Bide şu var son sürat takıntısı olan inazuma almıcak. naked motorların ayrodinamisi berbat paraşüt gibi rüzgar alıyor biliyoruz.
Ben inazumayı rüzgarlı bir günde atatürk hava limanı yanındaki florya yolunda sürdüm. Namussuz 110 dan 130 a benim cbr125 in camın arkasına yatıp hızladığımdan daha iyi çıkamadı 130'a dumur oldum.aynı gitti, 13.5 beygir canı torku zayıf motorla
İkinci etken inazuma spor kısa şanzımanlı ve 110 la giderken devir gereksiz yükseliyor ve 9 ila 11 bin arası inazumanın gücü bariz düşüyor.
Şu grenajlı versiyon gelicekya daha ayrodinamik , ona dişli büyüterek daha 130 la giderken 11 bine yakın devir cevirmesi engellenirse her sıktığında en az 160 km tapspid li bi makınan ulur cbr250 gibi.
Hata düşük güçlü naked da son sürete fazla takılmak. 125 cc yokuşta 90-95 e düşerken inazuma 120 ile keçi gibi tırmanıyosa, olay yeterince açıktır bence
az bi farkla inazuma almıyıp 600 cc bi motor almak arabası olmayıp motoru aynı zamanda ulaşım aracı olarak görenler için sıkıntı oluyor ben bunu gözlemliyorum.
Kişi yine kendi bilir işi neyse