Anket: Aşağıdakilerden Hangisi Süper Sport " Değildir " ?
- Katılımcı sayısı
- 116. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Yamaha YZF R6
-
Yamaha YZF R1
-
Suzuki GSX-R 600
-
Suzuki GSX-R 1000
-
Honda CBR 600 RR
-
Honda CBR 1000 RR
-
Kawasaki ZX 6R
-
Kawasaki ZX 10R
-
Honda CBR 125
Aşağıdakilerden Hangisi Süper Sport " Değildir " ?
Reklamlar
-
26 Kasım 2014, 16:41
#101
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
sirf agirlik merkezi yukarda diyemi dengesi kotu o zmn size gore kawasaki z750 r da cok kotu (aea) videosunda agirlik merkezi cok yukarda demisti
ağırlık merkezi yukarıda olan motorun viraj kabiliyeti kötü olur. trafikte aralardan geçerken kıvrak hareketler yapmak zulüm olur.
Reklamlar
-
26 Kasım 2014, 16:46
#102
celikat tesekkur ederim
celikat bu yazdigim size degil
bu konu resmen cbr 125 kotulenmek icin yazilmis ayni cc ss diye gecen motorlarida yazmaniz gerekirdi tek bir 125 gerisi 1000 lik 600 luk
mesela yzf 125
aprilia rs 125 4t
bunlarda eklenebilirdi
-
26 Kasım 2014, 16:50
#103
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
sirf agirlik merkezi yukarda diyemi dengesi kotu o zmn size gore kawasaki z750 r da cok kotu (aea) videosunda agirlik merkezi cok yukarda demisti
evet öyle
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
celikat tesekkur ederim
celikat bu yazdigim size degil
bu konu resmen cbr 125 kotulenmek icin yazilmis ayni cc ss diye gecen motorlarida yazmaniz gerekirdi tek bir 125 gerisi 1000 lik 600 luk
mesela yzf 125
aprilia rs 125 4t
bunlarda eklenebilirdi
kötüleme değil sınıflandırma diyebiliriz, ss şeklinde pazarlanan motorun ss olmadığı konusunda vurgu, ankette çoklu seçim özelliği var mı ? yoksa işkembeyi kübradan öneri mi ?
-
26 Kasım 2014, 16:56
#104
gidipte bana kotuleme amacli deme zx10 r koymussun yokzx6r yok r1 bana orda 600 c den assagi motor goster yok gidip bu ankette adam zx10r mi secicek tabikide cbr 125 i secer ben oy kullanmadim bu sacma ankettede kullanmam soyle yapsaydiniz anketi
aprilia rs 125t
honda cbr 125
yamaha yzf r125
ve eski aprilia 125 ler vs bilmediklerim dahil
adil bir anket olurdu
-
26 Kasım 2014, 17:03
#105
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
gidipte bana kotuleme amacli deme zx10 r koymussun yokzx6r yok r1 bana orda 600 c den assagi motor goster yok gidip bu ankette adam zx10r mi secicek tabikide cbr 125 i secer ben oy kullanmadim bu sacma ankettede kullanmam soyle yapsaydiniz anketi
aprilia rs 125t
honda cbr 125
yamaha yzf r125
ve eski aprilia 125 ler vs bilmediklerim dahil
adil bir anket olurdu
burda kötüleme yok, bu motor alınmaz, dandik, sorunlu vs gibi bir ibare yada ima da yok, bu motor SS kategorisinde olamaz vurgusu var, saydığın modellerle eşleştirme daha mantıklı olurdu bu kabulüm kesinlikle
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
26 Kasım 2014, 17:14
#106
bu konuda anlastiysak sevindim bi hatam olduysa kusura bakmayin
-
26 Kasım 2014, 17:20
#107
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
bu konuda anlastiysak sevindim bi hatam olduysa kusura bakmayin
yok yahu konu üzerinde konuşuyoruz, hata da olabilir niyet önemli
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
26 Kasım 2014, 17:25
#108
celikat adlı üyeden alıntı
ağırlık merkezi yukarıda olan motorun viraj kabiliyeti kötü olur. trafikte aralardan geçerken kıvrak hareketler yapmak zulüm olur.
viraj kabiliyeti sadece ağırlık merkezi ile alakalı değildir. mesela supermoto lar herkes bilir ki supersport makinalardan daha iyi viraj alır. hani iki sağlam kullanıcı olursa sm her türlü eline verir gaz kızağını :D ama daha yüksek.. virajlarda ss çilerin ağladığını biliyorum görüyoruz :D
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
26 Kasım 2014, 17:32
#109
telike adlı üyeden alıntı
viraj kabiliyeti sadece ağırlık merkezi ile alakalı değildir. mesela supermoto lar herkes bilir ki supersport makinalardan daha iyi viraj alır. hani iki sağlam kullanıcı olursa sm her türlü eline verir gaz kızağını :D ama daha yüksek.. virajlarda ss çilerin ağladığını biliyorum görüyoruz :D
motorun ne kadar yüksek olduğu önemli değil, ağırlık merkezinin motorun aşağısında olması önemli, mesela bendeki çin çöpü kuba xcg 150 MZ e göre daha alçak bir motor (hem karakter hem boy olarak ) ama trafikte araçların arasında dolaşırken tam bir çin işkencesi, mz daha ağır ve daha yüksek olmasına rağmen çok daha rahat manevra yapılabilen bir motor
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
26 Kasım 2014, 17:35
#110
telike adlı üyeden alıntı
viraj kabiliyeti sadece ağırlık merkezi ile alakalı değildir. mesela supermoto lar herkes bilir ki supersport makinalardan daha iyi viraj alır. hani iki sağlam kullanıcı olursa sm her türlü eline verir gaz kızağını :D ama daha yüksek.. virajlarda ss çilerin ağladığını biliyorum görüyoruz :D
supermoto'nun bir ağırlığı yok ki ağırlık merkezi ile işi olsun. tüy gibi aletler bunlar. 160-170 kilo olanları var ama onlarla o dediğin virajlar biraz zor yapılır. onlar supermotomsu motorlar.
drz-400 kullandım, biliyorum ne olduklarını.
-
26 Kasım 2014, 19:52
#111
http://honda.com.tr/motosiklet/super-sport/cbr-125-r
Honda Türkiye, cbr 125'i hangi motor kategorisine koymuş lütfen bakınız ?
sonuçta her kullanıcı için "ss" tanımı değişken bir anlam ifade etse de, üretici firma tartışmalara konu olan ürününü hangi kategori altında satıyor bakmak lazım...
-
26 Kasım 2014, 19:55
#112
kamsea adlı üyeden alıntı
ona bakarsan marka sitelerinin enduro kısmında da neler var neler
''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL
-
26 Kasım 2014, 20:01
#113
Kamsea kardeş, Honda cbr 125 i commuter kategorisine koysa 8 bin lira fiyat çekebilir mi? Akıllı adamlar.
-
26 Kasım 2014, 20:02
#114
-
26 Kasım 2014, 23:04
#115
94CanRR adlı üyeden alıntı
konuyla ilgili hikaye : Tam eski motorumu sattım cbr yi alacam annem de görsün içi rahat olsun dedim götürdüm honda bayine motoru gördü tabi bi korktu. Babamın zx7r ı vardı oradan biliyor ss tipini nasl gittiğini
Anne korkma bu başlangıç motoru gezi falan derken inanmadı yanımızda duran satıcıya sordu. Adam birden REYZİNG ABLACIM deyince sigortalar attı
4 yaşında zx7r üzerindeydim ben ulennn
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/...35&oe=550A649D
sen valideye bu topigi okut direk kabul eder :D
-
27 Kasım 2014, 00:24
#116
Ben bu konu yüzünden cbr250 gurubuna girmemeye tövbe ettim, çok anlatmaya çalıştım ama anlamadılar ss yani super suport dediğiniz şey ne beygir ne de silindir hacmidir ss bir kasa modelidir tıpkı f1, wrc veya binek otomobil gibi, bir binek otomobil ne kadar güçlü olursa olsun asla ama asla bir f1 aracı sınıfına giremez çünkü kasa farklıdır veya bir f1 aracının gücünü ne kadar azaltırsanız azaltın kasayı değiştirmediğiniz müddetçe bu onu asla bir binek otomobil yapmaz, cbr125'de böyledir ne kadar diğerlerine göre gücü az olsa da bu onu ss sınıfından çıkarmaz çünkü kasa tüm ss'lerle aynı, şöyle düşünün cbr125'i ss sınıfından çıkardınız hangi sınıfa koyacaksınız ? naked ? enduro ? commuter ? touring ? hiçbiriside olamaz, en basidinden burdan bile sorunun cevabını bulabilirsiniz ama şu var aslında cbr'ın adı tamda bu sınıf motorlar için kullanılabilecek bir isim (city bike racing) yani şehir kullanımına uygun racing model ama onu da honda kapmış...
-
27 Kasım 2014, 01:05
#117
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
Ben bu konu yüzünden cbr250 gurubuna girmemeye tövbe ettim, çok anlatmaya çalıştım ama anlamadılar ss yani super suport dediğiniz şey ne beygir ne de silindir hacmidir ss bir kasa modelidir tıpkı f1, wrc veya binek otomobil gibi, bir binek otomobil ne kadar güçlü olursa olsun asla ama asla bir f1 aracı sınıfına giremez çünkü kasa farklıdır veya bir f1 aracının gücünü ne kadar azaltırsanız azaltın kasayı değiştirmediğiniz müddetçe bu onu asla bir binek otomobil yapmaz, cbr125'de böyledir ne kadar diğerlerine göre gücü az olsa da bu onu ss sınıfından çıkarmaz çünkü kasa tüm ss'lerle aynı, şöyle düşünün cbr125'i ss sınıfından çıkardınız hangi sınıfa koyacaksınız ? naked ? enduro ? commuter ? touring ? hiçbiriside olamaz, en basidinden burdan bile sorunun cevabını bulabilirsiniz ama şu var aslında cbr'ın adı tamda bu sınıf motorlar için kullanılabilecek bir isim (city bike racing) yani şehir kullanımına uygun racing model ama onu da honda kapmış...
Cevap yeterince açık.
Ha bide konuyu açan dahil kimse dememiş ki CBR125 te niye R cbr600 ve CBR1000 de RR var diye. Üşenmemiş konuyu açmış.
Mantık ve kategorize etme isteği nerden baksan elde kalıyor. Üniversite giriş sınavları, kpss, ales vs. derken testler, cevap sıkları, doğru cevap falan bilinç altımızın bize bir oyunu olmalı bize bu. Ciddi tedaviye ihtiyacımız var gibi duruyor milletçe
-
27 Kasım 2014, 01:19
#118
ben bu cbr 125 denen motoru ilk alanlardan birisiyim. 2005 senesi mayıs ayında aldım 4500 lira vererek. ama hiç ss e biniyorum demedim. çünkü o motordan önce safkan ss motorlarımda oldu. cbr 125 ss değil arkadaşlar. sahibi olmuş, kullanmış birisi olarak söylüyorum, üfürmüyorum. dik pozisyonda kullanılan motor ss olmaz, olamaz. gidonu çok yukarıda o motorun. biraz daha yukarda olsa rahatça touring bu motor denir yani.
-
27 Kasım 2014, 02:24
#119
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
Ben bu konu yüzünden cbr250 gurubuna girmemeye tövbe ettim, çok anlatmaya çalıştım ama anlamadılar ss yani super suport dediğiniz şey ne beygir ne de silindir hacmidir ss bir kasa modelidir tıpkı f1, wrc veya binek otomobil gibi, bir binek otomobil ne kadar güçlü olursa olsun asla ama asla bir f1 aracı sınıfına giremez çünkü kasa farklıdır veya bir f1 aracının gücünü ne kadar azaltırsanız azaltın kasayı değiştirmediğiniz müddetçe bu onu asla bir binek otomobil yapmaz, cbr125'de böyledir ne kadar diğerlerine göre gücü az olsa da bu onu ss sınıfından çıkarmaz çünkü kasa tüm ss'lerle aynı, şöyle düşünün cbr125'i ss sınıfından çıkardınız hangi sınıfa koyacaksınız ? naked ? enduro ? commuter ? touring ? hiçbiriside olamaz, en basidinden burdan bile sorunun cevabını bulabilirsiniz ama şu var aslında cbr'ın adı tamda bu sınıf motorlar için kullanılabilecek bir isim (city bike racing) yani şehir kullanımına uygun racing model ama onu da honda kapmış...
bence sport touring e daha cok benziyor oturus pozisyonu ve sekli itibari ile, honda o sinifin baslangic motoru olarak sunmus olsaydi daha durust davramis olurdu, yamahanin 125 cc ss motoruyla yan yana getirip incelendiginde bu fiziksel fark daha net gorunur
-
27 Kasım 2014, 02:26
#120
Hafif dik otoruşta kıstas olmamalı. CBR600F Super sport yarışlarına girip Honda yı temsil ederken biz racing tir/ değildiri tartışa duruyorduk.
MC22 falan da demişken tamam 250cc de 18.000 RPM 4 cyl falan müthiş olsa da binsek... ama ZXR-400 de dahil bu motorlar aliminyum alaşım şaselere/4 silindire sahipti ve sadece stroku kısa tutulduğundan üreticiye maliyeti 600cc ler ile neredeyse aynıydı.
Şimdi desek ki 250cc, desekki 14.000 RPM desekki istersen 180 km/s kilit, desekki 0-100 6 lı saniyeler.
Summer is coming derler adama... Bekleyelim görelim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)