Uzun zamandır araştırıyorum artık karar vermeliyim
Reklamlar
-
kaykayovera adlı üyeden alıntı
Bakın bu aklıma gelmemişti gerçi İstanbul'da olduğumdan insanların memnun kaldığı bir sevisini bulup sürekli oraya gidebilirim. Genelde küçük yerlerde daha çok sorun oluyor bu iş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
Yahu güzel arkadaşım. Neden gereksiz can sıkıyorsun. Lütfen git fikirlerini başka yerde belirt. Gereksiz lakırtılarınıza ihtiyacım yok. Ben sanki size 300 km hızla ses duvarını aşıp buradan aya motor ile gideceğim dedim. Sizin cidden iletişim problemleriniz var. Lütfen daha fazla can sıkmadan başk başlıklarda varsa anlaşabileceğiniz insanlara anlatın derdinizi.
işte klasik türk zihniyeti. bu kafalar yüzünden bu ülke bu durumda. biz yardım eli uzatıyoruz, eleman gelmiş neler söylüyor. sana yardım edende, öğüt verende kabahat. git al motorunu, aya mı gidersin, kuyruklu yıldıza inip güneş göremediği için iletişimi kesilen rosetta uydusunu güneşe mi çevirirsin, ne yaparsan yap !!
Reklamlar
-
Bu adam ne iciyosa bana da verin
-
Sj's adlı üyeden alıntı
Bu adam ne iciyosa bana da verin
ahahahahahahahah :D
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
Yeni başlayacağını da göz önünde bulundurursak bence 250'lik yakışıklı bir maxi scootor derdine derman olacaktır, hem şehir içinde hemde şehirler arası yolda rahat edersin , vites derdiyle uğraşmadan şehir içinde pratikliğin daha hızlı gelişir. Sadece bir öneri : ))
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
-
kaykayovera adlı üyeden alıntı
Merhabalar uzun zamandır forumda bol bol dolanıyorum. Gerçekten kaliteli bir forum.
Şimdi ben motora yeni başlayacağım araba kullanmayı biliyorum daha önce scooter azda olsa kullandım. Çoğunlukla şehir içinde 15-20 km lik mesafelerde kullanacağım işe git gel. Onun dışında senede 4 defa istanbul-karabük kafama estiği zamanda ankara yapabilmeliyim.(100 km bir mola vererekte olsa) Hız konusunda sabit bi şekilde 120-130 zorlanmamalı. Ben aklıma takılan ve araştırdığım modelleride yazacağım fakat içlerinden bir tanesi her isteğimi karşılıyor gibi. Bütçemde sadece motor için 7500 ekipman vs dahil değil onlar için bütçem ayrı.
-Bajaj Pulsar 200NS
-Yamaha WR 125X
-KTM Duke 125
-Hyosung GT250 Naked ( Temizini bulmak imkansız gibi geliyor güvenemiyorum)
-Regal 250 Daytona ( Tipi çok güzel ama tırt bir motor sanırım )
- CBR 125
Bu kafamdaki modellerden hangisi/hangileri beni üzmez, zırt pırt arıza çıkartmaz, uzun yolda 120km/h ile seyahat ettirir. Bu kriterlerde yeni önerileriniz varmıdır? Bütçe 7500.
Saygıdeğer kardeşim boy kilo yaş filan verseydin daha iyi olurdu ama motora yeni başlayan birisinin 150 cc 12 beygirin üzerinde bir motora binmesi intiharla eş değerdir. Şansına bir şey olmadan o 5000 kilometrelik pişme sürecini geçirebilirsin ama bu sadece şansına bağlıdır.
Onun için rica ediyorum o listeden alman şart ise 125'liklerden birini al ve öncelikle en az 5000 km yap. Sonra bir daha konuşalım bu mevzuyu.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Saygıdeğer kardeşim boy kilo yaş filan verseydin daha iyi olurdu ama motora yeni başlayan birisinin 150 cc 12 beygirin üzerinde bir motora binmesi intiharla eş değerdir. Şansına bir şey olmadan o 5000 kilometrelik pişme sürecini geçirebilirsin ama bu sadece şansına bağlıdır.
Onun için rica ediyorum o listeden alman şart ise 125'liklerden birini al ve öncelikle en az 5000 km yap. Sonra bir daha konuşalım bu mevzuyu.
şehir içi kullanımda , şehirler arası kullanımda ( yol çok uzun değilse ) 12 beygirde yeterli bir güç, uzun zamandır motora biniyorum şu anki motorum 23 beygir fazla fazla yetiyor, motora uzun süre mutlu sağlıklı binmek için sakin ve dikkatli sürüş çok önemli, zaman geliyor güç de gerekiyor bazen aradan kaçmak için ama genel itibari ile 12 beygir gayet yeterli bir güç
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
kaykayovera adlı üyeden alıntı
Yazdığım modellerden hiç birinin beni nefret ettireceğini sanmıyorum. Diğer başlıklarda da KTM fanatikliğinizi takip ediyorum ve pek anlamlandırabilmiş değilim. Hepsi kul yapısı sonuç olarak + - leri olacak. KTM ve diğerleri derken bu ayrışmanın sebeplerini açıklasaydınız hem daha yararlı olurdu benim ve benim gibi iyi bir motor alabilecek minimum bütçeye sahip arkadaşlar için hemde KTM ye olan övgülerinizin sebebini anlardık.
Edit : Regal ve HYO hariç
tabiiki aradaki fiyat farkına yakın kalite farkı olacaktır fakat yakınlarda bir dergi pulsar 200 ktm duke 200 karşılaştırması yaptı, öyle beklenildiği kadar bir fark yok gibi
iki teker ruhunu taşır ...
-
Pisman adlı üyeden alıntı
tabiiki aradaki fiyat farkına yakın kalite farkı olacaktır fakat yakınlarda bir dergi pulsar 200 ktm duke 200 karşılaştırması yaptı, öyle beklenildiği kadar bir fark yok gibi
benim ustada pulsar başarılı diyor
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
Merhabalar.Bende şu sıralar 250 cc ile başlangıç yapmayı düşünüyorum.Ekipmanı tamamladım sıra geldi motora.Aklımda hyosung 250 naked var.Siz pek olumlu bakmıyorsunuz anlaşılan.Benim ilgimi çeken motorun kalıbı oldu açıkçası.Diğer 250 cc nakedlara oranla çok daha hoş duruyor.Paketçi tipi motorlara alerjim var,özellikle yaşadığım semtte karşılaştıklarımdan sonra.Neon takıp motoru pavyona çevirenden tutun,gecenin 3'ünde son ses arabesk dinleyen kromagandasına kadar bi ton tipi gördükten sonra fobi oldu bende açıkçası bu 'paketçi motorları'.
-
Sıfır al kafan rahat olsun hocam adam gibi bakımını yaptır Pulsar seni üzmez kesinlikle.
-
Sj's adlı üyeden alıntı
Bu adam ne iciyosa bana da verin
Büyük ihtimal ortadakinin içtiğinden içmiş
-
-
celikat adlı üyeden alıntı
işte klasik türk zihniyeti. bu kafalar yüzünden bu ülke bu durumda. biz yardım eli uzatıyoruz, eleman gelmiş neler söylüyor. sana yardım edende, öğüt verende kabahat. git al motorunu, aya mı gidersin, kuyruklu yıldıza inip güneş göremediği için iletişimi kesilen rosetta uydusunu güneşe mi çevirirsin, ne yaparsan yap !!
Girip cevap vermeyecektim ama öyle bir konuşuyorsunki insanın tepesinin atmaması elinde değil. Bu ülke bu kafalar yüzünden değil senin gibi anlam veremediğim tuhaflıkta egoda ve görgüsüz insanlar yüzünden böyle. Bak burada onca insan yorumunu yapıyor büyük küçük herkes gönlünden aklından geçeni önermiş senin sıkıntın ne. Ne yapmaya çalışıyorsun ego tatmini mi? İspat meselesi mi? Bunca insan yardımcı olmaya çalışırken sen neden yazmamanı söylediğim halde bu konuyu uzatıyorsun. Senin insanlarla konuşurkenki uslubun yanlış ve sinir bozucu bir kere. Şunca mesajımda sana hep siz diye hitap etmişim. Lütfen daha fazla sabır zorlayıp uslubumu uslubunun seviyesine indirme.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Saygıdeğer kardeşim boy kilo yaş filan verseydin daha iyi olurdu ama motora yeni başlayan birisinin 150 cc 12 beygirin üzerinde bir motora binmesi intiharla eş değerdir. Şansına bir şey olmadan o 5000 kilometrelik pişme sürecini geçirebilirsin ama bu sadece şansına bağlıdır.
Onun için rica ediyorum o listeden alman şart ise 125'liklerden birini al ve öncelikle en az 5000 km yap. Sonra bir daha konuşalım bu mevzuyu.
Yorumlarınız için teşekkür ederim. 5000 km olmasa da scooter deneyimim var tabi bunun ne kadar faydası olacağını siz daha iyi bilirsiniz. Açıkçası o listede Pulsar varsa sizinde bir katkınız var kullanıcı başlığında pek çok mesajınızı okudum. Bu arada boy 1.83 kilo 75-80 civarı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------
Tarz olarak benim için pek farketmiyor buradan anlşıldığı gibi aslında aklımda hiç SS yoktu hep chopper düşünüyordum ama kafamdaki gibi modelin çinli olmayanlarının fiyatları çok yüksek ve cc olarak da küçük cc lerde bulmak diğer tarzlara göre daha zor. O yüzden naked enduro vs. sabah baktığımda gidip biran önce marşa basmak istediğim bir görüntüsü olsun içime sinsin o yüzden tarzlar bu kadar farklı
-
güzel kardeşim bak başka bı arkadasımızın dedıgı gıbı cıkma 150 cc nın uzerıne 250 cc dedıgın alet yenı baslayan bırısı ıcın çok tercih etme derim. al sen bı tane 125-150 cclık bı motor. maddı durumunu bılmıyorum ama servısde yedek parcada senı uzmesın. dıyosankı onlar cok onemlı degıl al ktm duke 125 tepe tepe bin cokda guzel motordur senı hıc bı sekılde uzmez. sadece dedıgım gıbı yedek parcası ve servısı dıgerlerıne göre daha pahalıdır. zaten 5000-10000 km sonra kendın kullandıkca anlıcaksın ben artık bı üst cc ye geçiyim diceksın o zaman bakarsın işte kendıne 300-500 cc arası bır motor...
-
FretB adlı üyeden alıntı
Merhabalar.Bende şu sıralar 250 cc ile başlangıç yapmayı düşünüyorum.Ekipmanı tamamladım sıra geldi motora.Aklımda hyosung 250 naked var.Siz pek olumlu bakmıyorsunuz anlaşılan.Benim ilgimi çeken motorun kalıbı oldu açıkçası.Diğer 250 cc nakedlara oranla çok daha hoş duruyor.Paketçi tipi motorlara alerjim var,özellikle yaşadığım semtte karşılaştıklarımdan sonra.Neon takıp motoru pavyona çevirenden tutun,gecenin 3'ünde son ses arabesk dinleyen kromagandasına kadar bi ton tipi gördükten sonra fobi oldu bende açıkçası bu 'paketçi motorları'.
Dostum hyosing gt 250 baslangic icin guclu ve o dogrultuda tehikeli bir motor, ben R modelini 2 yil kullandim ve kimseye tavsiye etmem cunku neredeyse cin mali motorlar kadar kalitesiz, sen paketcilerin kullandigi motorlari guzel aksesuarlar ile donatirsan bambaska guzel bir motorun olur, o motorlarla alakasi olmaz sen dahil herkes cok begenir ;) abuk subuk tiplere bakip demotive olma guzel bir motor al ;)
-
tuna_tour adlı üyeden alıntı
Dostum hyosing gt 250 baslangic icin guclu ve o dogrultuda tehikeli bir motor, ben R modelini 2 yil kullandim ve kimseye tavsiye etmem cunku neredeyse cin mali motorlar kadar kalitesiz, sen paketcilerin kullandigi motorlari guzel aksesuarlar ile donatirsan bambaska guzel bir motorun olur, o motorlarla alakasi olmaz sen dahil herkes cok begenir ;) abuk subuk tiplere bakip demotive olma guzel bir motor al ;)
bu arada hyosung gt 250 nın agırlıgı galıba 150-160 kg arası. buda yenı baslayan bırısı ıcın onemlı bir nokta. hyosungun agırlıgı normal ama başka motorlara bakıp karar verırken bunada dıkkat et. örnegın ınazuma baya ağır bir motor...
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
bu arada hyosung gt 250 nın agırlıgı galıba 150-160 kg arası. buda yenı baslayan bırısı ıcın onemlı bir nokta. hyosungun agırlıgı normal ama başka motorlara bakıp karar verırken bunada dıkkat et. örnegın ınazuma baya ağır bir motor...
Daha ziyade agirligin nerede yogun oldugu onemli, hyosungun agirlik dengesi yukarida oldugundan dengesi bozuk bir motor
-
tuna_tour adlı üyeden alıntı
Daha ziyade agirligin nerede yogun oldugu onemli, hyosungun agirlik dengesi yukarida oldugundan dengesi bozuk bir motor
aynen öyle sonuna kadar katılıyorum agırlık ıcın. ve acemi arkadaslarımız için bu agırlık cıddı sorunlar teşkil edebiliyor. en basit örneği biraz yokuş aşağı olan bi yerde motoru geri itemiyolar ve dengesi bozulup motor yan yatıyo...tabıkıde kendı ınsani kuvvetiniz ayrı ondan bahsetmek ıstemedım. guclu kaslı vucudunuz vardır 300 kg da kaldırırsınız.... bu en basit örneği idi. ki bunun sürüş haliyle alakası bile yok. bıldıgım kadarıyla ktm nın ise yoğunluk agırlık merkezi ortada bu yuzden dengesi çok iyi. zaten 130 kg
-
sıfır motor kokusu bile başkadır. ben olsam pulsarı seçerdim.
-
tuna_tour adlı üyeden alıntı
Dostum hyosing gt 250 baslangic icin guclu ve o dogrultuda tehikeli bir motor, ben R modelini 2 yil kullandim ve kimseye tavsiye etmem cunku neredeyse cin mali motorlar kadar kalitesiz, sen paketcilerin kullandigi motorlari guzel aksesuarlar ile donatirsan bambaska guzel bir motorun olur, o motorlarla alakasi olmaz sen dahil herkes cok begenir ;) abuk subuk tiplere bakip demotive olma guzel bir motor al ;)
250cc aşşağısı ile başlamayı pek düşünmüyorum.125-150cc arası motorların kısa bir süre sonra yetersiz kalacağı aşikar(kişiden kişiye ve kullanım amacına göre farklılık gösterebilir tabii).Hyosungda takılı kalmamın sebebi ise daha önceden de belirttiğim gibi kalıbı.Ancak sırf kalıp yüzünden de sanayiden çıkmamak istemem açıkçası.Birde bu bajaj ile hyosung'u kıyaslarsak aralarındaki kalite farkı nedir?Bajaj hindistan menşeili sanıyorum.Hyosung ise kore.2'si arasında bir kıyaslama yapacak olursak '+' ları ve '-' leri nelerdir acaba?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)