Yüksek km'de Japon motosikleti alınır mı?
Reklamlar
-
Herkese hayırlı akşamlar diliyorum. Lafı dolandırmadan konuya giriyorum. Şu an kullandığım motor Honda cb125e. Yaklaşık 6000 kmdir bende ve yazın 1500kmlik bir uzun yol da yaptım. Bundan önce bir scooterla 30000 km tecrübem var. Artık büyük motor istiyorum fakat herkesin bütçesi aynı değil ne yazık ki. Öğrenciyim ve sahip olduğum iki motosikleti de yaz aylarında afedersiniz eşek gibi çalışarak aldım. Şu an da öğrenciliğim devam ederken part time bir mağazada çalışmaya devam ediyorum ve yaza kadar elimde tahmini birikecek miktarın 11000 tl civarı bir şey olacağını kestiriyorum. Size sorum şu: Bu parayla gidip düşük km'de yüksek model bir Hyosung gt250r ya da Honda cbr250r mı almalıyım yoksa 2005-2006 model 30000-50000 km arası bir Kawasaki er-6n mi almalıyım? Ya da önerebileceğiniz başka motorlar, bak yüksek km motor alırsan şunlar çıkar diyenler var mı? Başıma bela mı almış olurum yoksa artık yanımdan süzülüp giden yüksek cc motorlara bakıp imrenmekten kurtulur muyum? Alacağım motoru en fazla 3 sene kullanırım okul bitiyor çünkü o zaman o bakıp imrendiğim motorlara sahip olmak çok kolay olacak 250lik alsam da 600lük alsam da en azından bir sürüş eğitimi alıp ondan sonra motoru alacağıma göre yorum yaparsanız sevinirim yani o kadar kilometreyle 600lük alınmaz diye düşünmeyin. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
Reklamlar
-
Alınır alınmaz bilmem ama çok yakar.
Öğrenci halınle seni zorlar. Ben olsam cbr250 alırdım.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Maddi durumunuzu bilmiyorum ancak öğrenciyseniz şu anda hacmi çok fazla yükseltmemeniz yararınıza olur zira motorun sabit masraflarını karşılamaktan yakıt koyup gezememe durumu olabilir. Kendimi sizin yerinize koysam sanırım seçimim cbr250 den yana olurdu. Okulu bitirip çalışmaya başlayınca da istediğim motoru alırdım. Km konusunda ise 500.000km devirmiş ybr ler var. 1-2 silindirlerde motor ömrü uzun olur yalnış bilmiyorsam.
-
Yillanmis motorlarda coooook hassas olmaniz gerekir cunku sahibindende saticilar o kmlerdeki motorlari yikayip allayip pullayip cicek gibi gosteriyorlar, sonra siz noterden direk servise gidiyor olabilir, verdiginiz paranin ustunde binlerce lira masraf ediyor olabilirsiniz.
Benim nacizane tavsiyem kendi motorumu da cok sevdigimden ve dusuk kmde ikinci el aldigimdan; ogrencilere uygun 5-6 bin lira da kredi cekerek birikmis paraniza ekleyerek dusuk kmli bir mt-07 ya da muadili bir japon almaniz. Yamahalarin isletme maliyeti (servis, bakim vs) de uygun. Hyosunglar guzel olmakla beraber 12 bin 15 bin liralari hakettigini dusunmuyorum.
Yuksek kmde japonu ikinci el alirken o 30-50 bin km boyunca basina neler geldigi, nelerden gectigini anlamak cok zor olmasa da kaziklanmak cok kolay. Ben bile sahsen her motorumu 20 bini gecmeden satmaya calisirim ki alacak kisiye bastan guven olsun.
-
-
Sym wolf kullanan , cbr 250 ,hyosung gt250r, inazuma,er6,xj6,mt 07, z800 denemis biri olarak soyluyorum bunu.. yakit derdin varsa inazuma yada pulsar.. yoksa bmw f650gs '01 model falan oneririm.. wolf u sifir aldim cikmadik sorun kalmadi.. cbr kullandim bildigin commuter, xj6 ve er6 en sevdiklerim oldu, mt07 ve z800 asiri agresif geldi ki 250den gectim.. pulsar en ucuzu fazla para baglamiyosun fazla zarar etmezsin.. 650 gs e adamlar abs koymus birsuru de yollarda gorebilirsin hala.. 250 ccde inazuma gercekten guzel.. biraz daha paran olsa cbf 600 derdim.. deneyim konusuna karismiyorum ancak..
-
Bence öğrenciysen - düzenli gelirin felan yoksa hiç bulaşmayın 4 silindire.
Alın bir CBR250 bakın keyfinize
-
şenlik var bu konuda :D:D:D:D neler olcak belli değil :D
-
cbr250 az yakar çok kaçar
-
İki silindir 600+ cc bir japon olurdu benim tercihim. 4 silindirlerin çoğu fazla hırpalanmış olur. Yakıtı çok olur, bakım masrafı çok olur, olur da olur. Ama 2 silindirli japonlar, kullanıcı profili açısından daha az yorulur, daha dayanıklıdır, bakımı maliyeti daha düşüktür, yakıtı daha uygundur. Ve düzgün temiz bir japon bulursan ve sen de düzgün bakarsan sadece bakımdan bakıma cebinden para çıkar
-
en uygun cbr 250r başka bişeye yönelme
-
bu ülkede apaçi veya bilinçsiz kullanıcı kitlesi yüzünden ikinci el yüksek km li japon alınmamalı derim. tek şartla, ilk sahibinden alıyorsan ve sahibini iyi kötü tanıyorsan olabilir. aksi halde sıfır motor al ve keyfini sür. elinde 11 bin lira varsa, ikinci elde çok düşük km li yepyeni ktm 200 ler var, onlara da bakabilirsin. 200 lük ama 26 beygir makina. veya üzerine az biraz daha koyup sıfır ktm 200 de alabilirsin ama yazın sıfır fiyatları ne olur bilemiyorum? olmadı pulsar al sıfır km. hyosung 250r ve cbr 250 ye hiç bakma bile.
-
CBR250 almanı öneririm bende.Arkadaşlara bende katılıyorum.Ne yazkki biz boşta şov için motoru redline'a sokan sonrasında da çıkma egzantirik zinciri ve gergisi arayan bir milletiz bu ülkede emin olmadığın hiçbir mal alınmaz.
-
tarzını zevkini bilmiyorum ama kendini kanıtlamış bir motorsa 2. el temz kullanılmışı alınabilir . birde kullanan sahibi önemli sıkıştırmış mı bakımını yapmışmı değişen varsa orjinal mi yoksa para kıtlığından idareten mı bir parça uydurmuş vs. bir yamaha- honda- suzuki neden alınmasın . ben inazumayı öneririm bak değer racıng tipimotorlara göre daha zor yıpranan motor diye biliyorum bu tarzları .
-
Cbr250 güzel bir tercih olur bence, diğer seçeneklere göre öğrenci insana daha uygun, çok da zarar ettirmez. Ama celikat ın da dediği gibi ktm duke200 çok güzel bir motor, naked tarz uyuyorsa bence o.
-
01 Aralık 2014, 05:29
#16
Sj's adlı üyeden alıntı
Yillanmis motorlarda coooook hassas olmaniz gerekir cunku sahibindende saticilar o kmlerdeki motorlari yikayip allayip pullayip cicek gibi gosteriyorlar, sonra siz noterden direk servise gidiyor olabilir, verdiginiz paranin ustunde binlerce lira masraf ediyor olabilirsiniz.
Benim nacizane tavsiyem kendi motorumu da cok sevdigimden ve dusuk kmde ikinci el aldigimdan; ogrencilere uygun 5-6 bin lira da kredi cekerek birikmis paraniza ekleyerek dusuk kmli bir mt-07 ya da muadili bir japon almaniz. Yamahalarin isletme maliyeti (servis, bakim vs) de uygun. Hyosunglar guzel olmakla beraber 12 bin 15 bin liralari hakettigini dusunmuyorum.
Yuksek kmde japonu ikinci el alirken o 30-50 bin km boyunca basina neler geldigi, nelerden gectigini anlamak cok zor olmasa da kaziklanmak cok kolay. Ben bile sahsen her motorumu 20 bini gecmeden satmaya calisirim ki alacak kisiye bastan guven olsun.
Öneriniz için teşekkür ederim 11000'den 1 kuruş fazla olacağını pek sanmıyorum. Mt-07 çok güzel bir motor ama benim için şimdilik fazla. Okul bittikten sonra belki
H.KURT adlı üyeden alıntı
tarzını zevkini bilmiyorum ama kendini kanıtlamış bir motorsa 2. el temz kullanılmışı alınabilir . birde kullanan sahibi önemli sıkıştırmış mı bakımını yapmışmı değişen varsa orjinal mi yoksa para kıtlığından idareten mı bir parça uydurmuş vs. bir yamaha- honda- suzuki neden alınmasın . ben inazumayı öneririm bak değer racıng tipimotorlara göre daha zor yıpranan motor diye biliyorum bu tarzları .
Aslında şöyle söyleyeyim. Şu an için tarza pek önem vermiyorum. Yani racing de olabilir enduro da naked da. Hatta eğer ucuz ve temiz denk gelirse Honda shadow gibi chooper tarzı motosikletler de alabilirim. Benim şu an istediğim altımda daha güçlü bir motor olması. Yani tüm tarzlarda önerilere açığım. Beğenmediğimiz bir şeyi zaten almayız değil mi
redlion999 adlı üyeden alıntı
Sym wolf kullanan , cbr 250 ,hyosung gt250r, inazuma,er6,xj6,mt 07, z800 denemis biri olarak soyluyorum bunu.. yakit derdin varsa inazuma yada pulsar.. yoksa bmw f650gs '01 model falan oneririm.. wolf u sifir aldim cikmadik sorun kalmadi.. cbr kullandim bildigin commuter, xj6 ve er6 en sevdiklerim oldu, mt07 ve z800 asiri agresif geldi ki 250den gectim.. pulsar en ucuzu fazla para baglamiyosun fazla zarar etmezsin.. 650 gs e adamlar abs koymus birsuru de yollarda gorebilirsin hala.. 250 ccde inazuma gercekten guzel.. biraz daha paran olsa cbf 600 derdim.. deneyim konusuna karismiyorum ancak..
2001 GS demişsiniz. Gerçekten kafama yattı. Tek silindir oluşu yakıt tasarrufu da sağlayacaktır. Km'leri hemen hemen aynı olmasına rağmen er-6n gibi motorlar genelde 2004-2007 model arasındayken bmw'nin 2001 model olması sizce ihmal edilebilir bir eksi mi yoksa motor ne kadar gençse o kadar iyi mi? Örneğin şu motor: motorunda vs. bir sıkıntısı yoksa gözü kapalı alınır mı, beni ne kadar idare eder, ne masraf çıkarır?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...89345046/detay
-
01 Aralık 2014, 09:28
#17
Marka modelden bağımsız, eğer özel bir değeri yoksa 14 yıllık motora bir kuruş para vermem. Son sahibi olursun. Ayrıca madem yaza alacaksın, fuarı beklemeden karar verme. Ayrıca 250 cc işini görür.
-
01 Aralık 2014, 09:58
#18
4 silindir alma diyenler olmuş ama Kawasaki ER-6N bildiğim kadarıyla 2 silindirli bir makina. Bence güzel bir motor ancak ziyadesiyle şehir içinde binecekseniz, arkadaşların söylediği gibi daha düşük kilometreli bir CBR250'ye doğru yürümeniz daha mantıklı olabilir.
-
01 Aralık 2014, 10:42
#19
Kardeş illa alacam dıyorsan nınja 250 yoksa bıraz daha bekle
-
01 Aralık 2014, 17:37
#20
senin yerinde olsam cbr 250 alırdım japon her zaman iyidir seni üzmez sürüşten zevk alır ve memnun kalırsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)