Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Aşağıdakilerden Hangisi Süper Sport " Değildir " ?

Katılımcı sayısı
116. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Yamaha YZF R6

    2 1.72%
  • Yamaha YZF R1

    4 3.45%
  • Suzuki GSX-R 600

    1 0.86%
  • Suzuki GSX-R 1000

    3 2.59%
  • Honda CBR 600 RR

    1 0.86%
  • Honda CBR 1000 RR

    5 4.31%
  • Kawasaki ZX 6R

    2 1.72%
  • Kawasaki ZX 10R

    3 2.59%
  • Honda CBR 125

    95 81.90%
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Aşağıdakilerden Hangisi Süper Sport " Değildir " ?

    REKLAM ALANI
  1. #101
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sirf agirlik merkezi yukarda diyemi dengesi kotu o zmn size gore kawasaki z750 r da cok kotu (aea) videosunda agirlik merkezi cok yukarda demisti
    ağırlık merkezi yukarıda olan motorun viraj kabiliyeti kötü olur. trafikte aralardan geçerken kıvrak hareketler yapmak zulüm olur.
    telike bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    celikat tesekkur ederim

    celikat bu yazdigim size degil

    bu konu resmen cbr 125 kotulenmek icin yazilmis ayni cc ss diye gecen motorlarida yazmaniz gerekirdi tek bir 125 gerisi 1000 lik 600 luk

    mesela yzf 125

    aprilia rs 125 4t

    bunlarda eklenebilirdi

  3. #103
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sirf agirlik merkezi yukarda diyemi dengesi kotu o zmn size gore kawasaki z750 r da cok kotu (aea) videosunda agirlik merkezi cok yukarda demisti
    evet öyle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------

    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    celikat tesekkur ederim

    celikat bu yazdigim size degil

    bu konu resmen cbr 125 kotulenmek icin yazilmis ayni cc ss diye gecen motorlarida yazmaniz gerekirdi tek bir 125 gerisi 1000 lik 600 luk

    mesela yzf 125

    aprilia rs 125 4t

    bunlarda eklenebilirdi
    kötüleme değil sınıflandırma diyebiliriz, ss şeklinde pazarlanan motorun ss olmadığı konusunda vurgu, ankette çoklu seçim özelliği var mı ? yoksa işkembeyi kübradan öneri mi ?

  4. #104

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    gidipte bana kotuleme amacli deme zx10 r koymussun yokzx6r yok r1 bana orda 600 c den assagi motor goster yok gidip bu ankette adam zx10r mi secicek tabikide cbr 125 i secer ben oy kullanmadim bu sacma ankettede kullanmam soyle yapsaydiniz anketi



    aprilia rs 125t

    honda cbr 125

    yamaha yzf r125

    ve eski aprilia 125 ler vs bilmediklerim dahil
    adil bir anket olurdu

  5. #105
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gidipte bana kotuleme amacli deme zx10 r koymussun yokzx6r yok r1 bana orda 600 c den assagi motor goster yok gidip bu ankette adam zx10r mi secicek tabikide cbr 125 i secer ben oy kullanmadim bu sacma ankettede kullanmam soyle yapsaydiniz anketi



    aprilia rs 125t

    honda cbr 125

    yamaha yzf r125

    ve eski aprilia 125 ler vs bilmediklerim dahil
    adil bir anket olurdu
    burda kötüleme yok, bu motor alınmaz, dandik, sorunlu vs gibi bir ibare yada ima da yok, bu motor SS kategorisinde olamaz vurgusu var, saydığın modellerle eşleştirme daha mantıklı olurdu bu kabulüm kesinlikle
    Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  6. #106

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    bu konuda anlastiysak sevindim bi hatam olduysa kusura bakmayin

  7. #107
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu konuda anlastiysak sevindim bi hatam olduysa kusura bakmayin
    yok yahu konu üzerinde konuşuyoruz, hata da olabilir niyet önemli
    Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  8. #108
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ağırlık merkezi yukarıda olan motorun viraj kabiliyeti kötü olur. trafikte aralardan geçerken kıvrak hareketler yapmak zulüm olur.
    viraj kabiliyeti sadece ağırlık merkezi ile alakalı değildir. mesela supermoto lar herkes bilir ki supersport makinalardan daha iyi viraj alır. hani iki sağlam kullanıcı olursa sm her türlü eline verir gaz kızağını :D ama daha yüksek.. virajlarda ss çilerin ağladığını biliyorum görüyoruz :D
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  9. #109
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viraj kabiliyeti sadece ağırlık merkezi ile alakalı değildir. mesela supermoto lar herkes bilir ki supersport makinalardan daha iyi viraj alır. hani iki sağlam kullanıcı olursa sm her türlü eline verir gaz kızağını :D ama daha yüksek.. virajlarda ss çilerin ağladığını biliyorum görüyoruz :D
    motorun ne kadar yüksek olduğu önemli değil, ağırlık merkezinin motorun aşağısında olması önemli, mesela bendeki çin çöpü kuba xcg 150 MZ e göre daha alçak bir motor (hem karakter hem boy olarak ) ama trafikte araçların arasında dolaşırken tam bir çin işkencesi, mz daha ağır ve daha yüksek olmasına rağmen çok daha rahat manevra yapılabilen bir motor
    Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  10. #110
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viraj kabiliyeti sadece ağırlık merkezi ile alakalı değildir. mesela supermoto lar herkes bilir ki supersport makinalardan daha iyi viraj alır. hani iki sağlam kullanıcı olursa sm her türlü eline verir gaz kızağını :D ama daha yüksek.. virajlarda ss çilerin ağladığını biliyorum görüyoruz :D
    supermoto'nun bir ağırlığı yok ki ağırlık merkezi ile işi olsun. tüy gibi aletler bunlar. 160-170 kilo olanları var ama onlarla o dediğin virajlar biraz zor yapılır. onlar supermotomsu motorlar.

    drz-400 kullandım, biliyorum ne olduklarını.

  11. #111
    kamsea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul-4.Levent
    Motosikleti
    daelim s2 250
    http://honda.com.tr/motosiklet/super-sport/cbr-125-r

    Honda Türkiye, cbr 125'i hangi motor kategorisine koymuş lütfen bakınız ?
    sonuçta her kullanıcı için "ss" tanımı değişken bir anlam ifade etse de, üretici firma tartışmalara konu olan ürününü hangi kategori altında satıyor bakmak lazım...

  12. #112
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    Alıntı kamsea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://<a rel="nofollow" href="http:...24.jpg" /></a>
    http://hizliresim.com/3RrM24

    Honda Türkiye, cbr 125'i hangi motor kategorisine koymuş lütfen bakınız ?
    ona bakarsan marka sitelerinin enduro kısmında da neler var neler
    ''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL

  13. #113
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Kamsea kardeş, Honda cbr 125 i commuter kategorisine koysa 8 bin lira fiyat çekebilir mi? Akıllı adamlar.

  14. #114
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    konuyla ilgili hikaye : Tam eski motorumu sattım cbr yi alacam annem de görsün içi rahat olsun dedim götürdüm honda bayine motoru gördü tabi bi korktu. Babamın zx7r ı vardı oradan biliyor ss tipini nasl gittiğini Anne korkma bu başlangıç motoru gezi falan derken inanmadı yanımızda duran satıcıya sordu. Adam birden REYZİNG ABLACIM deyince sigortalar attı

    4 yaşında zx7r üzerindeydim ben ulennn

    ''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL

  15. #115
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı 94CanRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyla ilgili hikaye : Tam eski motorumu sattım cbr yi alacam annem de görsün içi rahat olsun dedim götürdüm honda bayine motoru gördü tabi bi korktu. Babamın zx7r ı vardı oradan biliyor ss tipini nasl gittiğini Anne korkma bu başlangıç motoru gezi falan derken inanmadı yanımızda duran satıcıya sordu. Adam birden REYZİNG ABLACIM deyince sigortalar attı

    4 yaşında zx7r üzerindeydim ben ulennn

    https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/...35&oe=550A649D
    sen valideye bu topigi okut direk kabul eder :D

  16. #116
    07mehmet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Bmw s1000rr
    Ben bu konu yüzünden cbr250 gurubuna girmemeye tövbe ettim, çok anlatmaya çalıştım ama anlamadılar ss yani super suport dediğiniz şey ne beygir ne de silindir hacmidir ss bir kasa modelidir tıpkı f1, wrc veya binek otomobil gibi, bir binek otomobil ne kadar güçlü olursa olsun asla ama asla bir f1 aracı sınıfına giremez çünkü kasa farklıdır veya bir f1 aracının gücünü ne kadar azaltırsanız azaltın kasayı değiştirmediğiniz müddetçe bu onu asla bir binek otomobil yapmaz, cbr125'de böyledir ne kadar diğerlerine göre gücü az olsa da bu onu ss sınıfından çıkarmaz çünkü kasa tüm ss'lerle aynı, şöyle düşünün cbr125'i ss sınıfından çıkardınız hangi sınıfa koyacaksınız ? naked ? enduro ? commuter ? touring ? hiçbiriside olamaz, en basidinden burdan bile sorunun cevabını bulabilirsiniz ama şu var aslında cbr'ın adı tamda bu sınıf motorlar için kullanılabilecek bir isim (city bike racing) yani şehir kullanımına uygun racing model ama onu da honda kapmış...

  17. #117
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı 07mehmet07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu konu yüzünden cbr250 gurubuna girmemeye tövbe ettim, çok anlatmaya çalıştım ama anlamadılar ss yani super suport dediğiniz şey ne beygir ne de silindir hacmidir ss bir kasa modelidir tıpkı f1, wrc veya binek otomobil gibi, bir binek otomobil ne kadar güçlü olursa olsun asla ama asla bir f1 aracı sınıfına giremez çünkü kasa farklıdır veya bir f1 aracının gücünü ne kadar azaltırsanız azaltın kasayı değiştirmediğiniz müddetçe bu onu asla bir binek otomobil yapmaz, cbr125'de böyledir ne kadar diğerlerine göre gücü az olsa da bu onu ss sınıfından çıkarmaz çünkü kasa tüm ss'lerle aynı, şöyle düşünün cbr125'i ss sınıfından çıkardınız hangi sınıfa koyacaksınız ? naked ? enduro ? commuter ? touring ? hiçbiriside olamaz, en basidinden burdan bile sorunun cevabını bulabilirsiniz ama şu var aslında cbr'ın adı tamda bu sınıf motorlar için kullanılabilecek bir isim (city bike racing) yani şehir kullanımına uygun racing model ama onu da honda kapmış...
    Cevap yeterince açık.

    Ha bide konuyu açan dahil kimse dememiş ki CBR125 te niye R cbr600 ve CBR1000 de RR var diye. Üşenmemiş konuyu açmış.

    Mantık ve kategorize etme isteği nerden baksan elde kalıyor. Üniversite giriş sınavları, kpss, ales vs. derken testler, cevap sıkları, doğru cevap falan bilinç altımızın bize bir oyunu olmalı bize bu. Ciddi tedaviye ihtiyacımız var gibi duruyor milletçe

  18. #118
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    ben bu cbr 125 denen motoru ilk alanlardan birisiyim. 2005 senesi mayıs ayında aldım 4500 lira vererek. ama hiç ss e biniyorum demedim. çünkü o motordan önce safkan ss motorlarımda oldu. cbr 125 ss değil arkadaşlar. sahibi olmuş, kullanmış birisi olarak söylüyorum, üfürmüyorum. dik pozisyonda kullanılan motor ss olmaz, olamaz. gidonu çok yukarıda o motorun. biraz daha yukarda olsa rahatça touring bu motor denir yani.

  19. #119
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı 07mehmet07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu konu yüzünden cbr250 gurubuna girmemeye tövbe ettim, çok anlatmaya çalıştım ama anlamadılar ss yani super suport dediğiniz şey ne beygir ne de silindir hacmidir ss bir kasa modelidir tıpkı f1, wrc veya binek otomobil gibi, bir binek otomobil ne kadar güçlü olursa olsun asla ama asla bir f1 aracı sınıfına giremez çünkü kasa farklıdır veya bir f1 aracının gücünü ne kadar azaltırsanız azaltın kasayı değiştirmediğiniz müddetçe bu onu asla bir binek otomobil yapmaz, cbr125'de böyledir ne kadar diğerlerine göre gücü az olsa da bu onu ss sınıfından çıkarmaz çünkü kasa tüm ss'lerle aynı, şöyle düşünün cbr125'i ss sınıfından çıkardınız hangi sınıfa koyacaksınız ? naked ? enduro ? commuter ? touring ? hiçbiriside olamaz, en basidinden burdan bile sorunun cevabını bulabilirsiniz ama şu var aslında cbr'ın adı tamda bu sınıf motorlar için kullanılabilecek bir isim (city bike racing) yani şehir kullanımına uygun racing model ama onu da honda kapmış...
    bence sport touring e daha cok benziyor oturus pozisyonu ve sekli itibari ile, honda o sinifin baslangic motoru olarak sunmus olsaydi daha durust davramis olurdu, yamahanin 125 cc ss motoruyla yan yana getirip incelendiginde bu fiziksel fark daha net gorunur

  20. #120
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Hafif dik otoruşta kıstas olmamalı. CBR600F Super sport yarışlarına girip Honda yı temsil ederken biz racing tir/ değildiri tartışa duruyorduk.

    MC22 falan da demişken tamam 250cc de 18.000 RPM 4 cyl falan müthiş olsa da binsek... ama ZXR-400 de dahil bu motorlar aliminyum alaşım şaselere/4 silindire sahipti ve sadece stroku kısa tutulduğundan üreticiye maliyeti 600cc ler ile neredeyse aynıydı.

    Şimdi desek ki 250cc, desekki 14.000 RPM desekki istersen 180 km/s kilit, desekki 0-100 6 lı saniyeler.

    Summer is coming derler adama... Bekleyelim görelim


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)