Asya cros rx 250 acil yardım
Reklamlar
-
Selamun aleykum arkadaşlar. size bir sorum olacak! Öncelikle asya cros motorum 250cc 18 bg dir. Arora 200 cc 16 bg normal bir motoru olan arkadaş ve diğerleri rampa yukarı hız konusunda epey fark atıyor, benim bu konuda morelim bozuluyor, Benim motorum neden onları gecemıyor ve bu gücü nerede kaldı, neden kendini gösteremiyor bu nasıl dağ motoru...
Reklamlar
-
vites oranları ile alakalı bir konu.
-
disliler farklidir, kuzenin kanuni breton 125cc benim mondial max 150cc'yi asfaltta hertürlü tokatliyor mesela.. morel bozacak birsey yok, benimki seninkinden daha iyi meselesi yapmayin..
-
forzaBJK adlı üyeden alıntı
disliler farklidir, kuzenin kanuni breton 125cc benim mondial max 150cc'yi asfaltta hertürlü tokatliyor mesela.. morel bozacak birsey yok, benimki seninkinden daha iyi meselesi
yapmayin..
Hocam gecmekle ilgili değil güçle ilgili bir ilişki problemim var aslında. Şöyle ki, duzde hadi geçsin fakat, rampada güçlü olanların fark atması lazım değilmi.
-
nasil kullaniyorsun motoru? devirli, devirsiz?
-
Arka / Ön dişli sıhhati , zincir sıhhati ,zincir gerginliği , Karbüratör hava ayarı , hava filitre/manifold sıhhati bu duruma etken , Rx 250 test etmedim bilemiyorum ancak her koşulda hele rampa çıkışta bahs edilen motorlara el sallamalıydı , bana kalırsa kesin ip var ağa
-
[QUOTE=Carbondioxid;3487958]Arka / Ön diþli sýhhati , zincir sýhhati ,zincir gerginliði , Karbüratör hava ayarý , hava filitre/manifold sýhhati bu duruma etken , Rx 250 test etmedim bilemiyorum ancak her koþulda hele rampa çýkýþta bahs edilen motorlara el sallamalýydý , bana kalýrsa kesin ip var aða[/
Motor daha 500km de, bu sorunlar için biraz erken değilmi? Hatta arkadaşla yarış sırasında motoru devrinden bile fazla yüklendim kavuşmak için olmadı. Bilmiyorum sebebi nedir fakat epey fark atıyor niye acaba.
-
Sorun son mesajında gizli zaten...
Motorun 500 km de fakat sen yarış yapıyorsun.
Daha çok konu açarsın , motorumun orası bozuldu , burası bozuldu diye.
-
Arkadaşım adı üzerinde cross bunlar hız motoru değil önemli olan arazi performansı asya larda o yok hantal yapmışlar motoru şekil On numara ama karbüratör falan adi 40 50 liralık malzeme kullanılmış asya kesinlikle tavsiye etmiyorum arazi için
-
Karbüretör bozuluyor mu? Ne gibi sorunlar çıkarıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------
Peki hocam bu güç rampalarda niçin diğer güçsüzlere göre etki etmiyor. Mesala gücünü ikişer kişi olarak yüklesek yine aynısını mi yapar? Acaba takas yapsam honda cros alsam daha mantıklı olurmu.
-
beko12345 adlı üyeden alıntı
Sorun son mesajında gizli zaten...
Motorun 500 km de fakat sen yarış yapıyorsun.
Daha çok konu açarsın , motorumun orası bozuldu , burası bozuldu diye.
Aynen her yerde bu yüzden bağırıyorlar rödaja dikkat edin diye. Etmez isen motorun bir nevi canı alınmış olur.Bir de cross ile neyin yarışını yapıyorsunuz ki? Çıkın baba araziye kim iyi görün. crossun asfaltta ne işi var?
-
01 Aralık 2014, 11:29
#12
Bu yüzden motor almak için debelendim durdum. Ister istemez köyden ilçeye iniyorum. Bu yüzden iki türlü kullanıma uygun bir motor olsun istedim.
-
01 Aralık 2014, 11:46
#13
Siz yinede motora yüklenmeyin en az 3000 kilometre fıtı fıtı yani nazik kullanmaya bakın sürekli yüksek devir kullanmamaya bakın, spesyal olmayan herhangi bir 4 zamanlı motora henüz rodajda iken yüklenmeyin, sanırım sorun sizin arka dişlinin daha çok yolda rahat gimesi için küçük olmasından kaynaklanıyor, ileride rodaj sonrası büyük arka dişli zincir, ön diş değişiminde, gerekli torku kazanırsınız tabii son süratiniz düşer doğal olarak
Son olarak , cros/enduro aldım , hem yolun padişahıyım, hem arazinin diye düşünen var ise yanılıyor.
Belki daha iyi yardım alabilirsiniz motorunuzun direkt başlığı orayada ilk mesajınızı kopyalayıp gönderin, mutlaka cevaplayan Rx kullanıcısı çıkar.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ermoto-53.html
-
01 Aralık 2014, 19:45
#14
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Siz yinede motora yüklenmeyin en az 3000 kilometre fıtı fıtı yani nazik kullanmaya bakın sürekli yüksek devir kullanmamaya bakın, spesyal olmayan herhangi bir 4 zamanlı motora henüz rodajda iken yüklenmeyin, sanırım sorun sizin arka dişlinin daha çok yolda rahat gimesi için küçük olmasından kaynaklanıyor, ileride rodaj sonrası büyük arka dişli zincir, ön diş değişiminde, gerekli torku kazanırsınız tabii son süratiniz düşer doğal olarak
Son olarak , cros/enduro aldım , hem yolun padişahıyım, hem arazinin diye düşünen var ise yanılıyor.
Belki daha iyi yardım alabilirsiniz motorunuzun direkt başlığı orayada ilk mesajınızı kopyalayıp gönderin, mutlaka cevaplayan Rx kullanıcısı çıkar.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ermoto-53.html
yazdım ama umarım net bilgili yardımcı biri çıkar.
-
01 Aralık 2014, 19:54
#15
dadaş orhan adlı üyeden alıntı
Bu yüzden motor almak için debelendim durdum. Ister istemez köyden ilçeye iniyorum. Bu yüzden iki türlü kullanıma uygun bir motor olsun istedim.
Anlıyorum.Paran varsa bana kalırsa en iyi alternatif Yamaha Tenere olur.Daha doğrusu bu hem arazi hem yol için bildiğim en iyi motor bu
-
01 Aralık 2014, 21:49
#16
ELque adlı üyeden alıntı
Anlıyorum.Paran varsa bana kalırsa en iyi alternatif Yamaha Tenere olur.Daha doğrusu bu hem arazi hem yol için bildiğim en iyi motor bu
Ben asyayıda enduro amaçlı aldım fakat,istedimki bu gücünü birazda dik rampalara yansıtsın ama olmadı. Acaba honda crf 250 l alsam yine aynı sorun yaşanırmı?
-
Arkadaslar asya uzun bir aradan sonra tork değerini yazmis. 17.5 nm nasil tatmin edicimidir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler