mi çift maşa :S tek maşa çok çekici bir görsellik katıyor ayrıca ankara'da yaşıyorum burda servisinin olmaması çok şaşırttı beni istanbul,izmir,antalya ve adana da servisleri var o sıkıntı olur mu acaba ?
-
04 Aralık 2014, 14:30
#11
Tavsiyem, ducati.com'a girerseniz Ducati Monster 696'nın tüm görsel ve özelliklerini öğrenebilirsiniz veya Korlas'tan bilgi alabilirsiniz.
1) Yaz mevsimlerinde tüm hava soğutmalı motosikletler sıkışık trafikte ısınır ve zorlanabilir fakat sıradışı bir sorunla karşılaşmazsınız.
2) Tüm bakımlarını zamanında ve yetkili ellerde yaptırdığınız taktirde, düzgün ve titiz kullanımda motosikletiniz uzun yıllar sorunsuz çalışır.
(Eski modellerin hala günümüzde kullanıldığını görebilirsiniz)
3) Model uzun süredir üretildiği için artık kusursuz ve bebek maması kıvamındadır. Hiçbir kronik sorunu yoktur.
4) Tüketim değerleri hakkında internet veya yetkiliden bilgi alabilirsiniz.
5) Servis ücretleri diğer markalardan farklı değildir, sadece DESMO bakımı masraflıdır çünkü Ducati'de egzantrik zinciri yoktur, 2 adet kayış vardır bunlarında değişmesi gerekir ve diğer değişmesi gereken parçalar ayrıca ayarlar yapılması gerekmektedir.
(DESMO bakımı yapılmamış bir Ducati'nin çalışma sesinde farklılıklar hissedilir ve duyulabilir, performansı da etkilemektedir.)
Eğer bulabilirseniz; Dealer'lara özel olarak verilen Ducati DCS programında DESMO bakımı hakkında video şeklinde uygulamalı eğitim verilmektedir, belki YOUTUBE'da görebilirsiniz.
-
05 Aralık 2014, 00:56
#12
glock adlı üyeden alıntı
Tavsiyem, ducati.com'a girerseniz Ducati Monster 696'nın tüm görsel ve özelliklerini öğrenebilirsiniz veya Korlas'tan bilgi alabilirsiniz.
1) Yaz mevsimlerinde tüm hava soğutmalı motosikletler sıkışık trafikte ısınır ve zorlanabilir fakat sıradışı bir sorunla karşılaşmazsınız.
2) Tüm bakımlarını zamanında ve yetkili ellerde yaptırdığınız taktirde, düzgün ve titiz kullanımda motosikletiniz uzun yıllar sorunsuz çalışır.
(Eski modellerin hala günümüzde kullanıldığını görebilirsiniz)
3) Model uzun süredir üretildiği için artık kusursuz ve bebek maması kıvamındadır. Hiçbir kronik sorunu yoktur.
4) Tüketim değerleri hakkında internet veya yetkiliden bilgi alabilirsiniz.
5) Servis ücretleri diğer markalardan farklı değildir, sadece DESMO bakımı masraflıdır çünkü Ducati'de egzantrik zinciri yoktur, 2 adet kayış vardır bunlarında değişmesi gerekir ve diğer değişmesi gereken parçalar ayrıca ayarlar yapılması gerekmektedir.
(DESMO bakımı yapılmamış bir Ducati'nin çalışma sesinde farklılıklar hissedilir ve duyulabilir, performansı da etkilemektedir.)
Eğer bulabilirseniz; Dealer'lara özel olarak verilen Ducati DCS programında DESMO bakımı hakkında video şeklinde uygulamalı eğitim verilmektedir, belki YOUTUBE'da görebilirsiniz.
cok tesekkur ederım bılgıler ıcın ... fıyatları hakıkaten su sıralar fena degıl dusunulebılır su fuar bı gelsınde o zaman daha net karar verebılecem cunku scrambler gelır ve fıyatıda ıyı olursa onuda dusunuyorum ... bıde sanırım bu aracı alıp o bahsedılen desmo bakımını yaptırmadan elden cıkarmak ısteyeneler var galıba ıkıncı eldede acayıp fıyatlar var cunku.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)