Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motor çok ısınınca

    REKLAM ALANI
  1. #21
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Yarın gidip önce benzini boşaltıp yerine opet den aldığımı koycam düzelmez ise şayet karbüratöru söküp pislik varmı ne durumda delikleri kontrol etcem.Temizliği içinde ki benzin ile yapmayı düşünüyorum bide eski diş fırçası sizce hepsini söküp temizleyip geri mi toplayım yoksa tek tek temizleyip sırayla mi gideyim sök temizle tak mi yapayım...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Basitten zora gidecek olursak, buji pipoları kontrol edildi mi? Benim de başıma geldi aynı olay, düşük hızlarda tekleme yapıyor gibiydi

  3. #23
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Ateşleme den yana tüm parçalar yenilendi buji buji piposu beyin de değişti

  4. #24

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Ya abi hala sökmedin mi şunu , gelip benzın döküp yakacagım artık
    hsk bunu beğendi.

  5. #25
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya abi hala sökmedin mi şunu , gelip benzın döküp yakacagım artık
    Canın sağolsun abi Motor karşıda abi daha gidemedim çalışıyorum çünkü sabah iş çıkışı gidip sökmeye başlıcam nasipse
    34 HSK 57
    ASYA AS125 T21 - DAELIM S2 250 - SUZUKI AN 125HK
    MONDİAL MASH

  6. #26

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    tamam abi kusura bakma , sök herseyı yaz buraya koyabılıyorsan foto koy . bir şekilde yapılır

  7. #27
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Yok abi ne kusuru takıldığım yer olursa yazarım mutlaka inşallah sorun hallolur da götürürüm motoru evime gözüm den ırak olunca bi tuhaf oluyorum .s
    mterayes26 bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    mal canın yongası hacım .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:07 ----------

    Alıntı ahmetkorkmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bujinin porselen veya elektrodunun kırılmasını beklersen, o kırılan parça piston yatağına düşer ve sana güzel masraf çıkarır.
    :D kardeşşş o porselen kırılsa bile içeri düşmez , elektrok kırılması içerde olur ve akımı iletmez ondan bahsedıyorum ;)
    hsk bunu beğendi.
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  9. #29
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Abi karburatörü söktüm temizledim geri taktım hava ayarına dokunmasam da yanlışlıkla vidayı az sıkmışım sonra tekrar açtım biraz[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------



    Kapağın iç kısmında pas gibi vardı temizledim



    buda o deliğe giren iğne ucu pas bağlamış onuda temziledim




    Buda video



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

    Abi temizledim çıktım yola hız 60-70 giderken sıkıntı olmuyor sete gelince yavaşlıyorum yaa tekrar gaz verince tekliyor gazi kesip tekrar verince toparlıyor Usta karbüratör değişecek deyip işin kolayına kaçıyor önce alt sargı dedi sonra karbüratöre çevirdi sargı 60tl karbüratör 70tl vala yakacam motoru bıktım resmen ...
    AydınOğlu09 bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Bütün hava ekipmanlarını inceledıysen fazla hava alacak yer yoksa , hava ayarı yap tam sag 1.5-2.5-3 sırası ıle sola dogru bunları dene olmadı karbüratörü çak gec . Serkanın dukkanına gtsene bir ara

  11. #31
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mal canın yongası hacım .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:07 ----------



    :D kardeşşş o porselen kırılsa bile içeri düşmez , elektrok kırılması içerde olur ve akımı iletmez ondan bahsedıyorum ;)


    Resime dikkatli bak elektrot nerde? Senin bahsettiğin şey orta elektrot, evet topraklama yerindeyse o zaten düşmez.
    Düşük olasılık olsada izolatör (porselen) kırılırsa çok rahat düşer.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  12. #32

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    yorum yok kardeşim , sanal dille sanayı dılı aynı olmuyor

  13. #33
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün hava ekipmanlarını inceledıysen fazla hava alacak yer yoksa , hava ayarı yap tam sag 1.5-2.5-3 sırası ıle sola dogru bunları dene olmadı karbüratörü çak gec . Serkanın dukkanına gtsene bir ara
    Serkan ın dukkan nerede ki abi Şuan motor sultanbeyli de bugün verip parayı değişcem karbüratörü inşallah olur.
    34 HSK 57
    ASYA AS125 T21 - DAELIM S2 250 - SUZUKI AN 125HK
    MONDİAL MASH

  14. #34

    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Alıntı hsk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan ın dukkan nerede ki abi Şuan motor sultanbeyli de bugün verip parayı değişcem karbüratörü inşallah olur.

    keske karbüratörü sökmeseydin çünkü fabrikasyon ayarını tutturmak çok zor sana sadece iki şey söyleyeceğim
    1. benzinle alakalı bütün hortumlarını kontrol et delik çatlak varmı hortum veya hortumları çıkar su dolu bir kaba sok parmağınla bir ucunu kapat diğer ucundan ufle hava kacağı yoksa onda sorun yok.
    2.karbüratörün benzin tahliye vidasını aç genelde yıldız vida ve üzerinde mavi kalemle işaret olan vidadır onu bir yada iki tur aç yarım çay bardağı kadar benzin akmasına izin ver sonra sık.tekrar yola çık dene bakalım.

  15. #35
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Karbüratörü komple söküp temizlememişsin galiba? Esas içerdeki memeyi ve kanalları temizlemen lazım.

  16. #36
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Karbüratöru komple söktüm memeleri falan tıkalı bir yer yok temizledim benzinle bi güzel sonra kurulayıp monte ettim hortumlar da delik yok kontrol ettim çok uzunlardı az kısalttık falan devam ediyor.
    Herşeyi göze alıp çıktım yola sultanbeyli den ayazağa maslak a getirdim 45km yol 60km/h sabit gidince sıkıntı olmadan vardım. Motoru burada halamın oğlu var tamirci ona bırakıyorum motoru onda kalacak ne gerekiyorsa kontrol edecek hayırlısı bakalım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

    Alıntı jakabo_ist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keske karbüratörü sökmeseydin çünkü fabrikasyon ayarını tutturmak çok zor sana sadece iki şey söyleyeceğim
    1. benzinle alakalı bütün hortumlarını kontrol et delik çatlak varmı hortum veya hortumları çıkar su dolu bir kaba sok parmağınla bir ucunu kapat diğer ucundan ufle hava kacağı yoksa onda sorun yok.
    2.karbüratörün benzin tahliye vidasını aç genelde yıldız vida ve üzerinde mavi kalemle işaret olan vidadır onu bir yada iki tur aç yarım çay bardağı kadar benzin akmasına izin ver sonra sık.tekrar yola çık dene bakalım.
    Benim ki düz onu söktüm ucu pas gibiydi fırçayla temizledim taktım ucu bana hasarlı gibi geldi onuda soylicem akraba ma değişir olmadı vidayi
    34 HSK 57
    ASYA AS125 T21 - DAELIM S2 250 - SUZUKI AN 125HK
    MONDİAL MASH

  17. #37

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı hsk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratöru komple söktüm memeleri falan tıkalı bir yer yok temizledim benzinle bi güzel sonra kurulayıp monte ettim hortumlar da delik yok kontrol ettim çok uzunlardı az kısalttık falan devam ediyor.
    Herşeyi göze alıp çıktım yola sultanbeyli den ayazağa maslak a getirdim 45km yol 60km/h sabit gidince sıkıntı olmadan vardım. Motoru burada halamın oğlu var tamirci ona bırakıyorum motoru onda kalacak ne gerekiyorsa kontrol edecek hayırlısı bakalım
    Abi karbüratör öyle kir pas tutmaz , ama hava ayarı çok önemlidir . Ahhh bir denk gelebilsek uçak gibi yaparım sana onu . Dün 125 mt ye bakım yaptık gece .

    Arkadaş lastık tamırcısı havalı pompa falan mevcut , ön varyatör arka balatalar misketler kayış . Üst kapak temızlıgı , yeni sübaplar ve sübap ayarı . 350 + tl ye mal olacak işlem 85 tl ye halloldu . Motoru bir gör , eskiden gazı açınca aheste aheste kalkardı . Şimdi hadi bir gaz ver
    abaf11 bunu beğendi.
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  18. #38
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Yakın olsak olurdu abi tamirci dediğin söker dağıtır açar bakar sultanbeyli deki parça degistirme üzerine gidiyor dese ki karbüratöru bi sökelim falan tamam dıcem ama yok direk degistirelim diyor bende daha gitmedim oraya götürdüm hala oğlu na o bakacak.

  19. #39

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Senin motorun sesi bir tuhaf arkadaş , valla bırak baksın

  20. #40
    brtvrdrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2011
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR150
    Motor ısınıp çekişten düşme durumuna gelmişse motorun yağında bir anormallik var demektir. Ya azalmıştır soğutma işlemini iyi yapamıyordur yada yeterince kalitesiz bir yağdır; görevini yerine getiremiyordur. Böyle bir durumda motor şişer ve piston silindir içinde rahat hareket edemez. Bu şekildeyken ısrarla motor kullanılmaya devam edilirse bir süre sonra sekmanlar pistona kaynar ve motoru durdurduğunuzda dahada çalıştıramazsınız. Silindir ve piston çizilir, yenilemek gerekir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)