Ktm Duke 200/ Yamaha Mt 125
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar başlıkta belirttiğim 2 motor arasında kaldım. Aslında supersport modellere bakıyodum cbr250 falan fakat sonra mt125e bindim daha sonra duke200 bindim bunlar daha çok hoşuma gitti fakat bu 2 motor arasında seçim yapamıyorum. Yamahanın görüntüsü falan daha hoşuma gidiyor ama duke daha kalite diyenler var çevremde sizin de görüşlerinizi almak istedim. Siz hangi motoru neden tercih ederdiniz? Görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. Yardımlarınızı bekliyorm.
Bu arada ilk motorum olacak fakat İzmir'de eğitim aldım motor kullanmayı biliyorum. Teşekkürler
Reklamlar
-
ktm duke 200 al, rahat et diyecektim ki, ilk motorun olacakmış. orada duralım o zaman. motoru yatırma şansın çok yüksek. bu durumda parçası pahalı motor almanı asla tavsiye etmem. ha benim bütçem sağlam dersen o zaman ktm duke 200.
-
Bana kalırsa Duke 200 ABS li modelinden al. İkisi de kaliteli motorlar ancak bir süre sonra 125 cc olmasından ötürü Yamaha yetmeyecektir. Duke uzun süre götürür seni. İkinci elde de Duke 'te zarar etmezsin. Çabuk satılır. Koruma demiri de taktırırsan düşmelerde masraf çıkarmayacaktır. Sonuç olarak Yamaha'nın da parçaları öyle çok ucuz değil. Belki tip olarak farklılar ama Suzuki İnazuma'ya da göz atmanı tavsiye edebilirim.
Şimdiden hayırlı olsun
-
celikat adlı üyeden alıntı
ktm duke 200 al, rahat et diyecektim ki, ilk motorun olacakmış. orada duralım o zaman. motoru yatırma şansın çok yüksek. bu durumda parçası pahalı motor almanı asla tavsiye etmem. ha benim bütçem sağlam dersen o zaman ktm duke 200.
yani ben anlamıyorum bu ilk motorun yatırma, kaldırmasından bahsedip duruyor herkes. Ne yani? Tecrübeli motorcular yatırmıyor mu motorlarını? Ben kaç tane kıdemli motorcu gördüm motoruyla lowside olmuş, durduğu yerde yatırmış. Yani bu küçük cc'li motorlar yatmıştır mantığıyla yaklaşıp büyük motorlarda bu olmaz mı demek lazım? Merakımdan soruyorum.
Benim önerim ktm duke 200 ile mt125i kıyaslamanız. 125lik motorla 125lik diğer motorları kıyaslamak daha doğru olur. 200-250 cc klasmanında şimdilik en iyisi bence duke200, fuardan sonra işler değişebilir diye düşünüyorum.[COLOR="Silver"]
-
ArdaAras adlı üyeden alıntı
yani ben anlamıyorum bu ilk motorun yatırma, kaldırmasından bahsedip duruyor herkes. Ne yani? Tecrübeli motorcular yatırmıyor mu motorlarını? Ben kaç tane kıdemli motorcu gördüm motoruyla lowside olmuş, durduğu yerde yatırmış. Yani bu küçük cc'li motorlar yatmıştır mantığıyla yaklaşıp büyük motorlarda bu olmaz mı demek lazım? Merakımdan soruyorum.
Benim önerim ktm duke 200 ile mt125i kıyaslamanız. 125lik motorla 125lik diğer motorları kıyaslamak daha doğru olur. 200-250 cc klasmanında şimdilik en iyisi bence duke200, fuardan sonra işler değişebilir diye düşünüyorum.
herkes düşer, model, marka, cc önemli değil. o gün mutlaka gelecektir. ancak acemiye daha çabuk gelir. o bakımdan söyledim. paran kısıtlı ise parçası ucuz motora yönel. sonra parça fiyatlarını duyunca gözlerin yuvalarından fırlamasın.
-
celikat adlı üyeden alıntı
herkes düşer, model, marka, cc önemli değil. o gün mutlaka gelecektir. ancak acemiye daha çabuk gelir. o bakımdan söyledim. paran kısıtlı ise parçası ucuz motora yönel. sonra parça fiyatlarını duyunca gözlerin yuvalarından fırlamasın.
Eyvallah ben zaten çok iyi biliyorum Duke200 parça fiyatlarını Birkaç güzel kazam var bana birşey olmadan atlattığım çok şükür. İnsan tam "ben oldum" dediğinde de kazanın onu bulması gerçekten evrenin verebileceği en güzel ders bence. En azından benim yaşadıklarımdan edindiğim tecrübe bu yönde.
Allah herkesin gönlüne göre istediği motorları sürmeyi nasip etsin. Ben çalıştım, kazandım ve amacım duke200dü, aldım. Şimdi duke200ü satmadan nasıl başka motor alırım diye düşünüyorum ve yavaş yavaş o yolda ilerliyorum. İnşallah Allah utandırmaz ve gönlümdeki Tenereye kavuşurum 1 sene sonra.
Başlangıç motoru olarak diğer markalarıda denemiş birisi olarak söylüyorum Duke200 ABSli modeli çok güzel bir motor. Kesinlikle açık kapatan, sürücüsünü seven ve onu korumak için herşeyi yapan bir motor. Şiddetle tavsiye ediyorum.
-
Duke 200 daha agir basmaya basladi absli olmasi da insani kendisine cekiyor. Tasarim olarak yamaha daha iyi fakat duke 200de guzel gibi. Ve duke 200un 2. el piyasasinin canli olmasi da bir arti
-
Vakti zamanında senin durumundaydım, bütçem vardı, biraz Japon bir 125cc ile başlama isteğimden, asıl nedeniyse tasarımını daha çok beğendiğimden MT-125'i seçmiştim, yine aynı seçenekler olsa yine MT'yi seçerim. (çünkü en güzel motor kendininkidir ) ama, ABS'li bir motor bence çok daha avantajlı.
2015'te Yamaha, MT-125 ABS modelini çıkartıyor, MT'ye karar kılarsan dahi bence ABS'yi bekle.
-
-
Darkin adlı üyeden alıntı
Vakti zamanında senin durumundaydım, bütçem vardı, biraz Japon bir 125cc ile başlama isteğimden, asıl nedeniyse tasarımını daha çok beğendiğimden MT-125'i seçmiştim, yine aynı seçenekler olsa yine MT'yi seçerim. (çünkü en güzel motor kendininkidir
) ama, ABS'li bir motor bence çok daha avantajlı.
2015'te Yamaha, MT-125 ABS modelini çıkartıyor, MT'ye karar kılarsan dahi bence ABS'yi bekle.
Bu bilgiyi nerden ogrendiniz acaba eger oyleyse gercekten beklerim. Zaten kış mevsiminde motor surmenin hosuma gidecegini dusunmuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
Darkin adlı üyeden alıntı
Vakti zamanında senin durumundaydım, bütçem vardı, biraz Japon bir 125cc ile başlama isteğimden, asıl nedeniyse tasarımını daha çok beğendiğimden MT-125'i seçmiştim, yine aynı seçenekler olsa yine MT'yi seçerim. (çünkü en güzel motor kendininkidir
) ama, ABS'li bir motor bence çok daha avantajlı.
2015'te Yamaha, MT-125 ABS modelini çıkartıyor, MT'ye karar kılarsan dahi bence ABS'yi bekle.
imtarky adlı üyeden alıntı
125cc başlangıç olarak uygun ama ilerleyen zamanlarda yetmeyeceğine eminim. Bende CBR125R'ı mı bu sene aldığımda herkes aynısını söylüyordu.
Yeter dediğim zamanlar olmuştu sonuç olarak hız delisi değilim diyordum herkese. Otobanda 127 gördüğümde paniklediğim bile oldu
Gel gelelim cidden yetmiyor 125cc !. Nedenine gelince hız önemli değil ama serilik işin içine girince olmuyor bazen viraj'dan çıktığımda arkamdaki arabaların bana söylendiğini duyuyorum :D
Neyse 125CC ile öğrenirsin hata ve kusur kaldırır bence ama 200cc kaldırır mı bilemem
Ben seneye CBR'ı abs'li KTM 200RC ile değiştirmeyi düşünüyorum yaz boyu bindik yetti 125cc. CBR 250 düşünüyordum ama KTM 200 RC ABS'li hoşuma gitti.
3 ay önce iyi bir motosiklet'le ciddi bir kaza geçirdim 3 aydır yürüyemiyorum o kaza aklıma geldiğinde ABS olsa olmazdı diyorum. Eğitime gittiğim zamanda gördüm ABS'li motor cidden çok başka birşey bunu mutlaka göz önünde bulundurmalısın bence.
Haa ayrıca şu yan yatma mevzusuda bitmez cidden olmadık yerlerde ustada olsan acemide olsan yatıyorsun
Bende suan sizinle ayni seyleri dusunuyorum biz meraklisi degil vsvs ama. mt absli modeli cikarticaksa hizi degilde tasarimi secicek gibiyim
-
bulut001 adlı üyeden alıntı
Zaten kış mevsiminde motor surmenin hosuma gidecegini dusunmuyorum
Eğer kışın motor kullanmayı sevmiyorsan bence bu işte bir yanlışlık var Ben en çok yağmur da kullanmayı severim.
Not: Lastiklerim Michelin pilot
-
Olayı pekte hız olarak düşünme
imtarky'nin söylediği gibi bazen seri olmasına çok ihtiyacın oluyor Özellikle otobanda veya E-5 te ;)
-
Darkin adlı üyeden alıntı
Vakti zamanında senin durumundaydım, bütçem vardı, biraz Japon bir 125cc ile başlama isteğimden, asıl nedeniyse tasarımını daha çok beğendiğimden MT-125'i seçmiştim, yine aynı seçenekler olsa yine MT'yi seçerim. (çünkü en güzel motor kendininkidir
) ama, ABS'li bir motor bence çok daha avantajlı.
2015'te Yamaha, MT-125 ABS modelini çıkartıyor, MT'ye karar kılarsan dahi bence ABS'yi bekle.
imtarky adlı üyeden alıntı
125cc başlangıç olarak uygun ama ilerleyen zamanlarda yetmeyeceğine eminim. Bende CBR125R'ı mı bu sene aldığımda herkes aynısını söylüyordu.
Yeter dediğim zamanlar olmuştu sonuç olarak hız delisi değilim diyordum herkese. Otobanda 127 gördüğümde paniklediğim bile oldu
Gel gelelim cidden yetmiyor 125cc !. Nedenine gelince hız önemli değil ama serilik işin içine girince olmuyor bazen viraj'dan çıktığımda arkamdaki arabaların bana söylendiğini duyuyorum :D
Neyse 125CC ile öğrenirsin hata ve kusur kaldırır bence ama 200cc kaldırır mı bilemem
Ben seneye CBR'ı abs'li KTM 200RC ile değiştirmeyi düşünüyorum yaz boyu bindik yetti 125cc. CBR 250 düşünüyordum ama KTM 200 RC ABS'li hoşuma gitti.
3 ay önce iyi bir motosiklet'le ciddi bir kaza geçirdim 3 aydır yürüyemiyorum o kaza aklıma geldiğinde ABS olsa olmazdı diyorum. Eğitime gittiğim zamanda gördüm ABS'li motor cidden çok başka birşey bunu mutlaka göz önünde bulundurmalısın bence.
Haa ayrıca şu yan yatma mevzusuda bitmez cidden olmadık yerlerde ustada olsan acemide olsan yatıyorsun
ahmetkorkmaz adlı üyeden alıntı
Eğer kışın motor kullanmayı sevmiyorsan bence bu işte bir yanlışlık var
Ben en çok yağmur da kullanmayı severim.
Not: Lastiklerim Michelin pilot
Bi arkadasim yuz felci olmustu digeri de yagmurda dusmustu fena sekilde dusmustude onlardan etkilendim sanirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
Cuhara adlı üyeden alıntı
Olayı pekte hız olarak düşünme
imtarky'nin söylediği gibi bazen seri olmasına çok ihtiyacın oluyor
Özellikle otobanda veya E-5 te ;)
Dogru soyluyosunuz artilari eksileri tartip karar vermek gerekiyor
-
Ktm'yi tavsiye ederim.Öğrenme sürecin biraz sıkıntılı geçer ama öğrendikten sonra bile hoşuna gidebilir bence ki 125'lik motorun gücü performansı sonraları yetmeyebilir sana.
-
Benim görüşüm mt 125'ten yana. Heleki aksesuarlarını da taktın mı tadından yenmez. Mesela:
-
Mt125 i yakından inceledim çok kaliteli parçalar kullanılmış.lastikler michelin pilot street.15 hp. duke 200 26 hp çok daha güçlü bir motor.güç farkından dolayı duke 200 almanı öneririm.
-
ktm duke 200 der geçerim. yamaha ve ktm kullanan birisi olarak...
-
Gordugun kadariyla genel kanı duke200den yana.
-
Mt-125 çok kaliteli ve güzel görünen, 125 cc'ye göre hem gücü hem de yakıtı çok güzel bir motosiklet.
Ancak fiyat konusunda esneklik varsa, ben olsam Duke 200 ABS tercih ederdim. Uzun süre kullanabileceğiniz, şehiriçinde hiç güç problemi hissettirmeyecek güzel bir alet. Bence MT-125 çok daha şık ama KTM'nin de ayrı bir tarzı var. 125cc 4 zamanlı motorun en iyisi de olsa 100km/s üstünde sürekli gitmesi ve 80 km/s sonrası ivmelenmesi yetersiz olabiliyor. En azından 100bg civarı güce sahip olan standart otomobillerden rahatça kurtulabilmek adına, 25bg KTM avantaj sağlar. Mt-125'in de ABS lisi gelecek diyorlardı, MT 125 de seçseniz ABS'li modeli alırsanız iyi edersiniz görüşündeyim, ön frene umarsızca asılabilmek yeri geldiğinde kazadan koruyabilir, ekstra 1000 TL gibi fiyatlar oluyor, bence değer bir özellik.
-
bulut001 adlı üyeden alıntı
Bu bilgiyi nerden ogrendiniz acaba eger oyleyse gercekten beklerim. Zaten kış mevsiminde motor surmenin hosuma gidecegini dusunmuyorum
Yamaha EU sitesinde, "MT-125 ABS" modelini görebilirsiniz, 2015 model olarak çıkışı kesin bilgi olduğundan, yüksek ihtimalle Şubat'taki fuarla birlikte bizde olacak.
http://www.yamaha-motor.eu/eu/produc...mt/mt-125.aspx
EICMA Milan'da ABS'li modeli de tanıtıldı, kanlı canlı görebilirsiniz. Avrupa fiyatı ABS'li model için €4590, ABS'sizden €400 farkı var, Türkiye'de bir miktar daha az olacaktır fark, kesinlikle değer.
http://www.youtube.com/watch?v=Cc-Ez9WwjN4
Don't be afraid of the dark!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)